abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86436821
Er zal mogelijk een alien dreiging gesimuleerd worden door de NWO. Mogelijk wordt er zelfs een aanval van aliens opgezet. Hierdoor zullen alle landen in de wereld hun geschillen laten varen en alle landen zullen verengigen tot één land. De volkeren der landen zullen hier niet tegen in opstand komen. Wat denken jullie hiervan?
  Moderator dinsdag 14 september 2010 @ 20:29:14 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_86436889
lijkt me bullshit, maar oke; waarom zou de NWO dat willen?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:32:56 #3
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_86437064
Hoe weet je dat?
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:33:44 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_86437092
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef polderturk het volgende:
Er zal mogelijk een alien dreiging gesimuleerd worden door de NWO. Mogelijk wordt er zelfs een aanval van aliens opgezet. Hierdoor zullen alle landen in de wereld hun geschillen laten varen en alle landen zullen verengigen tot één land. De volkeren der landen zullen hier niet tegen in opstand komen. Wat denken jullie hiervan?
Bron?
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:33:50 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86437102
Tof toch! :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_86437458
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
omdat dat heel goeie excuus om laten verenigen.

misschien heb je een betere idee dan dit?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:45:13 #7
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_86437641
Gaat niet gebeuren. Dan kan de US de wapenlevering van 40 miljard aan Saoudi Arabie wel vergeten. :')
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:45:46 #8
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_86437666
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef Snakey het volgende:
Gaat niet gebeuren. Dan kan de US de wapenlevering van 40 miljard aan Saoudi Arabie wel vergeten. :')
agreed...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:50:37 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86441270
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
Om samen te komen.. 1 mensheid.. ?
The truth was in here.
pi_86441350
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Om samen te komen.. 1 mensheid.. ?
u bent hippie?
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:58:59 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86441706
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef DanHardy het volgende:

[..]

u bent hippie?
Ja maar dan met kort haar.
Maar serieus.. 1 front vormen, 1 staat is dat niet wat de nwo wil? Kan een alien aanval wel bij helpen..
Zie ik persoonlijk niet gebeuren zo snel .
The truth was in here.
pi_86442125
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef Snakey het volgende:
Ze kunnen dan juist wapens ontwikkelen tegen de aliens. Daar zal dan een veelvoud van die 40 miljard heengaan.
  dinsdag 14 september 2010 @ 22:13:59 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_86442398
Polderturk heb je nou een bron waarop je startpost is gebaseerd of niet?
pi_86443623
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Bron?
Watchmen :P
pi_86448978
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:38 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Watchmen :P
Juist ja, maar dan het boek en niet de film hahahaha.
pi_86449002
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef polderturk het volgende:
-normaal reageren, of gewoon niet-

[ Bericht 10% gewijzigd door Bastard op 15-09-2010 06:24:38 ]
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 15 september 2010 @ 01:29:18 #17
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_86449004
Wow BNW is volgens mij echt een chill subforum, hier mag je echt alles posten en het blijft gewoon open :D Ik kom vaker langs!
pi_86449163
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:29 schreef Joran-Joran het volgende:
Wow BNW is volgens mij echt een chill subforum, hier mag je echt alles posten en het blijft gewoon open :D Ik kom vaker langs!
Iedereen is vrij zijn eigen complotten te creëren. Overigens heb ik dit niet zelf bedacht. Bill Cooper had volgens mij iets hierover gezegd.
pi_86449168
Nou zijn ze knap die aliens?
:P
Snollebolt
pi_86449174
-reactie op edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Bastard op 15-09-2010 06:25:06 ]
pi_86449184
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou zijn ze knap die aliens?
:P
ze zien er allemaal uit als Brad Pitt en Jessica Alba.
pi_86449189
Laten we het serieus houden vanaf nu aub.
pi_86449192
Dus we krijgen een oorlog met denkbeeldige aliens... juist. Ja nee, de kans dat dat gebeurt schat ik natuurlijk erg hoog in. Procentje of tachtig toch wel. 8)7
pi_86449201
Ik zie dit persoonlijk wél gebeuren maar dan zullen de mensen pas bijeenkomen na de aanval.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 01:56:28 ]
pi_86449208
met 3d beelden kan men alles simuleren in de lucht
Snollebolt
pi_86449231
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
met 3d beelden kan men alles simuleren in de lucht
:{w Mits men een brilletje op heeft
pi_86449234
quote:
Op woensdag 15 september 2010 01:51 schreef polderturk het volgende:

[..]

ze zien er allemaal uit als Brad Pitt en Jessica Alba.
Dan mogen ze mij wel komen ontvoeren, als ze die Brad Pitts tenminste eerst ergens dumpen. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_86449335
quote:
Op woensdag 15 september 2010 02:02 schreef Nemephis het volgende:

[..]

:{w Mits men een brilletje op heeft
Hoeft niet. Sony heeft in Japan bijvoorbeeld al meerdere keren hologram technieken toegepast met publiek erbij. Zo lukte ze het om een Japanse draak uit een meer te laten vliegen. Dit zag er zeer indrukwekkend uit maar is al behoorlijk oud, ik zag een video hiervan in 2002. Misschien dat ik terug kan vinden. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 02:25:13 ]
pi_86449350
quote:
Op woensdag 15 september 2010 02:24 schreef Floxcie het volgende:

[..]

Hoeft niet. Sony heeft in Japan bijvoorbeeld al meerdere keren hologram technieken toegepast met publiek erbij. Zo lukte ze het om een Japanse draak uit een meer te laten vliegen. Dit zag er zeer indrukwekkend uit maar is al behoorlijk oud, ik zag een video hiervan in 2002. Misschien dat ik terug kan vinden. :)
Ik weet wat je bedoelt denk ik .
Deze?
pi_86450793
Project Blue Beam
zullen ze uitvoeren om Project Lucid te kunnen invoeren.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_86458792
Er zijn meerdere scenarios mogelijk.

Er komt een gestagede alien invasie waardoor wij ons verenigen tegen 1 vijand.

De wereld raakt verstrikt in een wereldoorlog en de aliens komen ons verlossen door middel van ons spirituele evolutie te brengen. Iedereen die hier niet aan mee wil doen, wordt gedood.

We worden door 1 groep aliens aangevallen en een andere groep komt ons verlossen.

En wellicht nog wat varianten.

Dat aliens geintroduceerd gaan worden lijkt mij iets wat zeker is. De connectie tussen het occulte/de illuminatie/satanisme en contact met aliens is onontkenbaar. Aleister Crowley bijv. heeft ooit een wezen getekend 'Aiwas', waar hij contact mee had, welke op de typische grey-alien lijkt.

Naar mijn mening zijn wat wij aliens noemen gevallen engelen en demonen. Ufo's zijn ook vaak verschijnselen van dit soort zaken. Echter hebben zij ons ook grotere technologische kennis gegeven en sommie ufo's zijn dus gewoon techniek.

Er zouden 3 soorten aliens zijn: 'nordics', door hun menselijke uiterlijk, blond haar, sterk, enz. Reptilians die kunnen shapeshiften, en de greys.

Typisch is dat in de conspiracy circuits de reptilians aangewezen worden als de badguys die in hoge posities van macht zitten.
Het is niet ondenkbaar dat naarmate de NWO meer en meer bekend wordt onder de mensen, en de repitlians als de tyrannen weg worden gezet die ons willen onderdrukken, de goddelijke nordics ons zullen komen verlossen. In werkelijheid spelen ze echter hetzelfde satanistische spelletje, en dat is om ons spiritueel te corrumperen door aanbidding van de valse god in een valse wereldreligie die alle geboden van God breekt. Hier komt dan een einde aan met de tweede komst van Christus.

Enkele bronnen:

pi_86460259
Wat is er overigens mis met 1 verenigd mensheid? nu zijn we nogal versplinterd.

Mensen zullen ( zo vermoed ik ) opperen dat er dan heel veel macht in een handje vol mensen terecht komt.
Maar dat is nu ook al zo en al duizenden jaren zo en blijkbaar vinden we het met z'n allen prima.

En nee de schijndemocratie van vandaag de dag in Nederland tel ik niet mee als dat je kan beslissen wat er gebeurt in of om je heen.
Vrijheid is al zo vreselijk lang een illusie immers.
pi_86470473
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er zijn meerdere scenarios mogelijk.
Er komt een gestagede alien invasie waardoor wij ons verenigen tegen 1 vijand.

Die komt er pas nadat de oude vijand de "Islam" is verwijderd en (wellicht) de tempel van Salomo in Jeruzalem wordt herbouwd. Daarvoor is al dat gedoe en geheisa over die koepelmoskee.
Maar, met al die Startwar filmpjes en zo maken ze de hersenen van de mensen er wel klaar voor.
quote:
De wereld raakt verstrikt in een wereldoorlog en de aliens komen ons verlossen door middel van ons spirituele evolutie te brengen. Iedereen die hier niet aan mee wil doen, wordt gedood.
Nee, eerst komt de nep wederkomst van Jezus Christus, die de NWO verkondigt en alle religies doet verenigen. Maar dan moet eerst de oude Christelijke kerk kapot worden gemaakt; en dat gebeurt door ondermeer al die sexschandalen en kindermisbruik die nu plotseling openbaar worden.

quote:
We worden door 1 groep aliens aangevallen en een andere groep komt ons verlossen. .....eintroduceerd gaan worden lijkt mij iets wat zeker is. De connectie tussen het occulte/de illuminatie/satanisme en contact met aliens is onontkenbaar. Aleister Crowley bijv. heeft ooit een wezen getekend 'Aiwas', waar hij contact mee had, welke op de typische grey-alien lijkt.
Ik denk dat er in grote lijnen wel iets als dit kan plaatsvinden, wat jij hierzo schrijft.

Maar de fake Jezus zal een nieuw geloof propageren gebaseerd op bi-sexualiteit; m.n. mannen worden nu klaargestoomd voor bi-sexuele relaties en verwijving: kijk maar naar al die reclames voor cosmetica en make-up voor MANNEN tegenwoordig. En men wil VROUWEN meer mannelijker maken, bijvoorbeeld door ze in meer maatschappelijke top-posities te plaatsen. Men wil een androgyne sexe (= reptielengedrag ) promoten. Vandaar ook die snelle opkomst en propagering van homo-huwelijken.

quote:
....echter hetzelfde satanistische spelletje, en dat is om ons spiritueel te corrumperen door aanbidding van de valse god in een valse wereldreligie die alle geboden van God breekt. Hier komt dan een einde aan met de tweede komst van Christus.
Een nep-Jezus dus, maar zijn DNA is echt; gekopieerd van de lijkwade van Turijn. Zodat iedereen gaat geloven dat de echte Jezus terug is. Dit spelletje gaat men dus spelen. Vandaar al die Jezus of Maria of Diana visioenen of verschijningen tegenwoordig; gefabriceerd met elektronische hologrammen en ELF-transmissies in de neo-cortex m.b.v. satelieten.

Let wel: dit zijn alleen maar plannetjes.
pi_86470693
Eerst aliens en nu een kopie van Jezus Gristus?... jullie vragen wel veel inlevingsvermogen jongens...
pi_86470841
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:08 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Die komt er pas nadat de oude vijand de "Islam" is verwijderd en (wellicht) de tempel van Salomo in Jeruzalem wordt herbouwd. Daarvoor is al dat gedoe en geheisa over die koepelmoskee.
Maar, met al die Startwar filmpjes en zo maken ze de hersenen van de mensen er wel klaar voor.
[..]

Nee, eerst komt de nep wederkomst van Jezus Christus, die de NWO verkondigt en alle religies doet verenigen. Maar dan moet eerst de oude Christelijke kerk kapot worden gemaakt; en dat gebeurt door ondermeer al die sexschandalen en kindermisbruik die nu plotseling openbaar worden.
[..]

Ik denk dat er in grote lijnen wel iets als dit kan plaatsvinden, wat jij hierzo schrijft.

Maar de fake Jezus zal een nieuw geloof propageren gebaseerd op bi-sexualiteit; m.n. mannen worden nu klaargestoomd voor bi-sexuele relaties en verwijving: kijk maar naar al die reclames voor cosmetica en make-up voor MANNEN tegenwoordig. En men wil VROUWEN meer mannelijker maken, bijvoorbeeld door ze in meer maatschappelijke top-posities te plaatsen. Men wil een androgyne sexe (= reptielengedrag ) promoten. Vandaar ook die snelle opkomst en propagering van homo-huwelijken.
[..]

Een nep-Jezus dus, maar zijn DNA is echt; gekopieerd van de lijkwade van Turijn. Zodat iedereen gaat geloven dat de echte Jezus terug is. Dit spelletje gaat men dus spelen. Vandaar al die Jezus of Maria of Diana visioenen of verschijningen tegenwoordig; gefabriceerd met elektronische hologrammen en ELF-transmissies in de neo-cortex m.b.v. satelieten.

Let wel: dit zijn alleen maar plannetjes.
Welke bronnen heb je voor je verhaal over het vernietigen van de oude kerk en dat het DNA echt is van de nep jezus die zal komen?

Je hebt nog een aantal punten genoemd die denk ik zeker plaats zullen vinden. Zowel traditioneel islam als christendom moeten weg. Deze worden denk ik openlijk tegen elkaar uitgespeeld omdat een fundamentalistisch geloof bij beide direct ingaat tegen de geplande orde.

Ik dacht zelf dat de nep messias de duivel zelf zal zijn, of een gevallen engel, de 'maitreya of 'de christus''. Hij zal de plaats van de paus innemen, en de troon in Jeruzalem bestijgen. De paus is immers de plaatsvervanger van Christus tot dat deze terugkomt.

Het bluebeam hologrammen verhaal heb ik zelf nog niet in kunnen passen maar wat je noemt lijkt me zeker wel mogelijk.

De bijbel zegt dat mensen op zo'n schaal misleid zullen worden, dat zelfs de elite in de zin van kennis van spiritualiteit en de waarheid misleid zouden kunnen worden. Er staan ons denk ik dingen te wachten die niemand voorzien heeft, bloedbaden en geweld, science fiction achtige zaken, een herdefiniering van de wereld op een schaal die nog nooit eerder plaats heeft gevonden. De ultieme false flag.
pi_86470909
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:15 schreef Nemephis het volgende:
Eerst aliens en nu een kopie van Jezus Gristus?... jullie vragen wel veel inlevingsvermogen jongens...
idd; er zijn veel mensen die het bestaan van een God of een JC verwerpen.

Maar ... ook heel veel mensen, misschien wel 2 miljard, geloven wel in een fysieke J.C.
  woensdag 15 september 2010 @ 21:32:27 #37
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86476797
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:15 schreef Nemephis het volgende:
Beetje what if.. kom op!
The truth was in here.
pi_86483911
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef Bastard het volgende:

[..]
Beetje what if.. kom op!
Sorry, ben ik te nuchter voor... :D
pi_86485868
quote:
Op woensdag 15 september 2010 02:29 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoelt denk ik .
Deze?
Precies, het ziet er daar nog ongeloofwaardig uit maar stel dat er mensen zijn die er elke dag aan werken, dan kan daarmee een 'mooie' projectie worden gemaakt. :P
pi_86485874
quote:
Op woensdag 15 september 2010 02:24 schreef Floxcie het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus!
:{
Snollebolt
pi_86494134
De NWO stuurde mij 450 aliens. Dat was echt fantastisch.
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 12:44:17 #42
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86494429
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:34 schreef Vengerr het volgende:
De NWO stuurde mij 450 aliens. Dat was echt fantastisch.
En deze alien stuurt jou weer terug naar ONZ }:|
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 16 september 2010 @ 12:59:18 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_86494883
Wat ik me dan weer afvraag met dit soort zaken is dat een eendracht maakt macht zich op een gegeven moment tegen de machthebbers kan keren lijkt me. Zeker gezien het feit dat verdeel en heers een stuk makkelijker werkt en de makkelijkste van die twee is nog wel nationaliteit en religie. Als 'ze' religie en landen willen switchen naar één land(wereld) en één globale religie en die groep krijgt het een keer op zijn collectieve heupen dan heb je de poppen aan het dansen. Beter dat 'ze' dus gewoon tig verschillende religies hebben (die uiteindelijk op hetzelfde neerkomen) en tig verschillende landen ( met dezelfde touwtjes in de handen van 'hen' achter het gordijn). Dat zou alleen betekenen dat 'ze' er allang zijn, op zich. Ach we zien het wel weer of er nou een alien invasie geënsceneerd wordt om onze neuzen dezelfde kant op te laten wijzen of iets anders.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_86504652
Nou nee. Aliens bestaan niet en de NWO ook niet.
pi_86506546
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef jogy het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag met dit soort zaken is dat een eendracht maakt macht zich op een gegeven moment tegen de machthebbers kan keren lijkt me. Zeker gezien het feit dat verdeel en heers een stuk makkelijker werkt en de makkelijkste van die twee is nog wel nationaliteit en religie. Als 'ze' religie en landen willen switchen naar één land(wereld) en één globale religie en die groep krijgt het een keer op zijn collectieve heupen dan heb je de poppen aan het dansen. Beter dat 'ze' dus gewoon tig verschillende religies hebben (die uiteindelijk op hetzelfde neerkomen) en tig verschillende landen ( met dezelfde touwtjes in de handen van 'hen' achter het gordijn). Dat zou alleen betekenen dat 'ze' er allang zijn, op zich. Ach we zien het wel weer of er nou een alien invasie geënsceneerd wordt om onze neuzen dezelfde kant op te laten wijzen of iets anders.
Het is ook een extreem kansloos plan. Als belgie zich al niet als 1 kan gedragen en wij geen kabinet van 76 man kunnen vormen, hoe zou de hele wereld dat opeens wel moeten kunnen? :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86507238
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het is ook een extreem kansloos plan. Als belgie zich al niet als 1 kan gedragen en wij geen kabinet van 76 man kunnen vormen, hoe zou de hele wereld dat opeens wel moeten kunnen? :D
De ware eenheid komt door een bewustzijnsveranderende ervaring/Luciferische initiatie die ook wel 'ego-dood' genoemd wordt.

Bij deze ervaring ervaar je een gevoel van eenheid met het hele universum. Je geest maakt geen onderscheid meer tussen jouzelf en de externe wereld. Je verliest je gevoel van individualiteit en wordt 1 met de cosmos.

Je ervaart dat alles 1 universeel bewustzijn is: de natuur, mensen, dieren, alles is 1. Dit is de basis van wereld eennheid, omdat het een sterk overtuigende (aan psychotisch grenzende) ervaring is die gepaard gaat met een gevoel van liefde, eenheid, broederschap, een verlangen naar verbetering en vooruitgang, samen delen, back to basic.

Het is een spiriuele/religieuze ervaring en leidt tot een compleet nieuwe kijk op het leven.

Klinkt goed niet? En dat lijkt het ook. Velen zullen volledig overtuigd zijn dat dit de oplossing is, deze spirituele evolutiestap en nieuwe wereld orde. De oplossing voor alle problemen die we nu ervaren. De NWO zal omarmd worden door iedereen die de waarheid niet kent.

Wat is de waarheid? Dat er een God is die het universum gemaakt heeft en wetten heeft die door ons gehoorzaamd dienen te worden. Echter, met deze nieuwe mindset, en in deze nieuwewe reld orde, zal men elk gebod van God overtreden, in de stellige overtuiging goed bezig te zijn. Het is een misleiding.

De aliens zullen ons waarschijnlijk tot deze initiatie brengen. Ze zullen bijv. magische krachten laten zien en ons melden dat wij ook zo kunnen worden, als we de initiatie ondergaan. Wat die precies zal zijn, weet ik niet. Maar ik vermoed dat een nieuwe wereldreligie met specifieke praktijken hieraan mee zal helpen, evenals een universele zondag sabbat. De initiatie vind nu al plaats in groepen als vrijmetselarij, de oosterse religies, door middel van drugs, enz. Wanneer alle religies en sekten verenigd worden, en iedereen zich hier bij aan sluit, zal men de initiatie ondergaan.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ali_Kannibali op 16-09-2010 18:58:17 ]
  donderdag 16 september 2010 @ 18:56:09 #47
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_86507440
Een ding begrijp ik nooit van heel die NWO crap. Waarom hebben ze in al die 1000jaren niet het heft in handen genomen, toen het nog makkelijk was en er een klein handjes mensen op de aarde leefde, want NWO is ontstaan door Nimrod, destijds. Daarnaast is gebleken dat volken niet te onderdrukken zijn en één enkele macht nooit stand houd. Want denk is na, denk je dat die rijke luitjes niet weten dat ze 1 voor 1 het liefst zelf de macht krijgen. Als je naar het verleden kijkt is NWO, niet realiseerbaar.

Dan dit topic, is het niet juist dat de NWO wil dat wij niks van Aliens weten, zodat de mens weet dat de mens allerheerser is en de machtigste is. \
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_86507539
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:56 schreef Killaht het volgende:
Een ding begrijp ik nooit van heel die NWO crap. Waarom hebben ze in al die 1000jaren niet het heft in handen genomen, toen het nog makkelijk was en er een klein handjes mensen op de aarde leefde, want NWO is ontstaan door Nimrod, destijds. Daarnaast is gebleken dat volken niet te onderdrukken zijn en één enkele macht nooit stand houd. Want denk is na, denk je dat die rijke luitjes niet weten dat ze 1 voor 1 het liefst zelf de macht krijgen. Als je naar het verleden kijkt is NWO, niet realiseerbaar.

Dan dit topic, is het niet juist dat de NWO wil dat wij niks van Aliens weten, zodat de mens weet dat de mens allerheerser is en de machtigste is. \
Omdat God er toen een stokje voor heeft gestoken door mensen verschillende talen te geven, waardoor ze over de aarde verspreid zijn. Sindsdien is men bezig geweest om Babylon te herstellen. Het heeft een paar duizend jaar geduurd, maar nu zijn we bijna op dat punt beland.

Het is een spirituele oorlog van kwaad tegen goed en wij als mensen zitten er een beetje tussenin als poppetjes, met een predispositie voor het kwade. Verlossing van het kwade is te vinden door middel van Jezus Christus. Hierdoor kunnen we strijders voor het goede worden, in samenwerking met God.

De NWO is inderdaad niet realiseerbaar, uiteindelijk zullen de machtigen der aarde zich keren tegen de grootste macht van deze aarde, welke de NWO grotendeels georchestreerd heeft.
  donderdag 16 september 2010 @ 19:01:05 #49
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86507595
quote:

Tijd/astrologie
Dat is het enige wat ik eruit kan opmaken.
Ook omdat alles zo lang duurd... weet je hoe lang bijvoorbeeld de joden al wachten op een eigen staat.. die hebben ze.. en vervolgens wachten ze ontzettend lang voordat ze gaan beginnen aan de bouw van de 3e tempel.. zogezegd omdat de tijd rijp moet zijn voor JC.. ja zo lust ik er ook nog wel een paar
We wachten niet op JC.. we zitten gevangen in een galactische klok.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86507604
Aliens als in buitenaards of aliens als in buitenlands?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 16 september 2010 @ 19:03:29 #51
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86507677
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Aliens als in buitenaards of aliens als in buitenlands?
Buitenlanders...
Allemaal vliegen ze met die nieuwe duitse ufo's.
Haunebu's.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 16 september 2010 @ 19:08:05 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86507849
quote:

Als het al zou bestaan, en deels denk ik wel, maar als de plannen zo zouden zijn, is dit natuurlijk een beter tijdstip dan vroeger.
De wereld is een stuk kleiner geworden, iedereen heeft wel ergens een tv staan, internet overal, communicatie op zijn piek, dat zijn zaken die goed te gebruiken zouden zijn om een dergelijk meesterplan een kans van slagen te geven.
The truth was in here.
  donderdag 16 september 2010 @ 19:20:44 #53
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_86508324
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Omdat God er toen een stokje voor heeft gestoken door mensen verschillende talen te geven, waardoor ze over de aarde verspreid zijn. Sindsdien is men bezig geweest om Babylon te herstellen. Het heeft een paar duizend jaar geduurd, maar nu zijn we bijna op dat punt beland.

Het is een spirituele oorlog van kwaad tegen goed en wij als mensen zitten er een beetje tussenin als poppetjes, met een predispositie voor het kwade. Verlossing van het kwade is te vinden door middel van Jezus Christus. Hierdoor kunnen we strijders voor het goede worden, in samenwerking met God.

De NWO is inderdaad niet realiseerbaar, uiteindelijk zullen de machtigen der aarde zich keren tegen de grootste macht van deze aarde, welke de NWO grotendeels georchestreerd heeft.
Ohja, en die "God" zal dat niet wederom stoppen dan? En waar is "God" al die tijd gebleven? En waar is dat Babylon? Kijk naar de geschiedenis: Djengis Kahn weg, Persisch rijk weg, Romeinse rijk weg, Karel de Grote weg, Napoleon weg, Hitler weg etc, etc. Next up: NWO, weg. Geschiedenis herhaalt zich, het is gewoon onmogelijk om wereldwijd een volk te regeren door 1 macht.

Hoe zie jij het "Kwade" en het "Goede"? Vurige duivel tegen Goddelijke man met baard?

En alles letterlijk nemen hier uit de bijbel en het oude testament is ook niet echt slim. Jesus, komt terug, lijkwade is fake, mensen weten noggeneens hoe jesus eruit zag. En dan nog denk ik dat je te klein denkt, de grote meerderheid van de wereld, gelooft niet in Jesus als mens of profeet, dus wordt moeilijk om te verkopen. Daarnaast zijn mensen niet meer zo goedgelovig als nu. Het oude testament e.d. is van die tijd en de beleving van die persoon geschreven, Johannes e.d. Dat kan je niet meer serieus nemen in deze tijd.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 16 september 2010 @ 19:24:15 #54
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_86508453
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:01 schreef Ticker het volgende:

[..]

Tijd/astrologie
Dat is het enige wat ik eruit kan opmaken.
Ook omdat alles zo lang duurd... weet je hoe lang bijvoorbeeld de joden al wachten op een eigen staat.. die hebben ze.. en vervolgens wachten ze ontzettend lang voordat ze gaan beginnen aan de bouw van de 3e tempel.. zogezegd omdat de tijd rijp moet zijn voor JC.. ja zo lust ik er ook nog wel een paar
We wachten niet op JC.. we zitten gevangen in een galactische klok.
Joden geloven niet in J.C.. Alleen Islam ziet hem als een normale profeet, een mens, niet een god.
  donderdag 16 september 2010 @ 19:27:25 #55
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_86508558
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als het al zou bestaan, en deels denk ik wel, maar als de plannen zo zouden zijn, is dit natuurlijk een beter tijdstip dan vroeger.
De wereld is een stuk kleiner geworden, iedereen heeft wel ergens een tv staan, internet overal, communicatie op zijn piek, dat zijn zaken die goed te gebruiken zouden zijn om een dergelijk meesterplan een kans van slagen te geven.
Met media KAN je beinvloeden, maar niet beheersen. Nee, tijd is slechter, waarom niet 1000 jaar geleden, mens was analfabeet, makkelijk beinvloedbaar en in kleinere aantal en via geloof e.d. voor je karretje te spannen. Vandaag de dag zijn we veel hoger opgeleid, moeilijker beinvloedbaar (zie ik als marketeer) en veel kritischer.
pi_86508780
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:27 schreef Killaht het volgende:

[..]

Met media KAN je beinvloeden, maar niet beheersen. Nee, tijd is slechter, waarom niet 1000 jaar geleden, mens was analfabeet, makkelijk beinvloedbaar en in kleinere aantal en via geloof e.d. voor je karretje te spannen. Vandaag de dag zijn we veel hoger opgeleid, moeilijker beinvloedbaar (zie ik als marketeer) en veel kritischer.
Och, vroeger geloofde men massaal in een grote grijge tovenaar in de wolken, tegenwoordig geloven we massaal in marsmannetjes, chemicaliën in de lucht, stiekem geïnjecteerde chips....
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_86509012
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ohja, en die "God" zal dat niet wederom stoppen dan? En waar is "God" al die tijd gebleven? En waar is dat Babylon? Kijk naar de geschiedenis: Djengis Kahn weg, Persisch rijk weg, Romeinse rijk weg, Karel de Grote weg, Napoleon weg, Hitler weg etc, etc. Next up: NWO, weg. Geschiedenis herhaalt zich, het is gewoon onmogelijk om wereldwijd een volk te regeren door 1 macht.
Ik zeg ook niet dat de NWO zal staan. Hij zal komen, maar niet blijven staan. Je hebt gelijk dat alle rijken gevallen zijn. Het is uiteindelijk in Gods handen welke machten er staan en vallen. Maar je kunt niet stellen dat in het verleden, afgezien van babylon, ooit alle mensen op aarde onder 1 regering proberen zijn te verenigen. Dat is nooit meer gebeurd door verspreiding en gebrek aan de technologie die we nu hebben. Wat dat betreft is de NWO uniek.

quote:
Hoe zie jij het "Kwade" en het "Goede"? Vurige duivel tegen Goddelijke man met baard?
Min of meer. Maar wellicht is leugen vs waarheid, onrecht vs rechtvaardigheid, egoisme vs liefde, een wat vattender omschrijving. Waarbij de duivel vol is van het een, en God van het ander.

quote:
En alles letterlijk nemen hier uit de bijbel en het oude testament is ook niet echt slim. Jesus, komt terug, lijkwade is fake, mensen weten noggeneens hoe jesus eruit zag. En dan nog denk ik dat je te klein denkt, de grote meerderheid van de wereld, gelooft niet in Jesus als mens of profeet, dus wordt moeilijk om te verkopen. Daarnaast zijn mensen niet meer zo goedgelovig als nu. Het oude testament e.d. is van die tijd en de beleving van die persoon geschreven, Johannes e.d. Dat kan je niet meer serieus nemen in deze tijd.
Ik verkoop niets, ik geloof dat dit de waarheid is. Dat mensen het niet 1 2 3 aannemen, wil niet zeggen dat ik ermee moet stoppen om het te geloven of iets anders moet verkondigen.

De bijbel heeft deze tijd accuraat beschreven en voorspeld.
  donderdag 16 september 2010 @ 19:46:30 #58
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_86509272
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat de NWO zal staan. Hij zal komen, maar niet blijven staan. Je hebt gelijk dat alle rijken gevallen zijn. Het is uiteindelijk in Gods handen welke machten er staan en vallen. Maar je kunt niet stellen dat in het verleden, afgezien van babylon, ooit alle mensen op aarde onder 1 regering proberen zijn te verenigen. Dat is nooit meer gebeurd door verspreiding en gebrek aan de technologie die we nu hebben. Wat dat betreft is de NWO uniek.
[..]

Min of meer. Maar wellicht is leugen vs waarheid, onrecht vs rechtvaardigheid, egoisme vs liefde, een wat vattender omschrijving. Waarbij de duivel vol is van het een, en God van het ander.
[..]

Ik verkoop niets, ik geloof dat dit de waarheid is. Dat mensen het niet 1 2 3 aannemen, wil niet zeggen dat ik ermee moet stoppen om het te geloven of iets anders moet verkondigen.

De bijbel heeft deze tijd accuraat beschreven en voorspeld.
Ik respecteer jouw geloofovertuiging, en iedereen moet kunnen geloven wat hij of zij wil. Maar als je gelooft in engeltjes die baby's zijn met vleugels en "God" ziet als een man in de wolken met een baard in een stoel en de "Duivel" als een demoon met een drietand, ja dan houd het voor mij op om verder met je te discussiëren.
pi_86510489
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:46 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ik respecteer jouw geloofovertuiging, en iedereen moet kunnen geloven wat hij of zij wil. Maar als je gelooft in engeltjes die baby's zijn met vleugels en "God" ziet als een man in de wolken met een baard in een stoel en de "Duivel" als een demoon met een drietand, ja dan houd het voor mij op om verder met je te discussiëren.
Gelukkig geloof ik daar allemaal niet in dus zullen we nog veel discussieerplezier hebben.
  donderdag 16 september 2010 @ 21:36:50 #60
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86514234
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:24 schreef Killaht het volgende:

[..]

Joden geloven niet in J.C.. Alleen Islam ziet hem als een normale profeet, een mens, niet een god.
Je ziet het denk ik verkeerd.. De joden wachten namelijk op een Messiahs.
Jezus was niet dé Messiahs volgens hun.

Indien Jezus dus terug zou keren, zou dat voor hun inhouden dat zij het fout hadden.
Als er iemand anders op het toneel komt.. zoals bijvoorbeeld Maitreya, dan is dat hun mogelijke Messiahs.

Het is allemaal niet zo heel moeilijk, zolang je maar niet in de war raakt met de namen, zijn de plekken/aardse functies die zij vervullen allemaal hetzelfde door de religies heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')