Gelukkig greep ie niet inquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef Wickedangel het volgende:
Storms is een brulaap die zijn persoonlijke vete met Kelder kwam uitvechten, maar liet Kelder niet aan het woord. Daar had Van Nieuwkerk moeten ingrijpen, al was het maar uit respect voor zijn tafelheer, maar dat kan hij nietDit programma heeft z'n langste tijd wel gehad
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:01 schreef .aeon het volgende:
Wanneer komt hij op Uitzending Gemist?
Voor het spektakel was het goed. Maar dit was echt incompetent gespreksleiderschap.quote:
En dan in de biologieles de plaatselijke dierenarts met enge beestjes laten langskomenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef Ringo het volgende:
Matthijs laat zich snel intimideren. Hij is een angsthaas. Ik zou hem wel eens voor de klas willen zien staan,.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Voor het spektakel was het goed. Maar dit was echt incompetent gespreksleiderschap.
Het was buitengewoon fascinerend om te zien. Ik haat Pieter Storms en heb een groot zwak voor Jort Kelder. Maar schitterende televisie, nee, eigenlijk niet. Als Matthijs van Nieuwkerk zich meer had laten gelden, had het iets schitterends kunnen worden. Nu zat ik te vaak met kromme tenen. Het was maar een bonkig gevecht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Maar je bent het met me eens dat we schitterende TV hebben gezien ?
Dit moet eigenlijk in jouw topic over mooie gesprekkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Maar je bent het met me eens dat we schitterende TV hebben gezien ?
Ja, hij houdt zich bij dit soort felle gesprekken altijd angstvallig stil idd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Van Nieuwkerk is vanavond voor mij wel definitief door de mand gevallen als interviewer/gespreksleider
complete aanfluiting!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hij houdt zich bij dit soort felle gesprekken altijd angstvallig stil idd.
Ik heb het niet gezien hoor, maar meestal is het wel prettig als een gespreksleider de discussie gewoon laat lopen.quote:
Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ik hoorde van iemand die er net live bij was dat Nina not amused was. Liep na de uitzending recht op Jort af, Storms gaf'm schijnbaar met de vlakke hand een paar "vriendelijke" tikjes. Naar sfeertje.
Waarom doet ie dan ook niet gewoon dat knooppie van zijn pak los? Rare ijdeltuit. Dat ademt veel beter, en hij heeft zijn armen vrij om de gast te slaan.quote:
Je kunt het gecontroleerd laten lopen maar hij zat daar alleen maar schaapachtig te kijken en wat te grijnzen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor, maar meestal is het wel prettig als een gespreksleider de discussie gewoon laat lopen.
Niet in het begin. Daar had ie ferme punten moeten zetten. Storms eiste veel teveel gesprekstijd op in de eerste ronde, Kelder hapte naar adem, kwam er niet tussendoor, vroeg om bijstand. Van Nieuwkerk deed niets. Vanaf toen was het al gebeurd; hij bestond niet eens meer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor, maar meestal is het wel prettig als een gespreksleider de discussie gewoon laat lopen.
Dat is dan ook het enige minpunt, het knooppie vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom doet ie dan ook niet gewoon dat knooppie van zijn pak los? Rare ijdeltuit. Dat ademt veel beter, en hij heeft zijn armen vrij om de gast te slaan.
En zo ging Pieter maar door tegen Jort..Mathijs was muisstil.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:08 schreef ShevaJB het volgende:
Luister Jort, luister Jort, beste Jort, luister Jort, luister Jort, beste Jort, luister beste Jort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |