Mwah, ik acht ze niet kansloos. Twente heeft een prima ploeg staan, en een goede verdediging. Ik schat Twente hoger in dan een groot aantal van de ploegen in de Serie A, en Twente kan en durft ook gewoon te voetballen, wat Inter ook niet vaak zal meemaken natuurlijk.quote:
Twente zal tijdens de wedstrijd zeker kansen creëren, en daar zouden er zomaar een paar van in kunnen vliegen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ik acht ze niet kansloos. Twente heeft een prima ploeg staan, en een goede verdediging. Ik schat Twente hoger in dan een groot aantal van de ploegen in de Serie A, en Twente kan en durft ook gewoon te voetballen, wat Inter ook niet vaak zal meemaken natuurlijk.
Sowieso hebben de NLse ploegen het de laatste jaren volgens mij niet slecht gedaan tegen Italiaanse tegenstanders, en zelfs als we al verloren, was het vaak nipt en/of onverdiend.
Kan uiteraard dat Twente vanavond een waardeloze avond beleeft, want dat kan altijd gebeuren, maar als Twente gewoon haar normale niveau behaalt, dan geef ik ze best een kans op een goed resultaat.
Klopt. Even wel een ander verhaal, maar ik denk ook echt dat Ajax morgen een duidelijke kans maakt tegen Real Madrid. Ik heb Real de laatste weken een beetje gevolgd en ik heb zo veel fouten gezien. Maar dan ook de meest simpele foutjes. Verkeerde balaanname, ballen die veel te hard zijn of veel te scherp en ik heb veel communicatiefouten gezien. Echt alles kwam voorbij!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ik acht ze niet kansloos. Twente heeft een prima ploeg staan, en een goede verdediging. Ik schat Twente hoger in dan een groot aantal van de ploegen in de Serie A, en Twente kan en durft ook gewoon te voetballen, wat Inter ook niet vaak zal meemaken natuurlijk.
Sowieso hebben de NLse ploegen het de laatste jaren volgens mij niet slecht gedaan tegen Italiaanse tegenstanders, en zelfs als we al verloren, was het vaak nipt en/of onverdiend.
Kan uiteraard dat Twente vanavond een waardeloze avond beleeft, want dat kan altijd gebeuren, maar als Twente gewoon haar normale niveau behaalt, dan geef ik ze best een kans op een goed resultaat.
AC Milan, Juuventus, Fiorentina etc jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar die hadden destijds Mourinho als coach, remember? Ik vind dat er wel klein verschil zit tussen een ingespeeld team van Mourinho, of een team dat net een paar maanden (eigenlijk een paar weken) onder leiding staat van Benitez.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AC Milan, Juuventus, Fiorentina etc ja
Internationale is van een iets ander kaliber . Die trapten een half jaar geleden Barcelona uit de CL remember.....
Ja en Barca werd vorige week van het veld gespeeld door een promovendi. Die stelling slaat nergens op, elke club kan zo een slechte wedstrijd spelen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
AC Milan, Juuventus, Fiorentina etc ja
Internationale is van een iets ander kaliber . Die trapten een half jaar geleden Barcelona uit de CL remember.....
Ik acht Ajax ook niet kansloos, alhoewel ze met Suarez erbij natuurlijk wel een veel betere kans gehad zouden hebben. Nu is het even afwachten of dat straks voorin allemaal wil lukken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt. Even wel een ander verhaal, maar ik denk ook echt dat Ajax morgen een duidelijke kans maakt tegen Real Madrid. Ik heb Real de laatste weken een beetje gevolgd en ik heb zo veel fouten gezien. Maar dan ook de meest simpele foutjes. Verkeerde balaanname, ballen die veel te hard zijn of veel te scherp en ik heb veel communicatiefouten gezien. Echt alles kwam voorbij!
Als het goed is kun je het vanavond hier bekijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:21 schreef kingmob het volgende:
Weet iemand een manier om dit in het buitenland te kijken? Woon in Duitsland en verwacht niet dat ze Twente uitzenden op de ZDF
NOS livestream werkt niet in het buitenland.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:23 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Als het goed is kun je het vanavond hier bekijken
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Zoals gemeld niet te zien vanuit het buitenland vaakquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:23 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Als je even Sopcast download 3.2.9 en dan naar www.livetv.ru/en gaat en de stream zoekt die je wilt. En op 2 kleine blauwe (soort pijltjes) een richting naar rechtsboven klikt bij de stream met een sopcast logotje dan heb je Sopcast beeld. Loopt meestal gelijk, niet meer dan 20 seconden achter.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:23 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Denk eerder PSVquote:
Inter doet het meestal niet echt super in de voorrondes en is nu ook niet echt in vorm. Als er een moment was, dan is het wel vanavond om een punt te pakken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Winst voor Twente verwachten getuigd van geen voetbalkennis er is namelijk geen enkele basis om aan te nemen dat Twente gaat winnen. Niet qua materiaal, niet qua prestaties en niet qua ervaring.
Derhalve kunnen we concluderen dat een punt voor Twente een stunt zou zijn, iets wat ik ze ten zeerste gun en mooi voor de punten voor zou Nederland zijn.
Iddquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:03 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Inter doet het meestal niet echt super in de voorrondes en is nu ook niet echt in vorm. Als er een moment was, dan is het wel vanavond om een punt te pakken.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:13 schreef Type-R het volgende:
volgens mij kan het alle kanten op gaan
klopt.. ..quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:15 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo allenmaal. vanavond speelt twente een wedstrijd tegen inter. ik denk dat het 3-0 wordt drie keer braamhaar
quote:
ja sneijderquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Zal er vanavond een Italiaan op het veld staan?
Haha echt geweldig. Ben echt benieuwd hoe ze het doen. Ik hoop beter als AZ 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:24 schreef Creeg het volgende:
Haha Chadli VS Maicon. Chadli speelde vorig jaar nog voor AGOVV in de Jupiler League![]()
![]()
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:34 schreef Harwich het volgende:
[..]
nu heb je er nog zin in.. zo meteen wou je dat je geen nederlander was
Heb laatst eens een hele boel filmpjes van hem bekeken, vooral zijn tijd bij Chelsea. Wat een heldquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:34 schreef Type-R het volgende:
Mourinho is echt zo'n iemand die wat vertelt wat de reporter wil horen
Twente heeft niks te verliezen, dus het zou super zijn als ze winnen. Doen ze dat niet is het ook okequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:34 schreef Harwich het volgende:
[..]
nu heb je er nog zin in.. zo meteen wou je dat je geen nederlander was
enkel werder - spurs is interessant, voor de rest staat er al vast wie er gaat winnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:37 schreef boskameel het volgende:
De andere wedstrijden zijn ook. Wat een geweldige CL avond.
Luuk heeft al 1 landstitel meer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:38 schreef gniffie het volgende:
kzit klaar, 2-0 inter, sneijder gaat lekker ego doen omdat heel NL kijkt, en chadli gaat vlammen, en luuk zal altijd in de schaduw blijven staan van siem
Altijd leuk om de grote teams te zien voetballen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
enkel werder - spurs is interessant, voor de rest staat er al vast wie er gaat winnen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Luuk heeft al 1 landstitel meer.
luuk heeft nauwelijk wedstrijden gespeeld, vind het meer nkufo's verdienstequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Luuk heeft al 1 landstitel meer.
Gaat het niet om, wie zijn verdienste het is 12 wedstrijden meegedaan dus hij is gewoon kampioen van NL.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
luuk heeft nauwelijk wedstrijden gespeeld, vind het meer nkufo's verdienste
Jawel, alleen zo kan je het ook bekijken bedoelde ik meer. Vond het wel een grappige opmerkingquote:
inter, is al vanaf de oprichting van de club special gericht op buitenlanders gekkiequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Weer een compleet vreemdelingenlegioen
Hij heeft die van zn vrouw geleend... gebruikt ie nu als riem.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef alors het volgende:
Heeft Wesley zijn balans bandje nog om?
een vlagquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat had hij nou in z'n hand?(die man op de doellijn)
Nogmaals....quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
Dude.... dit is toch Internazionale !!!!
Wat is er met de OP aan de hand?
Ah, wacht.... Inter Milan en Internazionale is hetzelfde.....quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nogmaals....Ik snap er geen klap meer van.
http://www.v-bal.nl/nieuw(...)-internazionale.html
Wit is het nieuwe zwartquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef Type-R het volgende:
wat een droevige pakjes hebben die scheidsrechters aan
Kneusjequote:
En nu blijft het zo, misschien nog een late 0-2.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
Dit viel te verwachten
Zo gaat dat altijd tegen Italiaanse ploegen
Inderdaad. Inter verspeeld vrijwel nooit een voorsprong. Die hebben het verdedigen tot kunst verheven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En nu blijft het zo, misschien nog een late 0-2.
Inter zie ik wel weer ver komen dit jaar, perfecte ploeg voor CL avontuurquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
Dit viel te verwachten
Zo gaat dat altijd tegen Italiaanse ploegen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef Type-R het volgende:
mensen die voor inter zijn omdat Sneijder erin speelt
quote:
Gek he dat de stadions daar meestal meer dan half leeg zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En nu blijft het zo, misschien nog een late 0-2.
Hebben er op zich de ploeg wel voor natuurlijk. Maar toch geen Mourinho meer, denk dat dat verder in het toernooi toch wel verschil gaat maken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inter zie ik wel weer ver komen dit jaar, perfecte ploeg voor CL avontuur
Zal best, toch ben je een kneusje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:00 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hoezo dit is geen FC Twente fan topic hoor..
Niet echt. Meestal is het spel werkelijk niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gek he dat de stadions daar meestal meer dan half leeg zijn
Huiliequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:01 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zal best, toch ben je een kneusje.
Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:00 schreef Harwich het volgende:
ennnnnnn dat is 1 en dat is 2 en dat is 3 en dat is 4 en dat is 5 en dat is 6 en dat is 7 en dat is 8 en dat is 9 en dat is 10 en dat is 11 en dat is 12 en dat is 13 en dat is 14 en dat is 15 en dat is 16 en dat is 17 en dat is 18 en dat is 19 en dat is 20 en dat is 21 en dat is 22 en dat is 23 en dat is 24 en dat is 25 en dat is 26 en dat is 27
Morgen in Madrid ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:00 schreef Harwich het volgende:
ennnnnnn dat is 1 en dat is 2 en dat is 3 en dat is 4 en dat is 5 en dat is 6 en dat is 7 en dat is 8 en dat is 9 en dat is 10 en dat is 11 en dat is 12 en dat is 13 en dat is 14 en dat is 15 en dat is 16 en dat is 17 en dat is 18 en dat is 19 en dat is 20 en dat is 21 en dat is 22 en dat is 23 en dat is 24 en dat is 25 en dat is 26 en dat is 27
Happel tochquote:
Kan mij het rotten dat hij bij Ajax heeft gespeeldquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:03 schreef Happel het volgende:
Maarre, laten we even normaal doen tegen elkaar hier.
Nep Feijenoorder.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Kan mij het rotten dat hij bij Ajax heeft gespeeld
Inter
Dan ben ik maar nepquote:
Woarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:05 schreef Sheepcidus het volgende:
VDV ziet er gooed uit bij die andere wedstrijd.
Hij krulde om de muur heen héquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:05 schreef Happel het volgende:
Zet die dwerg daar dan ook niet neer. Vind je het gek dat die bal erin gaat.
Dwergen hebben nu eenmaal snel schrik...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef Santello het volgende:
Zien jullie ook dat sneijder bukt en de bal dus makkelijk had kunnen weg koppen?
Bang voor de balquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef Santello het volgende:
Zien jullie ook dat sneijder bukt en de bal dus makkelijk had kunnen weg koppen?
Zo'n poeier van Theo even weg koppenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef Santello het volgende:
Werder - Tottenhamquote:
Snijeder gaat opzij! maar het lijkt vanaf de zeikant op bukken..... de bal krulde namelijk om de muur heen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef Santello het volgende:
Als 'ie blijft staan krijgt 'ie 'm op z'n knar, dat is voldoende, dan gaat 'ie er iig niet in.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zo'n poeier van Theo even weg koppen
Uhm? Aanname was dan wel geweldig! 9 van 10 koppen die bal terug, verdediging was nergensquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Hele matige spits, Derksen zei het al.
Als Sneijder bukt kan ie in Madurodam onder de van Brienenoordbrug door.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Snijeder gaat opzij! maar het lijkt vanaf de zeikant op bukken..... de bal krulde namelijk om de muur heen!
Ik vind het ook een matige spits hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm? Aanname was dan wel geweldig! 9 van 10 koppen die bal terug, verdediging was nergens
Dat is idd nog steeds raar! Maar VdV staat bij de spurs wel lekker te voetballen!quote:
Heeft die al gescoord?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is idd nog steeds raar! Maar VdV staat bij de spurs wel lekker te voetballen!
van die kant had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Snijeder gaat opzij! maar het lijkt vanaf de zeikant op bukken..... de bal krulde namelijk om de muur heen!
Dat wisten we allemaal toch al. Puur gehaald op basis van z'n stats, zonder dat ze nu echt even goed hebben gekeken wat voor spits ze nodig hebben. Voetballend is het allemaal erg matig bij Janko. Om hem te kunnen laten renderen moet je toch ander voetbal spelen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef DrDentz het volgende:
Hele matige spits, Derksen zei het al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |