abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88414654
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef semexo het volgende:
Ik denk dat het niet gesimuleerd wordt, maar de illuminati ook echte alien-vrienden hebben. Gevallen engelen zijn namelijk aliens die het ruimtegevecht verloren hebben. Illuminati = Lucifer = gevallen engel. 't Zijn de Greys.
De Illuminati (en hun Reptielenleiders) aanbidden inderdaad de boosaardige geestenwereld, Lucifer en co; maar ze zijn het niet. Gevallen engelen waren er al voordat er uberhaupt ruimte bestond.

De Greys (ca. 1 m lang) zijn fysieke hybride wezens (reptiloide/humanoide).
pi_88415640
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:43 schreef DeMolay het volgende:
bankfurt schreef
[..]

Heb je de film "revelation"wel eens gezien ? dit verhaal komt daar in voor

Ibnteresante film mbt alchemistische inslag

http://www.revelation-movie.com/loculus.html

http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=2959

En ja deze film is lang voor Dan brown "da vincie code"gemaakt
Die "wederkomst" boodschap komt veel voor in allerlei films en boeken de laatste tijd; duidelijk met de bedoeling J..C. in de moderne Hollywood-cultuur "actueel" te houden.
Het wachten is op een Hollywood-kraker met Maria Magdalena in de hoofdrol.

Ik vraag me af of mensen eerder in een fysieke J.C. geloven dan een bezoek van aliens.

Maar dat maakt niet zoveel uit; het gross van de mensheid gelooft in de officiele toedracht van 09/11;
dus het publiek zal J.C en aliens ook wel zonder enige kritiek accepteren.
pi_88417258
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:12 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Die "wederkomst" boodschap komt veel voor in allerlei films en boeken de laatste tijd; duidelijk met de bedoeling J..C. in de moderne Hollywood-cultuur "actueel" te houden.
Het wachten is op een Hollywood-kraker met Maria Magdalena in de hoofdrol.

Ik vraag me af of mensen eerder in een fysieke J.C. geloven dan een bezoek van aliens.
Maar dat maakt niet zoveel uit; het gross van de mensheid gelooft in de officiele toedracht van 09/11;
dus het publiek zal J.C en aliens ook wel zonder enige kritiek accepteren.
Vanwege mijn protestante opvoeding ben ik toch geneigd eerder in de terugkomst van JC te geloven.
Al heb ik mijn twijfels en sluit ik aliens niet uit.
  zaterdag 6 november 2010 @ 23:03:32 #129
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88417406
Ok.. het is denk ik weer tijd om de mods dit te laten zien.. misschien dat de puzzel langzaam in elkaar gezet kan worden :)

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_88800772
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:18 schreef DeuceFour het volgende:
WHUT...THE..FUCK
Ik vermoed dat de trailer indrukwekkender is dan de hele film :P

Leuk stukje muziek (niet te embedden) waar ze wat ufobeelden/mockumentary beelden onder gemonteerd hebben. Dat is een stuk moeilijker om onderscheid in de beelden te maken, goed gemaakt (alles is fake)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_88800814
Oeps, wilde post editten, niet quoten
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:57:49 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_88802749
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 november 2010 23:03 schreef Ticker het volgende:
Ok.. het is denk ik weer tijd om de mods dit te laten zien.. misschien dat de puzzel langzaam in elkaar gezet kan worden :)

Uiteraard zou de nieuwe Jezus ook een marketing-afdeling achter zich hebben. En een leger advocaten om de wijnproducanten van hem af te slaan als ze hem gaan aanklagen wegens oneerlijke concurrentie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:27:15 #134
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_88804318
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef polderturk het volgende:
Er zal mogelijk een alien dreiging gesimuleerd worden door de NWO. Mogelijk wordt er zelfs een aanval van aliens opgezet. Hierdoor zullen alle landen in de wereld hun geschillen laten varen en alle landen zullen verengigen tot één land. De volkeren der landen zullen hier niet tegen in opstand komen. Wat denken jullie hiervan?
Ronald Reagan was je (ver) voor :
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2010 02:23 schreef Floxcie het volgende:
Precies, het ziet er daar nog ongeloofwaardig uit maar stel dat er mensen zijn die er elke dag aan werken, dan kan daarmee een 'mooie' projectie worden gemaakt. :P
Hier 2 voorbeeldjes van de huidige stand van zaken:
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 18 november 2010 @ 18:50:09 #135
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88872511
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Uiteraard zou de nieuwe Jezus ook een marketing-afdeling achter zich hebben. En een leger advocaten om de wijnproducanten van hem af te slaan als ze hem gaan aanklagen wegens oneerlijke concurrentie.
(1) Just about everybody knows the word "Lucifer" as another name for Satan. The word "Lucifer" is found one time in the King James Bible.

Isaiah 14:12 How art thou fallen from heaven, O Lucifer, son of the morning! how art thou cut down to the ground, which didst weaken the nations!

(2) But what about the NIV? The word "Lucifer" is clean, bald-headed gone and now this creature is identified as the "morning star". Lucifer is the "morning star" in the NIV.

How you have fallen from heaven, O morning star, son of the dawn! You have been cast down to the earth, you who once laid low the nations!

(3) So we know that in the NIV the "morning star" is a negative, evil figure. Right? He was fallen from heaven. He was cast down to the earth. Can we find the "morning star" anywhere else in the NIV? Yes! The following passages in the NIV show the "morning star" as Jesus Christ! But the NIV just called the fallen creature of Isaiah 14:12 "morning star". Lucifer AND Jesus are ONE in the NIV! Lord have mercy, Jesus! Help me, Lord.

NIV: Revelation 22:16,
"I, Jesus, have sent my angel to give you [1] this testimony for the churches. I am the Root and the Offspring of David, and the bright Morning Star."

NIV: 2 Peter 1:19,
And we have the word of the prophets made more certain, and you will do well to pay attention to it, as to a light shining in a dark place, until the day dawns and the morning star rises in your hearts.

NIV: Revelation 2:28--
I will also give him the morning star.

quote:
RE: NIV - JESUS IS SATAN...AGAIN...

Dear Sirs,
Praise Jesus for your faithfulness in putting together your website.
I was reading your article on the NIV swapping places with Satan in Isaiah 14:12. I have been aware of this for a few years and was glad to see you cover it. But are you aware that the NIV does it again in the New Testement as well?
In the KJV Jesus identifies himself as the cornerstone. However, the NIV changes it to CAPSTONE. The capstone is the top of the pyramid - not the cornerstone in which the foundation is layed. In the New Age movement, the capstone - the Mercaba, the top of the pyramid, is the source where they channel Nimrod, the all seeing eye - into their third eye. The capstone is the symbol of Nimrod in many cults and in FreeMasonry which is thier god... a false god - satan. The NIV again trades places with Jesus and satan - albeit ever so subtly.
- In Christ

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_88872635
quote:
99s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

(1) Just about everybody knows the word "Lucifer" as another name for Satan. The word "Lucifer" is found one time in the King James Bible.

Isaiah 14:12 How art thou fallen from heaven, O Lucifer, son of the morning! how art thou cut down to the ground, which didst weaken the nations!

(2) But what about the NIV? The word "Lucifer" is clean, bald-headed gone and now this creature is identified as the "morning star". Lucifer is the "morning star" in the NIV.

How you have fallen from heaven, O morning star, son of the dawn! You have been cast down to the earth, you who once laid low the nations!

(3) So we know that in the NIV the "morning star" is a negative, evil figure. Right? He was fallen from heaven. He was cast down to the earth. Can we find the "morning star" anywhere else in the NIV? Yes! The following passages in the NIV show the "morning star" as Jesus Christ! But the NIV just called the fallen creature of Isaiah 14:12 "morning star". Lucifer AND Jesus are ONE in the NIV! Lord have mercy, Jesus! Help me, Lord.

NIV: Revelation 22:16,
"I, Jesus, have sent my angel to give you [1] this testimony for the churches. I am the Root and the Offspring of David, and the bright Morning Star."

NIV: 2 Peter 1:19,
And we have the word of the prophets made more certain, and you will do well to pay attention to it, as to a light shining in a dark place, until the day dawns and the morning star rises in your hearts.

NIV: Revelation 2:28--
I will also give him the morning star.

[..]

De NIV, het satanisch gedrocht dat zich als een bijbel verkoopt.
pi_88933545
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ronald Reagan was je (ver) voor :

Inderdaad. Wat een gebrek aan algemene kennis TS.
  zaterdag 20 november 2010 @ 07:18:26 #138
37248 BertV
Klei indiaan
pi_88933567
Ik houd wel van complotten, maar alleen al het mogelijke feit dat aliens hier kunnen komen is al een reden om het verzet op te geven.

Al Qaida werkt prima.

[ Bericht 11% gewijzigd door BertV op 20-11-2010 07:38:06 ]
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_88961905
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 07:18 schreef BertV het volgende:
Ik houd wel van complotten, maar alleen al het mogelijke feit dat aliens hier kunnen komen is al een reden om het verzet op te geven.

Al Qaida werkt prima.
True, maar na Alkaida komen de aliens aan bod.
  zondag 21 november 2010 @ 00:24:49 #140
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_88962238
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 00:14 schreef Bankfurt het volgende:
True, maar na Alkaida komen de aliens aan bod.
Mooi, ik zat me tijdens het eind van "the muppets in space" namelijk af te vragen of ik in mijn tijd nog mee zou maken dat er aliens landen, al queda duurt nog een jaar of 5 gok ik, komen daarna de aliens? 8-)
pi_88970350
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 00:24 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Mooi, ik zat me tijdens het eind van "the muppets in space" namelijk af te vragen of ik in mijn tijd nog mee zou maken dat er aliens landen, al queda duurt nog een jaar of 5 gok ik, komen daarna de aliens? 8-)
welke aliens bedoel je ? de fake ones or the real ones ?
  zondag 21 november 2010 @ 15:35:10 #142
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_88976546
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

welke aliens bedoel je ? de fake ones or the real ones ?
either one is good 8-)
pi_89011248
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 15:35 schreef YuckFou het volgende:

[..]

either one is good 8-)
De Illuminati willen alles controleren; daarom de fake alien invasion, wellicht tussen 2005 en 2020,

maar ze hebben 1 scenario over het hoofd gezien ...
  maandag 22 november 2010 @ 17:17:31 #144
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89018864
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef Bankfurt het volgende:
De Illuminati willen alles controleren; daarom de fake alien invasion, wellicht tussen 2005 en 2020,

maar ze hebben 1 scenario over het hoofd gezien ...
Wat dan?? En schets me een tijdslijn! :9~
pi_89019906
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 17:17 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Wat dan?? En schets me een tijdslijn! :9~
:D

Jij bent erg nieuwsgierig, misschien meer dan goed voor je is.
  maandag 22 november 2010 @ 17:59:48 #146
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89020575
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:43 schreef Bankfurt het volgende:
:D

Jij bent erg nieuwsgierig, misschien meer dan goed voor je is.
Nee, ik geloof er niet meer in :')
getuige: Ik begin ongeduldig te worden, waar blijft de NWO??
pi_89271041
Hmm...

Op een persconferentie in Washington werd op 27 september 2010 bekend gemaakt dat buitenaardsen kernraketten saboteren

Zou het er aan zitten te komen?

Klik op deze link voor een uitgebreid artikel over de inhoud van deze conferentie:
http://www.33mm.eu/actueel23/index.htm

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2010 20:48:57 ]
pi_89345785
AMSTERDAM – De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA beweert een ontdekking te hebben gedaan die van belang is voor de zoektocht naar buitenaards leven.

© NASA
De nieuwe bevindingen op het gebied van astrobiologie worden donderdag gepresenteerd op een persconferentie die plaatsvindt rond 20.00 uur Nederlandse tijd.
De ontdekking zal volgens de NASA grote impact hebben op de zoektocht naar bewijzen voor het bestaan van buitenaards leven. De persconferentie zal live te volgens zijn via het online televisiestation van de NASA op http://www.nasa.gov/ntv.

Mars
Bij de presentatie zullen onder meer bioloog Steven Benner, oceanograaf Felisa Wolfe-Simon en geobioloog Pamela Conrad een verklaring afleggen.
De aanwezigheid van de laatste wetenschapper voedt de speculaties dat het om een ontdekking op Mars gaat, omdat ze in het verleden onderzoek deed naar leven op de rode planeet.
Twitter
Op microblogdienst Twitter wordt al druk gespeculeerd over de mogelijke vondst van buitenaards leven. De NASA zal tot donderdag echter geen verdere details bekend maken over de bevindingen.

Bron Nu.nl

Zouden ze dan nu toch komen?

[ Bericht 1% gewijzigd door robert1989 op 30-11-2010 15:51:53 ]
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:00:08 #149
37248 BertV
Klei indiaan
pi_89346395
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef robert1989 het volgende:
alienleaks ipv wikileaks... dit is toch zo doorzichtig.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:25:48 #150
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89354156
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef robert1989 het volgende:

Dat niet meteen maar ik zou niet verbaasd zijn over buitenaards leven. Mogelijk krijgen we alleen maar dingen te zien van al miljoenen jaren overleden diertjes ter grote van plankton, wat dan bewijs zou kunnen leveren van buitenaards leven. Maar ik zie ze dan niet daarom maar het jaar erop met een moederschip in onze dampkring cirkelen.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')