Ik vind van niet. Als ik dat had geweten, dan had ik nooit onder mijn echte email adres geregistreerd. Ik wil niet het risico lopen dat hier ineens alles van mij (want: domeinnaam in email adres) op straat ligt. Ik houd FOK! (simpel vermaak) en al het andere graag gescheiden, snap je. En dit is trouwens een van de weinige serieuze posts die ik in ONZ heb gemaakt.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo 1 keer in de zoveel tijd moet dat kunnen
jij ook al ?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godverdomme waarom ga je dat hier nou zeggen, dadenlijk krijg ik weer problemen...
Een trollface.jpg lijkt me voldoende voor je post. Tevens slaat de vergelijking van een verkrachting en een klonenkwestie op een internet community nergens op gezien de context waarin mijn reactie geplaatst is. Zo kunnen wij immers allemaal grappige bedoeningen schetsen waarvan niets op de waarheid is gebaseerd.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
lekker relatief voor mijn vraag...
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Als ik dat had geweten, dan had ik nooit onder mijn echte email adres geregistreerd. Ik wil niet het risico lopen dat hier ineens alles van mij (want: domeinnaam in email adres) op straat ligt. Ik houd FOK! (simpel vermaak) en al het andere graag gescheiden, snap je. En dit is trouwens een van de weinige serieuze posts die ik in ONZ heb gemaakt.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Als ik dat had geweten, dan had ik nooit onder mijn echte email adres geregistreerd. Ik wil niet het risico lopen dat hier ineens alles van mij (want: domeinnaam in email adres) op straat ligt. Ik houd FOK! (simpel vermaak) en al het andere graag gescheiden, snap je. En dit is trouwens een van de weinige serieuze posts die ik in ONZ heb gemaakt.
Die verkapte "Whehe ik heb je mail" dreiging is ook vrij apart ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ben het geheel met je eensquote:Op woensdag 15 september 2010 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een trollface.jpg lijkt me voldoende voor je post. Tevens slaat de vergelijking van een verkrachting en een klonenkwestie op een internet community nergens op gezien de context waarin mijn reactie geplaatst is. Zo kunnen wij immers allemaal grappige bedoeningen schetsen waarvan niets op de waarheid is gebaseerd.
de aanwezigheid van takkie in je Ui doet mijn dan weer twijfelenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
Email adres gewijzigd naar een oud Gmail adres van me. Graag meer duidelijkheid over wat we kunnen verwachten van de crew in dit soort situaties. En ik ben serieus hier. Je merkt het aan de afwezigheid van Takkie onder mijn post.
Je échte mailadres, dus datgene dat je bij registratie gebruikt is alleen voor ons zichtbaar, moet ook om users te kunnen helpen die wachtwoorden zijn kwijtgeraakt, ons mailen dat ze zo en zo heten.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat boeit jou het al weten ze wie je bent RL.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef Panzermaus het volgende:
Email adres gewijzigd naar een oud Gmail adres van me. Graag meer duidelijkheid over wat we kunnen verwachten van de crew in dit soort situaties. En ik ben serieus hier. Je merkt het aan de afwezigheid van Takkie onder mijn post.
Dat vindt hij juist zo eng.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je échte mailadres, dus datgene dat je bij registratie gebruikt is alleen voor ons zichtbaar, moet ook om users te kunnen helpen die wachtwoorden zijn kwijtgeraakt, ons mailen dat ze zo en zo heten.
Dus ter controle vragen we daar altijd naar.
Daarna kun je in je profiel ieder mailadres zetten wat je wilt, en zet je ook in je profiel, fotoboek, weet ik veel waar wat je wilt.
Kortom, je regmail is voor anderen buiten A's onzichtbaar
En schei jij uit met je getroll, ben je nu wel zat.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die verkapte "Whehe ik heb je mail" dreiging is ook vrij apart ja.
Maar je mag altijd een mailtje sturen hoor, Yvonne.Lijkt mij gezellig.
Dat had ik al begrepen, maar net gaf je al vrij dat Penisbaard meerdere accounts onder zijn Gmail adres geregistreerd heeft. Is het niet de bedoeling dat zélfs dit soort wetenswaardigheden geheim blijven voor de gewone users? Bovendien kon ik net ook een leeftijd lezen, die je verder nergens in zijn profiel tegen komt. Verborgen misschien? Waarom moet dit dan gepost worden door de crew?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je échte mailadres, dus datgene dat je bij registratie gebruikt is alleen voor ons zichtbaar, moet ook om users te kunnen helpen die wachtwoorden zijn kwijtgeraakt, ons mailen dat ze zo en zo heten.
Dus ter controle vragen we daar altijd naar.
Daarna kun je in je profiel ieder mailadres zetten wat je wilt, en zet je ook in je profiel, fotoboek, weet ik veel waar wat je wilt.
Kortom, je regmail is voor anderen buiten A's onzichtbaar
Laten we het er op houden dat dit me wel boeit.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat boeit jou het al weten ze wie je bent RL.
Dan zou ik eerst wat dingen veranderen want het duurde me 3 minuten om aan je complete adresgegevens te komen. Ik PM je welquote:Op woensdag 15 september 2010 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, maar net gaf je al vrij dat Penisbaard meerdere accounts onder zijn Gmail adres geregistreerd heeft. Is het niet de bedoeling dat zélfs dit soort wetenswaardigheden geheim blijven voor de gewone users?
[..]
Laten we het er op houden dat dit me wel boeit.
Ja en ik wil weten waarom :3, volgens mij doe je toch niet dingen die je leven RL kunnen schaden, toch????? of moet ik even in KPD gaan kijken.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, maar net gaf je al vrij dat Penisbaard meerdere accounts onder zijn Gmail adres geregistreerd heeft. Is het niet de bedoeling dat zélfs dit soort wetenswaardigheden geheim blijven voor de gewone users?
[..]
Dank.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst wat dingen veranderen want het duurde me 3 minuten om aan je complete adresgegevens te komen. Ik PM je wel
Ik geef geen enkele privacy gevoelige zaken vrij, geen enkele.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Mensen die 'geheim' willen blijven weten soms niet hoe makkelijk ze te achterhalen zijn, ff geen gein.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst wat dingen veranderen want het duurde me 3 minuten om aan je complete adresgegevens te komen. Ik PM je wel
Welke? 17?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:20 schreef Trollface. het volgende:
Hoe kom je aan zijn zogenaamde 'leeftijd', als ik vragen mag?
begint op P&T te lijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke? 17?
Die zoog ik uit m'n grote duim
Ik zit toch nog steeds in ONZ mag ik hopen?
Dan vraag je een ban voor me aan.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:23 schreef Trollface. het volgende:
Volgens mij is yvonne hier juist aan het trollen.
Zat me laatst af te vragen, wat verdien je nou aan fok? kun je daar op leven?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan vraag je een ban voor me aan.
*wijst daar is FB
Ze heeft in ieder geval lol, daar gaat het toch om? Beetje lachen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zat me laatst af te vragen, wat verdien je nou aan fok? kun je daar op leven?
Sinds wanneer kan dat nietquote:Op woensdag 15 september 2010 16:24 schreef Trollface. het volgende:
Alsof ik commentaar op A's ga leveren, ik ben niet gek.
Ik zou graag een uurtje Yvonne zien op Fok! met commentaar van Evert ten Apel misschien een ideetje voor Fok TV ?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:24 schreef Trollface. het volgende:
Alsof ik commentaar op A's ga leveren, ik ben niet gek.
Laten we het erop houden dat ik regelmatig proxies/VPNs/WHOISmasks en alles gebruik. Echter ben ik zo stom geweest me in te laten met een paar users die minder discreet zijn met mijn gegevens. En ja, ik handel in baby's en ben offline internetpedofiel. 'k mot dus geen pottekijkers hebben bij 't werk wijffie.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mensen die 'geheim' willen blijven weten soms niet hoe makkelijk ze te achterhalen zijn, ff geen gein.
Dus pm hem maar ja.
Ik ben verpleegster, en wat Patje zegt.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zat me laatst af te vragen, wat verdien je nou aan fok? kun je daar op leven?
Pfffffff, als dat alles is, we zijn op FOK! beter gewend..quote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik regelmatig proxies/VPNs/WHOISmasks en alles gebruik. Echter ben ik zo stom geweest me in te laten met een paar users die minder discreet zijn met mijn gegevens. En ja, ik handel in baby's en ben offline internetpedofiel. 'k mot dus geen pottekijkers hebben bij 't werk wijffie.
: / heb je mij al ingerolen? slet dat je bent.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou graag met Yvonne een leffe willen drinken.
Omdat jullie macht hebben.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan dat niet
Dat is vreemd.
Is al sinds 1999 vrij normaal.
Neuh, denk het nietquote:Op woensdag 15 september 2010 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jullie macht hebben.
Is peners zn ban perma btw? Nee toch?
Ja, heb ik wel trek inquote:Op woensdag 15 september 2010 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou graag met Yvonne een leffe willen drinken.
Dat is het slechts het topje van een zorgvuldig opgeworpen ijsbergfacade. En bedankt voor de info, het is duidelijk nu. Ik dacht namelijk dat die leeftijd die je voor PB noemde echt was.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pfffffff, als dat alles is, we zijn op FOK! beter gewend..
Waarom met Evert ten Napel?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou graag een uurtje Yvonne zien op Fok! met commentaar van Evert ten Apel misschien een ideetje voor Fok TV ?
Als je Londen had laten schieten en naar de meet in Wierden was gekomen had ik leffe gehaald.quote:
Stiekem vind je hem wel aardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |