Euh, nee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Buienradar-faalhaas!![]()
Haal hem snel weg hier en zend hem in!
industrieel ontwerper, heeft verder niets te maken met die loods, ze hebben er gewoon wat technische opleidingen in gegooidquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:35 schreef APK het volgende:
Maar wat word je later als je groot bent, Zwabber?
Autosloper?
Cool!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
industrieel ontwerper, heeft verder niets te maken met die loods, ze hebben er gewoon wat technische opleidingen in gegooid
kan, maar waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Cool!
Kun jij voor Gréés een toetsenbord met een 'reset keyboard' toets ontwerpen?
How very thoughtful!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Cool!
Kun jij voor Gréés een toetsenbord met een 'reset keyboard' toets ontwerpen?
Oeh!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan, maar waarom zou ik dat doen?
gewoon een mooie panic toets er in maken
[ afbeelding ]
Hee jij!quote:
Ik ben zo'n lafaard die dan altijd snel weg zaptquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Noes![]()
![]()
Op animal planet heeft een leeuwenwelp zijn bekken gebroken
JAAAAA!!!!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Jubileum!![]()
![]()
![]()
* uithijgt *
Ben ik nog op tijd?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Noes![]()
![]()
Op animal planet heeft een leeuwenwelp zijn bekken gebroken
Nee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee jij!![]()
Greys, heb je al besloten wat je gaat eten?
Enjoyquote:Ik ga mijn sushi pakken.
Ga je weer niets eten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat had ik misschien ook moeten doen voordat ik naar de winkel ging
[..]
Enjoy
Ja nou, ik hoop altijd op wonderen enzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo'n lafaard die dan altijd snel weg zapt
Welk script schuilt er dan achter die toets?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb geen honger eigenlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je weer niets eten?
Of ga je de beren weer bellen.
Hey snotteraar!quote:
Hou opppppppp!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik hoop altijd op wonderen enzo
Hij sleept zich voort met zijn voorpootjes![]()
nee, hij installeert per direct een linux distroquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Welk script schuilt er dan achter die toets?
"Insert windows-CD in player and follow instructions"?
Of gewoon een shortcut naar drphil.com?
Leeuwenshoarma vnaafquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey snotteraar!
[..]
Hou opppppppp!
Anders lig ik er vannacht alsnog wakker van
quote:
Hij gaat bijna dood hoor, dus je hoeft er niet wakker om te liggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey snotteraar!
[..]
Hou opppppppp!
Anders lig ik er vannacht alsnog wakker van
Ik weet heus dat alles en iedereen dood gaat uiteindelijk, maar dat treurige slepende gedoe kan ik echt niet aanzien. Of -horenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij gaat bijna dood hoor, dus je hoeft er niet wakker om te liggen
Enig, maar vangt dat spinnen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, hij installeert per direct een linux distro
die dingen zijn poesliefquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor... ik zal lief tegen de leeuw doen. Of die dat ook tegen mij doet is weer wat anders
Ik moet eerlijk zeggen dat het meeviel hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet heus dat alles en iedereen dood gaat uiteindelijk, maar dat treurige slepende gedoe kan ik echt niet aanzien. Of -horen
Brrrrr.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, daar heb je een stofzuiger voor
Ja ja, leuke pogingquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het meeviel hoor
Hij was nog heel speels enzo, en de groep liet hem gewoon mee-eten![]()
En 's nachts is hij doodgegaan in zn slaap
Zijn er genoeg die het tegendeel kunnen leveren (of juist niet). Maar leeuwen zijn best toffe dierenquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Brrrrr.
Dan raak je daarna die stofzuiger nooit meer aan.
Heb dat ooit een keer gedaan. Eerst heel lang op de bank gestaan, toen bedacht dat ik daar moeilijk heel de nacht kon blijven staan, daarna steeds dichter naar de spin gelopen die op de muur zat. Gelukkig zat hij stil. Steeds dichterbij en toen dacht ik 'Je bent geen spin, je bent een bloemetje!'. Zelfde vorm als je je ogen een beetje dichtdoet. Een midden met sprietjes
En toen ik mezelf lang genoeg had wijsgemaakt dat het een bloemetje was, stofzuiger er op en daarna de stofzuiger in zijn totaal naar buiten gegooid.
[..]
Brrrrr.
Heb dat ooit een keer gedaan. Eerst heel lang op de bank gestaan, toen bedacht dat ik daar moeilijk heel de nacht kon blijven staan, daarna steeds dichter naar de spin gelopen die op de muur zat. Gelukkig zat hij stil. Steeds dichterbij en toen dacht ik 'Je bent geen spin, je bent een bloemetje!'. Zelfde vorm als je je ogen een beetje dichtdoet. Een midden met sprietjes
En toen ik mezelf lang genoeg had wijsgemaakt dat het een bloemetje was, stofzuiger er op en daarna de stofzuiger in zijn totaal naar buiten gegooid.
nee, echt, ze speelden tikkertje, en hij was emquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja, leuke poging
Net zei je nog dat hij zich voortsleepte en OH NOESSSSSSS
Maar je poging is lief
[..]
Brrrrr.
Niet eens gelogen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja, leuke poging
Net zei je nog dat hij zich voortsleepte en OH NOESSSSSSS
Maar je poging is lief
Ze heeft ook eens een keer een spin gevangen in haar gootsteen, moet je maar eens om de foto's vragen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je echt zó bang voor spinnen?
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen.
Echt belachelijk bang ja. Slaat nergens op, ik weet het. Maar ik kan er écht niet tegen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je echt zó bang voor spinnen?
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft ook eens een keer een spin gevangen in haar gootsteen, moet je maar eens om de foto's vragen.
[..]
Brrrrr.
En toch blijft het sielug. Ook al is het natuur en circle of life en zo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet eens gelogen!
Het ging best goed met de groep, dus hij bleef mee-eten (wel later, en in eerste instantie zag het er echt heel zielig uit ja), en als zn moeder hem kwam halen omdat hij zo traag was bleef hij echt spelen, dat verbaasde me
En ja, hij ging dood, maar toch
Er is er maar eentjequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh bij dezen dan... Greys, waar kan ik de fotos vinden?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is er maar eentjeEn KIJK die griezel dan onder dat glas.
De meloen lag er op omdat ik daarna weg moest en ik bang was dat de spin het glas om zou duwen om te ontsnappen terwijl ik weg was.Ik vond het zelf een briljante oplossing.
[ afbeelding ]
Ja dagquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
Maar das toch gewoon een klein simpel spinnetje?
Was dat niet tijdens de flylady hype?quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dat niet tijdens de flylady hype?
Waaaat! Je wil toch niet zeggen dat je dat niet meer gebruikt!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
Toen mijn Peggy Bundy Schoonmaak Schema nog niet verkleurd was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het Lush forum zijn ze nu heftig aan het flyladyen. En toen ik begon met mijn kleine klusje vanmiddag moest ik eraan denken. Ik heb 3 hotspot aangepakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Da's een Engels getekend draakjevrouwtje dat je dan elke dag vertelt wat je moet doen aan huishoudelijke taken. Baby steps!quote:
Wil je het écht weten?quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een Engels getekend draakjevrouwtje dat je dan elke dag vertelt wat je moet doen aan huishoudelijke taken. Baby steps!Je moet beginnen met elke dag 'je sink te shinen'.
En daarna moet je je 'rooms gaan declutteren'. Enzo
Ik weet voldoende.quote:
Je vergeet de hotspots!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een Engels getekend draakjevrouwtje dat je dan elke dag vertelt wat je moet doen aan huishoudelijke taken. Baby steps!Je moet beginnen met elke dag 'je sink te shinen'.
En daarna moet je je 'rooms gaan declutteren'. Enzo
4 inmiddels, eerste in onz geslotenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
spam, maar drie posts gemaakt, en alledrie met dit filmpje
TR gemacht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
spam, maar drie posts gemaakt, en alledrie met dit filmpje
Ow ja, jij was van hier. Solly.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Negeer dat dan gewoon, ben er al mee bezig, en quote het ook niet, Zwab
Ik ben al onderweg!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
Greys..... ik heb teveel sushi gekocht en krijg het niet op.
ja maar jij als modje kan mijn quotes toch voor mij legen, daar zijn jullie toch voor?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Negeer dat dan gewoon, ben er al mee bezig, en quote het ook niet, Zwab
Wehehehehe. FAIL!quote:
Gezellig! En ja. Lijkt me een leuke serie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg!
Ga je ook Glee kijken?
Maar ze post zo leuk mee altijd, dat je zou vergeten dat ze van die blauwe garde is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehehe. FAIL!
[..]
Gezellig! En ja. Lijkt me een leuke serie.
Je moet Greys niet storen, die is druk met het regelen van mijn Date in the dark.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar jij als modje kan mijn quotes toch voor mij legen, daar zijn jullie toch voor?
Dat zie ik als complimentquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ze post zo leuk mee altijd, dat je zou vergeten dat ze van die blauwe garde is.
Ik wacht nog even op antwoord van het restaurant over hoe jullie het beste kunnen reserveren, met een code zodat men weet dat jullie niet hoeven betalen. Komt goed!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet Greys niet storen, die is druk met het regelen van mijn Date in the dark.
Lijkt me het beste ja.quote:
Tuulk komt het goed, we horen het wel als jullie eruit zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op antwoord van het restaurant over hoe jullie het beste kunnen reserveren, met een code zodat men weet dat jullie niet hoeven betalen. Komt goed!
Why?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me het beste ja.
Hopelijk leest Senesta niet terug.
En mijn! En JJH-se!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet Greys niet storen, die is druk met het regelen van mijn Date in the dark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Lees de zin nog een keer.quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ze post zo leuk mee altijd, dat je zou vergeten dat ze van die blauwe garde is.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En mijn! En JJH-se!
JJH-se?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb steeds een sushi-reclame rechts![]()
CAT!
Lees de spoiler hequote:
Had ik gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
Echt hoor![]()
Mn moeder belt:
"verhaal, verhaal, verhaal... *valt stil* Ben je nog aan het oppassen?"
ik: "nee, hoezo?"
zij: "ik hoor kinderstemmen????"
ik: "je hoort de katten"
Echt hoor![]()
Mn moeder belt:
Echt hoor![]()
Mn moeder belt:
Het gaat goed hoor... Maar Nelis wordt gewoon duidelijk oudquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jengelaars.![]()
Hebben ze het gezellig met z'n tweetjes? En jullie met z'n drietjes?
Awww... bejaarde.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor... Maar Nelis wordt gewoon duidelijk oudVerward soms, en dat klagerige miauwen om niks... Nog instabieler dan eerst door zn poot enzo...
Maar hij is nog blij, spint nog heel hard als ie op schoot ligt, en heeft geen ruzie met Sjefke (behalve als ie scheef van de bankleuning af springt OP Sjefke, dan krijgt hij een blaas)
Dat ligt er een beetje aan wie het is, toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww... bejaarde.En ik zou ook blazen als er iemand op me zou springen.
Ik zou wel meer doen dan blazenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh, scherp +1quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wie het is, toch?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wie het is, toch?
Da's dan ook weer zo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, scherp +1
Bij sommigen zou ik mn armen spreiden en hem nooit meer laten gaan
quote:
Hoe laat moeten we alarm slaan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, vergeet ik kattengrit te halen net![]()
Zo terug
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
Goffer, vergeet ik kattengrit te halen net![]()
Zo terug
Ik ben nog steeds blij met mijn kleine silicaatzakken. Doe ik een maand mee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Haal ik altijd bij het tuincentrum, bij de super hebben ze geen grote zakken.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie - Cat en JJH - als verloofdes zijnde met elk een andere date in the dark op dezelfde avond daten? En dan stiekem voetjevrijen onder de tafel?
Maar Maes, even eerlijk, dat is dan ook wel érg lang geleden hequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:58 schreef Maes het volgende:
Een ouderwetse regendag zegt de mevrouw van het weerJa ja, ik herinner me helemaal geen regendagen in mijn jeugd
In het topic werd al een voorstel gedaan om met z'n zessen te gaan. OPSTAND!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie - Cat en JJH - als verloofdes zijnde met elk een andere date in the dark op dezelfde avond daten? En dan stiekem voetjevrijen onder de tafel?
Ongeveer honderd jaar, lieve Muis maar mijn geheugen is nog primaquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar Maes, even eerlijk, dat is dan ook wel érg lang geleden he
Zo, hallo Muis.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar Maes, even eerlijk, dat is dan ook wel érg lang geleden he
Ja, leek mij wel gezellig eigenlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het topic werd al een voorstel gedaan om met z'n zessen te gaan. OPSTAND!![]()
Maar als we het zouden doen zouden we zelfs handjes vast kunnen houden: niemand die het ziet.
Weet ik tochquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Ongeveer honderd jaar, lieve Muis maar mijn geheugen is nog prima
Hoiquote:
*haalt 112 weer van de speeddial*quote:
Jij baalt er echt van dat je niet weet wie anoniem5 is he? Alleen al daarom zou ik wel een gezamenlijke date willen. Effe die kerel tsjekkuh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, leek mij wel gezellig eigenlijk
En dan kun je nog stiekem ruilen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet ik toch
[..]
Hoihij was misschien iets te heftig als binnenkomer.
Sorry Maes
Alle vrouwen zijn voor dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Jij baalt er echt van dat je niet weet wie anoniem5 is he? Alleen al daarom zou ik wel een gezamenlijke date willen. Effe die kerel tsjekkuh.![]()
Nog 1 vent zo gek krijgen en we hebben een meerderheid.quote:
Die als eerstequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Cue_ ook?
Wie was er dan zo mordicus tegen in dat topic?
Ze moet me niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die als eerste
Loveless en Hara gingen in de aanval
Die zijn gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die als eerste
Loveless en Hara gingen in de aanval
Wie moet je niet?quote:
Greys is nu nog wat met het restaurant aan het regelen. En daarna mogen de koppels zelf de datum(s) plannen.quote:
Ik zou nieuwe maken voor jezelf.quote:
Arme Sjefke.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je er meer water bij doen...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk raar.quote:
Ik blijf ook nog wel even kijken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk raar.![]()
Humor en dan die muziek op de achtergrond. Ik blijf nog even kijken.
Ja... Maar wel grappigquote:
Er komt vast nog wel laf.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Dit is de eerste aflevering toch?
Ik heb het idee dat het zo raar *zomaar* begint, midden in een verhaal ofzo
En er gaan er toch zometeen wel een paar verliefd worden ofzo he.
Anders vind ik er niets aan
Laf oh laf
quote:
quote:
Bruin en huppeligquote:
quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Dit is de eerste aflevering toch?
Ik heb het idee dat het zo raar *zomaar* begint, midden in een verhaal ofzo
En er gaan er toch zometeen wel een paar verliefd worden ofzo he.
Anders vind ik er niets aan
Laf oh laf
Zegt meer over jou dan over mijn opmerking, JJHquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, ze hebben het over LARPers!
En Greys: GA!
Er zit iets bij voor iedereen.![]()
Ow, wacht, zoveel info had jij nog niet over Anoniem5 he?quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:54 schreef Goodbye het volgende:
Hier wordt er voetbal gekeken![]()
Maar hij heeft permissie, want ik heb een nieuwe (stort)doucheEn het eten stond klaar toen ik thuis kwam!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, wacht, zoveel info had jij nog niet over Anoniem5 he?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:54 schreef Goodbye het volgende:
Hier wordt er voetbal gekeken![]()
Maar hij heeft permissie, want ik heb een nieuwe (stort)doucheEn het eten stond klaar toen ik thuis kwam!
Misschien komt de laf dadelijk nog een keertje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stond in de regen buiten met het hondje.
Heb ik nu De Luv gemist?
Wat, is dat een (onbedoelde) vunzige opmerking?quote:
Nee hoor, ik vind je voor wat hoort wat logica lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat, is dat een (onbedoelde) vunzige opmerking?
Ohquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je voor wat hoort wat logica lekker
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Chicks don't have prostates, I looked it up!
nou, jongetjes hebben een prostaat, meisjes nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik snap er nog steeds weinig van
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, jongetjes hebben een prostaat, meisjes niet
pannekoek zat te watten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zat kolibri te spelen voor m'n neus terwijl ik pannekoek zat te eten , toen liet ik mijn pannekoek vallen
nu is mijn shirt vies
Heb je wel ook een stortdouche?quote:
Awwww....quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
Meh, ik moet huilen van dat liedje
Stomme serie
Wil je laf of wil je sex?De sex was er al... bijna.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Oeh, John Denver liedje![]()
Wordt dát de laf oh laf Cat? Die vent die al getrouwd is, met die rooie?
Hij komt er vast achter dat zn vrouw zwanger is van een ander ofzo en gaat met die rooiequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwww....![]()
[..]
Wil je laf of wil je sex?De sex was er al... bijna.
Wat betreft laf is die leraar een goede kanshebber. Die gaat écht niet weg. Toch?
Nee! Het gaat vast verrassender worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij komt er vast achter dat zn vrouw zwanger is van een ander ofzo en gaat met die rooie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Moet ik kiezen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Wil je laf of wil je sex?De sex was er al... bijna.
Wat betreft laf is die leraar een goede kanshebber. Die gaat écht niet weg. Toch?
Misschien komt het wel allebei.quote:
Ah, loop je achter, of juist voor?quote:
Gelijk, hoop ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
Ah, loop je achter, of juist voor?
Op de een of andere manier lijkt het me niet een serie waarin sex een grote rol gaat spelenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien komt het wel allebei.![]()
En de leraar blijft!
Waarom dan donderdag pas bellen en niet morgen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
grmbllmrm@#$@ donderdag eens even bellen waar die laptop blijft, er stond 4 dagen, dat is nu al bijna twee weken
Nouquote:
Ieder zijn (of haar) ding.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lijkt het me niet een serie waarin sex een grote rol gaat spelen
Niet dat dat noodzakelijk is, maar ik vind het nog niet echt iets om voor thuis te blijven op dinsdagavond zeg maar. Misschien komt het nog
Dan is hij waarschijnlijk gewoon nog heel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:41 schreef APK het volgende:
[..]
Die ligt 's avonds altijd in de keuken.
Neequote:
En maar desinfectans op die handjes spuiten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Dat grapje over 'ik heb geen kokhals reflex'.
'Als je straks ouder bent komt dat juist goed uit'.
Thanks for checking.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
Dan is hij waarschijnlijk gewoon nog heel.
Die was vrij goed ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
Dat grapje over 'ik heb geen kokhals reflex'.
'Als je straks ouder bent komt dat juist goed uit'.
quote:
quote:
MissJumpToConclusionsquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hebben jullie elkaar gebeld?
Wie was dan die dame met zwoele piepstem die ik net aan de telefoon hadquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Wie was dan die dame met zwoele piepstem die ik net aan de telefoon had
70|/|8014f4||!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Greys; ik vind hem een beetje lijken op de Mentalist?
Die buurvrouw van de geraniums?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Wie was dan die dame met zwoele piepstem die ik net aan de telefoon had
Nee, alleen door jou krijg ik haast geen luchtquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je de inhaler inmiddels gevonden?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Durfde je dat? Bellen tijdens voetbal?
Jij dare devil!
Push it real goodquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
Zeg eh, moeten we jullie even alleen laten?
Ach, het is FC Twente maar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Durfde je dat? Bellen tijdens voetbal?
Jij dare devil!
Ja? Wat is daar mee?quote:
Ho ho ho ho, ik zette er niet voor niets andere opties achter hm?quote:
Eh... Wachtquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Of heb je die al een tijdje en zie ik hem nu pas?
Ik snap je ondertitel niet.quote:
70|\/|8014f4|\|!quote:
Wat deden wij trouwens drie jaar geleden in elkaars fotoboek?quote:
Ik snap hem nog steeds niet,quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
70|\/|8014f4|\|!
moet het eigenlijk zijn, maar de \ kunnen niet in de ondertitel
Hetzelfde als dat we tien jaar geleden in die ene SC deden waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wat deden wij trouwens drie jaar geleden in elkaars fotoboek?
"U bent niet zwanger".quote:
Sorry.quote:
quote:
Oh ja, intensief vrouwelijke smileys uitwisselen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Hetzelfde als dat we tien jaar geleden in die ene SC deden waarschijnlijk?
Oooooh! Nu zie ik het!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] #164 - Goede menschen.
daar begon het, zie je het daar wel?
En deze is schattig :
[SC] #164 - Goede menschen.
En drie stuks mee in de paskamer!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, intensief vrouwelijke smileys uitwisselen.
10 jaar geleden?????quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, intensief vrouwelijke smileys uitwisselen.
Yayyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Heuy, # 800. Doe ik ook nog net mee
*schuift de borrelhapjes door*quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Heuy, # 800. Doe ik ook nog net mee
keine ahnungquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Joehoeeee, Glee-luffers... zingen ze dit echt allemaal zelf?
Iedereen? Al die zangerts?
Volgens mij 7 jaar geleden en het was zo heftig dat we elkaar sindsdien ontlopen hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
10 jaar geleden?????
En wat is er toen allemaal tussen jullie voorgevallen?![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*schuift de borrelhapjes door*
Naartjie houdt trouwens niet van colalollies. Hij zat op schoot en vond dat bewegende stokje machtig interessant. Tot ik hem de lolly liet ruiken. Ik heb hem nog nooit zo vies zien kijken.
Volgens google wel...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Joehoeeee, Glee-luffers... zingen ze dit echt allemaal zelf?
Iedereen? Al die zangerts?
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Ohnee ik overdrijf, het was zo rond 2003
Zou het verstandig zijn dit allemaal in de groep te gooien?quote:en het was zo heftig dat we elkaar sindsdien ontlopen hebben.![]()
Nu ik wat ouder ben kan ik het allemaal een beetje beter relativeren.
Hm, zonde dat het er dan zo playbackerig uitziet in de serie.quote:
Zij zat ook in the l word.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef JJH het volgende:
En die performance eerder! Die directeur vond het wel gaaf ( Is ie trouwens niet een van de Kumar's? Ik ken hem ergens van)
En die coach van de Cheerios. Geniaal wijf.
Ow, ik voel een nieuw hoofdstuk BV aankomenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij 7 jaar geleden en het was zo heftig dat we elkaar sindsdien ontlopen hebben.![]()
Nu ik wat ouder ben kan ik het allemaal een beetje beter relativeren.
Denk het niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Zou het verstandig zijn dit allemaal in de groep te gooien?
Ik liet Mouna straks mijn Lush Honey trap lipbalsem ruiken. Ze gaf me een prachtige glimlach en tuitte gelijk haar lipjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*schuift de borrelhapjes door*
Naartjie houdt trouwens niet van colalollies. Hij zat op schoot en vond dat bewegende stokje machtig interessant. Tot ik hem de lolly liet ruiken. Ik heb hem nog nooit zo vies zien kijken.
Ja. nu sytycd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Oh, Glee is af
Ik dacht dat het reclame was!
Dat spul wil ik ook!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik liet Mouna straks mijn Lush Honey trap lipbalsem ruiken. Ze gaf me een prachtige glimlach en tuitte gelijk haar lipjes
Daarom download je het ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lijkt het me niet een serie waarin sex een grote rol gaat spelen
Niet dat dat noodzakelijk is, maar ik vind het nog niet echt iets om voor thuis te blijven op dinsdagavond zeg maar. Misschien komt het nog
Lush lipbalm?quote:
Mouna is een meisje van 1 jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |