Dat instorten herken ik wel, alleen had ik het op dezelfde dag eigenlijk al. Maar na een keer of 6 die afstand te hebben gelopen was ik er aan gewend. Tijdens de marathon ben je natuurlijk goed uitgerust en dat scheelt een heel stuk. Bij mij ging de eerste 30 km heel erg makkelijk, heel anders dan in de trainingslopen.quote:Op maandag 27 september 2010 10:55 schreef annoh het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de mooie tijden! Leuk om te lezen allemaal.
Ik heb zelf gisteren mijn 3e 30 km gelopen. Ik had behoorlijk stramme benen (door de dam tot dam nog?) waardoor het wat zwaar was, maar verder ging t prima. Vanacht 10 uur geslapen, dus hopelijk stort ik vanmiddag niet in (zoals de vorige keren de dag na de 30). Ik vind het echt fantastisch dat ik zo'n afstand kan lopen, maar ben wel een beetje bang voor de 12 km die daarop nog gaan volgen! Ik heb er wel ook superveel zin in!!! Nog 3 weken!!
Grappig, daar zit ik ook aan te denkenquote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef dyna18 het volgende:
Gefeliciteerd beertenderrr, mooi gelopen.
Heb je die haas nou nog ingehaald? Zou toch wel als je 1.29 hebt gelopen, anders was die haas een beetje te snel.
Ik zit er trouwens aan te denken om te kijken of een loopgroep niet wat is.
Misschien dat die mij kunnen helpen mijn snelheid wat omhoog te krijgen.
Tot nu toe heb ik alleen maar op uithoudingsvermogen / duurloop getraind. Wel zo mooi van 5km naar 10km gegaan, maar mijn snelheid is gelijk gebleven (zo rond 9km/u).
En misschien is het nog gezellig en leuk ook.
Ah die kende ik nog niet. Ik zat al wel bij Hellas of Phoenix te kijken.quote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef MarkaD het volgende:
[..]
Grappig, daar zit ik ook aan te denkenOm precies dezelfde redenen. Weet niet of je in Utrecht woont, maar een vriendin van m'n zusje raadde Peter Witteman aan: www.pwlc.nl. Zit ook een aantal studenten bij (althans in haar groepje), dus niet alleen maar ouderen
Ik zou dan waarschijnlijk bij het Griftpark afspreken, lekker dichtbij. Ze trainen ook gewoon in het park, volgens mij doen ze geen duurloopjes in het bos ofzo. Maar Phoenix doet dat ook alleen maar af en toe, de rest is op de atletiekbaan volgens mij. Ik ga binnenkort een keer meelopen met het groepje van die vriendin, eens kijken of het bevaltquote:Op maandag 27 september 2010 23:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ah die kende ik nog niet. Ik zat al wel bij Hellas of Phoenix te kijken.
Echter gek genoeg associeer ik recreatielopen buiten totaal niet met atletiek.
Ik woon inderdaad in Utrecht.
Wel gekke plek om af te spreken in Transwijk... Daar zit toch niets moois in de buurt om te lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |