quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik duik mn bed in denk ik
Misschien kom ik zo wel weer online als ik niet kan slapen
Oh shit, ik dacht dat het een of andere bejaarde kat was.quote:
Ik ook zo. Ben echt moe. Sinds 7 uur in touw. Met Mouna naar Blijdorp, thuis afleveren, snel naar huis voor een lekkere bak koffie. Cadeautje halen voor Mouna's paps die vandaag jarig was, schoonmoeder ophalen, weer terug naar Mouna en haar paps en mams, schoonmoeder weer thuis brengen, iets te eten ritselen (wat wonderwel is gelukt bij een cafe om de hoek waar we nooit waren geweest)quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ja doe! Ik neem de laptop ook mee naar bed straksquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Hoe lang blijft zoiets zitten dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef nokwanda het volgende:
De lipbalsems van de Tuinen zijn trouwens ook heerlijk. Er is er een met munt erin.
Een behaarde kat... die hebben we hier wel zat. Een stuk of 8.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat het een of andere bejaarde kat was.![]()
Als ik in bad lig komt Naartjie soms op de rand zitten en probeert hij mijn tenen te vangen. Maar alleen als ik een kruidig Lush produkt erin heb gegooid. Mint, zoet, fruitig... dan blijft hij ver weg. Het beest heeft duidelijk zijn voorkeuren.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat het een of andere bejaarde kat was.![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:45 schreef prupke het volgende:
iemand deze gezien?
http://www.rtl.nl/compone(...)ert-babyeekhoorn.xml
ik vond hem zo lief
Het smaakt niet echt ergens naar. De tinteling op je lippen doet het em. En ja, ik smeer ook wel tig keer per dag om het lekker. Maar wat geeft dat? Het is toch niet op dieren getest en \helemaal vega.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doe! Ik neem de laptop ook mee naar bed straks
[..]
Hoe lang blijft zoiets zitten dan?
Ik zou het er binnen no time af gelikt hebben denk ik
Ik heb dat lipscrubje van Lush, maar da's echt viesquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het smaakt niet echt ergens naar. De tinteling op je lippen doet het em. En ja, ik smeer ook wel tig keer per dag om het lekker. Maar wat geeft dat? Het is toch niet op dieren getest en \helemaal vega.
Neeeee, niet wegggooien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat lipscrubje van Lush, maar da's echt vies
Dat zou ook mint moeten zijn, maar het is eigenlijk gewoon een potje suiker met een beetje muntolie die chemisch ruikt. Bwugh. Die gaat dus mooi de vuilnisbak in.
Dan die van de Tuinen maar eens proberen. Het is alleen zo gauw verslavend, dat spul
Oh dan bewaar ik hem wel voor je, mag je hem wel hebben hoor!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeee, niet wegggooien.![]()
In vinnum wel lekker. Ik wil hem wel van je overnemen
Ik heb hem een keer geprobeerd in de winkel en vond em wel okay voor af en toe.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan bewaar ik hem wel voor je, mag je hem wel hebben hoor!
Anders gooide ik het toch weg. Ik zal hem straks even zoeken en apart leggen!
ik zit met top in bedquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga vast verhuizen naar boven, tot zo
beessie is volgens mij 4 x hyper actief dan een kittenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Hij leek wel te willen knagen aan de pootjes van de kittens.
als je in plaats van een \ & # 0 9 2 typt (zonder spaties) doet hij het waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
70|\/|8014f4|\|!
moet het eigenlijk zijn, maar de \ kunnen niet in de ondertitel
omdat ik morgen van half negen tot half zes school heb, en mijn dag dus van half zes tot een uur of zeven helemaal vol zitquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan donderdag pas bellen en niet morgen?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik morgen van half negen tot half zes school heb, en mijn dag dus van half zes tot een uur of zeven helemaal vol zit
En het nummer meenemen en in je pauze even bellen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik morgen van half negen tot half zes school heb, en mijn dag dus van half zes tot een uur of zeven helemaal vol zit
welke pauze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En het nummer meenemen en in je pauze even bellen?
Maar als je nog een extra dagje kunt wachten is dat ook handiger misschien.
*uitprobeert*quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je in plaats van een \ & # 0 9 2 typt (zonder spaties) doet hij het waarschijnlijk wel
70| & # 0 9 2 /|8014f4| & # 0 9 2 |! zonder spaties dus
in de tien minuten tussen les 1 en les twee ja, maar de lessen zijn lange blokken van 4 a vijf uur achter elkaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie een lunchpauze hebben oid?
Je moet toch eten?
Slechte CAO hebben jullie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de tien minuten tussen les 1 en les twee ja, maar de lessen zijn lange blokken van 4 a vijf uur achter elkaar
tussendoor mogen we af en toe 5 minuutjes adem happen, maar ik handel dat gesprek dan maar thuis af
Mooie schets Zwabber!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
snelle schets van m'n desire![]()
[ afbeelding ]
Dat doe je met markers?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
snelle schets van m'n desire![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |