Bron?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef polderturk het volgende:
Er zal mogelijk een alien dreiging gesimuleerd worden door de NWO. Mogelijk wordt er zelfs een aanval van aliens opgezet. Hierdoor zullen alle landen in de wereld hun geschillen laten varen en alle landen zullen verengigen tot één land. De volkeren der landen zullen hier niet tegen in opstand komen. Wat denken jullie hiervan?
omdat dat heel goeie excuus om laten verenigen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
lijkt me bullshit, maar oke; waarom zou de NWO dat willen?
agreed...quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef Snakey het volgende:
Gaat niet gebeuren. Dan kan de US de wapenlevering van 40 miljard aan Saoudi Arabie wel vergeten.
Om samen te komen.. 1 mensheid.. ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef CoolGuy het volgende:
lijkt me bullshit, maar oke; waarom zou de NWO dat willen?
u bent hippie?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om samen te komen.. 1 mensheid.. ?
Ja maar dan met kort haar.quote:
Ze kunnen dan juist wapens ontwikkelen tegen de aliens. Daar zal dan een veelvoud van die 40 miljard heengaan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef Snakey het volgende:
Gaat niet gebeuren. Dan kan de US de wapenlevering van 40 miljard aan Saoudi Arabie wel vergeten.
-normaal reageren, of gewoon niet-quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef polderturk het volgende:
Er zal mogelijk een alien dreiging gesimuleerd worden door de NWO. Mogelijk wordt er zelfs een aanval van aliens opgezet. Hierdoor zullen alle landen in de wereld hun geschillen laten varen en alle landen zullen verengigen tot één land. De volkeren der landen zullen hier niet tegen in opstand komen. Wat denken jullie hiervan?
Iedereen is vrij zijn eigen complotten te creëren. Overigens heb ik dit niet zelf bedacht. Bill Cooper had volgens mij iets hierover gezegd.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:29 schreef Joran-Joran het volgende:
Wow BNW is volgens mij echt een chill subforum, hier mag je echt alles posten en het blijft gewoon openIk kom vaker langs!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |