Bron?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef polderturk het volgende:
Er zal mogelijk een alien dreiging gesimuleerd worden door de NWO. Mogelijk wordt er zelfs een aanval van aliens opgezet. Hierdoor zullen alle landen in de wereld hun geschillen laten varen en alle landen zullen verengigen tot één land. De volkeren der landen zullen hier niet tegen in opstand komen. Wat denken jullie hiervan?
omdat dat heel goeie excuus om laten verenigen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
lijkt me bullshit, maar oke; waarom zou de NWO dat willen?
agreed...quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef Snakey het volgende:
Gaat niet gebeuren. Dan kan de US de wapenlevering van 40 miljard aan Saoudi Arabie wel vergeten.
Om samen te komen.. 1 mensheid.. ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
lijkt me bullshit, maar oke; waarom zou de NWO dat willen?
u bent hippie?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om samen te komen.. 1 mensheid.. ?
Ja maar dan met kort haar.quote:
Ze kunnen dan juist wapens ontwikkelen tegen de aliens. Daar zal dan een veelvoud van die 40 miljard heengaan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef Snakey het volgende:
Gaat niet gebeuren. Dan kan de US de wapenlevering van 40 miljard aan Saoudi Arabie wel vergeten.
-normaal reageren, of gewoon niet-quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef polderturk het volgende:
Er zal mogelijk een alien dreiging gesimuleerd worden door de NWO. Mogelijk wordt er zelfs een aanval van aliens opgezet. Hierdoor zullen alle landen in de wereld hun geschillen laten varen en alle landen zullen verengigen tot één land. De volkeren der landen zullen hier niet tegen in opstand komen. Wat denken jullie hiervan?
Iedereen is vrij zijn eigen complotten te creëren. Overigens heb ik dit niet zelf bedacht. Bill Cooper had volgens mij iets hierover gezegd.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:29 schreef Joran-Joran het volgende:
Wow BNW is volgens mij echt een chill subforum, hier mag je echt alles posten en het blijft gewoon openIk kom vaker langs!
quote:Op woensdag 15 september 2010 01:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
met 3d beelden kan men alles simuleren in de lucht
Dan mogen ze mij wel komen ontvoeren, als ze die Brad Pitts tenminste eerst ergens dumpen.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
ze zien er allemaal uit als Brad Pitt en Jessica Alba.
Hoeft niet. Sony heeft in Japan bijvoorbeeld al meerdere keren hologram technieken toegepast met publiek erbij. Zo lukte ze het om een Japanse draak uit een meer te laten vliegen. Dit zag er zeer indrukwekkend uit maar is al behoorlijk oud, ik zag een video hiervan in 2002. Misschien dat ik terug kan vinden.quote:Op woensdag 15 september 2010 02:02 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Mits men een brilletje op heeft
Ik weet wat je bedoelt denk ik .quote:Op woensdag 15 september 2010 02:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hoeft niet. Sony heeft in Japan bijvoorbeeld al meerdere keren hologram technieken toegepast met publiek erbij. Zo lukte ze het om een Japanse draak uit een meer te laten vliegen. Dit zag er zeer indrukwekkend uit maar is al behoorlijk oud, ik zag een video hiervan in 2002. Misschien dat ik terug kan vinden.
Die komt er pas nadat de oude vijand de "Islam" is verwijderd en (wellicht) de tempel van Salomo in Jeruzalem wordt herbouwd. Daarvoor is al dat gedoe en geheisa over die koepelmoskee.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er zijn meerdere scenarios mogelijk.
Er komt een gestagede alien invasie waardoor wij ons verenigen tegen 1 vijand.
Nee, eerst komt de nep wederkomst van Jezus Christus, die de NWO verkondigt en alle religies doet verenigen. Maar dan moet eerst de oude Christelijke kerk kapot worden gemaakt; en dat gebeurt door ondermeer al die sexschandalen en kindermisbruik die nu plotseling openbaar worden.quote:De wereld raakt verstrikt in een wereldoorlog en de aliens komen ons verlossen door middel van ons spirituele evolutie te brengen. Iedereen die hier niet aan mee wil doen, wordt gedood.
Ik denk dat er in grote lijnen wel iets als dit kan plaatsvinden, wat jij hierzo schrijft.quote:We worden door 1 groep aliens aangevallen en een andere groep komt ons verlossen. .....eintroduceerd gaan worden lijkt mij iets wat zeker is. De connectie tussen het occulte/de illuminatie/satanisme en contact met aliens is onontkenbaar. Aleister Crowley bijv. heeft ooit een wezen getekend 'Aiwas', waar hij contact mee had, welke op de typische grey-alien lijkt.
Een nep-Jezus dus, maar zijn DNA is echt; gekopieerd van de lijkwade van Turijn. Zodat iedereen gaat geloven dat de echte Jezus terug is. Dit spelletje gaat men dus spelen. Vandaar al die Jezus of Maria of Diana visioenen of verschijningen tegenwoordig; gefabriceerd met elektronische hologrammen en ELF-transmissies in de neo-cortex m.b.v. satelieten.quote:....echter hetzelfde satanistische spelletje, en dat is om ons spiritueel te corrumperen door aanbidding van de valse god in een valse wereldreligie die alle geboden van God breekt. Hier komt dan een einde aan met de tweede komst van Christus.
Welke bronnen heb je voor je verhaal over het vernietigen van de oude kerk en dat het DNA echt is van de nep jezus die zal komen?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:08 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Die komt er pas nadat de oude vijand de "Islam" is verwijderd en (wellicht) de tempel van Salomo in Jeruzalem wordt herbouwd. Daarvoor is al dat gedoe en geheisa over die koepelmoskee.
Maar, met al die Startwar filmpjes en zo maken ze de hersenen van de mensen er wel klaar voor.
[..]
Nee, eerst komt de nep wederkomst van Jezus Christus, die de NWO verkondigt en alle religies doet verenigen. Maar dan moet eerst de oude Christelijke kerk kapot worden gemaakt; en dat gebeurt door ondermeer al die sexschandalen en kindermisbruik die nu plotseling openbaar worden.
[..]
Ik denk dat er in grote lijnen wel iets als dit kan plaatsvinden, wat jij hierzo schrijft.
Maar de fake Jezus zal een nieuw geloof propageren gebaseerd op bi-sexualiteit; m.n. mannen worden nu klaargestoomd voor bi-sexuele relaties en verwijving: kijk maar naar al die reclames voor cosmetica en make-up voor MANNEN tegenwoordig. En men wil VROUWEN meer mannelijker maken, bijvoorbeeld door ze in meer maatschappelijke top-posities te plaatsen. Men wil een androgyne sexe (= reptielengedrag ) promoten. Vandaar ook die snelle opkomst en propagering van homo-huwelijken.
[..]
Een nep-Jezus dus, maar zijn DNA is echt; gekopieerd van de lijkwade van Turijn. Zodat iedereen gaat geloven dat de echte Jezus terug is. Dit spelletje gaat men dus spelen. Vandaar al die Jezus of Maria of Diana visioenen of verschijningen tegenwoordig; gefabriceerd met elektronische hologrammen en ELF-transmissies in de neo-cortex m.b.v. satelieten.
Let wel: dit zijn alleen maar plannetjes.
idd; er zijn veel mensen die het bestaan van een God of een JC verwerpen.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:15 schreef Nemephis het volgende:
Eerst aliens en nu een kopie van Jezus Gristus?... jullie vragen wel veel inlevingsvermogen jongens...
Beetje what if.. kom op!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:15 schreef Nemephis het volgende:
Eerst aliens en nu een kopie van Jezus Gristus?... jullie vragen wel veel inlevingsvermogen jongens...
Precies, het ziet er daar nog ongeloofwaardig uit maar stel dat er mensen zijn die er elke dag aan werken, dan kan daarmee een 'mooie' projectie worden gemaakt.quote:Op woensdag 15 september 2010 02:29 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt denk ik .
Deze?
Dat bedoel ik dus!quote:Op woensdag 15 september 2010 02:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hoeft niet. Sony heeft in Japan bijvoorbeeld al meerdere keren hologram technieken toegepast met publiek erbij. Zo lukte ze het om een Japanse draak uit een meer te laten vliegen. Dit zag er zeer indrukwekkend uit maar is al behoorlijk oud, ik zag een video hiervan in 2002. Misschien dat ik terug kan vinden.
En deze alien stuurt jou weer terug naar ONZquote:Op donderdag 16 september 2010 12:34 schreef Vengerr het volgende:
De NWO stuurde mij 450 aliens. Dat was echt fantastisch.
Het is ook een extreem kansloos plan. Als belgie zich al niet als 1 kan gedragen en wij geen kabinet van 76 man kunnen vormen, hoe zou de hele wereld dat opeens wel moeten kunnen?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef jogy het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag met dit soort zaken is dat een eendracht maakt macht zich op een gegeven moment tegen de machthebbers kan keren lijkt me. Zeker gezien het feit dat verdeel en heers een stuk makkelijker werkt en de makkelijkste van die twee is nog wel nationaliteit en religie. Als 'ze' religie en landen willen switchen naar één land(wereld) en één globale religie en die groep krijgt het een keer op zijn collectieve heupen dan heb je de poppen aan het dansen. Beter dat 'ze' dus gewoon tig verschillende religies hebben (die uiteindelijk op hetzelfde neerkomen) en tig verschillende landen ( met dezelfde touwtjes in de handen van 'hen' achter het gordijn). Dat zou alleen betekenen dat 'ze' er allang zijn, op zich. Ach we zien het wel weer of er nou een alien invasie geënsceneerd wordt om onze neuzen dezelfde kant op te laten wijzen of iets anders.
De ware eenheid komt door een bewustzijnsveranderende ervaring/Luciferische initiatie die ook wel 'ego-dood' genoemd wordt.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is ook een extreem kansloos plan. Als belgie zich al niet als 1 kan gedragen en wij geen kabinet van 76 man kunnen vormen, hoe zou de hele wereld dat opeens wel moeten kunnen?
Omdat God er toen een stokje voor heeft gestoken door mensen verschillende talen te geven, waardoor ze over de aarde verspreid zijn. Sindsdien is men bezig geweest om Babylon te herstellen. Het heeft een paar duizend jaar geduurd, maar nu zijn we bijna op dat punt beland.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:56 schreef Killaht het volgende:
Een ding begrijp ik nooit van heel die NWO crap. Waarom hebben ze in al die 1000jaren niet het heft in handen genomen, toen het nog makkelijk was en er een klein handjes mensen op de aarde leefde, want NWO is ontstaan door Nimrod, destijds. Daarnaast is gebleken dat volken niet te onderdrukken zijn en één enkele macht nooit stand houd. Want denk is na, denk je dat die rijke luitjes niet weten dat ze 1 voor 1 het liefst zelf de macht krijgen. Als je naar het verleden kijkt is NWO, niet realiseerbaar.
Dan dit topic, is het niet juist dat de NWO wil dat wij niks van Aliens weten, zodat de mens weet dat de mens allerheerser is en de machtigste is. \
Tijd/astrologiequote:Op donderdag 16 september 2010 18:56 schreef Killaht het volgende:
Een ding begrijp ik nooit van heel die NWO crap. Waarom hebben ze in al die 1000jaren niet het heft in handen genomen, toen het nog makkelijk was en er een klein handjes mensen op de aarde leefde, want NWO is ontstaan door Nimrod, destijds. Daarnaast is gebleken dat volken niet te onderdrukken zijn en één enkele macht nooit stand houd. Want denk is na, denk je dat die rijke luitjes niet weten dat ze 1 voor 1 het liefst zelf de macht krijgen. Als je naar het verleden kijkt is NWO, niet realiseerbaar.
Dan dit topic, is het niet juist dat de NWO wil dat wij niks van Aliens weten, zodat de mens weet dat de mens allerheerser is en de machtigste is. \
Buitenlanders...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Aliens als in buitenaards of aliens als in buitenlands?
Als het al zou bestaan, en deels denk ik wel, maar als de plannen zo zouden zijn, is dit natuurlijk een beter tijdstip dan vroeger.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:56 schreef Killaht het volgende:
Ohja, en die "God" zal dat niet wederom stoppen dan? En waar is "God" al die tijd gebleven? En waar is dat Babylon? Kijk naar de geschiedenis: Djengis Kahn weg, Persisch rijk weg, Romeinse rijk weg, Karel de Grote weg, Napoleon weg, Hitler weg etc, etc. Next up: NWO, weg. Geschiedenis herhaalt zich, het is gewoon onmogelijk om wereldwijd een volk te regeren door 1 macht.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Omdat God er toen een stokje voor heeft gestoken door mensen verschillende talen te geven, waardoor ze over de aarde verspreid zijn. Sindsdien is men bezig geweest om Babylon te herstellen. Het heeft een paar duizend jaar geduurd, maar nu zijn we bijna op dat punt beland.
Het is een spirituele oorlog van kwaad tegen goed en wij als mensen zitten er een beetje tussenin als poppetjes, met een predispositie voor het kwade. Verlossing van het kwade is te vinden door middel van Jezus Christus. Hierdoor kunnen we strijders voor het goede worden, in samenwerking met God.
De NWO is inderdaad niet realiseerbaar, uiteindelijk zullen de machtigen der aarde zich keren tegen de grootste macht van deze aarde, welke de NWO grotendeels georchestreerd heeft.
Joden geloven niet in J.C.. Alleen Islam ziet hem als een normale profeet, een mens, niet een god.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tijd/astrologie
Dat is het enige wat ik eruit kan opmaken.
Ook omdat alles zo lang duurd... weet je hoe lang bijvoorbeeld de joden al wachten op een eigen staat.. die hebben ze.. en vervolgens wachten ze ontzettend lang voordat ze gaan beginnen aan de bouw van de 3e tempel.. zogezegd omdat de tijd rijp moet zijn voor JC.. ja zo lust ik er ook nog wel een paar
We wachten niet op JC.. we zitten gevangen in een galactische klok.
Met media KAN je beinvloeden, maar niet beheersen. Nee, tijd is slechter, waarom niet 1000 jaar geleden, mens was analfabeet, makkelijk beinvloedbaar en in kleinere aantal en via geloof e.d. voor je karretje te spannen. Vandaag de dag zijn we veel hoger opgeleid, moeilijker beinvloedbaar (zie ik als marketeer) en veel kritischer.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het al zou bestaan, en deels denk ik wel, maar als de plannen zo zouden zijn, is dit natuurlijk een beter tijdstip dan vroeger.
De wereld is een stuk kleiner geworden, iedereen heeft wel ergens een tv staan, internet overal, communicatie op zijn piek, dat zijn zaken die goed te gebruiken zouden zijn om een dergelijk meesterplan een kans van slagen te geven.
Och, vroeger geloofde men massaal in een grote grijge tovenaar in de wolken, tegenwoordig geloven we massaal in marsmannetjes, chemicaliën in de lucht, stiekem geïnjecteerde chips....quote:Op donderdag 16 september 2010 19:27 schreef Killaht het volgende:
[..]
Met media KAN je beinvloeden, maar niet beheersen. Nee, tijd is slechter, waarom niet 1000 jaar geleden, mens was analfabeet, makkelijk beinvloedbaar en in kleinere aantal en via geloof e.d. voor je karretje te spannen. Vandaag de dag zijn we veel hoger opgeleid, moeilijker beinvloedbaar (zie ik als marketeer) en veel kritischer.
Ik zeg ook niet dat de NWO zal staan. Hij zal komen, maar niet blijven staan. Je hebt gelijk dat alle rijken gevallen zijn. Het is uiteindelijk in Gods handen welke machten er staan en vallen. Maar je kunt niet stellen dat in het verleden, afgezien van babylon, ooit alle mensen op aarde onder 1 regering proberen zijn te verenigen. Dat is nooit meer gebeurd door verspreiding en gebrek aan de technologie die we nu hebben. Wat dat betreft is de NWO uniek.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ohja, en die "God" zal dat niet wederom stoppen dan? En waar is "God" al die tijd gebleven? En waar is dat Babylon? Kijk naar de geschiedenis: Djengis Kahn weg, Persisch rijk weg, Romeinse rijk weg, Karel de Grote weg, Napoleon weg, Hitler weg etc, etc. Next up: NWO, weg. Geschiedenis herhaalt zich, het is gewoon onmogelijk om wereldwijd een volk te regeren door 1 macht.
Min of meer. Maar wellicht is leugen vs waarheid, onrecht vs rechtvaardigheid, egoisme vs liefde, een wat vattender omschrijving. Waarbij de duivel vol is van het een, en God van het ander.quote:Hoe zie jij het "Kwade" en het "Goede"? Vurige duivel tegen Goddelijke man met baard?
Ik verkoop niets, ik geloof dat dit de waarheid is. Dat mensen het niet 1 2 3 aannemen, wil niet zeggen dat ik ermee moet stoppen om het te geloven of iets anders moet verkondigen.quote:En alles letterlijk nemen hier uit de bijbel en het oude testament is ook niet echt slim. Jesus, komt terug, lijkwade is fake, mensen weten noggeneens hoe jesus eruit zag. En dan nog denk ik dat je te klein denkt, de grote meerderheid van de wereld, gelooft niet in Jesus als mens of profeet, dus wordt moeilijk om te verkopen. Daarnaast zijn mensen niet meer zo goedgelovig als nu. Het oude testament e.d. is van die tijd en de beleving van die persoon geschreven, Johannes e.d. Dat kan je niet meer serieus nemen in deze tijd.
Ik respecteer jouw geloofovertuiging, en iedereen moet kunnen geloven wat hij of zij wil. Maar als je gelooft in engeltjes die baby's zijn met vleugels en "God" ziet als een man in de wolken met een baard in een stoel en de "Duivel" als een demoon met een drietand, ja dan houd het voor mij op om verder met je te discussiëren.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de NWO zal staan. Hij zal komen, maar niet blijven staan. Je hebt gelijk dat alle rijken gevallen zijn. Het is uiteindelijk in Gods handen welke machten er staan en vallen. Maar je kunt niet stellen dat in het verleden, afgezien van babylon, ooit alle mensen op aarde onder 1 regering proberen zijn te verenigen. Dat is nooit meer gebeurd door verspreiding en gebrek aan de technologie die we nu hebben. Wat dat betreft is de NWO uniek.
[..]
Min of meer. Maar wellicht is leugen vs waarheid, onrecht vs rechtvaardigheid, egoisme vs liefde, een wat vattender omschrijving. Waarbij de duivel vol is van het een, en God van het ander.
[..]
Ik verkoop niets, ik geloof dat dit de waarheid is. Dat mensen het niet 1 2 3 aannemen, wil niet zeggen dat ik ermee moet stoppen om het te geloven of iets anders moet verkondigen.
De bijbel heeft deze tijd accuraat beschreven en voorspeld.
Gelukkig geloof ik daar allemaal niet in dus zullen we nog veel discussieerplezier hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:46 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik respecteer jouw geloofovertuiging, en iedereen moet kunnen geloven wat hij of zij wil. Maar als je gelooft in engeltjes die baby's zijn met vleugels en "God" ziet als een man in de wolken met een baard in een stoel en de "Duivel" als een demoon met een drietand, ja dan houd het voor mij op om verder met je te discussiëren.
Je ziet het denk ik verkeerd.. De joden wachten namelijk op een Messiahs.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:24 schreef Killaht het volgende:
[..]
Joden geloven niet in J.C.. Alleen Islam ziet hem als een normale profeet, een mens, niet een god.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |