Je stelt helemaal geen vraag je probeert de aandacht weer op een ander punt.. je kerk met een kip op het dak, te vestigen. Want je bent ineens van mening dat het dak schuin loopt, terwijl we foto's zien van niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hahaha ik stel een vraag over de kern van je argument, en je weigert weer eens antwoord te geven. Enorm zwaktebod

quote:Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef pgrferrari het volgende:
Als jullie misschien stoppen met ruzieen a.u.b.
Dan kunnen we misschien verder komen
*Het is goed bedoelt.

quote:Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier ook beelden van Live nieuws:
[ afbeelding ]
Lijkt dit op een echt vliegtuig?

Oompa beweerd dat het dak van het WTC, schuin loopt, of in feite een punt dak is.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef pgrferrari het volgende:
*Het is goed bedoelt.
Dus zoals ze zei OPNE je ogen!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
volgens jouw logica is dit dus ook van boven "genomen"
[ afbeelding ]
DE HAAN STAAT OP HET DAK OPNE JE OGEN

Ik wil niet ruzien, ik probeer Tickers claim te begrijpen, maar dat wil hij niet uitleggen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef pgrferrari het volgende:
*Het is goed bedoelt.

Yeap dat is precies mijn claim, en ook logisch.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oompa beweerd dat het dak van het WTC, schuin loopt, of in feite een punt dak is.
Vervolgens komt ze met een dak aan zoals een kerk dak, wat schuin loopt.
Omdat je zo'n dak van de grond kan bekijken, vind ze het niet vreemd dat je het WTC dak ook vanaf een niveau kunt bekijken, lager dan het dak zelf zit.
Of dit allemaal klopt? Ik zou zeggen bekijk het zelf, hier beide daken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dus zoals ze zei OPNE je ogen!!!

ABC zendt uit in *.gif?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier ook beelden van Live nieuws:
[ afbeelding ]
Lijkt dit op een echt vliegtuig?

Precies.. en tijdens het avondnieuws was het ineens een stuk beter gedaan... als ik het goed heb. Ik ga nog op zoek naar die beelden.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]

Dit is zo slecht erin geplakt.
Je ziet hem geen eens echt een bocht maken.
Je ziet hem alleen van rechts naar links in een horizontale lijn vliegen, en alleen iets groter worden.
Kijk nog maar eens goed

Even googlen:quote:Op woensdag 15 september 2010 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
Kan iemand mij op een plattegrond van boven laten zien aan welke kant de vliegtuigen erin gevlogen zijn?

Ja, maar ik weet niet meer welk filmpje...heb er zoveel gezien...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
Kan iemand mij op een plattegrond van boven laten zien aan welke kant de vliegtuigen erin gevlogen zijn?

Met jouw hoogbegaafdheid moet het toch niet zo lastig zijn het concept van een vergelijking/analogie te snappen? Dat de hoeken etc wat overdreven zijn doet niets af aan de redenering. Dit helpt juist om het punt duidelijk te maken.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oompa beweerd dat het dak van het WTC, schuin loopt, of in feite een punt dak is.
Vervolgens komt ze met een dak aan zoals een kerk dak, wat schuin loopt.
Omdat je zo'n dak van de grond kan bekijken, vind ze het niet vreemd dat je het WTC dak ook vanaf een niveau kunt bekijken, lager dan het dak zelf zit.
Of dit allemaal klopt? Ik zou zeggen bekijk het zelf, hier beide daken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dus zoals ze zei OPNE je ogen!!!
edit wat misschien nog wel het meest komisch is aan de bewering van Oompa, is dat de foto hierboven, al genomen is van een niveau van het dak zelf, en we alsof het dak zo goed als niet kunnen waarnemen.. we moeten dus wel hoger dan dit gaan zitten om eenzelfde perspectief te krijgen zoals op beide frames.
Case closed.

Ga jij nog verder op je bevindingen? Of post je alleen een plaatje en laat je er dan geen woord meer over vallen om vervolgens andere mensen aan te vallen op hun media?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ABC zendt uit in *.gif?

Hier snuggere... het filmpje:quote:Op woensdag 15 september 2010 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ABC zendt uit in *.gif?

ben op mn werk dus kan geen filmpjes gaan kijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:17 schreef Oblivion het volgende:
En oompa ben je al bij de rookwolken enzo?

Zou fijn als we die krachttermen niet meteen nodig zouden moeten hebben, dat voedt namelijk de negatieve spanning die hier wel eens hangt..quote:Op woensdag 15 september 2010 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier snuggere... het filmpje:

Bedankt!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Even googlen:
[ afbeelding ]

Kuch, ik heb de foto erbij geplakt...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ben op mn werk dus kan geen filmpjes gaan kijken

Tja.. sommigen vragen er wel om hoor, maar ik probeer het achterwege te laten.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou fijn als we die krachttermen niet meteen nodig zouden moeten hebben, dat voedt namelijk de negatieve spanning die hier wel eens hangt..

Ja, het gaat mij er dus om dat van die livebeelden een youtubefilmpje is gemaakt waar weer een gifje van gemaakt is, dan is de kwaliteit van het beeld inderdaad om te huilen zo slecht.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier snuggere... het filmpje:
En hier het gifje!
[ afbeelding ]

WTF deed je dan heel de dag in de dicussie? Het blijkt nu namelijk gewoon dat je het fimpje niet hebt bekeken?!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ben op mn werk dus kan geen filmpjes gaan kijken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |