Boh FOK! en drentse mansfiguren.quote:
quote:
Ik kliktequote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
inb4 Trollface. met www.penisbaarddefilm.nl
Ik koop geen domeinen waar geen WHOIS-bescherming opzit.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
inb4 Trollface. met www.penisbaarddefilm.nl
Hahahahahahahaha, stem uit het verleden!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef Wiets het volgende:
ik dacht dat ik ook een van je favorieten was
Je wilt toch niet beweren dat je kkbezemazemmel.nl, marcelroubos.nl, en die andere domains van die nachtbagger ook echt hebt gekocht?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik koop geen domeinen waar geen WHOIS-bescherming opzit.
Wiets!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef Wiets het volgende:
ik dacht dat ik ook een van je favorieten was
Ohhhh dat, dat is ook echt dom gewoonquote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat je kkbezemazemmel.nl, marcelroubos.nl, en die andere domains van die nachtbagger ook echt hebt gekocht?
* Panzermaus mompelt iets over one.com fraud
Volgende meetquote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je Londen had laten schieten en naar de meet in Wierden was gekomen had ik leffe gehaald.
quote:
Nee, dat zeg ik toch? Ik koop geen .nl-domeinen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat je kkbezemazemmel.nl, marcelroubos.nl, en die andere domains van die nachtbagger ook echt hebt gekocht?
* Panzermaus mompelt iets over one.com fraud
We moeten de vismeet nog even promoten.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..])))))!
Jij bent de enige voor mij
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch? Ik koop geen .nl-domeinen.
quote:
Die zijn niet van jou dan?quote:
Daarna verschenen ineens al die webstekkies op het net, of zit ik er naast?quote:Op maandag 6 september 2010 00:12 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Denken dat PB die site beheert.
Ook, verzin domeinnamen voor me.
Mag jij dat soort informatie wel vrijgeven?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die zijn niet van jou dan?
[..]
Daarna verschenen ineens al die webstekkies op het net, of zit ik er naast?
Nee, die zijn niet van mij. Zal wel toeval zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die zijn niet van jou dan?
[..]
Daarna verschenen ineens al die webstekkies op het net, of zit ik er naast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |