Misschien heeft Pieter geen rijbewijs? Of is het ingenomen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef Harwich het volgende:
dat wijf ook op het einde zeg..
ik wil niet deel uitmaken van deze show.. dat zei ze echt letterlijk..
WAAROM KOM JE DAN STOMME KUTHOER
En de manier waarop Jorts blaadje Quote dat bracht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef ShevaJB het volgende:
Ging toch over een soort van beursfraude waardoor dat Nina Brinkmonster vele beleggers heeft gedupeerd?
vast boeiend. maar tl;drquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef Kopstoot het volgende:
Jaja, ik heb hier nog wat arresten meer bij de hand waarin dhr. Storms journalistiek niet al te integer te werk is gegaan.
[..]
Als een echte SM-relatiequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Maar wat een hilarisch duo die Storms en Brink... zij gaat daar wel zitten maar wil niks zeggen en laat haar schoothondje de kastanjes uit het vuur slepen...![]()
worldonline jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef ShevaJB het volgende:
Ging toch over een soort van beursfraude waardoor dat Nina Brinkmonster vele beleggers heeft gedupeerd?
Yup, Worldonline.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef ShevaJB het volgende:
"je leeft van de creditcard van je vrouw"quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef Ringo het volgende:
"Je hebt het begrip golddigger een geheel nieuwe lading gegeven." Wat een bazensneer was dat..
storms zei toch eens in jiskefet: ik heb nog nooit zo genoten als een longdrinkglas op me kloten? whahhahaquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
Wat een rampenplan dit interiew.
Wacht maar tot de echte Storm het uit het glas water komt halen.
Nee, ging over een vermeende SM relatie die mevr. Brink volgens de Quote jaren geleden heeft gehad.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:14 schreef ShevaJB het volgende:
Jort kwam ook walgelijk over, echt een klein kind dat betrapt isquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:16 schreef superjojo het volgende:
Overigens vond ik Jort ook niet zo heel sterk, beetje makkelijke grapjes af en toe.
Vrouwen die oversext zijn, zijn meestal ook over-emoquote:
Pieter Storms heeft wel een puntje. Jort Kelder is de godfather van de journalistieke ad hominem. Maar hij is zo scherp en charmant dat ie ermee wegkomt. Zeker tegenover zo'n logge brulbeer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:16 schreef superjojo het volgende:
Overigens vond ik Jort ook niet zo heel sterk, beetje makkelijke grapjes af en toe.
iedereen staat op een dodenlijstquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef tong80 het volgende:
Menno Büch heeft Jord kelder ook ooit op de dodenlijst gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |