quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik duik mn bed in denk ik
Misschien kom ik zo wel weer online als ik niet kan slapen
Oh shit, ik dacht dat het een of andere bejaarde kat was.quote:
Ik ook zo. Ben echt moe. Sinds 7 uur in touw. Met Mouna naar Blijdorp, thuis afleveren, snel naar huis voor een lekkere bak koffie. Cadeautje halen voor Mouna's paps die vandaag jarig was, schoonmoeder ophalen, weer terug naar Mouna en haar paps en mams, schoonmoeder weer thuis brengen, iets te eten ritselen (wat wonderwel is gelukt bij een cafe om de hoek waar we nooit waren geweest)quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ja doe! Ik neem de laptop ook mee naar bed straksquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Hoe lang blijft zoiets zitten dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef nokwanda het volgende:
De lipbalsems van de Tuinen zijn trouwens ook heerlijk. Er is er een met munt erin.
Een behaarde kat... die hebben we hier wel zat. Een stuk of 8.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat het een of andere bejaarde kat was.![]()
Als ik in bad lig komt Naartjie soms op de rand zitten en probeert hij mijn tenen te vangen. Maar alleen als ik een kruidig Lush produkt erin heb gegooid. Mint, zoet, fruitig... dan blijft hij ver weg. Het beest heeft duidelijk zijn voorkeuren.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat het een of andere bejaarde kat was.![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:45 schreef prupke het volgende:
iemand deze gezien?
http://www.rtl.nl/compone(...)ert-babyeekhoorn.xml
ik vond hem zo lief
Het smaakt niet echt ergens naar. De tinteling op je lippen doet het em. En ja, ik smeer ook wel tig keer per dag om het lekker. Maar wat geeft dat? Het is toch niet op dieren getest en \helemaal vega.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe! Ik neem de laptop ook mee naar bed straks
[..]
Hoe lang blijft zoiets zitten dan?
Ik zou het er binnen no time af gelikt hebben denk ik
Ik heb dat lipscrubje van Lush, maar da's echt viesquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het smaakt niet echt ergens naar. De tinteling op je lippen doet het em. En ja, ik smeer ook wel tig keer per dag om het lekker. Maar wat geeft dat? Het is toch niet op dieren getest en \helemaal vega.
Neeeee, niet wegggooien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat lipscrubje van Lush, maar da's echt vies
Dat zou ook mint moeten zijn, maar het is eigenlijk gewoon een potje suiker met een beetje muntolie die chemisch ruikt. Bwugh. Die gaat dus mooi de vuilnisbak in.
Dan die van de Tuinen maar eens proberen. Het is alleen zo gauw verslavend, dat spul
Oh dan bewaar ik hem wel voor je, mag je hem wel hebben hoor!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeee, niet wegggooien.![]()
In vinnum wel lekker. Ik wil hem wel van je overnemen
Ik heb hem een keer geprobeerd in de winkel en vond em wel okay voor af en toe.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan bewaar ik hem wel voor je, mag je hem wel hebben hoor!
Anders gooide ik het toch weg. Ik zal hem straks even zoeken en apart leggen!
ik zit met top in bedquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga vast verhuizen naar boven, tot zo
beessie is volgens mij 4 x hyper actief dan een kittenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Hij leek wel te willen knagen aan de pootjes van de kittens.
als je in plaats van een \ & # 0 9 2 typt (zonder spaties) doet hij het waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
70|\/|8014f4|\|!
moet het eigenlijk zijn, maar de \ kunnen niet in de ondertitel
omdat ik morgen van half negen tot half zes school heb, en mijn dag dus van half zes tot een uur of zeven helemaal vol zitquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan donderdag pas bellen en niet morgen?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik morgen van half negen tot half zes school heb, en mijn dag dus van half zes tot een uur of zeven helemaal vol zit
En het nummer meenemen en in je pauze even bellen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik morgen van half negen tot half zes school heb, en mijn dag dus van half zes tot een uur of zeven helemaal vol zit
welke pauze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En het nummer meenemen en in je pauze even bellen?
Maar als je nog een extra dagje kunt wachten is dat ook handiger misschien.
*uitprobeert*quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je in plaats van een \ & # 0 9 2 typt (zonder spaties) doet hij het waarschijnlijk wel
70| & # 0 9 2 /|8014f4| & # 0 9 2 |! zonder spaties dus
in de tien minuten tussen les 1 en les twee ja, maar de lessen zijn lange blokken van 4 a vijf uur achter elkaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie een lunchpauze hebben oid?
Je moet toch eten?
Slechte CAO hebben jullie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de tien minuten tussen les 1 en les twee ja, maar de lessen zijn lange blokken van 4 a vijf uur achter elkaar
tussendoor mogen we af en toe 5 minuutjes adem happen, maar ik handel dat gesprek dan maar thuis af
Mooie schets Zwabber!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
snelle schets van m'n desire![]()
[ afbeelding ]
Dat doe je met markers?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
snelle schets van m'n desire![]()
[ afbeelding ]
Maar dan heb je wel een vrijstelling hopelijkquote:Op woensdag 15 september 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh
En Zwabber, ik heb een dagje van 08:00 - 22:30, dus niet miepen. En heb nu ook voor colleges straks beginnen nog een gesprekje daar, even een vrijstelling regelen. Dus ik ga gelijk door uit werk:')
Ja dat moet wel goedkomenquote:Op woensdag 15 september 2010 08:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een vrijstelling hopelijk
Jezusquote:Op woensdag 15 september 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh
En Zwabber, ik heb een dagje van 08:00 - 22:30, dus niet miepen. En heb nu ook voor colleges straks beginnen nog een gesprekje daar, even een vrijstelling regelen. Dus ik ga gelijk door uit werk:')
Oh dat krijgen we niet. Er word niet zo heel specifiek in dat soort applicaties ingegaan. Maar er was wel een vak Telematica, met gewoon de basics van netwerken e.d. Maar goed, dat heb ik allemaal al in m'n MCSA gehad, dus ik kan daar gewoon vrijstelling voor krijgen. En waarschijnlijk voor ITIL in het 2e jaar. Dus dat scheelt toch weerquote:Op woensdag 15 september 2010 08:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezuswat lang!
Ik heb ook vrijstelling voor een deelvan topdesk
I vote for......... Blijdorpmeetquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Nok, als je morgen terug mocht lezen, ik heb dat potje sugar scrub al gevonden. Het zat nog keurig in het Lush zakje waarin het aan kwam hierZal ik het naar je opsturen, of doen we binnenkort een Blijdorp meet?
Beter inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2010 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat krijgen we niet. Er word niet zo heel specifiek in dat soort applicaties ingegaan. Maar er was wel een vak Telematica, met gewoon de basics van netwerken e.d. Maar goed, dat heb ik allemaal al in m'n MCSA gehad, dus ik kan daar gewoon vrijstelling voor krijgen. En waarschijnlijk voor ITIL in het 2e jaar. Dus dat scheelt toch weer
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga Nok achterna vanaf volgende week ben ik weer werkeloos. Bijna dan de dinsdag heb ik dan nog wel werk.
Gebruik je Monsterboard? Ik moet zeggen dat zelfs toen ik nog alleen in een supermarkt had gewerkt en me een beetje aan het orienteren was op hoe nu verder ik gewoon al reacties kreeg daar. Terwijl m'n CV dus verre van imposant was ofzoquote:Op woensdag 15 september 2010 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]Vervelend is dat.
Which reminds me.... ik ga maar weer even wat mensen inlichten idat het niks geworden is met die baan en mijn cv bijwerken.
Ja ook wel, sinds kort weer. Maar desondanks moet ik mijn cv in Word gewoon weer even updaten. Ik kreeg laatst goeie tips van een loopbaanadviseur waar ik werkte. Die heeft er op mijn verzoek nog eens naar gekeken en die had goede tips die ik nog moet verwerken.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruik je Monsterboard? Ik moet zeggen dat zelfs toen ik nog alleen in een supermarkt had gewerkt en me een beetje aan het orienteren was op hoe nu verder ik gewoon al reacties kreeg daar. Terwijl m'n CV dus verre van imposant was ofzo
Maar je moet ook niet met wespen voetballen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef Muis006 het volgende:
Een wespensteek in de bal van je voet is dus niet grappig.
Een wespensteek in wat voor bal dan ook is nooit grappigquote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef Muis006 het volgende:
Aiquote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef Muis006 het volgende:
Pffffffffffffquote:Op woensdag 15 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een wespensteek in wat voor bal dan ook is nooit grappig
Ervaring?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een wespensteek in wat voor bal dan ook is nooit grappig
Deed ik ook niet, maar Percy welquote:Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet met wespen voetballen.
Jaquote:
Ah, honden.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar Percy wel.
[..]
Ja
Hoe weet je dat dan?quote:
Ik doe niksquote:Op woensdag 15 september 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, die kinky shit doe je maar met Anoniem 5
En toen mocht jij boeten voor de zonden van je hondekindquote:Op woensdag 15 september 2010 09:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar Percy wel.
[..]
Ja
Waarom bellen jullie hem niet ff dan? Zeker als hij (eer?)gister al naar jullie zou bellen is het toch niet gek ff te bellen en te vragen of er nieuws is?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:00 schreef Qwea het volgende:
Godver die klote makelaar heb nog steeds niet gebeld.
Het woeit hier vrij behoorlijk ja, maar storm zou ik het nog niet noemen...quote:Op woensdag 15 september 2010 12:41 schreef Strega het volgende:
Stormt het overal in den lande zoals hier?
Sterkte! Hoe is het met je kaak?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_roodgaat zich vanmiddag maar eens verdiepen in monsterboard en d'r CV aanpassen
Mag niet van MM. En ook niet van ML.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom bellen jullie hem niet ff dan? Zeker als hij (eer?)gister al naar jullie zou bellen is het toch niet gek ff te bellen en te vragen of er nieuws is?
Ja okay, maar tis toch niet bovengemiddeld veel interesse tonen als hij toezegt je maandag te bellen en dat niet doet en je dus zelf ff informeert.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag niet van MM. En ook niet van ML.
Tis een spel zegt MM. En je moet zo mij mogelijk intresse tonen, anders pleurt ie de prijs omhoog
Ja ik ben het eens met je hoor!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar tis toch niet bovengemiddeld veel interesse tonen als hij toezegt je maandag te bellen en dat niet doet en je dus zelf ff informeert.
borstenquote:
Ik wil gvd niet tot vrijdag wachten! Maandag is maandag. Maandag is geen fucking Dinsdag, Woensdag, Donderdag of Vrijdag!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:33 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb gezegd dat ik de beste man tot vrijdag geef en dan bel ik wel ff
Ja, lekker boeiendquote:
Je bent toe aan mijn pik...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend
Ik wil weten waar ik aan toe ben
Chichiquote:
Nou, geen bod,maar we hebben wel een bedrag genoemd wat we in gedachten hadden. En we wilden weten of daar over te praten viel of niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:51 schreef Maes het volgende:![]()
Jullie hebben een bedrag uitstaan? Dan ben ik met MM. Het is een spel en de verkoper moet nu met een tegenbod komen. De makelaar zou dom zijn dat tegenbod niet aan jullie door te geven.
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Je bent toe aan mijn pik...
nou je waffel houden
Owjee! Weer een kreupele er bij hier!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef Ynske het volgende:
chips vanmiddag door mn enkel gegaan, krak, rondje ziekenhuis, niet gebroken, wel zwaar opgerekte banden en spieren, misschien ook ingescheurd, zit met been omhoog, nu nog krukken scoren
goed bezig Yns
Gewoon mee doorlopen, is er na twee maanden slechts een klein bobbeltje over.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef Ynske het volgende:
chips vanmiddag door mn enkel gegaan, krak, rondje ziekenhuis, niet gebroken, wel zwaar opgerekte banden en spieren, misschien ook ingescheurd, zit met been omhoog, nu nog krukken scoren
goed bezig Yns
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Owjee! Weer een kreupele er bij hier!
Ook gevoetbald met een opblaasbare walrus Yns?
Flauw. Sorry. Sterkte![]()
ik heb nog steeds een eiquote:Op woensdag 15 september 2010 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon mee doorlopen, is er na twee maanden slechts een klein bobbeltje over.
Bij mij nog slechts een klein bultje, de quasimodovoet ging pas weg één dag voor ik (na 2 maanden dus) besloot naar de dokter te gaan.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Owjee! Weer een kreupele er bij hier!
Ook gevoetbald met een opblaasbare walrus Yns?
Flauw. Sorry. Sterkte![]()
had ik graag gewild, maar lopen zit er echt niet in. moest er maar wel van uit gaan dat ze weer ingescheurd waren...quote:Op woensdag 15 september 2010 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon mee doorlopen, is er na twee maanden slechts een klein bobbeltje over.
quote:
quote:
Serieus? Is dit de 3de keer al?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:32 schreef Ynske het volgende:
driemaal is scheepsrecht hoop ik toch... dat dit de laatste keer is geweest
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik me nou vaak afvraag he... praten jij en MM thuis ook zo tegen elkaar?
Ik zie het soms voor me namelijk
yeps 3e keer, meot gewoon geen stommiteiten uithalenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Is dit de 3de keer al?
Zijn ze zo verzwakt dan? En ik begrijp dus dat je niks "doms" hebt gedaan? Heb je gips? Moet je tape? Ik heb er voor nu ff een lekker verbandje om heen gedaan. Toch ff die stevigheid.
Hier is het 5 bijna 6 weken geleden... en nog steeds pijn als ik langer dan 10 min loop, nog steeds een mijn inziens dikke enkel, enkel die op slot schiet en knakt... en als ik hem naar buiten/binnen buig doet het pijn evenals ik mn tenen naar me toe trek
Maar als dit jouw 3de keer als is.... kun je ze niet laten inkorten?
Maar wat deed je nu dan preciesquote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps 3e keer, meot gewoon geen stommiteiten uithalen
een keer op hockeybal gaan staan, een keer een stoepje afgekeild, en nu dit dan.
k liep naar mn bureau en op de een of andere manier landde mijn voet op de poot van de stoel (zoeentje met wieltjes) en toen kwinkelde ik omquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
k liep naar mn bureau en op de een of andere manier landde mijn voet op de poot van de stoel (zoeentje met wieltjes) en toen kwinkelde ik om
Oh ja, dat jullie via MSN met elkaar praten soms terwijl je in één huis zit had je wel eens verteld.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Net nog
"Lul. Ik wil zekerheid!"
-Mijn lul kan je wel zekerheid geven ja
"![]()
![]()
"
![]()
Wij hebben altijd dat soort gesprekkenen meestal via msn als ik op de bank zit
Lange vingers en drank.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
Tiramisu, dat is met die lange vingers he?
Wel lekker, maar ik prefereer crème brûléeDat suikerlaagje
Even in bad, ik heb koude voeten!
Ik vind de scrubs van Rituals lekker!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lange vingers en drank.Creme brûlée is ook heerlijk.
![]()
Weet je waar je dat heel veel kunt eten? InIJsland
.
Ik ging naar mijn favo scrub verkoopster op internet. Struin ik door haar shop: scrubs weg!Dus ik heb haar gemaild en ze heeft ze inderdaad niet meer in het assortiment maar gaat ze speciaal voor me maken.
Geniet van je badje Greys!
Lekker!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
anaf balkon
Ben een tikkeltje roodbruin vandaag
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
anaf balkon
aaaaarrrghhh, ik wil ook een bad (af en toe. k had een bad en daar ging ik ook maar af en toe in)quote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind de scrubs van Rituals lekker!
Die ruiken zo goddelijk.
Het bad is bijna vol. Kga niet te lang, anders heb ik het weer te warm (zeikwijf).
Donkerblauw water. Met glitters. Lush!
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag niet van MM. En ook niet van ML.
Tis een spel zegt MM. En je moet zo mij mogelijk intresse tonen, anders pleurt ie de prijs omhoog
Oehhh Greys? Als je weer Lush gaat bestellen? Meld ik me aanquote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ruiken zo goddelijk.
Het bad is bijna vol. Kga niet te lang, anders heb ik het weer te warm (zeikwijf).
quote:
Mooi badje.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ruiken zo goddelijk.
Dat doe je goed.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
anaf balkon
Mijn zwager was bijna heen gegaan!quote:
Ik denk dat de meesten in dit topic bij het horen van die tune op zoek gaan naar de zap-knopquote:
Ow, gezellig.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik kwam net thuis van bezoekje aan mn ouders, en er had een (of twee) kat(ten) haarballen gespuugd
Dus ik ben aan het vegen/zuigen/dweilen
'Er' heen, mag ik toch hopen.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
Mijn zwager was bijna heen gegaan!
Is goed, ik hou jullie wel op de hoogte.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:29 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk dat de meesten in dit topic bij het horen van die tune op zoek gaan naar de zap-knop
Anders had er wel heengegaan gestaanquote:
quote:Is goed, ik hou jullie wel op de hoogte.
omfgquote:Op woensdag 15 september 2010 20:34 schreef APK het volgende:
Sommige mensen zouden beter een youtube-verbod kunnen krijgen.
Dat had ik eerst wel. Intussen heb ik die weggehaald omdat de meningen daarover erg verschillen. De een zegt: doen, de ander zegt: absoluut niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nok je mag je CV ook nog naar mij sturen hoor. Volgende week heb ik tijd genoeg om ernaar te kijken
heb je het mailadres nog?
Enne pasfoto erbij doet ook wonderen
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, dat jullie via MSN met elkaar praten soms terwijl je in één huis zit had je wel eens verteld.
Idioten![]()
quote:Qwea
Greys vindt ons raar
Qwea
dat we via msn communiceren
Mikey
ow
Qwea
terwijl we bij elkaar in huis zitten
Mikey
stomme greys
Qwea
Greys is zelf raar
Qwea
wat doe je?
Mikey
typen
Qwea
no shit?
Qwea
dat dat kan in Nederland!
Mikey
yup
Qwea
crimineel!
Nou doorgaans nietquote:
Heb je niet wat interessante manieren om MM voor de tv vandaan te lokken?quote:
Hij kijkt geen voetbalquote:Op woensdag 15 september 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet wat interessante manieren om MM voor de tv vandaan te lokken?
Jawelllll, jij wel. Jij bent heel creatief met dat soort dingen, ik weet het zeker
Of kijkt ie geen voetbal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |