Lees het nog eens goedquote:Op woensdag 15 september 2010 15:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je precies bedoelt? Welke bewerking? Jij zegt dus dat filmpje bewerkt is?

leg je vinger dan eens op die zere plek?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je hele logica is mank Oompa.
Treurig dat je het niet door hebt. Ik vraag me ook af of je wel serieus bent. Krijg je hiervoor betaald ofzo?

Ja, ik meen het, ik sta als ik een kant moet kiezen in de hoek van Ticker...quote:
Pa worden...quote:Ik ben moe

pff ik draai 1 dag mee in dit topic en ben tureluurs.. dat zegt wat over julliequote:Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ik meen het, ik sta als ik een kant moet kiezen in de hoek van Ticker...
[..]
Pa worden...
Oh wacht dat ben je al...

strakquote:Op woensdag 15 september 2010 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor de grap het linkerbeeld halftransparant over het rechterbeeld gelegd en de rechterkant van de rechtertoren in beide beelden een rood lijntje gegeven. En dat zou hetzelfde beeld moeten zijn?

Sjonge.. gaan jullie ff een eigen "creatief met perspectief" topic openen ofzo.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In welke gevallen gaat jou redenering "als je de pilaar kunt zien is het van boven genomen" dan wel op, en wanneer niet? Op hoeveel graden ligt het omslagpunt?
Zelfs als het dak maar 1 grade schever is dan horizontaal kun je gemakkelijk een foto maken waarop zowel het dak te zien is, als puur alleen de lucht, en je dus geen grond hoeft te zien. Je redenering loopt dus mank.

quote:Op woensdag 15 september 2010 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
De rechter heb ik wel wat naar links moeten rotaten.

Ik zal ze nou eens naast elkaar zettenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.

5 minutenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef Ticker het volgende:
[..]

Hoe lang heb je er over moeten doen om in te zien dat we 2 identieke objecten hebben? Volgens mij een half uurtje?
Sommige hier nu namelijk al de gehele dag.

Maar dit is allemaal getoont in het filmpje, de maker in kwestie heeft zelfs 3D modellen gemaakt. Geweldig!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal ze nou eens naast elkaar zetten

Dat vind ik dus ook. Dubieuze beelden en een nog dubieuzer vliegtuig.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lees het nog eens goed
Ik denk van wel, het is wel erg vreemd dat "zwevende" stukje.

Geweldig om te zien.. de WTC torens rechts zijn minimaal een paar honderd meter hoger, gezien de missende horizon!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 15 september 2010 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.

dus je hebt een beetje moeten roteren.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je arrogantie is zo extreem ongegrond. Vooral omdat je de kernvraag over wat je nu precies claimt negeert:quote:Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef Ticker het volgende:
[..]

Hoe lang heb je er over moeten doen om in te zien dat we 2 identieke objecten hebben? Volgens mij een half uurtje?
Sommige hier nu namelijk al de gehele dag.
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef oompaloompa het volgende:
Jij claimt dat een gebouw met een scheef dak (laten we de minimale scheefheid pakken van 1 graden) nooit zo op een foto / beeld kan staan dat zowel het dak te zien is, als de grond niet te zien is?
Dat valt namelijk gemakkelijk te testen...

Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geweldig om te zien.. de WTC torens rechts zijn minimaal een paar honderd meter hoger, gezien de missende horizon!

Daar ben ik om eerlijk te zijn ook nog niet helemaal over uit. We blijven echter de hele tijd hangen bij elementaire fysica. Vraag me af of er gegronde aanwijzingen / hints zijn die het idee dat er mensen het van tevoren hebben geweten aannemelijk maken.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ook ik weet nog steeds niet wat ik moet geloven.
Er zijn zoveel meningen / feiten / hoax'en dat je op een gegeven moment er helemaal gek van wordt.
Ik geloof wel dat de Amerikaanse regering er van wist of eraan mee heeft gewerkt.
Maar op welke manier? Thats the question.
Waarschijnlijk iets waar we nooit achter gaan komen
Maar het blijft interessant om het te bestuderen.

Ik kan je vertellen dat de beelden in kwestie.. waarvan je ze zojuist over elkaar heen hebt geplaatst, de zogehete NBC evening news beelden zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ook ik weet nog steeds niet wat ik moet geloven.
Er zijn zoveel meningen / feiten / hoax'en dat je op een gegeven moment er helemaal gek van wordt.
Ik geloof wel dat de Amerikaanse regering er van wist of eraan mee heeft gewerkt.
Maar op welke manier? Thats the question.
Waarschijnlijk iets waar we nooit achter gaan komen
Maar het blijft interessant om het te bestuderen.

Laat maarquote:Op woensdag 15 september 2010 16:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Dat ik iets verkeerd gedaan heb

Ohja, de rechter heb ik ook iets moeten verkleinen, om hem op de linker te laten passen.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

hahaha ik stel een vraag over de kern van je argument, en je weigert weer eens antwoord te geven. Enorm zwaktebodquote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de beelden in kwestie.. waarvan je ze zojuist over elkaar heen hebt geplaatst, de zogehete NBC evening news beelden zijn.
Beelden die dus in de avond werden getoont.
De andere beelden, waar je dus wel New York op de achtergrond ziet, waren 'Live'.
Het mooiste is ook dat op beide beelden andere vliegtuigen te zien zijn.
@Oompa, discussies met jou sla ik liever over.
Misschien dat je eerst je eigen spulletjes even op orde kan krijgen voordat je eisen gaat stellen aan anderen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |