abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86436652
Ik zie Pieter in z'n Breekijzer tijd wel door alle deuren beuken om verhaal te halen bij Nina
pi_86436711
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef TheVulture het volgende:
De grote grap in deze is gewoon dat Pieter Storms vroeger opkwam voor de gedupeerde medemens en nu is getrouwd met een wijf dat honderdduizenden mensen heeft gedupeerd met dat hele World-Online gebeuren... het is feitelijk heulen met de vijand en met terugwerkende kracht je zelf compleet ongeloofwaardig maken...

En dan daar ook nog als haar keffertje gaan zitten om haar te verdedigen... ik vind het hilarisch _O-

Ik ben geen fan van Jort maar dit was kat in het bakkie _O_
- schieten voor open doel
-1e wereldoorlog frontsoldaat

paupergezichtje.. en hij werd er nog grijzer van ook!
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:26:35 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86436776
Die Nina... wat een ontstellend lelijke vrouw is dat... een kwaaie Klingon. :{.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_86436806
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef Ringo het volgende:
Ik las: een kwaaie KingKong :@
Noot noot.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:27:52 #105
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_86436826
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef Ringo het volgende:

[..]

Pieter Storms heeft wel een puntje. Jort Kelder is de godfather van de journalistieke ad hominem. Maar hij is zo scherp en charmant dat ie ermee wegkomt. Zeker tegenover zo'n logge brulbeer.
Zeker waar, alhoewel de heer Storms het vroeger natuurlijk ook niet altijd even zuiver heeft gespeeld. En dat hij daar samen met Nina Brink verschijnt helpt ook al niet mee. Na Eric Smit valt de publieke opinie niet echt in hun voordeel uit.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:30:24 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86436937
Pieter Storms ging daar even een partij af zeg
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:31:15 #107
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86436969
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Zeker waar, alhoewel de heer Storms het vroeger natuurlijk ook niet altijd even zuiver heeft gespeeld. En dat hij daar samen met Nina Brink verschijnt helpt ook al niet mee. Na Eric Smit valt de publieke opinie niet echt in hun voordeel uit.
Nee, hij is bepaald niet de geschikte man om dit soort 'misstanden' aan te kaarten.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:31:34 #108
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86436985
Pieter Storms komt met een verhaal die is geschreven door Eric Smit tig jaar terug toen Kelder hoofdredacteur was. Ouwe koeien zeg. Storms ging echt af.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_86437005
quote:
Inderdaad, ze is niet alleen qua uiterlijk spuuglelijk, ze heeft ook een hele lelijke nare uitstraling. Zoals ik al zei: ik zou mijn hond er nog van af schoppen.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:32:15 #110
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86437028
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik las: een kwaaie KingKong :@
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:34:39 #111
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_86437143
quote:
Ze lijkt op Margaret Thatcher uit Spitting Image :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:35:05 #112
45206 Pietverdriet
pi_86437162
Dit was echt wat je een volle breedzijde noemt.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:37:15 #113
45206 Pietverdriet
pi_86437271
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ze lijkt op Margaret Thatcher uit Spitting Image :')
DENNIS, WHERE IS MY DINNER!!!
pi_86437294

schuiladres van Jort..
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:40:25 #115
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_86437415
Jort uberbaas _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_86437593
Pieter heeft overigens wel gelijk. Jort probeert op een populistische wijze goedkoop te scoren bij zijn Quote-aanhang die nog wel een appeltje te schillen had met Nina. Als je iemand gaat betichten van allerlei ranzige praktijken dan is een anonieme bron echt een no-go. Jort's mimiek liet ook wel zien dat hij zich in het nauw gedreven voelde.

Al met al was dit hilarische tv, dit moeten ze echt vaker doen! :D
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:49:27 #117
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86437819
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef Mendeljev het volgende:
Pieter heeft overigens wel gelijk. Jort probeert op een populistische wijze goedkoop te scoren bij zijn Quote-aanhang
Precies wat Storms deed bij zijn SBS6 aanhang.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_86437851
quote:
Pieter heeft overigens wel gelijk. Jort probeert op een populistische wijze goedkoop te scoren bij zijn Quote-aanhang die nog wel een appeltje te schillen had met Nina. Als je iemand gaat betichten van allerlei ranzige praktijken dan is een anonieme bron echt een no-go. Jort's mimiek liet ook wel zien dat hij zich in het nauw gedreven voelde.

Maar zoals Storms z'n verhaal begon leek het alsof hij de gehele Nederlandse journalistiek van een bedroevend niveau vond. Het enige waar hij daarna mee aan kwam zetten was 2 zinnen over een schimmig artikel in de Telegraaf (die zowiezo bij de meeste Nederlanders niet bekend is door hun journalistieke kwaliteiten :') ), waarna hij vervolgens ging huilen over dat gewraakte artikel in de Quote waar Kelder al jaren weinig meer mee te maken heeft... Zelfs al zou hij gelijk hebben in beide gevallen, what's his point?? Dit is gewoon een persoonlijke vete! Denk dat hij anders een pak slaag thuis krijgt als hij niet zijn best doet iedereen aan te pakken die slecht schrijft over Nina Storms ~O>
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:52:11 #119
45206 Pietverdriet
pi_86437960
quote:

Ik heb storms anders geen enkel inhoudelijk punt zien maken, geen punt zien scoren of maar 1 keer een argument te hebben gemaakt laat staan gewonnen
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:52:34 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86437975
quote:

Het trieste is dat Storms dit niet doet vanuit journalistieke gedrevenheid maar vanuit persoonlijke rancune. In het begin probeerde hij er nog een discussie van te maken op een hoger, abstract niveau (de staat van "de" journalistiek) maar al snel gleed hij af naar het punt waarvan we allemaal al wisten dat 't 'm daarom ging: hij en z'n wijf tegen de rest van de wereld.
pi_86438017
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het trieste is dat Storms dit niet doet vanuit journalistieke gedrevenheid maar vanuit persoonlijke rancune. In het begin probeerde hij er nog een discussie van te maken op een hoger, abstract niveau (de staat van "de" journalistiek) maar al snel gleed hij af naar het punt waarvan we allemaal al wisten dat 't 'm daarom ging: hij en z'n wijf tegen de rest van de wereld.
Dat dus.
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 september 2010 @ 20:53:46 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_86438035
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb storms anders geen enkel inhoudelijk punt zien maken, geen punt zien scoren of maar 1 keer een argument te hebben gemaakt laat staan gewonnen
Sterker nog op de vraag van hem kwam Kelder met bewijzen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_86438262
Wesley :o
pi_86438317
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nou ja, het feit dat Jort anonieme bronnen aanhaalt als geldende waarheid op zich is al een aantijging die hard aan komt voor iedereen in het journalistieke vak zit. Jort's repliek was dan ook matig omdat hij op zijn beurt Pieter weer beschuldigt van dezelfde praktijken. Daarnaast werd Jort ook onredelijk omdat hij allerlei vunzige toespelingen maakte richting Pieter's vrouw, dat was redelijk genant. Dit was overduidelijk een vete die uitgevochten werd en liet zich niet samenvatten tot een winnaar/verliezersdebat.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_86438347
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik vond dat Mathijs daar in het begin te veel naar stuurde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')