quote:Gamertag gevolgd door Username op Fok!
Nick852 (sc00p)
SoldMayor (SoldMayor)
Xblister (Xblister)
RainmakerNL (Catch_Me)
xDarkPrince (Dark_Prince)
Anatolian26 (The_Magnificent)
markster360 (Markster)
Michhas (Michhas)
inputdarkmaster (luffyd)
henk de vries (pugehenis)
www.GCshop.nl, daar kost hij 49 euro en je hebt hem morgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom kan ik hem nergens in de buurt van Haarlem voor een leuk prijsje (¤50 ofzo). Om nou gelijk weer 65 euro neer te leggen.... Via internet moet ik weer zo lang wachten....
Op de site staat toch echt 55 euro. Kan je hem beter hier halen. Ben je voor minder dan 50 euro klaar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:05 schreef sc00p het volgende:
[..]
www.GCshop.nl, daar kost hij 49 euro en je hebt hem morgen
Haha, ik heb hem daar een week geleden voor 49 besteld.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op de site staat toch echt 55 euro. Kan je hem beter hier halen. Ben je voor minder dan 50 euro klaar.
Maar eigenlijk wil ik hem gewoon vandaag spelen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:41 schreef KneusTeun het volgende:
Ik krijg me NAT maar niet op open. alleen moderate![]()
En ook een vast ip wil niet, want dan heeft ie opeens helemaal geen verbinding meer...
Geef je xbox gewoon een vast ip met een hoog nummer die nooit in je huis gebruikt wordt, 40 ofzo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:04 schreef Frankii het volgende:
Dat vast IP instellen is me ook nog niet gelukt, mijn NAT open gooien lukt wel tho. Althans, bij MW2 is mijn NAT open, zijn de Reach ports anders ofzo?
Niet toevallig een 2e die te koop is?quote:
Als je verder leest in dat topic zie je dat het 2 dagen zijn en niet 2 maanden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet toevallig een 2e die te koop is?![]()
![]()
Zit er trouwens een 2 maanden XBL Gold-code bij Reach? Las het op Xboxworld-forum, maar 2 maanden lijkt me niet echt iets voor Bungie/Microsoft om even gratis weg te geven.
Ach, ik snap die prijzen ook niet helemaal. Saturn Hoofddorp is ook 'gewoon' 50 euro volgens mij. Waarom Zaandam dan wel 29 is, beats me.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Ah ja, ik lees het ook net ja, ik vond het al te mooi om waar te zijn (vooral van MS).
Wel jammer dat een Saturn in Zaandam Reach voor 29 euro kan verkopen, en vervolgens alle MediaMarkten hem voor 44, of hier in de lokale winkel voor 59 euro. Kutdorp
De campaign?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:12 schreef Markster het volgende:
okee. Ben nu al vanaf 10 uur aan het spelen, samen met een maat.
Eerste indruk is goed, iig qua graphics en sfeer. Maar na een tijdje valt het toch wat tegen, ik mis het epische van Halo 3.
Zo heb ik het ook exact gedaan, maar hij blijft op moderatequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:29 schreef sc00p het volgende:
[..]
[..]
Geef je xbox gewoon een vast ip met een hoog nummer die nooit in je huis gebruikt wordt, 40 ofzo.
Vervolgens moet je in de port forwarding instellingen in je router, poortje 88 en 3074 forwarden naar (bijvoorbeeld) 192.168.1.40
Als je het zo doet werken alle games zonder gezeur
Heb je 'block anonymous reqeusts (ofzo)' uitgezet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook exact gedaan, maar hij blijft op moderate
Weetje zeker dat je het goede IP adres gebruikt. Een client in DMZ zou zowiezo moeten werken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
Nope, niks gedaan voor de rest :S heb ook DMZ geprobeerd...
UPnP aanstaan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
Nope, niks gedaan voor de rest :S heb ook DMZ geprobeerd...
Waarom niet? Kartelvorming is nog veel oneerlijker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef BWolf het volgende:
Maar een winkel mag toch niet zomaar een nieuw spel voor een bodemprijs aanbieden? Dat is toch zwaar oneerlijke concurrentie?
Wou net zeggen, in de winstmarge mag gewoon gesneden worden wat de winkel zelf wilt hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom niet? Kartelvorming is nog veel oneerlijker.
Magnum?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:15 schreef BWolf het volgende:
En toch vind ik het niet eerlijk, maargoed ik zal er niet over doorzeiken![]()
De handgun is trouwens terug van weggeweest. Weer hetzelfde moordwapen als in Halo 1 waar er regelmatig handgunsnipers waren die me gek maakten.
Nee, eigenlijk pistol, want zo heette die in halo 1. Maargoed je snapt wel wat ik bedoel toch?quote:
Yes yes, maar wanneer is hij weggeweest dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:21 schreef BWolf het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk pistol, want zo heette die in halo 1. Maargoed je snapt wel wat ik bedoel toch?
Bij de MediaMarkt in Eindhoven lagen nog hele stapels.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef Perquisite het volgende:
Ik hoop echt dat hij vanavond nog bij de mediamarkt ligt! Wat denken jullie?
Ja klopt maar hij lijkt een stuk krachtiger, of ligt dat aan mij? Om dat te illustreren: De eerste livegame die ik speelde in reach meteen 8 kills met handgun, terwijl ik echt bijna nooit kills maakte met de magnum in halo 2 & 3.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yes yes, maar wanneer is hij weggeweest dan?zat toch ook in halo 2&3?
Hij is inderdaad krachtiger en de scope is weer terug!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:30 schreef BWolf het volgende:
[..]
Ja klopt maar hij lijkt een stuk krachtiger, of ligt dat aan mij? Om dat te illustreren: De eerste livegame die ik speelde in reach meteen 8 kills met handgun, terwijl ik echt bijna nooit kills maakte met de magnum in halo 2 & 3.
Vond de sfeer van 3 beter. En die mist reach zowiezo. Het is allemaal flinke aktie, maar ik heb nog maar 1 keer het 'wow' effect gezien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:54 schreef Spaulding het volgende:
Wow, eerste indruk is zwaar positief.
Het ziet er voor Halo's doen erg goed uit, en het speelt weer zoals vanouds. Maar vooral de tegenstand vind ik waanzinnig goed. Van Grunts tot Skirmishers, elke vijand bied gewoon heel veel tegenstand. Vooral de Elites zijn weer echte bitches geworden om te verslaan. Speel trouwens wel op Heroic want anders lijkt hij me nogal simpel.
Volgende week online, ben benieuwd. Maar de Campaign stelt me tot nu toe niet teleur. Ik mis alleen nog een beetje de sfeer van deel 1, die is echt ongeëvenaard.
Hier is die dan nog MOderatequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:29 schreef sc00p het volgende:
[..]
[..]
Geef je xbox gewoon een vast ip met een hoog nummer die nooit in je huis gebruikt wordt, 40 ofzo.
Vervolgens moet je in de port forwarding instellingen in je router, poortje 88 en 3074 forwarden naar (bijvoorbeeld) 192.168.1.40
Als je het zo doet werken alle games zonder gezeur
Vond deel 1 veruit de beste van de trilogie. Kan hem zo een paar keer overnieuw spelenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
[..]
Vond de sfeer van 3 beter. En die mist reach zowiezo. Het is allemaal flinke aktie, maar ik heb nog maar 1 keer het 'wow' effect gezien.
Je kunt het iig op de bungiesite zien. Je moet wel even je gamertag aan een bungienet account binden, maar dat is zo gepiept. Je kunt er dan al je stats überuitgebreid zien (ook van voordat je op bungie registreerde dacht ik)quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef Svubeqak het volgende:
Ben ik nu zo dom of kan ik nergens mijn k/d ratio bekijken?
Ik heb mezelf geregistreerd toen ik de game kocht, maar daar kom ik echt niks tegen! Misschien kijk ik verkeerd, ik zal al die tientallen opties eens bekijken, het zou er wel tussen moeten staan, zou vreemd zijn als het niet zo zou zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:23 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Je kunt het iig op de bungiesite zien. Je moet wel even je gamertag aan een bungienet account binden, maar dat is zo gepiept. Je kunt er dan al je stats überuitgebreid zien (ook van voordat je op bungie registreerde dacht ik)
Inloggen, naar profile pagina gaan (klik en dan rechtsbovenin staat Halo Reach. Die zou het moeten doen. Ik kan hem niet aanklikken, maar ik neem aan dat dat is omdat ik hem nog niet hebquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:31 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geregistreerd toen ik de game kocht, maar daar kom ik echt niks tegen! Misschien kijk ik verkeerd, ik zal al die tientallen opties eens bekijken, het zou er wel tussen moeten staan, zou vreemd zijn als het niet zo zou zijn.
Thnx
Black Opsquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:37 schreef SoldMayor het volgende:
REACH = GOTY 2010
of F1 2010 & Black Ops moeten nog voor grote verassingen gaan zorgen
Jij vergeet watquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:37 schreef SoldMayor het volgende:
REACH = GOTY 2010
of F1 2010 & Black Ops moeten nog voor grote verassingen gaan zorgen
vind ze wel dope. Niet zo dope als de elites, maar zeker bruut.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:49 schreef NietTeVolgen het volgende:
NEEEE joh wat hebben ze met de brutes gedaan
Nope. Flood zit ook niet in ODST.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef Michhas het volgende:
En the flood dan? Die zitten er niet in toch? Die haat ik echt! Krijg hem donderdag pas
Oja klopt.. nee the flood zuigt, in deel twee was the flood vet, omdat je ze niet kende.. deel 3 vond ik erg tegenvallen, deel twee blijft voor mij het vetstquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Nope. Flood zit ook niet in ODST.
En the flood is juist vet, die maakte de sfeer, omdat je dan opeens een nog veel kuttere vijand dan de covenent kreeg.
Ik vond deel 3 echt veeeeel beter dan Reach.
Erg moeilijk te zeggen nog omdat er zo ontiegelijk veel opties in het spel zitten! Alles is customizable tot in de kleinste details. Firefight is veel uitgebreider dan ik dacht. Forge is enorm uitgebreid in het maken van gamemodes (je eigen objectives maken, instellen wat er gebeurd als er een objective is gehaald etc) maar het maken van mooie omgevingen blijft nog steeds behelpen. Het enige wat me tot nu toe tegenvalt is het aantal multiplayer maps. Maar we waren in Halo 3 na al die extra mappacks ook enorm verwend geraakt. (halo 3 had er inmiddels 20 ofzo, nu maar 8? ). Maar elke multiplayer map ondersteunt bijna alle gamemodes dus de variaties zijn wel weer heel uitgebreid.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef WSquater het volgende:
Een serieuze vraag: wie is er (een beetje) teleurgesteld over Halo: Reach?
Of beter gezegd: wie had er meer van verwacht?
Invincible, Legendary en alle skulls zeker? Zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:41 schreef Scarface2004 het volgende:
Alle Firefight achievements gehaald
1e Map Pack met Halo 3 was nog gratis geloof ik. Hopelijk hier ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Erg moeilijk te zeggen nog omdat er zo ontiegelijk veel opties in het spel zitten! Alles is customizable tot in de kleinste details. Firefight is veel uitgebreider dan ik dacht. Forge is enorm uitgebreid in het maken van gamemodes (je eigen objectives maken, instellen wat er gebeurd als er een objective is gehaald etc) maar het maken van mooie omgevingen blijft nog steeds behelpen. Het enige wat me tot nu toe tegenvalt is het aantal multiplayer maps. Maar we waren in Halo 3 na al die extra mappacks ook enorm verwend geraakt. (halo 3 had er inmiddels 20 ofzo, nu maar 8? ). Maar elke multiplayer map ondersteunt bijna alle gamemodes dus de variaties zijn wel weer heel uitgebreid.
Ik ben nog niet eens echt begonnen aan de campaign omdat er zoveel andere dingen te doen zijn.
Inderdaad, vond ik in ODST ook al zo lame. Flikker op met je rookie, geef me gewoon een toffe personage.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wat ik wel mis in Reach is een hoofdpersoon, met zijn eigen verhaal en problemen. Ik duik nu een beetje in het diepe met allemaal gezichten die ik niet ken en me daarom ook niet zo boeien. Ik mis Master Chief, Cortana en SGT Johnson
Moet je een Plasma repeater en een DMR gebruiken. Plasma voor zn shield en de DMR voor de headshot.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:27 schreef Mirel het volgende:
Ahhhh de Elites op Legendary in je eentje zijn fucking moeilijk. Maar ik verwijt het wel een beetje aan weinig goede wapens. Ze dodgen wel goed. Auto-aim is veel lager waar ik nog aan moet wennen.
Ah die heb ik ook.. KPN experiabox?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef Perquisite het volgende:
Mijn NAT staat trouwens ook niet open maar ik kan wel gewoon games spelen en joinenToch zou ik willen weten hoe ik hem open zet... Met MW2 ook zo mee lopen kloten en op een gegeven moment was ie ff open. Maar weet niet meer hoe ik dat deed... Heb ook zo'n klote speedtouch modem
WOOT eindelijk voorbijquote:Op woensdag 15 september 2010 10:57 schreef Dark_Prince het volgende:
aaaaargh ben nu al 45 min bezig op dat ene stukje op Exodus waar die hamergasten komen wtf. Dit is echt bullshit.
Yeah dat is jammer idd, denk dat ze binnenkort wel met een non-SWAT/snipers playlist komen. Tenminste, dat mag ik hopen!quote:Op woensdag 15 september 2010 07:35 schreef KneusTeun het volgende:
Dat stem systeem in de MP is niet helemaal super, ipv team slayer speel ik nu constant swat en snipers![]()
Ja, dat kutding inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2010 11:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ah die heb ik ook.. KPN experiabox?
KPN experiabox verandert om de zoveel tijd automatisch de IP-adressen.. dus als jij je poorten openzet op een ip-adres, en die verandert na een tijdje, moet je ze opnieuw open zetten.. Volgens mij zijn er ook andere poorten die je voor Halo open moet zetten...quote:
Een plasma pistol liever. Ik blijf af van de automatische wapens. Maar DMR's en pistolen zijn er niet heel veel. Toch gaan ze wel snel op omdat ik net naast de hoofd schiet, moet nog wennen aan de mindere auto-aim.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:53 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Moet je een Plasma repeater en een DMR gebruiken. Plasma voor zn shield en de DMR voor de headshot.
Bij de Saturn.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:59 schreef Daeron het volgende:
Iemand enig idee waar die in Eindhoven goedkoop te krijgen is?
quote:
1. Hij schijnt uitverkocht te zijn daar.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:59 schreef Daeron het volgende:
Daar heb ik geen weet van.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:03 schreef Daeron het volgende:
[..]
[..]
1. Hij schijnt uitverkocht te zijn daar.
2. Dan ben ik meer kwijt aan op en neer rijden dan de korting die je krijgt.
gast als je iets graag wilt hebben dan ga je toch niet de huilie spelen voor +/- 10 euro verschil?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom kan ik hem nergens in de buurt van Haarlem voor een leuk prijsje (¤50 ofzo). Om nou gelijk weer 65 euro neer te leggen.... Via internet moet ik weer zo lang wachten....
Rubje is wel slimquote:Op woensdag 15 september 2010 12:21 schreef rubje het volgende:
[..]
gast als je iets graag wilt hebben dan ga je toch niet de huilie spelen voor +/- 10 euro verschil?
benik nou zo dom of jij nou zo slim?
Heb jij het op kunnen lossen dan? Ik heb op die site gekeken maar kwam er niet uit!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
KPN experiabox verandert om de zoveel tijd automatisch de IP-adressen.. dus als jij je poorten openzet op een ip-adres, en die verandert na een tijdje, moet je ze opnieuw open zetten.. Volgens mij zijn er ook andere poorten die je voor Halo open moet zetten...
www.portforward.comhier staat alles duidelijk beschreven
Jep, het is mij gelukt.. Na veel gedoequote:Op woensdag 15 september 2010 12:24 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Heb jij het op kunnen lossen dan? Ik heb op die site gekeken maar kwam er niet uit!
Ik kwam er maar niet achter welk apparaat me Xbox was volgens mij. Is ook alweer half jaartje geleden. Vanavond maar eens weer proberen dan!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jep, het is mij gelukt.. Na veel gedoeJe moet dus eerst het ip-adres van je modem/router in je browser intypen, en dan is het van belang dat je uitzoekt welk ip adres je xbox heeft, en welk apparaat dat dus is in je modem/router.. Daar moet je namelijk die opengezette poorten aan 'toewijzen' zeg maar. Ik heb zelf gewoon een nieuwe toepassing gemaakt,
alle poorten die ik nodig heb opengezet, en als dan het ipadres veranderd, kan ik die toepassing intrekken en opnieuw toewijzen aan het juiste ip adres..
Wat lukte er precies niet dan?
Wat je ff moet doen is op je xbox kijken welk IP-adres je hebt, en vervolgens in je lijst met apparaten in je modem het apparaat zoeken met dat IP-adres. Is vrij simpel eigenlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 12:42 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ik kwam er maar niet achter welk apparaat me Xbox was volgens mij. Is ook alweer half jaartje geleden. Vanavond maar eens weer proberen dan!
Opzich een heel goed idee haha! Nu nog erachter komen wat me routers ip ook alweer was. Dat is toch een vast adres? En je kon het toch ook bereiken via lan.speedtouch.net ofzo?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat je ff moet doen is op je xbox kijken welk IP-adres je hebt, en vervolgens in je lijst met apparaten in je modem het apparaat zoeken met dat IP-adres. Is vrij simpel eigenlijk
uuh? daarmee krijg je het IP van je router. alle computers die in het netwerk zitten hebben 9 van de 10 keer een 192.168.1.x adres.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:25 schreef bierjoost het volgende:
Of even via www.watismijnip.nl achter het ip adres van je pc komen en daarheen browsen
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
Bijna 750.000 players online vannacht
Hotdamn, nu al!!quote:Reach already surpassed the all-time highest record for Halo 3 concurrent unique users on LIVE. Woot!
about 14 hours ago via Echofon
bungietweets
Ja dan kom je in de modemquote:Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Opzich een heel goed idee haha! Nu nog erachter komen wat me routers ip ook alweer was. Dat is toch een vast adres? En je kon het toch ook bereiken via lan.speedtouch.net ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:21 schreef Svubeqak het volgende:
Multiplayer zuigt echt apenstront als je het mij vraagt..
Dit moet een troll zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 14:24 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik irriteer me alleen maar aan die multiplayer.
Ik ben niks anders van je gewendquote:Op woensdag 15 september 2010 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind de multiplayer top. Alleen kan ik er nog geen zak van.
meldt*quote:Op woensdag 15 september 2010 15:42 schreef Perquisite het volgende:
Vanavond als ik de boel gerepareerd heb wat mensen die in zijn voor wat multiplayer?
Start > klik uitvoerenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Opzich een heel goed idee haha! Nu nog erachter komen wat me routers ip ook alweer was. Dat is toch een vast adres? En je kon het toch ook bereiken via lan.speedtouch.net ofzo?
Yeesh.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:42 schreef Perquisite het volgende:
Vanavond als ik de boel gerepareerd heb wat mensen die in zijn voor wat multiplayer?
Die witte zijn toch de sterkste?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Heb hem net uitgespeeld voor de eerste keer (op heroic). Ik vond het niet slecht maar op een boel punten kon het beter zijn. Daarnaast vind ik elites gewoon te sterk, soms schiet ik met mijn shotgun gevolgd door melee, daarna nog eens met de shotgun en dan is hun schild pas kapot, wil ik hem meleeën overleeft ie het gewoon en slaat ie me dooden dat was maar een witte elite.
Brutes daarentegen vind ik eindelijk perfect. In deel 2 hadden ze te veel health, in deel 3 waren het cheape elite wannabe's maar in Reach zijn ze zoals het hoort.
Vanavond aan de multiplayer beginnen
Haha ja normaal gesproken denk ik ook zo. Zit momenteel beetje krap bij kas dus dan heb ik het voornemen om een beetje op mijn geld te letten, 15 euri is dan mooi meegenomen (30 guldenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:21 schreef rubje het volgende:
[..]
gast als je iets graag wilt hebben dan ga je toch niet de huilie spelen voor +/- 10 euro verschil?
benik nou zo dom of jij nou zo slim?
quote:If you're looking for campaign matchmaking in Halo: Reach, sit tight. In an effort to keep your first campaign experience spoiler free, we've decided to wait for a bit before we deploy the campaign playlist. We can't have you beginning from the end, now can we?
For now, you'll have to link up with people on your friends list if you want to play cooperatively. As soon as the Campaign playlist goes live, we'll make some noise about it.
klinkt logisch eigenlijkquote:
Gister rond 12:00 bij MM gehaald voor 50 eurie.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:59 schreef Daeron het volgende:
ff stats bekeken op bungie.net.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:43 schreef Dark_Prince het volgende:
oh yeah, Single player uitgespeeld, solo op Legendary
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:43 schreef Dark_Prince het volgende:
oh yeah, Single player uitgespeeld, solo op Legendary
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Dan doe je toch iets foutquote:Op woensdag 15 september 2010 18:40 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
ff stats bekeken op bungie.net.
98x doodgegaan in 7e missie
81x dood in de laatste missie
holy shit xD
Want?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Silv het volgende:
Op Legendary na de credits nog niet wegdrukken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:02 schreef Silv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank manquote:Op woensdag 15 september 2010 19:48 schreef Perquisite het volgende:
Michhas je bent een held man. Jij hebt me het inzicht gegeven in die zooi om het op te lossen. En dat in 5 minuten. Godverdomme uren mee bezig geweest vroeger
Dankje!
haha oke man. Alleen ik heb het knopje "Dit adres altijd behouden" ofzo aangevinkt. Dus hoop dat dat niet gebeurt!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen dank man
Ben er zelf ook echt lang mee bezig geweest, dus ik weet hoe fucking frustrerend dat kan zijn![]()
Je moet wel ff opletten (laatste tip), want die modem die je hebt veranderd om de zoveel tijd je ip-adres automatisch, en je kan hem niet statisch maken.. Dus als je NAT ineens
weer strict is, ff opnieuw het ip adres van je xbox zoeken (is dan een andere) en het apparaat in je modem wat daar bij hoort, en dan moet je opnieuw alle poorten opengooienJe weet nu hoe het moet, should be easy
kerelberelquote:Op woensdag 15 september 2010 20:39 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Wat is jouw Gamertag dan?
ff kijken of jij het beter doet.
Door score aan te zetten word het makkelijkerquote:Op woensdag 15 september 2010 21:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
kerelberel
http://www.bungie.net/Sta(...)px?player=kerelberel
http://www.bungie.net/Sta(...)x?player=xDarkPrince
![]()
hoezo op legendary? i s daar nog wat anders na de credits dan bij de overige moeilijkheidsgraden ?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:47 schreef Silv het volgende:
Op Legendary na de credits nog niet wegdrukken.
Zou kunnen dat het overal is.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:56 schreef Markster het volgende:
[..]
hoezo op legendary? i s daar nog wat anders na de credits dan bij de overige moeilijkheidsgraden ?
Met punten kun je sowieso geen LIVE kopen. Alleen met echte pleuro's.quote:Op donderdag 16 september 2010 01:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
God, in het weekend gratis op live... Al gaat het sowieso vol zitten met noobs. Ik ga dan keihard spelen en daarna live aanschaffen.
Trouwens weet iemand of je die live actie (¤35,99 voor 12 maanden ofzo) ook kan aanschaffen met XBL punten?
Hunters zijn simpel, als je het goed doet.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Fuck mij, twee Hunters in je eentje zijn niet makkelijk!!
ROFL ik net gespeeld 15:30 min gespeeld en heb 1.303.833 puntenquote:Op donderdag 16 september 2010 02:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Oh god half 3 alweer.
Trouwens > Most downloaded > gametypes = kans op easy achievments. Ik ben rond 45 minuten aan de miljoen punten geraakt in firefight, en het kan sneller als je de dropships maar uitschakeld. Dat vertraagd de boel alleen maar.
Die score attack is zelfs mij gelukt, dus dat moet voor jou geen probleem zijn!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:28 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
ROFL ik net gespeeld 15:30 min gespeeld en heb 1.303.833 punten
En alle achievements gehaald. Heb iets van 5 killionaire's gehad ofzoen een legendary set gehaald zonder dood te gaan. Nu alleen nog die score attack van 15k
vandaag ook vrij, campain al uitgespeeld booy?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:40 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen, vrijdag en zaterdag vrij![]()
Zal dus wel veel halo worden
Nee ben pas bij mission 4quote:Op donderdag 16 september 2010 11:59 schreef Xblister het volgende:
[..]
vandaag ook vrij, campain al uitgespeeld booy?
Kom hem straks wel ff checkenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee ben pas bij mission 4![]()
Heb nu wel een vette map gemaakt met FORGE
Al een rating gekregen btw?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:06 schreef Xblister het volgende:
[..]
Kom hem straks wel ff checken
Verassend werkt een needle rifle ook goed. Na 3 schoten krijg je al een explosie, en na een aantal explosies gaat ie wel dood, wat ook zo het geval is bij grunts. Ik ben ff vergeten hoe het zat in de beta tegen spartans en elites.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hunters zijn ook redelijk te doen met de shotgun, als hij op je af komt om je te slaan loop je gewoon aan de linker kant voorbij hem (zijn fuel rod gun kant), dan draai je je om terwijl hij een stuk lucht kapot slaat. Dan richt je op zijn oranje vlees gedeelte en houd je de schietknop ingedrukt. Hij schiet dan automatisch zodra het mogelijk is en na elk schot is de hunter even stunned, dus dan kun je alleen nog dood gaan aan zijn maatje maar die vuurt niet op je als je naast z'n maat staat.
Die zag ik in het begin ook. Was opvallendquote:Op donderdag 16 september 2010 13:37 schreef sc00p het volgende:
Ik zag gister ook iets raars, als je bij de missie in New Alexandria dat kutstukje met die brutes hebt gehad (met die fuel rod gun) loop je daarna naar buiten, een soort balkon. Op het glazen randje van dat balkon liggen allemaal wietblaadjes
Zo herkenbaar met die moederquote:Op donderdag 16 september 2010 14:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou ik heb de achievment na 1000 pogingen nog niet.
