Heb er de ruimte wel voorquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel een beetje groot voor in je tuin
Stage SC #1445: Met koeien als huisdier
Ik ook snel ja. Het is gelukkig maar twee minuten naar de oefenruimtequote:
Hier is het juist een hele dag droog geweest. En is het net begonnen. Gelukkig hoef ik niet meer weg vanavond.quote:
Nat en te kort. Morgen weer vroeg op.quote:
Fremantle Dockers FCquote:
Spelen toch iets hoger.quote:
SUPPORT YOUR LOCAL FOOTBALL TEAMquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spelen toch iets hoger.En nog leuker ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef gers het volgende:
[..]
SUPPORT YOUR LOCAL FOOTBALL TEAMZeelandia Middelburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Luctor!quote:
wie ?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef gers het volgende:
[..]
SUPPORT YOUR LOCAL FOOTBALL TEAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
nog nooit van gehoordquote:
Geeft niets. Spelen ook maar zondag derde klasse A.quote:
das hoogquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geeft niets. Spelen ook maar zondag derde klasse A.
jeweets.quote:
Hoe is het daar?quote:
Niks te klagen hoorquote:
quote:
Wat een kutweer!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een Nederlander heeft altijd iets te klagen.
en dan ben je vrolijkquote:
Ja, nachtdienstquote:
mooie fietsquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daarom kan ik ook een nieuwe fiets betalen
[ afbeelding ]
Ja, vond ik dus ookquote:
Hoe kan ik u van dienst zijn?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
is er nou niemand die mijn lange dag op stage dragelijker gaat maken
Ik ben even een tosti maken dus maak dan maar gebruik van L.no's linkquote:Op woensdag 15 september 2010 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
entertain me!
ik heb nog minstens een uur niks te doen
goed idee!quote:
Pasje van de docent "lenen", gratis koffie en theequote:Op woensdag 15 september 2010 12:07 schreef L.no het volgende:
Hebben jullie geen automaten op school of een kantine waar ze thee verkopen?
jawel maar daar is weer geen computer en daar is het kei druk dus lekker lezen kun je er ook nietquote:Op woensdag 15 september 2010 12:07 schreef L.no het volgende:
Hebben jullie geen automaten op school of een kantine waar ze thee verkopen?
Geniaal ideequote:Op woensdag 15 september 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pasje van de docent "lenen", gratis koffie en thee
Ah, dat is jammer. Bij mijn school mogen we wel drinken achter de computer.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel maar daar is weer geen computer en daar is het kei druk dus lekker lezen kun je er ook niet
het is hier altijd een beetje kiezen of delen
voer of rustig kunnen zitten of een computer
mag ook welquote:Op woensdag 15 september 2010 12:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Geniaal idee
[..]
Ah, dat is jammer. Bij mijn school mogen we wel drinken achter de computer.
Been there, done that.. got free coffeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Laptop dagelijks meenemen en je hoeft je geen zorgen te maken dat een computer vrij is.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag ook wel
en ik had ook drinken
maar dat is al lang weer op
en als ik dus nieuwe wil moet ik afsluiten, de hele school door en dan hopen dat er nog een computer vrij is als ik terug kom
en bedankt nu heb ik trek in pizzaquote:
gefeliquote:Op woensdag 15 september 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een zeeeven op m'n scriiiptie
ja maar vandaag is een stage dag he en daar kan ik er niet mee onlinequote:Op woensdag 15 september 2010 14:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Laptop dagelijks meenemen en je hoeft je geen zorgen te maken dat een computer vrij is.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Tof man.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Dank jeMaandag examengesprek, nog wachten op cijfers en dan diploma aanvragen
Ja, dat is weer jammer.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar vandaag is een stage dag he en daar kan ik er niet mee online
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Nicequote:Op woensdag 15 september 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:
netjesquote:Op woensdag 15 september 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Lieve lieve mensen!
ik heb net lekker al een heel positieve beoordeling gehad!
mijn begeleider kwam kijken (brrrr spannend, gelukkig wist ik het pas 5 minuten voor de les anders ging ik me hevig druk maken) (en dat was voor het eerst sinds mijn eerste stage dat er iemand in mijn les was) en alles ging super vond hij! (wat mij betreft hadden ze nog stiller mogen zijn haha maar hij vond ze super rustig vooral omdat het het laatste uur was en zo dus yay! nou hoef ik ook niet meer zo te stressen over dat ze druk zijn want dat zijn ze dus blijkbaar niet echt)
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Lieve lieve mensen!
ik heb net lekker al een heel positieve beoordeling gehad!
mijn begeleider kwam kijken (brrrr spannend, gelukkig wist ik het pas 5 minuten voor de les anders ging ik me hevig druk maken) (en dat was voor het eerst sinds mijn eerste stage dat er iemand in mijn les was) en alles ging super vond hij! (wat mij betreft hadden ze nog stiller mogen zijn haha maar hij vond ze super rustig vooral omdat het het laatste uur was en zo dus yay! nou hoef ik ook niet meer zo te stressen over dat ze druk zijn want dat zijn ze dus blijkbaar niet echt)
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedankt allemaalquote:
Kom je vannacht ook helpen als ik aan het werk ben?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
wat een stilte
zal ik even wat goeie muziek spammen voor degene die nog tot 6 uur op stage zijn
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Eigenlijk met nog niks, want ik heb m'n diploma nog niet
Nee.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:07 schreef Bravebart het volgende:
Is het normaal om af en toe al je sokken kwijt te zijn, danwel dat ze vol zitten met gaten, zodat je een week dezelfde sokken aan moet, uit noodzaak?
quote:
OUD!quote:
Herkenbaarquote:
Aanspreken bewaar je tot de volgende keer?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:25 schreef jna het volgende:
Oh trouwens, ik ben vandaag tot de balie gekomen
Maar de scriptie was eigenlijk voor mijzelf de grootste hordequote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar de scriptie was eigenlijk voor mijzelf de grootste hordeEn die heb ik nu mooi gehaald
GMTA.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Aanspreken bewaar je tot de volgende keer?
Nee dat heb ik ook maar meteen gedaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Aanspreken bewaar je tot de volgende keer?
En werd er iets terug gezegd?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:38 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook maar meteen gedaan.
Weet ik niet, ik ben snel weggerend daarnaquote:Op woensdag 15 september 2010 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En werd er iets terug gezegd?
quote:
quote:
Rond 16/17 uurquote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
Dus... Hoe vroeg moeten jullie arme stakkers er morgen uit?
Maar jij kan zometeen gaan slapen, ik niet eerder dan een uur of 10quote:
Goed, maar jij houdt van nachtdienst...quote:Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij kan zometeen gaan slapen, ik niet eerder dan een uur of 10
Als ik zin hebquote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
Mwa, ik vind het niet onaardigquote:
Nietquote:Op woensdag 15 september 2010 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed, maar jij houdt van nachtdienst...
Waar is dat goed voor?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:25 schreef The_Dean het volgende:
Heb mijn nieuwe fiets achter in de auto liggen
Gewoon een beetje duct tape en tie-wraps!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:29 schreef The_Dean het volgende:
Als het weer wat beter word wel ja
En moet voor het mooie een nieuw achterwiel in, maar wellicht kan ik wat Macgyveren.
Ja, hier in Leeuwarden ook wel... maar die zijn niet van mijquote:
vind je stage zo erg dat je er zo blij mee bent? hahaquote:Op donderdag 16 september 2010 08:25 schreef koekii het volgende:
Morgen allemaal, zometeen over een kleine 10 minuutjes weer naar school![]()
ahaquote:Op donderdag 16 september 2010 12:24 schreef L.no het volgende:
Ik verveel me.. ik kijk zelfs anime in de pauze.
mensen die tekenfilms kijkenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:24 schreef L.no het volgende:
Ik verveel me.. ik kijk zelfs anime in de pauze.
Hij was zelfs redelijk gepikkeerdquote:
Streng gelovig dan zeker. Echt, mensen die South Park serieus nemenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij was zelfs redelijk gepikkeerd
pizza shoarmaquote:
quote:
Ik is de nieuwe hij-vormquote:
American Dad! Hoewel die in alle opzichten minder grappig is dan FGquote:Op donderdag 16 september 2010 14:49 schreef jna het volgende:
[..]Southpark
Family Guy
En nog veel meer andere series die ik nu niet allemaal ga opnoemen
Daarom heb ik die er ook niet bij gezet.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
American Dad! Hoewel die in alle opzichten minder grappig is dan FG
Je vergat TBBT nog!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef jna het volgende:
[..]
Daarom heb ik die er ook niet bij gezet.
wattequote:
fokspelling jeweetsquote:Op donderdag 16 september 2010 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Het is geen sowiezo of swowiezo maar sowieso
sorryquote:Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Type dan soberzo, dat is de FOK!spelling
KOM DANquote:
kom dan ik wacht buiten op je!quote:
ik zie je nietquote:
okequote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
aha
Ooit eens zo'n momentje gehad met South Park.. Ging Cartman even los over Joden, ging er net een Jood (incl. keppeltje) naast ons tafeltje zitten...
Die was not amused![]()
spannendquote:Op donderdag 16 september 2010 16:19 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ben het fort aan het bewaken.. Alleen op je afdeling...
Lekker is dat ehquote:Op donderdag 16 september 2010 16:19 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ben het fort aan het bewaken.. Alleen op je afdeling...
Heeft zijn voor- en nadelen.. maar lekker mijn favoriete muziek op de speakers!quote:
Hang deze op?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:51 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik wil m'n (nieuwe) huisgenoten wat aandoen.Suggesties anyone?
post naaktfotos mits je vrouwelijke huisgenoten hebtquote:Op donderdag 16 september 2010 16:51 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik wil m'n (nieuwe) huisgenoten wat aandoen.Suggesties anyone?
Maar de nieuwe jongen is het ergst en ik heb al een trauma opgelopen nadat ik 'm een keer halfnaakt heb gezien.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef gers het volgende:
[..]
post naaktfotos mits je vrouwelijke huisgenoten hebt
Heb je z'n duitse helm gezien?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:42 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar de nieuwe jongen is het ergst en ik heb al een trauma opgelopen nadat ik 'm een keer halfnaakt heb gezien.
Neuh. Ik heb sterke vermoedens dat het stiekem een vrouw is.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:43 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je z'n duitse helm gezien?
![]()
![]()
_____!
Dat zou wel dat schoonmaken verklarenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb sterke vermoedens dat het stiekem een vrouw is.
Neen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:06 schreef jna het volgende:
Iemand hier wel eens naar het Allard Pierson museum geweest toevallig?
uh... nee.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:06 schreef jna het volgende:
Iemand hier wel eens naar het Allard Pierson museum geweest toevallig?
quote:
Die weet dat shirt vast te waarderen.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef jna het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik elke dag colleges heb met een Duits meisje
Is ze lekker?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef jna het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef jna het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, zal ik een date voor je regelen?
Wat heb je daar nu aan?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ze deed eerst een dansopleiding, dus ze is nog lenig ook. Ik zou dr luctorren
Genoeg, daarom snap ik niet waarom je die zou willen luctorren.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:39 schreef jna het volgende:
Wat zou je kunnen hebben aan een lenige chick?
Sjonnie Cleese, heldquote:
Ja loopt straks weer iedereen in dat shirt, net als dat XTC shirtquote:
Welke?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja loopt straks weer iedereen in dat shirt, net als dat XTC shirt
quote:
VWquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:38 schreef The_Dean het volgende:
http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/377720193-kever.html
Blauwe boompjesquote:
Waarom zou je die in godsnaam willen hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waarom zou je die willen verkopen?
