abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 2010 @ 17:42:41 #1
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89019863
Ik ben het wel zat :(
Dat gespeculeer, eindeloze sites doorploegen die over elkaar vallen om nog meer ellende en rampspoed te voorspellen, charlatans die de juiste weg wijzen, wereldleiders die zalvend alles weer een beetje downplayen...
IK WIL ACTIE!! 8-) 8-)
Kom maar op met de revolutie, de mindgames, de real life matrix games en die post apocalyptische toestanden, niks geen vredige omwenteling in 2012 naar een harmonieuzer bewustzijn, chaos en disorder! dat moeten we hebben! ~O>
Al dat gezapige gerommel in de marge.,..gaan we uitroeien, mooi doe het goed, een beving met 40.000.000 doden, een rebellie waarin good vs. evil talloze slachtoffers eist en de ondergang van de aarde dreigt...project Aurora laagoverscherend in je woonwijk, aliens die zichtbaar landen en het witte huis van de aardbodem wegvaagt! B-)
Ik ben er klaar voor, na meer dan 30 jaar geconditioneerd te zijn door Hollywood...gedebunkt door Illuminatie agenten op fora, aanwijzingen van verborgen handen te hebben gekregen en door HAARP bestraald te zijn met ELF golven wil ik tot de tanden bewapend met kennis, macht, power en waanzin de strijd aangaan! :9~ :9~
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_89020002
je bent naar de klote
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 22 november 2010 @ 17:45:18 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_89020005
NWO is het nieuwe geloof.
pi_89020092
quote:
8s.gif Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben het wel zat :(
Dat gespeculeer, eindeloze sites doorploegen die over elkaar vallen om nog meer ellende en rampspoed te voorspellen, charlatans die de juiste weg wijzen, wereldleiders die zalvend alles weer een beetje downplayen...
IK WIL ACTIE!! 8-) 8-)
Tja, de NWO; .... De Illuminati balen als een stekker.. ;)
  maandag 22 november 2010 @ 17:54:44 #5
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89020396
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je bent naar de klote
Nope, nuchter&strijdbaar 8-)

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:47 schreef Bankfurt het volgende:
Tja, de NWO; .... De Illuminati balen als een stekker.. ;)
Geen idee, d'r gebeurt geen flikker, alleen maar slap gelul en hier en daar wat camera's die op worden gehangen, geen ruimteschepen, geen lizards op tv, geen chaos, slap gelul dat is alles waar de mens nog goed in is :')
pi_89020731
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:54 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Nope, nuchter&strijdbaar 8-)

[..]

Geen idee, d'r gebeurt geen flikker, alleen maar slap gelul en hier en daar wat camera's die op worden gehangen, geen ruimteschepen, geen lizards op tv, geen chaos, slap gelul dat is alles waar de mens nog goed in is :')
Er is wel degelijk iets gebeurd. :)
  maandag 22 november 2010 @ 18:07:31 #7
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89020826
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef Bankfurt het volgende:
Er is wel degelijk iets gebeurd. :)
Nee. Er. Gebeurt. Geen. Hol.
Anders, spel het even voor me uit want ik word dood&dood moe van al het halfwas gezemel, wannabe knowalls en onder 1 hoedje spelende Powers That Be, Actie! zeg ik harrrrde Actie! B-)
pi_89020886
quote:
18s.gif Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Anders, spel het even voor me uit want ik word dood&dood moe van al het halfwas gezemel, wannabe knowalls en onder 1 hoedje spelende Powers That Be, Actie! zeg ik harrrrde Actie! B-)
Goed, ik zal het even voor je spellen in blokletters:

het is GAME OVER voor de Illuminati. :)
pi_89020927
quote:
18s.gif Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Verzet je...rook stiekem een sigaret in een cafe zolang dat nog kan.
pi_89020993
Terechte vraag.

Alle conspiracydenkers: waarom merk je nooit iets van een NWO?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 22 november 2010 @ 18:18:40 #11
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89021180
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:09 schreef Bankfurt het volgende:
Goed, ik zal het even voor je spellen in blokletters:

het is GAME OVER voor de Illuminati. :)
En van wie zijn al die inplantaten dan waar je zo over bezig bent? wie gaan daarmee de macht overnemen? wie spelen er de vuile spelletjes die wij nooit te zien krijgen en waarom zijn t zulke lafbekken dat we dat niet full blown te zien krijgen? :(

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Verzet je...rook stiekem een sigaret in een cafe zolang dat nog kan.
Ik denk dat ik met posten, mailen, praten en wijzen op al meer ogen heb geopend over BigBrother toestanden dan jij, stiekem roken is voor pubers. :')

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef Zapato het volgende:
Terechte vraag.
Ik ben een conspiracy denken, een tinfoilhat zelfs tot op zekere hoogte...maar wel een ongeduldige! :9~
  maandag 22 november 2010 @ 18:20:12 #12
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89021246
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef Zapato het volgende:
Terechte vraag.

Omdat je oogkleppen op hebt natuurlijk. :o

Maar kijk eens op de wikipedia. De term betekend niet 1 ding....Genoeg gaande en merkbaar wat er in meer of mindere mate in past. ;)
pi_89021379
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef YuckFou het volgende:

[..]

En van wie zijn al die inplantaten dan waar je zo over bezig bent? wie gaan daarmee de macht overnemen? wie spelen er de vuile spelletjes die wij nooit te zien krijgen en waarom zijn t zulke lafbekken dat we dat niet full blown te zien krijgen? :(
Die zijn nog steeds aan de orde; oh, wacht maar ... over full blown gesproken, je hebt iets gemist... :Y
pi_89021427
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 18:20 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Omdat je oogkleppen op hebt natuurlijk. :o

Maar kijk eens op de wikipedia. De term betekend niet 1 ding....Genoeg gaande en merkbaar wat er in meer of mindere mate in past. ;)
Heb wel eens dingen gelezen, snap ook wel dat er overtuigende info te vinden is op internet. En er zal ook echt wel een kern van waarheid in zitten.

Wat ik niet begrijp is wat dan die negatieve invloed op de wereld is. Op welke manier worden wij als gewone burger nou genaaid door - en ik gebruik het even als verzamelterm - de NWO? Wat zou er voor ons veranderen zonder die NWO?
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 22 november 2010 @ 18:44:26 #15
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89022225
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Bankfurt het volgende:
Die zijn nog steeds aan de orde; oh, wacht maar ... over full blown gesproken, je hebt iets gemist... :Y
Het was full blown en ik heb het gemist :') *typisch*
Er is geen hol gebeurt. En er gaat niks gebeuren want ze durven niet, ze willen niet en ze hopen dat we met die so called terroristen wel in de pas blijven lopen...fuck off! :(

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Zapato het volgende:
Heb wel eens dingen gelezen, snap ook wel dat er overtuigende info te vinden is op internet. En er zal ook echt wel een kern van waarheid in zitten.
Er zitten ook kernen van waarheid in, macht corrumpeert en absolute macht...nah ja, maar uitoefenen op een nivo waar wij wat van meekrijgen, de apocalyps ontketenen en zichtbaar hun uitroeïngsplannen en mondiale overnames doordrukken ho maar, wij moeten het doen met Hollywood films :'(

quote:
Wat ik niet begrijp is wat dan die negatieve invloed op de wereld is. Op welke manier worden wij als gewone burger nou genaaid door - en ik gebruik het even als verzamelterm - de NWO? Wat zou er voor ons veranderen zonder die NWO?
We krijgen een wereldmunt, wereldregering, wereldleiders en wereldpresident die ons gaat beschermen tegen de aliens :')
Zie je het voor je een Obama-like person die ons de wereld wel ff zal saven...ik niet, die flapdrol heeft z'n steun aan de andere kant van de plas al verspeeld en hier dragen we hem ook steeds minder op handen omdat z'n "change" nogal marginaal blijkt te zijn en weer door t inmiddels republikeinse congres teruggedraaid dreigt te worden...om over die aftakelende koninklijke families maar te zwijgen, de Windsors zijn blij met een huwelijk met een burgermeisje, de Romanovs kent niemand meer en de Oranjes, nah ja... :')
pi_89022289
Als we gewoon de arme, afrikaanse landen uitroeien zijn we al een stuk dichterbij.
#freefrederike
  maandag 22 november 2010 @ 18:45:59 #17
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89022299
quote:

[..]

De één denkt dit en de ander dat... Over het algemeen pakt het niet goed uit voor het "normale volk". Gaan ze een onmenselijke opruiming houden of elk detail van je leven voor je invullen en volgen...dat soort vrolijke dingen. ;)
pi_89023572
Geduld, geduld.
  maandag 22 november 2010 @ 19:15:03 #19
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89023747
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Geduld, geduld.
Ik ben uitgeduld! Ik wil Aktie! Nu! niet over 15 of 25 jaar! Nu! Nu! Nu!
En niet van dat zwakke gelul dat "ik iets gemist heb" of "de Illuminatie weggevaagd zijn" Ik wil zichtbare resultaten en keiharde revolutie!! ~O>
pi_89023895
quote:
15s.gif Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik ben uitgeduld! Ik wil Aktie! Nu! niet over 15 of 25 jaar! Nu! Nu! Nu!
En niet van dat zwakke gelul dat "ik iets gemist heb" of "de Illuminatie weggevaagd zijn" Ik wil zichtbare resultaten en keiharde revolutie!! ~O>
Ik ook. Ik wacht al 4 jaar. Maar langzaam maar zeker gaat alles in vervulling.

Overigens zul je wel anders piepen wanneer het daadwerkelijk bij jou aan de deur komt.
  maandag 22 november 2010 @ 19:24:28 #21
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89024213
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Overigens zul je wel anders piepen wanneer het daadwerkelijk bij jou aan de deur komt.
Eerst zien dan geloven...als het hier aan de deur staat en het bevalt niet ros ik het direkt naar beneden om vervolgens geheel in TEOTWAWKI style ervandoor te gaan en me bij het verzet aan te melden 8-)
pi_89024424
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat is het? En hoe kan dat bij je aan de deur komen? Ook als je het in overdrachtelijke zin bedoelde.
pi_89025698
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:28 schreef Zapato het volgende:

[..]

Wat is het? En hoe kan dat bij je aan de deur komen? Ook als je het in overdrachtelijke zin bedoelde.
'Het' is de komende chaos.

Het komt aan de deur wanneer het je leven begint te beinvloeden op een tastbare manier.
pi_89026415
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het komt aan de deur wanneer het je leven begint te beinvloeden op een tastbare manier.
Aha. Nee dat verklaart een hoop. :')

Dit is nu precies het probleem met dit soort theorien. Ik ben nog best ontvankelijk voor het idee van een overkoepelende organisatie die invloed heeft op ons leven, maar dit soort bijzonder vage teksten overtuigen me nou niet bepaald.

Waar bestaat die chaos uit? Neemt de NWO het OV over, het kabinet, wanneer? Waar zien we dat aan?

Hoe zie ik wanneer het mijn leven gaat beinvloeden? Tot nu toe lijk ik het grotendeels in eigen hand te hebben hoor.
  maandag 22 november 2010 @ 20:40:08 #25
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89027686
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Bring it On!! Ik ben er klaar voor, maar uiteraard is het overgrote deel van de peeps bang om hun comfi leventje te verliezen, bang om echt op te staan, te laf om zich uit te spreken en vooral, met name te lui om ook maar iets te doen, so when it comes, they are fucked... >:)
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Zapato het volgende:
Aha. Nee dat verklaart een hoop. :')
Dit is nu precies het probleem met dit soort theorien. Ik ben nog best ontvankelijk voor het idee van een overkoepelende organisatie die invloed heeft op ons leven, maar dit soort bijzonder vage teksten overtuigen me nou niet bepaald.
Waar bestaat die chaos uit? Neemt de NWO het OV over, het kabinet, wanneer? Waar zien we dat aan?
Hoe zie ik wanneer het mijn leven gaat beinvloeden? Tot nu toe lijk ik het grotendeels in eigen hand te hebben hoor.
Ik denk dat als het komt in een vrij rap tempo een verval van het financiële stelsel komt, pin automaten weigeren, brandstof tekorten ontstaan, water gas en electra uitvallen en manniemannie geen boodschapjes bij AH meer kan doen, zie hier-> chaos in Nederland
Ingrijpen door blauwhelmen van de UN die als wereldregering de macht grijpt en iedereen die zich verzet wordt neergetaserd en opgesloten...welcome to the future...but I'm ready w/

Typisch ook dat de reguliere grote bekken van [BNW] hier niks van zich laten horen, theoriën genoeg, Gb's aan YT filmpjes om de stellingen te onderbouwen, maar eisen dat er actie komt, BF en Biekske, waar zijn jullie? nog niet moe van al dat gezever? niet hongerig naar de eindstrijd...nogmaals...KOM MAAR OP!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')