On-ge-lo-fe-lijk irritant.
edit: Ik geef het op.
Het begon als [ http://static.funnyjunk.com/CommentPhoto/470e804a_838e_dfa6.png&t=1]afbeelding ]
en het eindigt als [ afbeelding ]
edit 2: >>> http://www.funnyordie.com(...)mate-halo-smack-down <<
![]()
Matchmaking firefight volgens mij niet nee.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:47 schreef Silv het volgende:
Kan je nog instellen dat die firefight matches online langer duren?
Dat had ik wel gevonden ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Matchmaking firefight volgens mij niet nee.
Bij gewoon firefight kan je het zolang laten duren als je wilt
Wat een tering filmpjequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:39 schreef KneusTeun het volgende:
Zoiets maar ff maken met de fok crew
Hoe is het nu met je NAT?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:48 schreef Perquisite het volgende:
Me eerste overkill is binnen! In stockpile een vlag uit de cirkel van de tegenstander pakken en achter een muurtje wachten. Toen kwamen ze alle 4 naar de cirkel en heb ik ze ff met die vlag neergehaald haha
Vanavond manquote:
Goed voor mekaar als je vriendin games voor je kooptquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond manBen nu aan het werk.. Heb alleen beetje ruzie gemaakt met mijn vriendin net, dus ik hoop dat ze hem nog wel komt brengen, anders heb ik hem vanavond ook niet
Als ze niet komt haal ik hem gewoon zelf bij de MediaMarkt, dikke lul, ik ga niet langer wachten
Duidelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Goed voor mekaar als je vriendin games voor je koopt
Die ander was rossdale die huilend in een hoekje zat met een striker?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Duidelijk
Slecht voor elkaar als ze de game vervolgens bij haar thuis laat bezorgen en ik 5 dagen moet wachtenserieus, gisteravond was echt KUT, 9 van de 10 mensen in mijn friendslist zaten Reach te doen, ik verveelde me kapot alleen
maar dat heb je wel gemerkt
Laten we Stoma en Mister niet vergetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die ander was rossdale die huilend in een hoekje zat met een striker?
Ja goed man!quote:
Voeg Michhas maar toequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:56 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ja goed man!kan ik vanavond met wat gasten hier paar potjes meedoen? Ben opzich redelijk goed maar heb een nieuw account en ken maar 2 mensen met een 360
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ze niet komt haal ik hem gewoon zelf bij de MediaMarkt, dikke lul, ik ga niet langer wachten
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Net geupload? Dan moet je even een uurtje wachten voordat de video echt 360p is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:39 schreef Frankii het volgende:
Youtube maakt de kwaliteit er ook niet echt beter op.
Als je heel hard BAM! roept kill je ook sneller...quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Holy shit... Ik snap niet hoe mensen zo snel kunnen zijn met killen.
Ah, nu issie inderdaad beterquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Net geupload? Dan moet je even een uurtje wachten voordat de video echt 360p is.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je heel hard BAM! roept kill je ook sneller...
Oh wacht, dit is ONZ niet..
Dat is wel SWAT he, 1 headshot is 1 kill.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Holy shit... Ik snap niet hoe mensen zo snel kunnen zijn met killen.
Ja maar dan nog, probeer maar eens die headshots te maken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dat is wel SWAT he, 1 headshot is 1 kill.
Eitjequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, probeer maar eens die headshots te maken.
Holy crap! Dat ziet er gewoonweg nog saaier uit dan dat ik al dachtquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:39 schreef Frankii het volgende:
Effe filmpje gerenderd met Bungie Pro. Werkt goed
Dit is 360p, HD is vijf keer zo duur.
Youtube maakt de kwaliteit er ook niet echt beter op.
Vermaak me prima met Forza 3quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die ander was rossdale die huilend in een hoekje zat met een striker?
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Holy crap! Dat ziet er gewoonweg nog saaier uit dan dat ik al dacht
Ik wil wel mee doen, MP ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie doet er dadelijk mee met een potje?
Singleplayer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:06 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik ga er nu aan beginnenAan te raden eerst singleplayer of MP?
Ben nu campaign aan het doen, ik zie je wel verschijnenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie doet er dadelijk mee met een potje?
Yeah da's echt kut, ik hoop dat ze snel met een aparte playlist komen voor iedereen die dat graag wil spelen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef Markster het volgende:
waarom kiezen zoveel mensen swat in matchmaking, fucking kutmode
Ben net begonnen met de MP, ongeveer 10 potjes gedaan, 6 daarvan waren swat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah da's echt kut, ik hoop dat ze snel met een aparte playlist komen voor iedereen die dat graag wil spelen...
Is dat zo?quote:
Je moet de MP veel spelen om het echt goed te kunnen. Zeker als het je eerste halo game is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Er wordt wel eens gezegd dat het spawnsysteem in de CoD-serie slecht is, maar die in deze game is echt om te huilen. Ik heb in de afgelopen dagen al vaak genoeg gehad dat ik op één meter van de tegenstander spawnde, of andersom natuurlijk. En verder zijn de granaten echt te overheersend.
Jammer, de multiplayer is voor mij vooralsnog vrij frustrerend![]()
Ik heb het nog erger meegemaakt, ik spawnde een keer zowat OP een granaat. Kun je nagaan hoe hard ik ragede daarna. Mijn buren kunnen er over meepraten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Dus van het brakke spawnsysteem en de eindeloze grenade spam heb ik geen last meer na een tijdje? Ik denk van niet.
Ik ben er vanavond denk ik wel bij.
Wat is je GT?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet de MP veel spelen om het echt goed te kunnen. Zeker als het je eerste halo game is.
Vanavond nog arena mensen?
Helemaal gelijk, dat spawnsysteem is echt bagger. Moet je eens SWAT spelen, dan merk je pas hoe kut het isquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Dus van het brakke spawnsysteem en de eindeloze grenade spam heb ik geen last meer na een tijdje? Ik denk van niet.
Ik ben er vanavond denk ik wel bij.
Haha nice one jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:38 schreef Frankii het volgende:
SWAT is juist makkelijk
In één keer heel het team dood
Ja multikills halen is niet zo moeilijk in SWAT omdat je in 1 schot je enemy dood hebt(mits headshot natuurlijk). Maargoed met zo'n slecht spawnsysteem help je alleen de spawnkillers een beetje. Viel me gelijk op vergeleke met Halo 3.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:38 schreef Frankii het volgende:
SWAT is juist makkelijk
In één keer heel het team dood
Spel is nog maar een paar dagen uit he, gun het nog wat tijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja multikills halen is niet zo moeilijk in SWAT omdat je in 1 schot je enemy dood hebt(mits headshot natuurlijk). Maargoed met zo'n slecht spawnsysteem help je alleen de spawnkillers een beetje. Viel me gelijk op vergeleke met Halo 3.
Bungie Pro moet je kopen. Reach opstarten, start -> file share -> bungie pro kaufen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Michhas het volgende:
Wat kun je op die bungie site dan? Heb al wat shit gevonden, maar moet je je nog ergens voor aanmelden ofzo?
DIe moet je zelf uploaden. Je kunt gewoon een wmv bestandje downloaden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:07 schreef KneusTeun het volgende:
He weet ik waar bij youtube ik me gerenderde film kan vinden ?
http://www.bungie.net/Sil(...)mbed.aspx?fid=829484
Dat was de schaak (ik dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:04 schreef KneusTeun het volgende:
Kan niet meer zien wie ik daar neerknal
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:24 schreef Frankii het volgende:
Filmpje van Michhas
http://www.bungie.net/Sta(...)1062004&player=Sommy
Omdat dat een actie is van Microsoft, een heel weekend heeft iedereen een gold account.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kan gewoon vandaag online spelen en heb geeneens gold
Thanks manquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:24 schreef Frankii het volgende:
Filmpje van Michhas
http://www.bungie.net/Sta(...)1062004&player=Sommy
Nee je kan ze sowieso in het spel zelf terugkijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:53 schreef Catch_me het volgende:
Moet je perse bungie gold lid ofzo zijn wil je je eigen filmpjes terugkijken?
Bungie gold is om te renderen (Het omzetten in filmbestanden die je op youtube enzo kunt dumpen). Gewoon een potje terugkijken kan via theatermode.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:53 schreef Catch_me het volgende:
Moet je perse bungie gold lid ofzo zijn wil je je eigen filmpjes terugkijken?
Je hebt ook externe capture cards, ik heb er 1 maar dan moet ik SD spelen en dat doe ik niet meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:42 schreef Mirel het volgende:
Omdat je dan een capturekaart in je PC moet bouwen en aansluiten op je TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |