quote:Op woensdag 15 september 2010 18:33 schreef zovty het volgende:
![]()
![]()
Ik dacht: ik stel een simpele vraag.... krijg ik dit!![]()
![]()
.
Jaja, rustig jong. Het is Wiets. Wie is Wiets?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef zovty het volgende:
JONGENS!!!! MEISJES!!!!!!!!!!!! HET IS WIETS!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
Door jouw schuld heeft peners een banquote:Op woensdag 15 september 2010 18:33 schreef zovty het volgende:
![]()
![]()
Ik dacht: ik stel een simpele vraag.... krijg ik dit!![]()
![]()
.
Je vergeet mij.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:54 schreef Penisbaard het volgende:
Braddie, ManianMan en Schenkstroop.
Zeur niet. Er zijn genoeg mensen helemaal niet genoemdquote:
HAHA BEN JIJ NIET GENOEMDquote:Op woensdag 15 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet. Er zijn genoeg mensen helemaal niet genoemd
als jij mij noemt, noem ik jou!!quote:
Neequote:
Yeah babyquote:
Ik ook niet, manquote:
SKEVE NELIS!!quote:
Oh, niemand, alleen maar de vleesgeworden perfectie gezonden door God/Allah/Jaweh/Budha/Krishna om de wereld op te fleuren met haar aanwezigheid.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaja, rustig jong. Het is Wiets. Wie is Wiets?
Hi-fivequote:
Een bewering als deze dient gestaafd middels bewijsmateriaal van de foto-technische overtuiging.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:13 schreef zovty het volgende:
Oh, niemand, alleen maar de vleesgeworden perfectie gezonden door God/Allah/Jaweh/Budha/Krishna om de wereld op te fleuren met haar aanwezigheid.
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:38 schreef speknek het volgende:
SuperwormJim voor de komische noot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The distance between insanity and genius is measured only by success.
Dit ja.quote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef MYV het volgende:
Niemand moet mij in zn topicEN TOCH BEN IK ER.
D'awwww, hoe kon ik jou nou vergetenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef MYV het volgende:
Niemand moet mij in zn topicEN TOCH BEN IK ER.
Jou nomineer ik ook. Ik weet niet waarom, maar ik krijg altijd een glimlach als ik jouw posts lees.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Iemand zei dat ik hier even moest posten al weet ik niet waarom precies
Ik weet het wel dat komt ik omdat ik meestal ook glimlach als ik post!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Jou nomineer ik ook. Ik weet niet waarom, maar ik krijg altijd een glimlach als ik jouw posts lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |