Zij gaat zonder haar vriend naar een feest waar een jongen speciaal voor haar naartoe komt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef Nosh het volgende:
Ja man, lekker haar niet die ruimte gunnen en nooit zonder jou de deur uit laten, dat is de manier waarop een relatie gezond blijft.
Graag gedaan, je OP is nu spel- en taalfoutenvrij.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef Omniaer het volgende:
Hallo.
Mijn vriendin wil vrijdagavond uit met een paar vriendinnen, alleen de gasten die daar rondlopen vertrouw ik niet zo. Ook probeert een jongen op msn haar al heel lang te versieren terwijl we al meer dan een half jaar hebben. Deze jongen heeft nu gezegd dat hij vrijdagavond speciaal voor mijn vriendin komt.
Ik weet dat ze niet zo is, dat ze vreemd zou gaan of iets, maar toch...
Kan ik haar zeggen dat ik liever niet heb dat ze er heen gaat? Het liefste ga ik gewoon mee vrijdag, en zoek ik meteen even die jongen op van haar msn, maar door omstandigheden (lees: volgende dag om 9 uur op werk verschijnen) kan dit niet.![]()
Alvast bedankt, groetjes.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo heb ik mijn vrouw versierd.
Die gast zit nu nog te balen dat die ging werken.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zo heb ik mijn vrouw versierd.
Die gast zit nu nog te balen dat die ging werken.
Zeg dan gewoon direct laat haar met iemand anders neukenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:10 schreef rimidalw het volgende:
Pff laat haar gewoon gaan. Als ze wilt vreemdgaan vind ze toch wel een manier, ze gaat gewoon uit voor de gezelligheid. Je kan haar beter wat vrijheid laten anders wordt ze je terecht zat.
Wist niet dat je pas 16 bent, dan sta je nog wat minder stevig in je schoenen, komt vanzelf goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Omniaer het volgende:
Snipperdag opnemen kan niet, ben 16 jaar en werk net een maandje bij dit bedrijf dus dat vinden me ouders geen goed idee dus verbieden ze hetanders was ik ook zeker gegaan, dan maar met kater op werk komen jammerdan, maar het gaat niet..
Mijn vriendin vroeg al wel zelf aan me of ik het wou ik zei ik ga je niets verbieden, maar heb het liever niet, als je graag wilt ga je.
Gast, jij bent echt een softie. En hoezo een kater, mensen die altijd drinkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Omniaer het volgende:
Snipperdag opnemen kan niet, ben 16 jaar en werk net een maandje bij dit bedrijf dus dat vinden me ouders geen goed idee dus verbieden ze hetanders was ik ook zeker gegaan, dan maar met kater op werk komen jammerdan, maar het gaat niet..
Mijn vriendin vroeg al wel zelf aan me of ik het wou ik zei ik ga je niets verbieden, maar heb het liever niet, als je graag wilt ga je.
Sneaky wegsluipen gaat niet aangezien ik dan nooit op tijd terug ben om het me ouders niet te laten merken, ik woon in een stad, zei in een dorp 25km verderop, moet dus eerst met fiets na station, dan met trein..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef Shicago het volgende:
[..]
Gast, jij bent echt een softie. En hoezo een kater, mensen die altijd drinkenlaat me raden, zeker ook nog bier
En anders sluip je sneeky weg, anders kun je kiezen uit:
1. Je vriendin gaat vreemd
2: Je vriendin gaat vreemd
3: Je vreindin gaat vreemd
Kom op, als die jongen haar wil versieren, is het obvious dat hij opstap aan haar gaat zitten. Wil je dat zo graag?
En anders verbied je het maar, ik heb het beste met je voor. Heb dit zelf ook al moeten meemaken, en mijn vriendin(ex) ging wel vreemd. Heb haar lekker daarna 10x erger teruggepakt =)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |