abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 2010 @ 17:42:41 #1
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89019863
Ik ben het wel zat :(
Dat gespeculeer, eindeloze sites doorploegen die over elkaar vallen om nog meer ellende en rampspoed te voorspellen, charlatans die de juiste weg wijzen, wereldleiders die zalvend alles weer een beetje downplayen...
IK WIL ACTIE!! 8-) 8-)
Kom maar op met de revolutie, de mindgames, de real life matrix games en die post apocalyptische toestanden, niks geen vredige omwenteling in 2012 naar een harmonieuzer bewustzijn, chaos en disorder! dat moeten we hebben! ~O>
Al dat gezapige gerommel in de marge.,..gaan we uitroeien, mooi doe het goed, een beving met 40.000.000 doden, een rebellie waarin good vs. evil talloze slachtoffers eist en de ondergang van de aarde dreigt...project Aurora laagoverscherend in je woonwijk, aliens die zichtbaar landen en het witte huis van de aardbodem wegvaagt! B-)
Ik ben er klaar voor, na meer dan 30 jaar geconditioneerd te zijn door Hollywood...gedebunkt door Illuminatie agenten op fora, aanwijzingen van verborgen handen te hebben gekregen en door HAARP bestraald te zijn met ELF golven wil ik tot de tanden bewapend met kennis, macht, power en waanzin de strijd aangaan! :9~ :9~
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_89020002
je bent naar de klote
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 22 november 2010 @ 17:45:18 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_89020005
NWO is het nieuwe geloof.
pi_89020092
quote:
8s.gif Op maandag 22 november 2010 17:42 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben het wel zat :(
Dat gespeculeer, eindeloze sites doorploegen die over elkaar vallen om nog meer ellende en rampspoed te voorspellen, charlatans die de juiste weg wijzen, wereldleiders die zalvend alles weer een beetje downplayen...
IK WIL ACTIE!! 8-) 8-)
Tja, de NWO; .... De Illuminati balen als een stekker.. ;)
  maandag 22 november 2010 @ 17:54:44 #5
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89020396
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je bent naar de klote
Nope, nuchter&strijdbaar 8-)

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:47 schreef Bankfurt het volgende:
Tja, de NWO; .... De Illuminati balen als een stekker.. ;)
Geen idee, d'r gebeurt geen flikker, alleen maar slap gelul en hier en daar wat camera's die op worden gehangen, geen ruimteschepen, geen lizards op tv, geen chaos, slap gelul dat is alles waar de mens nog goed in is :')
pi_89020731
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:54 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Nope, nuchter&strijdbaar 8-)

[..]

Geen idee, d'r gebeurt geen flikker, alleen maar slap gelul en hier en daar wat camera's die op worden gehangen, geen ruimteschepen, geen lizards op tv, geen chaos, slap gelul dat is alles waar de mens nog goed in is :')
Er is wel degelijk iets gebeurd. :)
  maandag 22 november 2010 @ 18:07:31 #7
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89020826
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef Bankfurt het volgende:
Er is wel degelijk iets gebeurd. :)
Nee. Er. Gebeurt. Geen. Hol.
Anders, spel het even voor me uit want ik word dood&dood moe van al het halfwas gezemel, wannabe knowalls en onder 1 hoedje spelende Powers That Be, Actie! zeg ik harrrrde Actie! B-)
pi_89020886
quote:
18s.gif Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Anders, spel het even voor me uit want ik word dood&dood moe van al het halfwas gezemel, wannabe knowalls en onder 1 hoedje spelende Powers That Be, Actie! zeg ik harrrrde Actie! B-)
Goed, ik zal het even voor je spellen in blokletters:

het is GAME OVER voor de Illuminati. :)
pi_89020927
quote:
18s.gif Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Verzet je...rook stiekem een sigaret in een cafe zolang dat nog kan.
pi_89020993
Terechte vraag.

Alle conspiracydenkers: waarom merk je nooit iets van een NWO?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 22 november 2010 @ 18:18:40 #11
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89021180
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:09 schreef Bankfurt het volgende:

En van wie zijn al die inplantaten dan waar je zo over bezig bent? wie gaan daarmee de macht overnemen? wie spelen er de vuile spelletjes die wij nooit te zien krijgen en waarom zijn t zulke lafbekken dat we dat niet full blown te zien krijgen? :(

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Verzet je...rook stiekem een sigaret in een cafe zolang dat nog kan.
Ik denk dat ik met posten, mailen, praten en wijzen op al meer ogen heb geopend over BigBrother toestanden dan jij, stiekem roken is voor pubers. :')

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef Zapato het volgende:
Terechte vraag.
Ik ben een conspiracy denken, een tinfoilhat zelfs tot op zekere hoogte...maar wel een ongeduldige! :9~
  maandag 22 november 2010 @ 18:20:12 #12
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89021246
quote:
Terechte vraag.

Omdat je oogkleppen op hebt natuurlijk. :o

Maar kijk eens op de wikipedia. De term betekend niet 1 ding....Genoeg gaande en merkbaar wat er in meer of mindere mate in past. ;)
pi_89021379
quote:
16s.gif Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef YuckFou het volgende:

[..]

En van wie zijn al die inplantaten dan waar je zo over bezig bent? wie gaan daarmee de macht overnemen? wie spelen er de vuile spelletjes die wij nooit te zien krijgen en waarom zijn t zulke lafbekken dat we dat niet full blown te zien krijgen? :(
Die zijn nog steeds aan de orde; oh, wacht maar ... over full blown gesproken, je hebt iets gemist... :Y
pi_89021427
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 18:20 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Omdat je oogkleppen op hebt natuurlijk. :o

Maar kijk eens op de wikipedia. De term betekend niet 1 ding....Genoeg gaande en merkbaar wat er in meer of mindere mate in past. ;)
Heb wel eens dingen gelezen, snap ook wel dat er overtuigende info te vinden is op internet. En er zal ook echt wel een kern van waarheid in zitten.

Wat ik niet begrijp is wat dan die negatieve invloed op de wereld is. Op welke manier worden wij als gewone burger nou genaaid door - en ik gebruik het even als verzamelterm - de NWO? Wat zou er voor ons veranderen zonder die NWO?
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 22 november 2010 @ 18:44:26 #15
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89022225
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Bankfurt het volgende:
Die zijn nog steeds aan de orde; oh, wacht maar ... over full blown gesproken, je hebt iets gemist... :Y
Het was full blown en ik heb het gemist :') *typisch*
Er is geen hol gebeurt. En er gaat niks gebeuren want ze durven niet, ze willen niet en ze hopen dat we met die so called terroristen wel in de pas blijven lopen...fuck off! :(

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Zapato het volgende:
Heb wel eens dingen gelezen, snap ook wel dat er overtuigende info te vinden is op internet. En er zal ook echt wel een kern van waarheid in zitten.
Er zitten ook kernen van waarheid in, macht corrumpeert en absolute macht...nah ja, maar uitoefenen op een nivo waar wij wat van meekrijgen, de apocalyps ontketenen en zichtbaar hun uitroeïngsplannen en mondiale overnames doordrukken ho maar, wij moeten het doen met Hollywood films :'(

quote:
Wat ik niet begrijp is wat dan die negatieve invloed op de wereld is. Op welke manier worden wij als gewone burger nou genaaid door - en ik gebruik het even als verzamelterm - de NWO? Wat zou er voor ons veranderen zonder die NWO?
We krijgen een wereldmunt, wereldregering, wereldleiders en wereldpresident die ons gaat beschermen tegen de aliens :')
Zie je het voor je een Obama-like person die ons de wereld wel ff zal saven...ik niet, die flapdrol heeft z'n steun aan de andere kant van de plas al verspeeld en hier dragen we hem ook steeds minder op handen omdat z'n "change" nogal marginaal blijkt te zijn en weer door t inmiddels republikeinse congres teruggedraaid dreigt te worden...om over die aftakelende koninklijke families maar te zwijgen, de Windsors zijn blij met een huwelijk met een burgermeisje, de Romanovs kent niemand meer en de Oranjes, nah ja... :')
pi_89022289
Als we gewoon de arme, afrikaanse landen uitroeien zijn we al een stuk dichterbij.
#freefrederike
  maandag 22 november 2010 @ 18:45:59 #17
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89022299
quote:

[..]

De één denkt dit en de ander dat... Over het algemeen pakt het niet goed uit voor het "normale volk". Gaan ze een onmenselijke opruiming houden of elk detail van je leven voor je invullen en volgen...dat soort vrolijke dingen. ;)
pi_89023572
Geduld, geduld.
  maandag 22 november 2010 @ 19:15:03 #19
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89023747
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Geduld, geduld.
Ik ben uitgeduld! Ik wil Aktie! Nu! niet over 15 of 25 jaar! Nu! Nu! Nu!
En niet van dat zwakke gelul dat "ik iets gemist heb" of "de Illuminatie weggevaagd zijn" Ik wil zichtbare resultaten en keiharde revolutie!! ~O>
pi_89023895
quote:
15s.gif Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik ben uitgeduld! Ik wil Aktie! Nu! niet over 15 of 25 jaar! Nu! Nu! Nu!
En niet van dat zwakke gelul dat "ik iets gemist heb" of "de Illuminatie weggevaagd zijn" Ik wil zichtbare resultaten en keiharde revolutie!! ~O>
Ik ook. Ik wacht al 4 jaar. Maar langzaam maar zeker gaat alles in vervulling.

Overigens zul je wel anders piepen wanneer het daadwerkelijk bij jou aan de deur komt.
  maandag 22 november 2010 @ 19:24:28 #21
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89024213
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Overigens zul je wel anders piepen wanneer het daadwerkelijk bij jou aan de deur komt.
Eerst zien dan geloven...als het hier aan de deur staat en het bevalt niet ros ik het direkt naar beneden om vervolgens geheel in TEOTWAWKI style ervandoor te gaan en me bij het verzet aan te melden 8-)
pi_89024424
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat is het? En hoe kan dat bij je aan de deur komen? Ook als je het in overdrachtelijke zin bedoelde.
pi_89025698
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:28 schreef Zapato het volgende:

[..]

Wat is het? En hoe kan dat bij je aan de deur komen? Ook als je het in overdrachtelijke zin bedoelde.
'Het' is de komende chaos.

Het komt aan de deur wanneer het je leven begint te beinvloeden op een tastbare manier.
pi_89026415
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het komt aan de deur wanneer het je leven begint te beinvloeden op een tastbare manier.
Aha. Nee dat verklaart een hoop. :')

Dit is nu precies het probleem met dit soort theorien. Ik ben nog best ontvankelijk voor het idee van een overkoepelende organisatie die invloed heeft op ons leven, maar dit soort bijzonder vage teksten overtuigen me nou niet bepaald.

Waar bestaat die chaos uit? Neemt de NWO het OV over, het kabinet, wanneer? Waar zien we dat aan?

Hoe zie ik wanneer het mijn leven gaat beinvloeden? Tot nu toe lijk ik het grotendeels in eigen hand te hebben hoor.
  maandag 22 november 2010 @ 20:40:08 #25
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89027686
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Bring it On!! Ik ben er klaar voor, maar uiteraard is het overgrote deel van de peeps bang om hun comfi leventje te verliezen, bang om echt op te staan, te laf om zich uit te spreken en vooral, met name te lui om ook maar iets te doen, so when it comes, they are fucked... >:)
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Zapato het volgende:
Dit is nu precies het probleem met dit soort theorien. Ik ben nog best ontvankelijk voor het idee van een overkoepelende organisatie die invloed heeft op ons leven, maar dit soort bijzonder vage teksten overtuigen me nou niet bepaald.
Waar bestaat die chaos uit? Neemt de NWO het OV over, het kabinet, wanneer? Waar zien we dat aan?
Hoe zie ik wanneer het mijn leven gaat beinvloeden? Tot nu toe lijk ik het grotendeels in eigen hand te hebben hoor.
Ik denk dat als het komt in een vrij rap tempo een verval van het financiële stelsel komt, pin automaten weigeren, brandstof tekorten ontstaan, water gas en electra uitvallen en manniemannie geen boodschapjes bij AH meer kan doen, zie hier-> chaos in Nederland
Ingrijpen door blauwhelmen van de UN die als wereldregering de macht grijpt en iedereen die zich verzet wordt neergetaserd en opgesloten...welcome to the future...but I'm ready w/

Typisch ook dat de reguliere grote bekken van [BNW] hier niks van zich laten horen, theoriën genoeg, Gb's aan YT filmpjes om de stellingen te onderbouwen, maar eisen dat er actie komt, BF en Biekske, waar zijn jullie? nog niet moe van al dat gezever? niet hongerig naar de eindstrijd...nogmaals...KOM MAAR OP!!
pi_89028560
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Zapato het volgende:

[..]

De chaos bestaat uit meerdere aspecten die met elkaar samenhangen. Economische crisis leidt tot 'valuta en handelsoorlogen', dat is nu aan de gang. Die zullen uiteindelijk tot werkelijke oorlogen leiden. Tegen de tijd dat de economische crisis werkelijk inslaat (de echte klap is steeds uitgesteld door middel van de bail outs) zul je dat wel merken. Hoe precies kan ik niet voorspellen maar wel naar gissen, denk aan sociale onrust, tekorten aan voedsellevering en andere basic levensmiddelen. Wat men nu doet dmv de bail outs is het vuurtje nog wat harder opstoken voordat de boel werkelijk instort. Dat zijn dus de centrale banken samen met overheden, IMF etc. Om sociale onrust de kop in te drukken zullen overheden ongetwijfeld draconische maatregelen nemen tenzij een tijdelijke toestand van anarchie wenselijk is.

Als WO3 in volle gang is zullen wij dat ook wel merken. Je hoeft niet in heel erge conspiracies te geloven om te snappen dat het systeem op klappen staat, we op een tijdbom van schulden en corruptie leven die spoedig gaat klappen. Degenen die hem veroorzaakt hebben zullen er ook maximaal van profiteren en zoals altijd is de gewone man de pineut.
pi_89028810
Als je wil weten hoe de economie van de NWO eruit gaat zien bekijk dan deze video: A new world order vanaf de 53:30e minuut.
  maandag 22 november 2010 @ 21:37:35 #28
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89030555
Als het overduidelijk wordt dat de elite zelf grote rampen veroorzaakt (natuur, gezondheid en economie) dan kunnen zij het schudden. Dat zou niemand pikken. Daarom 'downplayen' zij de boel als ze denken dat zij een stap tever gaan.

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 22-11-2010 22:08:14 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 22 november 2010 @ 22:03:06 #29
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_89031930
TS, denk je nou werkelijk dat wanneer de NWO uitbreekt zoals beschreven wordt jij dan on top of a building kunt staan en alles kan zien kapotgaan, rellen, armode oorlog etc zoals in films?

99% kans dat je geeneen van die dingen zult zien als daadwerkelijk de pleuris uitbreekt. Het zal dan ieder voor zich zijn en dan is e ook de grote mogelijkheid dat de meesten per direct naar kampen gaan waar ze nooit meer iets van het daglicht zullen kunnen waarnemen.

En waar ga je schuilen? Waar geen overheids (NWO) troepen zijn zal het krioelen van de bendes, plunderaars en weetikwat allemaal.Eten zal super schaars worden en als er ergens ook maar wat voedsel is zul je elke keer in een honderden meters lange rij moeten aansluiten voor je kommetje conserveer soep en bonen.
*Hosselcopter*
  maandag 22 november 2010 @ 22:11:48 #30
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89032414
@Dibble: Als je de muziek en dat snelle geknip even voor lief neemt, en even "Conspiracy Theory - Jesse Ventura Season 2 ep4. Police State" kijkt. Het is niet jofel wat ze daar doen in ameirka. Heel weird die afgelegen grote lege inrichtingen met barbwired fences die naar binnen zijn gebogen (dus wat in de kamp zit moet erin blijven). En deze inrichtingen zouden zijn om mensen/families te beschermen "ín case of emergencies". Echt weird.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 22 november 2010 @ 22:13:15 #31
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_89032489
Dibble, het is maar net hoe je NWO interpreteert, jij associeert het met de tweede wereldoorlog situatie. (Overduidelijk)

[ Bericht 0% gewijzigd door WhatsTheSecret op 22-11-2010 22:25:16 ]
Waarom?
pi_89033065
Is het trouwens wel goed om al je geld op de vrijmetselaars te zetten, dus je daar goed in te werken enzow? proberen in het eerste team daarte komen qua 'boze dingen doen'....

Echter, dat je niet achteraf blijkbaar de verkeerde fractie gesteund hebt, dat bv de vrijmetselaars het Feyenoord van de wereldheerschappij zijn... Wel een grote en bekende naam, maar feitelijk bankroet ofwel uitgerangeerde nietsnutten óf juist talentjes die voor een appel-en-een-ei weggekocht worden door de clubs die wél de dienst uitmaken?

Wat is nu eigenlijk het Barcelona C.F. van de wereldmacht? Illuminatie, reptillians, Russische Oligarchen, amerikaanse conservatieven?
Ik macht toch wel hopen dat er één club een beetje sterker is als al de andere? anders komt er nooit één NWO, maareen heleboel kleine kut-NWO-afscheidinkjes of -fracties.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 22 november 2010 @ 22:30:09 #33
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_89033406
quote:
Wat is nu eigenlijk het Barcelona C.F. van de wereldmacht? Illuminatie, reptillians, Russische Oligarchen, amerikaanse conservatieven?
Ik macht toch wel hopen dat er één club een beetje sterker is als al de andere? anders komt er nooit één NWO, maareen heleboel kleine kut-NWO-afscheidinkjes of -fracties.
Mooie vergelijking. Maar als het goed is weet je dat Barcelona ook niet altijd alles wint, als je begrijpt wat ik bedoel.
Waarom?
  maandag 22 november 2010 @ 22:33:30 #34
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89033605
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Als WO3 in volle gang is zullen wij dat ook wel merken. Je hoeft niet in heel erge conspiracies te geloven om te snappen dat het systeem op klappen staat, we op een tijdbom van schulden en corruptie leven die spoedig gaat klappen. Degenen die hem veroorzaakt hebben zullen er ook maximaal van profiteren en zoals altijd is de gewone man de pineut.
Als het systeem klapt en we hier 24 uur eerder of juist later de golf over ons heen krijgen is het in eerste instantie ieder voor zich, afhankelijk van hoe de wereld er dan voor staat, vandaar liever nu dan over -x- jaar zodat we nog een beetje weten wat we aan elkaar hebben in plaats van volledig geisoleerde afgestompte zombies alles over ons heen laten komen...
Ik heb nog best vertrouwen in mijn medemens O+
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef Dibble het volgende:
TS, denk je nou werkelijk dat wanneer de NWO uitbreekt zoals beschreven wordt jij dan on top of a building kunt staan en alles kan zien kapotgaan, rellen, armoede oorlog etc zoals in films?
99% kans dat je geeneen van die dingen zult zien als daadwerkelijk de pleuris uitbreekt. Het zal dan ieder voor zich zijn en dan is e ook de grote mogelijkheid dat de meesten per direct naar kampen gaan waar ze nooit meer iets van het daglicht zullen kunnen waarnemen.
Ik ga echt niet op een gebouw staan om de chaos te overzien maar probeer er of middenin te zitten en om me heen te slaan of een plek te zoeken van waar ik uit mn verzet kan organiseren...either way, I won't run 8-)
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is niet jofel wat ze daar doen in ameirka. Heel weird die afgelegen grote lege inrichtingen met barbwired fences die naar binnen zijn gebogen (dus wat in de kamp zit moet erin blijven). En deze inrichtingen zouden zijn om mensen/families te beschermen "ín case of emergencies". Echt weird.
Ik heb hier nog nergens van die kampen gezien, wellicht wordt het tijd eens een inventarisatie te maken van hoever de EU ervoor staat met zulke plannen alhoewel ik hier inzet op electronische gevangenschap dmv cctv en INDECT dan door echte kampen :{
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:24 schreef RM-rf het volgende:
Is het trouwens wel goed om al je geld op de vrijmetselaars te zetten, dus je daar goed in te werken enzow? proberen in het eerste team daarte komen qua 'boze dingen doen'....
Echter, dat je niet achteraf blijkbaar de verkeerde fractie gesteund hebt, dat bv de vrijmetselaars het Feyenoord van de wereldheerschappij zijn... Wel een grote en bekende naam, maar feitelijk bankroet ofwel uitgerangeerde nietsnutten óf juist talentjes die voor een appel-en-een-ei weggekocht worden door de clubs die wél de dienst uitmaken?
_O_
Hulde! Jij begrijpt wat ik bedoel, waar al die idioten uiteindelijk world domination nastreven is er kennelijk nog geen club machtig genoeg om de wereld echt over te nemen, zelfs al proberen ze het op slinkse wijze, lafhartig laten ze ons zwoegen zonder echt zichtbaar aan de top te staan...
Show yourself and make a coupe, then we'll see what happens c_/
pi_89033959
Zit je aan de pep TS? Je bent zo druk! :X
  maandag 22 november 2010 @ 22:44:19 #36
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89034314
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ze zijn juist goed op weg, vandaag de beslissing gemaakt dat Ierland onder curatele wordt geplaatst.

Een stap richting de financiële val van de wereld.
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
  maandag 22 november 2010 @ 22:48:40 #37
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89034583
quote:
5s.gif Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zit je aan de pep TS? Je bent zo druk! :X
Nope, I switched my mindset 8-)
genoeg gelambald, we gaan herrie schoppen *)

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:44 schreef Trava het volgende:
Ze zijn juist goed op weg, vandaag de beslissing gemaakt dat Ierland onder curatele wordt geplaatst. Een stap richting de financiële val van de wereld.
Oit confessions of a financial hitman gezien? Het IMF zijn honden die landen uitknijpen en de Eu doet gezellig mee, maar het gaat maanden, zo niet jaren duren voor er een val van of Ierland of Griekenland komt en ik ben klaar met dat gezemel, als de wereld dan toch naar de klote moet, kom maar op! blijf niet als een zachte heelmeester hier en daar wat wondjes openschuren zodat het langzaam gaat etteren, zet dan de bijl er maar in! >:)
pi_89034672
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Nope, I switched my mindset 8-)
genoeg gelambald, we gaan herrie schoppen *)

Nou succes dan maar he! :W
pi_89035527
Alles draait nu om het bewustzijn van mensen; dat ze hun schapen- en hun slachtoffermentaliteit overboord gooien.

En uiteraard dat ze zich richten op God in het Christusbewustzijn i.p.v. op geld en status.
  maandag 22 november 2010 @ 23:06:46 #40
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89035581
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou succes dan maar he! :W
Thnx, ik merk wel dat het nogal solo is, anderen blijven maar praten en praten en praten...as always...
Maar goed, we blijven posten, wellicht komt er nog een heldere geest die inziet wat mijn doel is...ik ben een hoop gemekker hier meer dan zat, halve verhalen, wazige toespelingen en onuitgesproken woorden...
wees duidelijk zeg wat je bedoeld, laat je stem horen...
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:05 schreef Bankfurt het volgende:
Alles draait nu om het bewustzijn van mensen; dat ze hun schapen- en hun slachtoffermentaliteit overboord gooien.
En uiteraard dat ze zich richten op God in het Christusbewustzijn i.p.v. op geld en status.
En wat is het doel hiervan? Hun God onderuit trappen en de verlosser presenteren nadat hun andere leider van het voetstuk is gevallen?
pi_89035665
quote:
15s.gif Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef YuckFou het volgende:
....
En wat is het doel hiervan? Hun God onderuit trappen en de verlosser presenteren nadat hun andere leider van het voetstuk is gevallen?
Het is de Voorzienigheid.

BTW: "de verlosser" is een geestelijke gewaarwording, geen fysiek persoon.
pi_89035898
Dat het huidige systeem niet in deze vorm houdbaar is ben ik met jullie eens. Wie niet, zou ik willen zeggen. Maar ik zie niet de aanwijzingen dat dit per definitie zou moeten leiden tot:

• Een fysieke wereldoorlog.

• Een totale instorting van het financiele systeem.

• Algehele anarchie en chaos.

Waarom gaan jullie uit van het slechte? Je kan de tekenen ook andersom opvatten toch? Dat er verregaande samenwerking is tussen landen alsook een toenemende globalisatie en centralisatie wil toch niet zeggen dat dat MOET uitmonden in een anarchie en oorlog?

Je zou ook kunnen stellen dat dat juist de reden zou kunnen zijn waarom er geen anarchie en chaos ontstaat na een ineenstorting van de economie, of een andere grote gebeurtenis. Landen die samenwerken en communiceren zijn beter in staat om problemen op te lossen en te bezweren. Als je wil zien wat er gebeurt zonder internationale samenwerking hoef je maar een paar honderd jaar achterom te kijken om te zien dat juist dat leidt tot chaos en oorlog, bij de minste of geringste gebeurtenis.

Waarom zien jullie alles zo negatief?
  maandag 22 november 2010 @ 23:16:35 #43
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_89035979
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:08 schreef Bankfurt het volgende:
Het is de Voorzienigheid.
BTW: "de verlosser" is een geestelijke gewaarwording, geen fysiek persoon.
:')
Ik kan hier zo weinig mee BF, ik vind je een beste jongen, je schrijft leuke verhaaltjes maar t raakt kant noch wal, ik ben me al 9 jaar bezig aan t houden met alle aluhoedje zaken die er zo'n beetje bestaan, alleen de meest wilde (Icke&consorten) heb ik overgeslagen omdat ik daar niet in geloof, maar het militair industrieel complex, de Illuminatie, royal bloodlines, 9/11, IMF,FED,BTC,CFR, HAARP INDECT, RFID control, zo'n beetje alles heeft de revue gepasseerd en nog steeds is er nergens een gebeurtenis waarbij ik denk "hehe daar gaan we" t is het altijd net niet, t knalt niet door, het stopt voor de lont het kruidvat raakt en alles wordt weer gesust...
Zeg nou zelf, als je zo machtig bent dan heb je er toch schijt aan?
Dan ga je er toch voor? conditionering of niet, who cares?
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:14 schreef Zapato het volgende:
Ik ben niet negatief, integendeel ben juist meer dan positief op t moment, barst van de energie en wil actie! ACTIEEEEE :9

maar nu ga ik slapen, morgen verder met meer geschreeuw :@

[ Bericht 11% gewijzigd door YuckFou op 22-11-2010 23:25:26 ]
pi_89037049
quote:
Terechte vraag.

Omdat je er zelf onderdeel van bent inmiddels.
Of wou je zeggen dat er niet mede namens jou miljoenen mensen sterven zodat een minderheid geld kan verdienen over hun dode rug?
pi_89038123
Ik begrijp je probleem niet die NWO bestaat al eeuwen
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:45:00 #46
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_89039554

Tu veux action, alonsi !

Allez Cantona, allez, aléz alézaléz
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:45:09 #47
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_89039559
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:14 schreef Zapato het volgende:
Dat het huidige systeem niet in deze vorm houdbaar is ben ik met jullie eens. Wie niet, zou ik willen zeggen. Maar ik zie niet de aanwijzingen dat dit per definitie zou moeten leiden tot:

• Een fysieke wereldoorlog.

• Een totale instorting van het financiele systeem.

• Algehele anarchie en chaos.

Waarom gaan jullie uit van het slechte? Je kan de tekenen ook andersom opvatten toch? Dat er verregaande samenwerking is tussen landen alsook een toenemende globalisatie en centralisatie wil toch niet zeggen dat dat MOET uitmonden in een anarchie en oorlog?

Je zou ook kunnen stellen dat dat juist de reden zou kunnen zijn waarom er geen anarchie en chaos ontstaat na een ineenstorting van de economie, of een andere grote gebeurtenis. Landen die samenwerken en communiceren zijn beter in staat om problemen op te lossen en te bezweren. Als je wil zien wat er gebeurt zonder internationale samenwerking hoef je maar een paar honderd jaar achterom te kijken om te zien dat juist dat leidt tot chaos en oorlog, bij de minste of geringste gebeurtenis.

Het hele concept van de EU was in 1940 al uitgewerkt door het Nazi-regime. Uitgebreide informatie hierover kun je vinden op o.a.:

http://www.prisonplanet.c(...)le-fourth-reich.html
http://www.nazi-roots-of-brussels-eu.org/openletter.html

Een interessant stukje:

quote:
The European League for Economic Co-operation developed policies for European integration that almost mirrored those proposed by Nazis just years previously.

In his book Europes Full Circle, Rodney Atkinson provides a list of policies proposed by Nazis and their similarity to todays European Union.

Europaische Wirtshaftsgemeinschaft
European Economic Community

European Currency System
European Exchange Rate Mechanism

Europabank (Berlin)
European Central Bank (Frankfurt)

European Regional Principle
Committee of the Regions

Common Labour Policy
Social Chapter

Economic and Trading Agreements
Single Market
Dat het monetaire stelsel op het punt van instorten staat, is geen geheim meer. Dit zal betekenen dat miljoenen mensen hun spaargeld, inkomsten, pensioen in 1 klap kwijt zullen raken. Tegelijkertijd zal de hele internationale handel tot stilstand komen wat betekend dat er een gigantisch tekort aan voedsel, brandstof enz. ontstaan.

Hoe groot acht jij de kans dat de mensen, zeker in drukbevolkte gebieden, niet compleet zullen flippen? Ik denk dat de geschiedenis ons wel leert dat die kans gewoon niet aanwezig is.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_89048832
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:24 schreef RM-rf het volgende:

Het vaticaan is het barcelona van de wereldmacht. Het vaticaan heeft alles onder haar controle door middel van haar Jezuietenleger dat een boel van de andere spelers gecreeerd of geinfiltreerd heeft, zoals de vrijmetselarij, de illuminati, de hele zionistische beweging, skull & bones, de hele (voormalig) communistische wereld, en ook de katholieke ridderordes zoals de ridders van malta, columbus, de priesterordes zoals opus dei, etc., en de grote denktanks en regeringslichamen zoals de VN en CFR etc. En dan ook nog de criminele wereld dmv de mafia. De jezuieten regeren.
pi_89049075
Het is het einde van deze wereld zoals vele profeten die hebben aangekondigd. Het is het einde van een spirituele oorlog om ieders eeuwige bestemming. Onze verlossing is in Jezus Christus, het eeuwige leven in een paradijs is ons beloofd. Bid om vergeving van zonden en leer in de voetstappen van Jezus te lopen, in gerechtigheid, naastenliefde en heiligheid. Het is dankzij het verwerpen van die principes dat de wereld zo'n puinzooi is die hij nu is. Het is de tijd voor genezing van de ziekte die onrecht heet.

De enige manier waarop je kunt zult worden beschermd tegen en zult kunnen overleven de chaos die gaat komen is een rotsvast vertrouwen in God. Alleen dan zul je immuun zijn voor dingen als sociale onrust, voedseltekorten etc. omdat je weet dat God uiteindelijk alles in Zijn handen heeft en regeert en je je aan Zijn wil kunt onderwerpen. God heeft beloofd zijn volgelingen te beschermen en voor hen te zorgen, en dat zal Hij doen.

Ik heb zelf de laatste jaren een relatie opgebouwd met God door meer en meer controle van mijn leven aan Hem te geven. Ik heb gebeden voor ervaringen die bewijzen dat wat Hij belooft Hij ook daadwerkelijk zal doen en dat die dingen ook echt zo zijn. Hij heeft elk van die gebeden beantwoord. Ik maak me nergens zorgen om en ik ga me ook niet als een rebel gedragen.

Iedereen die zich niet bekeert zal niet alleen de NWO over zich heen krijgen maar ook Gods furie die veel bitterderd is dan wat een NWO ook op je af kan sturen. Er zullen plagen komen en uiteindelijk de dood. Dit hoeft niemand te overkomen, vergeving van zonden en verzoening met God is mogelijk door Jezus Christus.

Het is de tijd om te geloven en te kiezen. We hebben heel veel waarheid ontvangen, sinds 9/11 is de waarheid meer en meer geopenbaard en velen weten ondertussen wel ongeveer hoe de vork in de steel zit. Velen vragen zich af hoe het komt dat de NWO zo'n stel prutsers zouden zijn, dat komt omdat God uiteindelijk alles regeert en dus stokjes steekt tegen de evil plannetjes van een stel psychopaten, moorderenaars, criminelen.

Onderzoek de bijbelprofeties want niets van wat er nu gebeurt is niet vantevoren aangekondigd.

[ Bericht 62% gewijzigd door Ali_Kannibali op 23-11-2010 13:13:09 ]
pi_89049610
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het vaticaan is het barcelona van de wereldmacht. Het vaticaan heeft alles onder haar controle door middel van haar Jezuietenleger dat een boel van de andere spelers gecreeerd of geinfiltreerd heeft, zoals de vrijmetselarij, de illuminati, de hele zionistische beweging, skull & bones, de hele (voormalig) communistische wereld, en ook de katholieke ridderordes zoals de ridders van malta, columbus, de priesterordes zoals opus dei, etc., en de grote denktanks en regeringslichamen zoals de VN en CFR etc. En dan ook nog de criminele wereld dmv de mafia. De jezuieten regeren.
Ah, nu komen we ergens...

en Ratzinger is natuurlijk de Leo Messi (of is Messi direkt God?) ... (en JP II Ronaldinho, zeker de laatste jaren waggelde die ook precies rond als Ronaldinho op het voetbalveld stond )

Dan wordt ik vanaf nu gewoon hardcore Vaticaanfan.. moet je dan verder nog wat doen?

Sowieso lijkt me dat wel terecht ... want als dus inderdaad alles wat in de Bijbel staat helemaal klopt, hebben ze nog gelijk ook, toch?
ik bedoel, dat is ook een beetje wat ze bij het vaticaan beweren; dat alles wat in de Bijbel staat waar is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_89049833
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ah, nu komen we ergens...

en Ratzinger is natuurlijk de Leo Messi (of is Messi direkt God?) ... (en JP II Ronaldinho, zeker de laatste jaren waggelde die ook precies rond als Ronaldinho op het voetbalveld stond )

Dan wordt ik vanaf nu gewoon hardcore Vaticaanfan.. moet je dan verder nog wat doen?

Sowieso lijkt me dat wel terecht ... want als dus inderdaad alles wat in de Bijbel staat helemaal klopt, hebben ze nog gelijk ook, toch?
ik bedoel, dat is ook een beetje wat ze bij het vaticaan beweren; dat alles wat in de Bijbel staat waar is.
Nee, de leer van het vaticaan is bijbel + traditie, en indien traditie anders is dan de bijbel, wint traditie. Verder zijn de geschriften van het vaticaan anders dan bijv. een king james bijbel die door protestanten is gedrukt, de textus receptus. Jezuieten noemen de textus receptus een smerige adder die hen bijt. De bijbel identificeert het vaticaan als instituut van de antichrist. De paus is antichrist. Anti = in de plaats van. De paus speelt in wezen voor God op aarde en dat is de ultieme godslastering. Vandaar ook dat dit het centrum is van alle corruptie, deze mensen denken werkelijk dat ze het recht hebben op bezit van de aarde en iedereen die erop leeft. Hun streven is absolute heerschappij.
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:13:52 #52
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89051505
Verzet? BNW is toch voor NWO fanboys? Die alles zo leuk mogelijk in kaart trachten brengen? :P

Zelfs als ik mee zou gaan in Ali zijn idee. Als ik het goed begrijp verheugen de zgn echte christenen zich juist over de komst van een boel ellende? Zitten ze juist te hopen dat de antichrist en al dat soort dingen nu eindelijk "hun" nieuwe tijd gaan inluiden?
Of heb ik dat mis?

[ Bericht 2% gewijzigd door Odysseuzzz op 23-11-2010 14:29:55 ]
pi_89055795
De NWO wacht al een behoorlijke tijd. Die kunnen heus nog wel even langer wachten.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  dinsdag 23 november 2010 @ 17:31:36 #54
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89058959
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het is het einde van deze wereld zoals vele profeten die hebben aangekondigd. Het is het einde van een spirituele oorlog om ieders eeuwige bestemming. Onze verlossing is in Jezus Christus, het eeuwige leven in een paradijs is ons beloofd. Bid om vergeving van zonden en leer in de voetstappen van Jezus te lopen, in gerechtigheid, naastenliefde en heiligheid. Het is dankzij het verwerpen van die principes dat de wereld zo'n puinzooi is die hij nu is. Het is de tijd voor genezing van de ziekte die onrecht heet.

De enige manier waarop je kunt zult worden beschermd tegen en zult kunnen overleven de chaos die gaat komen is een rotsvast vertrouwen in God. Alleen dan zul je immuun zijn voor dingen als sociale onrust, voedseltekorten etc. omdat je weet dat God uiteindelijk alles in Zijn handen heeft en regeert en je je aan Zijn wil kunt onderwerpen. God heeft beloofd zijn volgelingen te beschermen en voor hen te zorgen, en dat zal Hij doen.

Ik heb zelf de laatste jaren een relatie opgebouwd met God door meer en meer controle van mijn leven aan Hem te geven. Ik heb gebeden voor ervaringen die bewijzen dat wat Hij belooft Hij ook daadwerkelijk zal doen en dat die dingen ook echt zo zijn. Hij heeft elk van die gebeden beantwoord. Ik maak me nergens zorgen om en ik ga me ook niet als een rebel gedragen.

Iedereen die zich niet bekeert zal niet alleen de NWO over zich heen krijgen maar ook Gods furie die veel bitterderd is dan wat een NWO ook op je af kan sturen. Er zullen plagen komen en uiteindelijk de dood. Dit hoeft niemand te overkomen, vergeving van zonden en verzoening met God is mogelijk door Jezus Christus.

Het is de tijd om te geloven en te kiezen. We hebben heel veel waarheid ontvangen, sinds 9/11 is de waarheid meer en meer geopenbaard en velen weten ondertussen wel ongeveer hoe de vork in de steel zit. Velen vragen zich af hoe het komt dat de NWO zo'n stel prutsers zouden zijn, dat komt omdat God uiteindelijk alles regeert en dus stokjes steekt tegen de evil plannetjes van een stel psychopaten, moorderenaars, criminelen.

Onderzoek de bijbelprofeties want niets van wat er nu gebeurt is niet vantevoren aangekondigd.
En wat nu als jij nog een paar uur te leven hebt door een ziekte? Dan heeft God je niet geholpen.
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_89060060
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:44 schreef Trava het volgende:

[..]

Ze zijn juist goed op weg, vandaag de beslissing gemaakt dat Ierland onder curatele wordt geplaatst.

Een stap richting de financiële val van de wereld.
De ondergang van Atlantis begon ook met de opzet tot vernietiging van de Ierse bevolking.
pi_89060329
quote:
18s.gif Op maandag 22 november 2010 23:16 schreef YuckFou het volgende:

[..]

:')
Ik kan hier zo weinig mee BF, ik vind je een beste jongen, je schrijft leuke verhaaltjes maar t raakt kant noch wal, ik ben me al 9 jaar bezig aan t houden met alle aluhoedje zaken die er zo'n beetje bestaan, alleen de meest wilde (Icke&consorten) heb ik overgeslagen omdat ik daar niet in geloof, maar het militair industrieel complex, de Illuminatie, royal bloodlines, 9/11, IMF,FED,BTC,CFR, HAARP INDECT, RFID control, zo'n beetje alles heeft de revue gepasseerd en nog steeds is er nergens een gebeurtenis waarbij ik denk "hehe daar gaan we" t is het altijd net niet, t knalt niet door, het stopt voor de lont het kruidvat raakt en alles wordt weer gesust...
Dit antwoord geeft al aan, dat je veel gemist hebt; en dat je het niet snapt omdat je geen goed beeld hebt van de NWO. Mijn verhaaltjes zijn dus ook niet voor jou bedoeld.

Ali_Kannibali zit dichter bij de waarheid; Maar er gebeurt nog veel meer dan hij schrijft.
pi_89060555
Ben jij zo een valse profeet, Bankfurt?
pi_89060578
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:17 schreef Loppe het volgende:
Ben jij zo een valse profeet, Bankfurt?
Nee, ik ben niet vals, en ik ben ook geen profeet. Dacht dat dat wel duidelijk was onderhand.
pi_89060768
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
Verzet? BNW is toch voor NWO fanboys? Die alles zo leuk mogelijk in kaart trachten brengen? :P

Zelfs als ik mee zou gaan in Ali zijn idee. Als ik het goed begrijp verheugen de zgn echte christenen zich juist over de komst van een boel ellende? Zitten ze juist te hopen dat de antichrist en al dat soort dingen nu eindelijk "hun" nieuwe tijd gaan inluiden?
Of heb ik dat mis?
Ja natuurlijk, hoe eerder hoe beter. Maar niet omdat ellende zo'n pretje is, maar omdat kort daarna de ellende in deze wereld dan eindelijk voor eens en voor altijd op zal houden.
pi_89060807
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef Trava het volgende:

[..]

En wat nu als jij nog een paar uur te leven hebt door een ziekte? Dan heeft God je niet geholpen.
Wat bedoel je precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')