Daar zit ook weer iets in.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:00 schreef jna het volgende:
Ja leuk, wordt je auto elke week gesloopt door gefrustreerde kakkerlakken
omdat appelquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:09 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren als laatste weggegaan, en vandaag als eerste op kantoor... Wat een toewijding
en waarom krijg ik nog steeds banners van de piratenpartij
Bij mij over fastfoodquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef L.no het volgende:
Bij mij staan er banners over daten en verliefd willen worden. Stomme banners.
bravebart is te dikquote:
wees blij dat het geen maatje meer/moeder dating banners zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef L.no het volgende:
Bij mij staan er banners over daten en verliefd willen worden. Stomme banners.
Wat ken je me toch goedquote:
MILFsquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef gers het volgende:
[..]
wees blij dat het geen maatje meer/moeder dating banners zijn
Holy shit, dat is echt in de buurt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef DjRex89 het volgende:
L.no! Ik kom dit weekend jou kant opBen het hele weekend in Landgraaf
Ja, is wel een teringeind met de trein zegquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Holy shit, dat is echt in de buurt.![]()
Waarom woon ik nu in Frielsnd.
Als ik me spontaan beter voel, dan kan ik wel naar Limbrg reizen.. mja, de kans is helaas klein.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, is wel een teringeind met de trein zegMaar een minimeet gaat hem nie worden dan
Ik dacht dat jij morgenavond wel mee zou gaan stappen in Heerlenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik me spontaan beter voel, dan kan ik wel naar Limbrg reizen.. mja, de kans is helaas klein.
True, dat zou ik gedaan hebben als ik zou komen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij morgenavond wel mee zou gaan stappen in Heerlen
Dat is zo'n villa waar niemand komt omdat iedereen luctort?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:42 schreef L.no het volgende:
Oeh, nieuwe banners.. zelfs Luctor zit erin:
Villa Luctor Et Emergo
Bed and Breakfast - Costa del Sol Echt genieten onder de spaanse zon!
http://www.villa-luctoretemergo.com/
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef L.no het volgende:
[..]
True, dat zou ik gedaan hebben als ik zou komen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is zo'n villa waar niemand komt omdat iedereen luctort?
inkoppertjequote:
Ja, niet echt dusquote:
Vast welquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is zo'n villa waar niemand komt omdat iedereen luctort?
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, niet echt dusJe kopt hem eerder keihard het doel uit
180 graden de verkeerde kant op zegmaar
Stiekem kom ik voor jou...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Vast wel![]()
[..]
Wat doe je in Landgraaf anyway? Voor een concert? Snowworld? Monde Verde?
Een meisje?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Stiekem kom ik voor jou...![]()
Een maat van mij woont daar en ga daar een weekendje op bezoek
Ja dat gaat wel lukkenquote:
bossche bollenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel lukken
Zo maar eens Bosche bollen halen als presentjeBen toch in Den Bosch nu.
Sowieso alles buiten de Randstadquote:
Ossquote:
limburgquote:
Zuid hollandquote:
Padoem tssjjjjjjj!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:28 schreef PieterBas het volgende:
Waar zijn de tijden dat Holland regeert over het Koninkrijk der Nederlanden... oh ja, dat doen wij hier nog steeds
matigquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:18 schreef PieterBas het volgende:
Samen met een collega bij een andere afdeling een grap uitgehaald.
Andere collega: Ja, PB leest een bestand in en krijgt een foutmelding.. iets met WOKNOK kan niet ingelezen worden.
Gelijk schiet een andere collega van die afdeling in de lach..
Ja, die had ook Oh Oh Cherso gekeken
bijna weekend trouwensquote:
Ik kom niet uit limburg hoorquote:
Lul jij eigenlijk een beetje Haags of wat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:28 schreef jna het volgende:
[..]
Haagser dan Oh Oh Cherso kan niet hoor, dus het is of beide of niks
rosmalenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit limburg hoorIk woon 5km van Oss af
Tuurlijk, broodje ei met ui, allessquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lul jij eigenlijk een beetje Haags of wat?
Ik geloof er geen fuck vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |