abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86441703
Hallo....

Myn vriendin wilt vrijdagavond uit met een paar vriendinnen, alleen de gasten die daar rondlopen vertrouw ik niet zo, ook probeert een jongen op msn haar al heel lang te versieren terwijl we al meer dan een half jaar hebben... deze jongen heeft nu gezegt dat hij vrijdag avond speciaal voor mijn vriendin komt..
Ik weet dat ze niet zo is, dat ze vreemd zou gaan of iets, maar toch..
Kan ik haar zeggen dat ik liever niet heb dat ze er heen gaat?
Het liefste ga ik gewoon mee vrijdag, en zoek ik meteen ff die jongen op van haar msn.. maar door omstandigheden (lees volgende dag om 9 uur op werk verschijnen) kan dit niet :(

Alvast bedankt, groetjess...
pi_86441736
waarom zou je die jongen moeten opzoeken :') ?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86441741
Dan ga je gewoon mee. En meld je ziek, die 3,50 per uur kan je zo inhalen.

[ Bericht 68% gewijzigd door o.us op 14-09-2010 22:00:39 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_86441764
-edit- ik begin genoeg van je te krijgen stoere vent :')

[ Bericht 85% gewijzigd door Re op 15-09-2010 12:19:50 ]
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_86441776
Waarom? het is toch haar keuze. Wat die jongen doet doet niets ter zake, het is haar verantwoordelijkheid. ofwel vertrouw je ze, ofwel niet. Bij het laatste zou ik mij dan ook grote vragen stellen over je relatie.
pi_86441783
Vriendin wilt me niet vertrouwen...

Jullie vertrouwen elkaar niet, lekker handig :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86441820
Ja man, lekker haar niet die ruimte gunnen en nooit zonder jou de deur uit laten, dat is de manier waarop een relatie gezond blijft.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_86441879
Zo heb ik mijn vrouw versierd.
Die gast zit nu nog te balen dat die ging werken. :D
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_86441912
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef Nosh het volgende:
Ja man, lekker haar niet die ruimte gunnen en nooit zonder jou de deur uit laten, dat is de manier waarop een relatie gezond blijft.
Zij gaat zonder haar vriend naar een feest waar een jongen speciaal voor haar naartoe komt.

Die relatie is sowieso niet gezond.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_86441944
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Omniaer het volgende:
Hallo.

Mijn vriendin wil vrijdagavond uit met een paar vriendinnen, alleen de gasten die daar rondlopen vertrouw ik niet zo. Ook probeert een jongen op msn haar al heel lang te versieren terwijl we al meer dan een half jaar hebben. Deze jongen heeft nu gezegd dat hij vrijdagavond speciaal voor mijn vriendin komt.

Ik weet dat ze niet zo is, dat ze vreemd zou gaan of iets, maar toch...
Kan ik haar zeggen dat ik liever niet heb dat ze er heen gaat? Het liefste ga ik gewoon mee vrijdag, en zoek ik meteen even die jongen op van haar msn, maar door omstandigheden (lees: volgende dag om 9 uur op werk verschijnen) kan dit niet. :(

Alvast bedankt, groetjes.
Graag gedaan, je OP is nu spel- en taalfoutenvrij.

Dan nu inhoudelijk: een relatie is gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Dat houdt dus in dat je er in een gezonde relatie vanuit hoort te gaan dat jouw vriendin niets uitvoert met de jongen die haar versiert. Ik zou haar niet vertellen dat je er problemen mee hebt als ze uitgaat. Daar krijg je alleen maar meer problemen van en terecht ook.

Zij heeft toch ook recht op haar eigen leven?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86441987
I know ik kom over alsof ik mijn vriendin niet vertrouw, in dit soort situaties is dat miss ook wel zo, door slechte ervaringen...
pi_86442015
Stel dat je vriending vreemd gaat met een jongen, dan doe jij dat toch ook?
Wat zou ze dan zeggen?

En pfft het wederzijds vertrouwen, neem samen handboeien en voor het leven aan elkander verbonden.
Of stop er mee, als die andere gozer zo een kneus is, waarom zou ze jouw daarvoor belazeren?
Ze krijgt thuis toch beter? Of snoep jij uit de koekjestommel (jij bent alleen geschikt om in duisternis de straten te betreden, om andere niet af te schrikken. Zij is wat knapper uitgevallen? mooier opgedroogd?)
:D
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_86442076
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
:')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_86442107
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O-
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_86442131
Wat is nou belangrijker voor je?
Een dagje minder slaap of je vriendin?
Ga gewoon voordat je gaat werken langs de appie en koop een paar Monster Energy Drinks.

En sowieso moet je opstap, en anders ga je maar stiekem zonder haar, zodat je kan kijken of ze nou echt zo te vertrouwen is.
En ja, het klinkt misschien jaloers blabla en je moet haar ook vertrouwen blabla maar uiteindelijk is je relatie belangrijker dan een keertje jaloers zijn, toch?

Gewoon doen dus,
pi_86442169
En anders quote hij Bow Wow met:
'' And if your girl is in the club you better keep her super tight,
cause it might be your girl who end up in my room tonight ''
pi_86442224
Pff laat haar gewoon gaan. Als ze wilt vreemdgaan vind ze toch wel een manier, ze gaat gewoon uit voor de gezelligheid. Je kan haar beter wat vrijheid laten anders wordt ze je terecht zat.
pi_86442338
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:10 schreef rimidalw het volgende:
Pff laat haar gewoon gaan. Als ze wilt vreemdgaan vind ze toch wel een manier, ze gaat gewoon uit voor de gezelligheid. Je kan haar beter wat vrijheid laten anders wordt ze je terecht zat.
Zeg dan gewoon direct laat haar met iemand anders neuken :')
pi_86442407
Snipperdag opnemen kan niet, ben 16 jaar en werk net een maandje bij dit bedrijf dus dat vinden me ouders geen goed idee dus verbieden ze het :( anders was ik ook zeker gegaan, dan maar met kater op werk komen jammerdan, maar het gaat niet..
Mijn vriendin vroeg al wel zelf aan me of ik het wou ik zei ik ga je niets verbieden, maar heb het liever niet, als je graag wilt ga je.
pi_86442622
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Omniaer het volgende:
Snipperdag opnemen kan niet, ben 16 jaar en werk net een maandje bij dit bedrijf dus dat vinden me ouders geen goed idee dus verbieden ze het :( anders was ik ook zeker gegaan, dan maar met kater op werk komen jammerdan, maar het gaat niet..
Mijn vriendin vroeg al wel zelf aan me of ik het wou ik zei ik ga je niets verbieden, maar heb het liever niet, als je graag wilt ga je.
Wist niet dat je pas 16 bent, dan sta je nog wat minder stevig in je schoenen, komt vanzelf goed.
Je vind die ander een kneus, en ziet hem als bedreiging.
Je meisje voelt dat, en je hebt openlijk toegegeven, op een nette manier ^O^
Misschien moet je met haar afspreken dat je juist thuis op haar wacht, ze mag feesten en lol maken.
Een dronken vrouw is een engel in bed, behandel haar zo en droom samen tot 9 uur s'ochtends.
Als zij aan het feesten is, kan jij een paar uurtjes slaap pakken, blokje kaas snijden.... en afwippen ^)
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_86442662
Ohja, en iemand zei dat het geen gezonde relatie is omdat een jongen speciaal voor haar komt..
om daar nog even op in te gaan; die jongen wilt mijn vriendin, zei hem niet.
En hij komt met de bedoeling mijn vriendin even te versieren, op msn wordt hij genegeerd door mijn vriendin..
pi_86442710
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Omniaer het volgende:
Gast, jij bent echt een softie. En hoezo een kater, mensen die altijd drinken :') laat me raden, zeker ook nog bier :')
En anders sluip je sneeky weg, anders kun je kiezen uit:

1. Je vriendin gaat vreemd
2: Je vriendin gaat vreemd
3: Je vreindin gaat vreemd

Kom op, als die jongen haar wil versieren, is het obvious dat hij opstap aan haar gaat zitten. Wil je dat zo graag?
En anders verbied je het maar, ik heb het beste met je voor. Heb dit zelf ook al moeten meemaken, en mijn vriendin(ex) ging wel vreemd. Heb haar lekker daarna 10x erger teruggepakt =)
  dinsdag 14 september 2010 @ 22:21:08 #23
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_86442764
"VEEL LEKKERDER DAN HANS, VEEL LEKKERDER DAN HANS!"
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_86442789
Gewoon meegaan. Zo te horen kan je toch niet slapen als je thuis blijft.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_86442877
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef Shicago het volgende:

[..]

Gast, jij bent echt een softie. En hoezo een kater, mensen die altijd drinken :') laat me raden, zeker ook nog bier :')
En anders sluip je sneeky weg, anders kun je kiezen uit:

1. Je vriendin gaat vreemd
2: Je vriendin gaat vreemd
3: Je vreindin gaat vreemd

Kom op, als die jongen haar wil versieren, is het obvious dat hij opstap aan haar gaat zitten. Wil je dat zo graag?
En anders verbied je het maar, ik heb het beste met je voor. Heb dit zelf ook al moeten meemaken, en mijn vriendin(ex) ging wel vreemd. Heb haar lekker daarna 10x erger teruggepakt =)
Sneaky wegsluipen gaat niet aangezien ik dan nooit op tijd terug ben om het me ouders niet te laten merken, ik woon in een stad, zei in een dorp 25km verderop, moet dus eerst met fiets na station, dan met trein..

En zoals jij er over denkt, denk ik er dus ook over.. die jongen kan denk ik niet van haar afblijven, en ik ben dan machteloos als ik 30km verderop thuis zit... dan is het al te laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')