abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87213333
Als jij nou gewoon een baan zoekt dicht bij je woning, of een woning dicht bij je werk, kunnen vrachtwagenchauffeurs tenminste een beetje fatsoenlijk zonder file de werkdag doorkomen.
pi_87216792
Wat is dan de reden waarom een vrachtwagen niet 95km/h bijv gaat rijden?
Dat moet toch prima kunnen?
Dat optrekken met lading erin snap ik wel dat dat niet in een paar tellen gedaan is.
Maar transport busjes waren vroeger ook sloom (tot 10 jaar geleden) maar bijv een Peugeot boxer 2.2 HDI / 3.0 HDI trekt de meeste personen autos eruit.

Als ze het optrek vermogen van een trucker wat verhogen zou enorm schelen lijkt me helemaal bij invoegstroken bij 100 km wegen als je dan zon vrachtwagen ziet invoegen waar de invoegstrook kort is komt die met veel geluk net 60 km/h erop en dan mogen wij flink op de rem :') Ja wij rijden daar 110.

Wat mij wel opvalt in de stad rijden ze vaak 65/70 op 50 km wegen en dat vind ik ik weer gevaarlijk met al die kinderen en fietsers langs de weg...


Ik werk trouwens om de hoek :') (bakkerij) en smorgens om 4 uur laad ik de bus vol en we rijden heel oost NL rond en ja ik weet als we te laat zijn klagen mensen maar daar trappen wij onze rechterpoot graag voor in... krijg vaak complimentjes dat wij optijd zijn en dat veel andere bezorgers nog wat van kunnen leren niet alleen het rijden maar ook het laden en lossen doen ze zo sloom met veel gepraat telkens een bak koffie...C1000 truckers staan daar bekend om want dat zie ik dagelijks.
Interessant he ?
pi_87217416
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat is dan de reden waarom een vrachtwagen niet 95km/h bijv gaat rijden?
Dat moet toch prima kunnen?
euh......begrenzing opgelegd door de regering?

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:15 schreef Zwolsboy het volgende:Dat optrekken met lading erin snap ik wel dat dat niet in een paar tellen gedaan is.
Maar transport busjes waren vroeger ook sloom (tot 10 jaar geleden) maar bijv een Peugeot boxer 2.2 HDI / 3.0 HDI trekt de meeste personen autos eruit.

Als ze het optrek vermogen van een trucker wat verhogen zou enorm schelen lijkt me helemaal bij invoegstroken bij 100 km wegen als je dan zon vrachtwagen ziet invoegen waar de invoegstrook kort is komt die met veel geluk net 60 km/h erop en dan mogen wij flink op de rem :') Ja wij rijden daar 110.
Jij hebt echt geen idee hoe een vrachtwagen rijdt geloof ik.
Pk's hebben we genoeg (eigenlijk nooit genoeg) maar om 30 ton lading + eigen gewicht op gang te krijgen kost nou eenmaal tijd. Heeft iets met natuurkundige wetten te maken.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:15 schreef Zwolsboy het volgende:Wat mij wel opvalt in de stad rijden ze vaak 65/70 op 50 km wegen en dat vind ik ik weer gevaarlijk met al die kinderen en fietsers langs de weg...
Die ben ik wel met je eens, al zijn het natuurlijk niet alleen vrachtwagenchauffeurs die dit doen.


I
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:15 schreef Zwolsboy het volgende:k werk trouwens om de hoek :') (bakkerij) en smorgens om 4 uur laad ik de bus vol en we rijden heel oost NL rond en ja ik weet als we te laat zijn klagen mensen maar daar trappen wij onze rechterpoot graag voor in... krijg vaak complimentjes dat wij optijd zijn en dat veel andere bezorgers nog wat van kunnen leren niet alleen het rijden maar ook het laden en lossen doen ze zo sloom met veel gepraat telkens een bak koffie...C1000 truckers staan daar bekend om want dat zie ik dagelijks.
Ah juist. Jij mag wel je rechterbeen strekken op het gaspedaal maar als iemand anders het doet is het ineens niks.
Leuk dat je complimentjes krijgt, altijd fijn die waardering voor je werk.
Maar gun dat een ander ook en ga niet lopen roepen over dingen waar je duidelijk geen verstand van hebt.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:41:04 #129
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_87217680
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:15 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat is dan de reden waarom een vrachtwagen niet 95km/h bijv gaat rijden?
Dat moet toch prima kunnen?
Dat optrekken met lading erin snap ik wel dat dat niet in een paar tellen gedaan is.
Maar transport busjes waren vroeger ook sloom (tot 10 jaar geleden) maar bijv een Peugeot boxer 2.2 HDI / 3.0 HDI trekt de meeste personen autos eruit.

Als ze het optrek vermogen van een trucker wat verhogen zou enorm schelen lijkt me helemaal bij invoegstroken bij 100 km wegen als je dan zon vrachtwagen ziet invoegen waar de invoegstrook kort is komt die met veel geluk net 60 km/h erop en dan mogen wij flink op de rem :') Ja wij rijden daar 110.

Wat mij wel opvalt in de stad rijden ze vaak 65/70 op 50 km wegen en dat vind ik ik weer gevaarlijk met al die kinderen en fietsers langs de weg...


Ik werk trouwens om de hoek :') (bakkerij) en smorgens om 4 uur laad ik de bus vol en we rijden heel oost NL rond en ja ik weet als we te laat zijn klagen mensen maar daar trappen wij onze rechterpoot graag voor in... krijg vaak complimentjes dat wij optijd zijn en dat veel andere bezorgers nog wat van kunnen leren niet alleen het rijden maar ook het laden en lossen doen ze zo sloom met veel gepraat telkens een bak koffie...C1000 truckers staan daar bekend om want dat zie ik dagelijks.
Ga even naar school terug.. :')
pi_87217852
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

euh......begrenzing opgelegd door de regering?
[..]

Jij hebt echt geen idee hoe een vrachtwagen rijdt geloof ik.
Pk's hebben we genoeg (eigenlijk nooit genoeg) maar om 30 ton lading + eigen gewicht op gang te krijgen kost nou eenmaal tijd. Heeft iets met natuurkundige wetten te maken.
[..]

Die ben ik wel met je eens, al zijn het natuurlijk niet alleen vrachtwagenchauffeurs die dit doen.


I
[..]

Ah juist. Jij mag wel je rechterbeen strekken op het gaspedaal maar als iemand anders het doet is het ineens niks.
Leuk dat je complimentjes krijgt, altijd fijn die waardering voor je werk.
Maar gun dat een ander ook en ga niet lopen roepen over dingen waar je duidelijk geen verstand van hebt.
vannelle, jij bent ook vrachtwagen chauffeur?
eigenlijk zouden wij eens een hele week, of zelfs een maand het hele truck verkeer moeten stopzetten })
immers geen transport, ook geen goederen voor de zeurende ant-vrachtwagen volk.

denk dat heel ons economie op zijn gat gaat })
pi_87219046
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

euh......begrenzing opgelegd door de regering?
[..]

Jij hebt echt geen idee hoe een vrachtwagen rijdt geloof ik.
Pk's hebben we genoeg (eigenlijk nooit genoeg) maar om 30 ton lading + eigen gewicht op gang te krijgen kost nou eenmaal tijd. Heeft iets met natuurkundige wetten te maken.
[..]

Die ben ik wel met je eens, al zijn het natuurlijk niet alleen vrachtwagenchauffeurs die dit doen.


I
[..]

Ah juist. Jij mag wel je rechterbeen strekken op het gaspedaal maar als iemand anders het doet is het ineens niks.
Leuk dat je complimentjes krijgt, altijd fijn die waardering voor je werk.
Maar gun dat een ander ook en ga niet lopen roepen over dingen waar je duidelijk geen verstand van hebt.
Begrenzing bedoel ik puur mee schaf die wet af of verhoog hem op veel stukken is dat best mogelijk.
30 ton zit lang niet in elke trucker ja beton truckers ja :') maar die C1000 / AH truckers niet.
Dat niet alleen vrachtwagens te hard rijden ook mee eens mijn mening in de stad te hard meteen hard aanpakken maar op 100 km wegen of snelwegen denk ik daar anders over.
Er zijn eenmaal dondersveel mensen die een hekel aan truckers hebben en gevaarlijke inhaal acties voeren (nee ik niet godzijdank :') ) dat moet gewoon anders kunnen meer via het spoor en diverse laad punten of wat iemand in dit topic zei soort van zeppelings met speciale laadpunten boven de supermarkten...

Zie trouwens ook best vaak vrachtwagen topics hierzo :')
Interessant he ?
pi_87220267
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Begrenzing bedoel ik puur mee schaf die wet af of verhoog hem op veel stukken is dat best mogelijk.
30 ton zit lang niet in elke trucker ja beton truckers ja :') maar die C1000 / AH truckers niet.
Dat niet alleen vrachtwagens te hard rijden ook mee eens mijn mening in de stad te hard meteen hard aanpakken maar op 100 km wegen of snelwegen denk ik daar anders over.
Er zijn eenmaal dondersveel mensen die een hekel aan truckers hebben en gevaarlijke inhaal acties voeren (nee ik niet godzijdank :') ) dat moet gewoon anders kunnen meer via het spoor en diverse laad punten of wat iemand in dit topic zei soort van zeppelings met speciale laadpunten boven de supermarkten...

Zie trouwens ook best vaak vrachtwagen topics hierzo :')
Lol, een volle vuilniswagen zit ook al gauw rond de 29 tot 30 ton.

Ninja-edit: ergo, je weet niet waar je over praat :)
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_87222466
Beton truck....
ligt eraan wat het voor een model is.
een 4 asser (+- 10 ton per as) komt al gauw tegen de 35 a 40 ton totaal gewicht.
een 5 asser GINAF, komt al gauw tegen de 50 ton aan. soms zelf meer als 50 ton :P

dan heb je nog container vervoer.
gemiddeld tussen de 30 a 35 ton......
maar als je containers rijd met cacaoboter/bonen. kom je makkelijk tegen de 50 ton aan. en zoals bij mijn vorige werkgever was de hoogste weging 72,5 TON!!!!!!!!!!!
dat mocht ik met mn 1e truck Daf FX 430 trekker (3 assen) en een breker met 5 assen (2x20FT containers) gaan rijden.
daarna met een Iveco Stralis 2 assen + hulp/liftas convoi exeptionel transport rijden....
met ontheffing voor extreme lading (hoogte,breedte,lengte,gewicht) kwam ik niet onder de 60 ton totaalgewicht.......

een DHL trekker-oplegger combinatie komt max tegen 25 ton aan aan totaal gewicht.

dus vergelijk aub een vrachtwagen niet met snelheid en remtijd als een luxe wagen....

btw, ooit eens een klapband gehad met een vrachtwagen?
ik wel ........... -O-
in de beneluxetunnel....... daar had ik een zeer zwaar 45FT container op mn chassis gehad.....en beste wat je kunt doen is gas loslaten en je voet van de rem houden.....
de vrachtwagen haalt op dat moment makkelijk 130 als je op de laagste punt bent.....
en geloof me..... als je dat niet doet, kom je met een slakkengangetje naar boven kruipen.
maar nadeel van dit is als je een klapband krijgt op je stuuras van de trekker... dan ga je voor gaas....en krijg je een ongeluk.
nee, als vrachtwagenchauffeur vind ik persoonlijk 80 a 90 voor een vrachtwagen hard zat -O-
pi_87226112
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:46 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

vannelle, jij bent ook vrachtwagen chauffeur?
eigenlijk zouden wij eens een hele week, of zelfs een maand het hele truck verkeer moeten stopzetten })
immers geen transport, ook geen goederen voor de zeurende ant-vrachtwagen volk.

denk dat heel ons economie op zijn gat gaat })
Jeps, als ik tijd heb rij ik ook vrachtwagen.
Normaal rij ik op een reachstacker, krijg je van mij je veel te zware 45 ft die je een klapband bezorgt. ;)
Maar idd, dit is echt gezeur om niks.
Spijtig om te zien dat mensen zonder inhoudelijke kennis de wijsheid in pacht denken te hebben.
pi_87226323
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Begrenzing bedoel ik puur mee schaf die wet af of verhoog hem op veel stukken is dat best mogelijk.
30 ton zit lang niet in elke trucker ja beton truckers ja :') maar die C1000 / AH truckers niet.
Dat niet alleen vrachtwagens te hard rijden ook mee eens mijn mening in de stad te hard meteen hard aanpakken maar op 100 km wegen of snelwegen denk ik daar anders over.
Er zijn eenmaal dondersveel mensen die een hekel aan truckers hebben en gevaarlijke inhaal acties voeren (nee ik niet godzijdank :') ) dat moet gewoon anders kunnen meer via het spoor en diverse laad punten of wat iemand in dit topic zei soort van zeppelings met speciale laadpunten boven de supermarkten...

Zie trouwens ook best vaak vrachtwagen topics hierzo :')
En hoe komen die spullen bij het spoor denk je? En hoe vanaf transport per trein verder?

En zeppelings bestaan niet, als je zeppelins bedoelt: hoe krijg je de vracht bij zo'n ding? En er weer vandaan?

Echt, je bent echt vreselijk kortzichtig bezig.
Als ik nou zeg dat ik last van jouw soort op de weg heb, stop je dan ook met op bepaalde tijden rijden?
pi_87226552
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Begrenzing bedoel ik puur mee schaf die wet af of verhoog hem op veel stukken is dat best mogelijk.
30 ton zit lang niet in elke trucker ja beton truckers ja :') maar die C1000 / AH truckers niet.
Dat niet alleen vrachtwagens te hard rijden ook mee eens mijn mening in de stad te hard meteen hard aanpakken maar op 100 km wegen of snelwegen denk ik daar anders over.
Er zijn eenmaal dondersveel mensen die een hekel aan truckers hebben en gevaarlijke inhaal acties voeren (nee ik niet godzijdank :') ) dat moet gewoon anders kunnen meer via het spoor en diverse laad punten of wat iemand in dit topic zei soort van zeppelings met speciale laadpunten boven de supermarkten...

Zie trouwens ook best vaak vrachtwagen topics hierzo :')
Wat denk je dat die jongens van c1000/AH vervoeren? Alleen toiletpapier en chips?
De wagens die supermarkt bevoorrading doen, zitten ook behoorlijk aan het gewicht.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Lol, een volle vuilniswagen zit ook al gauw rond de 29 tot 30 ton.

Ninja-edit: ergo, je weet niet waar je over praat :)
en nog topzwaar ook als je duo bakken rijd
pi_87226634
dubbel
pi_87228660
Het blijft klaagbaak he klagen om niks :') :'(
Ja klapband verhaal dàs idd een drama maar dat komt gelukkig bijna nooiit voor zolang er voldoende rubber op zit en genoeg druk.
Interessant he ?
pi_87228837
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:20 schreef Tism het volgende:

[..]

Oplossing: Zeppelins!.. :)

Laat vrachtwagens naar terminals rijden aan de rand van een stad en daar laden en lossen, vervolgens vervoeren geluidloze Zeppelins met vier keer het laadvermogen van een vrachtwagen de goederen naar de plek van bestemming in het drukke centrum van een stad, laden en lossen gebeurt vanaf de daarvoor aangepaste daken die dan uitgerust zijn van een laad en los platform, die als men ze tijdelijk niet gebruikt, dan eventueel ook nog eens kan voorzien van zonnepanelen die weer energie opwekken om de buurt voor stroom te voorzien.. :s)

Dit idee bedoel ik dus moet mogelijk zijn in de toekomst
Dat oude systeem met laden en lossen moet gewoon anders kunnen.
Interessant he ?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:39:02 #140
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87229096
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Begrenzing bedoel ik puur mee schaf die wet af of verhoog hem op veel stukken is dat best mogelijk.
30 ton zit lang niet in elke trucker ja beton truckers ja :') maar die C1000 / AH truckers niet.
Dat niet alleen vrachtwagens te hard rijden ook mee eens mijn mening in de stad te hard meteen hard aanpakken maar op 100 km wegen of snelwegen denk ik daar anders over.
Er zijn eenmaal dondersveel mensen die een hekel aan truckers hebben en gevaarlijke inhaal acties voeren (nee ik niet godzijdank :') ) dat moet gewoon anders kunnen meer via het spoor en diverse laad punten of wat iemand in dit topic zei soort van zeppelings met speciale laadpunten boven de supermarkten...

Zie trouwens ook best vaak vrachtwagen topics hierzo :')
Je weet duidelijk niet waar je over praat. Zelfs een lege vrachtwagen (trekker-oplegger, ongeveer 17 ton leeg) weegt dus nog gewoon 17.000 kilo. Om dit in beweging te krijgen hebben supermarkttrekkers meestal zo'n 300~350 PK aan boord (ideale verhouding tussen brandstofkosten, jouw boodschappen dus, en trekkracht).
Om deze 350 PK elke keer die 17.000 kilo zonder brokken op te laten trekken zijn ook de versnellingbakken en differentielen flink zwaar uitgevoerd. Als het kapot gaat kost het immers tijd en geld en dan zijn ook jouw boodschappen weer duurder.

Die zware versnellingsbakken moeten geschakeld kunnen worden en omdat dat zo zwaar is uitgevoerd schakelt dat niet zo snel als een auto. Dat kost dus tijd.

Bottomline(s):
1. Een vrachtwagen KAN helemaal niet snel optrekken want dan gaat alles kapot.
2. Jij weet niet waar je over praat.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_87229692
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Je weet duidelijk niet waar je over praat. Zelfs een lege vrachtwagen (trekker-oplegger, ongeveer 17 ton leeg) weegt dus nog gewoon 17.000 kilo. Om dit in beweging te krijgen hebben supermarkttrekkers meestal zo'n 300~350 PK aan boord (ideale verhouding tussen brandstofkosten, jouw boodschappen dus, en trekkracht).
Om deze 350 PK elke keer die 17.000 kilo zonder brokken op te laten trekken zijn ook de versnellingbakken en differentielen flink zwaar uitgevoerd. Als het kapot gaat kost het immers tijd en geld en dan zijn ook jouw boodschappen weer duurder.

Die zware versnellingsbakken moeten geschakeld kunnen worden en omdat dat zo zwaar is uitgevoerd schakelt dat niet zo snel als een auto. Dat kost dus tijd.

Bottomline(s):
1. Een vrachtwagen KAN helemaal niet snel optrekken want dan gaat alles kapot.
2. Jij weet niet waar je over praat.
Edit: een vrachtwagen KAN weldegelijk snel optrekken als ie leeg is ;)
handgeschakeld 16 versnellingsbak....4Laag, 4Hoog, en de hoog en laag gesplitst in een halve.......

en je hoeft niet als een gek elk versnelling te pakken als je leeg bent ;)
zoals ik meestal schakel:
als ik leeg ben.

3L, 5H, 6H ,7H , 8H, 8H 1/2........
en als ik geladen ben, geen zwaar container , dan gebruik ik:
2L, 4L, 5H etc

automaat is weer een ander verhaal, maar kan wel zeggen dat tegenwoordig de automaat op verschillend gewicht, op zijn manier goed kan schakelen.

maar waarom trekken veel vrachtwagen toch niet snel op?
eenvoudig. niet om verbruik, maar om tijd ;)
zolang dat men niet betaald krijgt per vracht, maar per uur..... waarom zou je je dan als beroepschauffeur dan gaan haasten? :P
pi_87229696
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Dit idee bedoel ik dus moet mogelijk zijn in de toekomst
Dat oude systeem met laden en lossen moet gewoon anders kunnen.
Nogmaals, hoe komen de goederen bij de zeppelins?
En als die geland is, hoe gaat het verder vervoerd worden?

Of wou je met zeppelins langs de supermarkt? :')
pi_87229803
:s) Dan weet ik niet waar ik over praat... :')
Maar de toekomst ontwikkeling zal hier wel verandering in brengen transport enzo.
Jammer genoeg hebben wij last van elkaar op de weg samen moeten we eruit zien te komen ;) .
Interessant he ?
pi_87229875
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:53 schreef EuroBirdV8 het volgende:

[..]

Edit: een vrachtwagen KAN weldegelijk snel optrekken als ie leeg is ;)
handgeschakeld 16 versnellingsbak....4Laag, 4Hoog, en de hoog en laag gesplitst in een halve.......

en je hoeft niet als een gek elk versnelling te pakken als je leeg bent ;)
zoals ik meestal schakel:
als ik leeg ben.

3L, 5H, 6H ,7H , 8H, 8H 1/2........
en als ik geladen ben, geen zwaar container , dan gebruik ik:
2L, 4L, 5H etc

automaat is weer een ander verhaal, maar kan wel zeggen dat tegenwoordig de automaat op verschillend gewicht, op zijn manier goed kan schakelen.

maar waarom trekken veel vrachtwagen toch niet snel op?
eenvoudig. niet om verbruik, maar om tijd ;)
zolang dat men niet betaald krijgt per vracht, maar per uur..... waarom zou je je dan als beroepschauffeur dan gaan haasten? :P
Als ik leeg ben schakel ik maar 3x.
4h, 6h en dan 8h.
Volle bak is dat natuurlijk anders.

En ik word idd per uur betaald maar werk in diensten dus weet wanneer ik klaar ben.
Trappen doe ik voor de fun, niet voor de baas.
pi_87230056
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:55 schreef Zwolsboy het volgende:
:s) Dan weet ik niet waar ik over praat... :')
Maar de toekomst ontwikkeling zal hier wel verandering in brengen transport enzo.
Jammer genoeg hebben wij last van elkaar op de weg samen moeten we eruit zien te komen ;) .
Klopt, ben blij dat het nu al duidelijk is. :')

Maar idd, we moeten het op de weg oplossen, beetje begrip kan geen kwaad.
Het zijn nou eenmaal verschillende voertuigen en dus gedraagt zich dat anders op de weg.

Ik zal je nooit expres dwars zitten en jij mij hopelijk ook niet.
Verkeer is nou eenmaal een sociaal gebeuren, geven en nemen.
Als je dat niet kan hoor je niet in het verkeer thuis.
pi_87230825
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:01 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klopt, ben blij dat het nu al duidelijk is. :')

Maar idd, we moeten het op de weg oplossen, beetje begrip kan geen kwaad.
Het zijn nou eenmaal verschillende voertuigen en dus gedraagt zich dat anders op de weg.

Ik zal je nooit expres dwars zitten en jij mij hopelijk ook niet.
Verkeer is nou eenmaal een sociaal gebeuren, geven en nemen.
Als je dat niet kan hoor je niet in het verkeer thuis.
Wat ik vaak wel doe is bij T kruisingen als dan een vrachtwagen linksaf wilt en het is druk krijgt die nauwlijks de kans om erop te kunnen dan laat ik gas los of ga ik soms zelfs stoppen dan toeteren ze welleens naar mij :P en ff seinen :')

Of op rondes en ik zie dat er de afslag na mij een trucker erop wilt en er zit een hele reeks autos achter mij laat ik hem ook (heel soms) erop door heel langzaam te gaan rijden en dan krijg ik vaak van die kantoor types die daarna bij mij gaan kleven :')

Zelf doe ik nooit aan kleven 1 steenslag 2 irritant (licht in je ogen) 3 gevaarlijk maar bij mij wil je niet weten hoe vaak ik van de weg af gedrukt word :'(

Of bij stoplichten (ik rij vaak snachts) en ze springen op rood en er is geen auto te zien en slechts een trucker ga ik gewoon op de linker baan staan anders moet die trucker zo hard remmen :P en zwaaien ze weer naar me :') hehe alleen die snelheid van 80km/h op 100 km wegen kan ik (helaas) niet accepteren zal wel aan mij liggen maargoed die 2 strepen negeren heb ik geen ballen voor :|W .
Interessant he ?
pi_87232015
Je toont iig goede wil, nu nog begrip. ;)
pi_87232043
En dit natuurlijk.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nogmaals, hoe komen de goederen bij de zeppelins?
En als die geland is, hoe gaat het verder vervoerd worden?

Of wou je met zeppelins langs de supermarkt? :')
pi_87232715
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:57 schreef vannelle het volgende:
En dit natuurlijk.
[..]


Wat die gene op de 1e pagina zei.

Laad plekken maken voor truckers buiten de stad.
Dan over op zeppelings of kleine busjes ofzo.

Weet ik het veel :') maar het huidige idee deugt ook niet naar mijn mening maar als het zo moet dan moet het maar zo :P
Interessant he ?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:03:31 #150
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_87236203
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

En hoe komen die spullen bij het spoor denk je? En hoe vanaf transport per trein verder?

En zeppelings bestaan niet, als je zeppelins bedoelt: hoe krijg je de vracht bij zo'n ding? En er weer vandaan?

Echt, je bent echt vreselijk kortzichtig bezig.
Als ik nou zeg dat ik last van jouw soort op de weg heb, stop je dan ook met op bepaalde tijden rijden?
Jonguh! Jullie kuttruckers moeten gewoon eens een beetje gas geven jonguh!!!! Dan kan ik met menne corsa gsi met 18miljoenmiljard pk tenminste doorrijden!
Kuttruckers, hebben wel 500pk, net als een M5, en rijden gewoon niet net zo hard! Kutviolen zijn het! ALLEMAAAAAAL!!!!!!!!!!!!

Check die bak van zwolsboy dan jonguh!!!!

En zie maar hoe trots zwolsboy is op zn waoge jonguh!!!!!!
Are you wanking?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')