Boh FOK! en drentse mansfiguren.quote:
quote:
Ik kliktequote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
inb4 Trollface. met www.penisbaarddefilm.nl
Ik koop geen domeinen waar geen WHOIS-bescherming opzit.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
inb4 Trollface. met www.penisbaarddefilm.nl
Hahahahahahahaha, stem uit het verleden!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef Wiets het volgende:
ik dacht dat ik ook een van je favorieten was
Je wilt toch niet beweren dat je kkbezemazemmel.nl, marcelroubos.nl, en die andere domains van die nachtbagger ook echt hebt gekocht?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik koop geen domeinen waar geen WHOIS-bescherming opzit.
Wiets!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef Wiets het volgende:
Ohhhh dat, dat is ook echt dom gewoonquote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat je kkbezemazemmel.nl, marcelroubos.nl, en die andere domains van die nachtbagger ook echt hebt gekocht?
* Panzermaus mompelt iets over one.com fraud
Volgende meetquote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je Londen had laten schieten en naar de meet in Wierden was gekomen had ik leffe gehaald.
quote:
Nee, dat zeg ik toch? Ik koop geen .nl-domeinen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat je kkbezemazemmel.nl, marcelroubos.nl, en die andere domains van die nachtbagger ook echt hebt gekocht?
* Panzermaus mompelt iets over one.com fraud
We moeten de vismeet nog even promoten.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..])))))!
Jij bent de enige voor mij
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch? Ik koop geen .nl-domeinen.
quote:
Die zijn niet van jou dan?quote:
Daarna verschenen ineens al die webstekkies op het net, of zit ik er naast?quote:Op maandag 6 september 2010 00:12 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Denken dat PB die site beheert.
Ook, verzin domeinnamen voor me.
Mag jij dat soort informatie wel vrijgeven?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die zijn niet van jou dan?
[..]
Daarna verschenen ineens al die webstekkies op het net, of zit ik er naast?
Nee, die zijn niet van mij. Zal wel toeval zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die zijn niet van jou dan?
[..]
Daarna verschenen ineens al die webstekkies op het net, of zit ik er naast?
Dit.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Penisbaard & Rectum natuurlijk.
En een datum prikkenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
We moeten de vismeet nog even promoten.
Informatie uit het publieke nachtbagger domein. En:quote:Op woensdag 15 september 2010 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag jij dat soort informatie wel vrijgeven?
En beantwoord je pm eens
De enige PM's die ik beantwoord zijn PM's van Fanta-stick.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is het slechts het topje van een zorgvuldig opgeworpen ijsbergfacade. En bedankt voor de info, het is duidelijk nu. Ik dacht namelijk dat die leeftijd die je voor PB noemde echt was.
Je ziet telkens toch wel terug komen dat er verkapte slowchats ontstaan in ONZ. Dit duidt erop dat dergelijke topics gemist worden.quote:
Leugensquote:Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De enige PM's die ik beantwoord zijn PM's van Fanta-stick.
Oh, dat is een 53 jarige bouwvakker, dat je het even weetquote:Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Informatie uit het publieke nachtbagger domein. En:
[..]
De enige PM's die ik beantwoord zijn PM's van Fanta-stick.
heeft hij ook een bouwvakkers Decolleté?? want dat is namenlijk best geyl.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dat is een 53 jarige bouwvakker, dat je het even weet
Zo zien jullie weer, de voorkeuren van Panzermaus zijn ondoorgrondelijk. En 53 jarig, nee, daar was ze veel te strak voor.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
4 kids, 5de onderweg ?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
bah yvonne, bah!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh mens ik pies in m'n broek van het lachen
dus dat is de wereldberoemde penisbaard?quote:
neequote:Op woensdag 15 september 2010 17:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dus dat is de wereldberoemde penisbaard?
welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
welpagina 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar speciaal voor jou:quote:Op woensdag 15 september 2010 15:29 schreef ElmoFan het volgende:
lysdexie, lindgren, thatim, aight1, en niet een modje.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 17:19:11 ]
Boh tenalady is dus geen overbodige luxe voor uquote:Op woensdag 15 september 2010 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh mens ik pies in m'n broek van het lachen
ik zie!!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
pagina 1![]()
Maar speciaal voor jou:
[..]
WIETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef Wiets het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |