Tja, de NWO; .... De Illuminati balen als een stekker..quote:Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben het wel zat
Dat gespeculeer, eindeloze sites doorploegen die over elkaar vallen om nog meer ellende en rampspoed te voorspellen, charlatans die de juiste weg wijzen, wereldleiders die zalvend alles weer een beetje downplayen...
IK WIL ACTIE!!![]()
![]()
Nope, nuchter&strijdbaarquote:
Geen idee, d'r gebeurt geen flikker, alleen maar slap gelul en hier en daar wat camera's die op worden gehangen, geen ruimteschepen, geen lizards op tv, geen chaos, slap gelul dat is alles waar de mens nog goed in isquote:Op maandag 22 november 2010 17:47 schreef Bankfurt het volgende:
Tja, de NWO; .... De Illuminati balen als een stekker..
Er is wel degelijk iets gebeurd.quote:Op maandag 22 november 2010 17:54 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nope, nuchter&strijdbaar
[..]
Geen idee, d'r gebeurt geen flikker, alleen maar slap gelul en hier en daar wat camera's die op worden gehangen, geen ruimteschepen, geen lizards op tv, geen chaos, slap gelul dat is alles waar de mens nog goed in is
Nee. Er. Gebeurt. Geen. Hol.quote:
Goed, ik zal het even voor je spellen in blokletters:quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee. Er. Gebeurt. Geen. Hol.
Anders, spel het even voor me uit want ik word dood&dood moe van al het halfwas gezemel, wannabe knowalls en onder 1 hoedje spelende Powers That Be, Actie! zeg ik harrrrde Actie!
Verzet je...rook stiekem een sigaret in een cafe zolang dat nog kan.quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee. Er. Gebeurt. Geen. Hol.
Anders, spel het even voor me uit want ik word dood&dood moe van al het halfwas gezemel, wannabe knowalls en onder 1 hoedje spelende Powers That Be, Actie! zeg ik harrrrde Actie!
En van wie zijn al die inplantaten dan waar je zo over bezig bent? wie gaan daarmee de macht overnemen? wie spelen er de vuile spelletjes die wij nooit te zien krijgen en waarom zijn t zulke lafbekken dat we dat niet full blown te zien krijgen?quote:Op maandag 22 november 2010 18:09 schreef Bankfurt het volgende:
Goed, ik zal het even voor je spellen in blokletters:
het is GAME OVER voor de Illuminati.
Ik denk dat ik met posten, mailen, praten en wijzen op al meer ogen heb geopend over BigBrother toestanden dan jij, stiekem roken is voor pubers.quote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Verzet je...rook stiekem een sigaret in een cafe zolang dat nog kan.
Ik ben een conspiracy denken, een tinfoilhat zelfs tot op zekere hoogte...maar wel een ongeduldige!quote:Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef Zapato het volgende:
Terechte vraag.
Alle conspiracydenkers: waarom merk je nooit iets van een NWO?
Omdat je oogkleppen op hebt natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef Zapato het volgende:
Terechte vraag.
Alle conspiracydenkers: waarom merk je nooit iets van een NWO?
Die zijn nog steeds aan de orde; oh, wacht maar ... over full blown gesproken, je hebt iets gemist...quote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En van wie zijn al die inplantaten dan waar je zo over bezig bent? wie gaan daarmee de macht overnemen? wie spelen er de vuile spelletjes die wij nooit te zien krijgen en waarom zijn t zulke lafbekken dat we dat niet full blown te zien krijgen?
Heb wel eens dingen gelezen, snap ook wel dat er overtuigende info te vinden is op internet. En er zal ook echt wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op maandag 22 november 2010 18:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Omdat je oogkleppen op hebt natuurlijk.![]()
Maar kijk eens op de wikipedia. De term betekend niet 1 ding....Genoeg gaande en merkbaar wat er in meer of mindere mate in past.
Het was full blown en ik heb het gemistquote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Bankfurt het volgende:
Die zijn nog steeds aan de orde; oh, wacht maar ... over full blown gesproken, je hebt iets gemist...
Er zitten ook kernen van waarheid in, macht corrumpeert en absolute macht...nah ja, maar uitoefenen op een nivo waar wij wat van meekrijgen, de apocalyps ontketenen en zichtbaar hun uitroeïngsplannen en mondiale overnames doordrukken ho maar, wij moeten het doen met Hollywood filmsquote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Zapato het volgende:
Heb wel eens dingen gelezen, snap ook wel dat er overtuigende info te vinden is op internet. En er zal ook echt wel een kern van waarheid in zitten.
We krijgen een wereldmunt, wereldregering, wereldleiders en wereldpresident die ons gaat beschermen tegen de aliensquote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Zapato het volgende:
Wat ik niet begrijp is wat dan die negatieve invloed op de wereld is. Op welke manier worden wij als gewone burger nou genaaid door - en ik gebruik het even als verzamelterm - de NWO? Wat zou er voor ons veranderen zonder die NWO?
De één denkt dit en de ander dat... Over het algemeen pakt het niet goed uit voor het "normale volk". Gaan ze een onmenselijke opruiming houden of elk detail van je leven voor je invullen en volgen...dat soort vrolijke dingen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Heb wel eens dingen gelezen, snap ook wel dat er overtuigende info te vinden is op internet. En er zal ook echt wel een kern van waarheid in zitten.
Wat ik niet begrijp is wat dan die negatieve invloed op de wereld is. Op welke manier worden wij als gewone burger nou genaaid door - en ik gebruik het even als verzamelterm - de NWO? Wat zou er voor ons veranderen zonder die NWO?
Ik ben uitgeduld! Ik wil Aktie! Nu! niet over 15 of 25 jaar! Nu! Nu! Nu!quote:
Ik ook. Ik wacht al 4 jaar. Maar langzaam maar zeker gaat alles in vervulling.quote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ben uitgeduld! Ik wil Aktie! Nu! niet over 15 of 25 jaar! Nu! Nu! Nu!
En niet van dat zwakke gelul dat "ik iets gemist heb" of "de Illuminatie weggevaagd zijn" Ik wil zichtbare resultaten en keiharde revolutie!!
Eerst zien dan geloven...als het hier aan de deur staat en het bevalt niet ros ik het direkt naar beneden om vervolgens geheel in TEOTWAWKI style ervandoor te gaan en me bij het verzet aan te meldenquote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik ook. Ik wacht al 4 jaar. Maar langzaam maar zeker gaat alles in vervulling.
Overigens zul je wel anders piepen wanneer het daadwerkelijk bij jou aan de deur komt.
Wat is het? En hoe kan dat bij je aan de deur komen? Ook als je het in overdrachtelijke zin bedoelde.quote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wacht al 4 jaar. Maar langzaam maar zeker gaat alles in vervulling.
Overigens zul je wel anders piepen wanneer het daadwerkelijk bij jou aan de deur komt.
'Het' is de komende chaos.quote:Op maandag 22 november 2010 19:28 schreef Zapato het volgende:
[..]
Wat is het? En hoe kan dat bij je aan de deur komen? Ook als je het in overdrachtelijke zin bedoelde.
Aha. Nee dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
'Het' is de komende chaos.
Het komt aan de deur wanneer het je leven begint te beinvloeden op een tastbare manier.
Bring it On!! Ik ben er klaar voor, maar uiteraard is het overgrote deel van de peeps bang om hun comfi leventje te verliezen, bang om echt op te staan, te laf om zich uit te spreken en vooral, met name te lui om ook maar iets te doen, so when it comes, they are fucked...quote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
'Het' is de komende chaos.
Het komt aan de deur wanneer het je leven begint te beinvloeden op een tastbare manier.
Ik denk dat als het komt in een vrij rap tempo een verval van het financiële stelsel komt, pin automaten weigeren, brandstof tekorten ontstaan, water gas en electra uitvallen en manniemannie geen boodschapjes bij AH meer kan doen, zie hier-> chaos in Nederlandquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Zapato het volgende:
Aha. Nee dat verklaart een hoop.
Dit is nu precies het probleem met dit soort theorien. Ik ben nog best ontvankelijk voor het idee van een overkoepelende organisatie die invloed heeft op ons leven, maar dit soort bijzonder vage teksten overtuigen me nou niet bepaald.
Waar bestaat die chaos uit? Neemt de NWO het OV over, het kabinet, wanneer? Waar zien we dat aan?
Hoe zie ik wanneer het mijn leven gaat beinvloeden? Tot nu toe lijk ik het grotendeels in eigen hand te hebben hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |