Ik ook, maar moet eerst goedgekeurd worden door PB himselfquote:Op maandag 6 september 2010 00:08 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Net even een berichtje geplaatst![]()
![]()
Beetje wel..maar het kutte was dat het ook een relatief vroege ochtend wasquote:Op maandag 6 september 2010 00:08 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Heey blijebob, latertje afgelopen nacht of niet
dat zal wel niet...quote:Op maandag 6 september 2010 00:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet eerst goedgekeurd worden door PB himself
waren er koeien?quote:Op maandag 6 september 2010 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje wel..maar het kutte was dat het ook een relatief vroege ochtend wasWas om half 11 weer op
En toen wezen kijken bij dameshockey en vervolgens bij een vriend geholpen op de boerderij
goedquote:
Ja zag je berichtje nog staan in NB, maar 4 uurtjes geslapenquote:Op maandag 6 september 2010 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje wel..maar het kutte was dat het ook een relatief vroege ochtend wasWas om half 11 weer op
En toen wezen kijken bij dameshockey en vervolgens bij een vriend geholpen op de boerderij
Googlen op zijn naam geeft ook allemaal resultaten waar FOK! gans niks mee te maken heeftquote:Op maandag 6 september 2010 00:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het was eerst wel geinig, maar nu heeft elk vriendjes-forum volgens mij wel een topic over die vent..
Idd, keek ik net ook naarquote:Op maandag 6 september 2010 00:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Googlen op zijn naam geeft ook allemaal resultaten waar FOK! gans niks mee te maken heeft
Denken dat PB die site beheert.quote:Op maandag 6 september 2010 00:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet eerst goedgekeurd worden door PB himself
Hmm..ja..ik zag vanochtend ook dat ik nog wat in NB had geplaatstquote:Op maandag 6 september 2010 00:11 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja zag je berichtje nog staan in NB, maar 4 uurtjes geslapenAls je dan je lichaam nog vol drank hebt, duurt zo`n dag lang
kwaliteit...quote:
Dat moet toch, dit is onmiskenbare pb humor, ik mis alleen de middeklasser spelfouten en een poot van vlekje de hondquote:Op maandag 6 september 2010 00:12 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Denken dat PB die site beheert.
Ook, verzin domeinnamen voor me.
Goed hoor, weekendje weg geweest naar Drenthe met de hele familie, was wel gezelligquote:
Waar denk je dat die hele 'humor' vandaan komt danquote:Op maandag 6 september 2010 00:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat moet toch, dit is onmiskenbare pb humor, ik mis alleen de middeklasser spelfouten en een poot van vlekje de hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |