quote:Gamertag gevolgd door Username op Fok!
Nick852 (sc00p)
SoldMayor (SoldMayor)
Xblister (Xblister)
RainmakerNL (Catch_Me)
xDarkPrince (Dark_Prince)
Anatolian26 (The_Magnificent)
markster360 (Markster)
Michhas (Michhas)
inputdarkmaster (luffyd)
henk de vries (pugehenis)
www.GCshop.nl, daar kost hij 49 euro en je hebt hem morgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom kan ik hem nergens in de buurt van Haarlem voor een leuk prijsje (¤50 ofzo). Om nou gelijk weer 65 euro neer te leggen.... Via internet moet ik weer zo lang wachten....
Op de site staat toch echt 55 euro. Kan je hem beter hier halen. Ben je voor minder dan 50 euro klaar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:05 schreef sc00p het volgende:
[..]
www.GCshop.nl, daar kost hij 49 euro en je hebt hem morgen
Haha, ik heb hem daar een week geleden voor 49 besteld.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op de site staat toch echt 55 euro. Kan je hem beter hier halen. Ben je voor minder dan 50 euro klaar.
Maar eigenlijk wil ik hem gewoon vandaag spelen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:41 schreef KneusTeun het volgende:
Ik krijg me NAT maar niet op open. alleen moderate![]()
En ook een vast ip wil niet, want dan heeft ie opeens helemaal geen verbinding meer...
Geef je xbox gewoon een vast ip met een hoog nummer die nooit in je huis gebruikt wordt, 40 ofzo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:04 schreef Frankii het volgende:
Dat vast IP instellen is me ook nog niet gelukt, mijn NAT open gooien lukt wel tho. Althans, bij MW2 is mijn NAT open, zijn de Reach ports anders ofzo?
Niet toevallig een 2e die te koop is?quote:
Als je verder leest in dat topic zie je dat het 2 dagen zijn en niet 2 maanden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet toevallig een 2e die te koop is?![]()
![]()
Zit er trouwens een 2 maanden XBL Gold-code bij Reach? Las het op Xboxworld-forum, maar 2 maanden lijkt me niet echt iets voor Bungie/Microsoft om even gratis weg te geven.
Ach, ik snap die prijzen ook niet helemaal. Saturn Hoofddorp is ook 'gewoon' 50 euro volgens mij. Waarom Zaandam dan wel 29 is, beats me.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Ah ja, ik lees het ook net ja, ik vond het al te mooi om waar te zijn (vooral van MS).
Wel jammer dat een Saturn in Zaandam Reach voor 29 euro kan verkopen, en vervolgens alle MediaMarkten hem voor 44, of hier in de lokale winkel voor 59 euro. Kutdorp
De campaign?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:12 schreef Markster het volgende:
okee. Ben nu al vanaf 10 uur aan het spelen, samen met een maat.
Eerste indruk is goed, iig qua graphics en sfeer. Maar na een tijdje valt het toch wat tegen, ik mis het epische van Halo 3.
Zo heb ik het ook exact gedaan, maar hij blijft op moderatequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:29 schreef sc00p het volgende:
[..]
[..]
Geef je xbox gewoon een vast ip met een hoog nummer die nooit in je huis gebruikt wordt, 40 ofzo.
Vervolgens moet je in de port forwarding instellingen in je router, poortje 88 en 3074 forwarden naar (bijvoorbeeld) 192.168.1.40
Als je het zo doet werken alle games zonder gezeur
Heb je 'block anonymous reqeusts (ofzo)' uitgezet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook exact gedaan, maar hij blijft op moderate
Weetje zeker dat je het goede IP adres gebruikt. Een client in DMZ zou zowiezo moeten werken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
Nope, niks gedaan voor de rest :S heb ook DMZ geprobeerd...
UPnP aanstaan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
Nope, niks gedaan voor de rest :S heb ook DMZ geprobeerd...
Waarom niet? Kartelvorming is nog veel oneerlijker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef BWolf het volgende:
Maar een winkel mag toch niet zomaar een nieuw spel voor een bodemprijs aanbieden? Dat is toch zwaar oneerlijke concurrentie?
Wou net zeggen, in de winstmarge mag gewoon gesneden worden wat de winkel zelf wilt hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom niet? Kartelvorming is nog veel oneerlijker.
Magnum?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:15 schreef BWolf het volgende:
En toch vind ik het niet eerlijk, maargoed ik zal er niet over doorzeiken![]()
De handgun is trouwens terug van weggeweest. Weer hetzelfde moordwapen als in Halo 1 waar er regelmatig handgunsnipers waren die me gek maakten.
Nee, eigenlijk pistol, want zo heette die in halo 1. Maargoed je snapt wel wat ik bedoel toch?quote:
Yes yes, maar wanneer is hij weggeweest dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:21 schreef BWolf het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk pistol, want zo heette die in halo 1. Maargoed je snapt wel wat ik bedoel toch?
Bij de MediaMarkt in Eindhoven lagen nog hele stapels.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef Perquisite het volgende:
Ik hoop echt dat hij vanavond nog bij de mediamarkt ligt! Wat denken jullie?
Ja klopt maar hij lijkt een stuk krachtiger, of ligt dat aan mij? Om dat te illustreren: De eerste livegame die ik speelde in reach meteen 8 kills met handgun, terwijl ik echt bijna nooit kills maakte met de magnum in halo 2 & 3.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yes yes, maar wanneer is hij weggeweest dan?zat toch ook in halo 2&3?
Hij is inderdaad krachtiger en de scope is weer terug!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:30 schreef BWolf het volgende:
[..]
Ja klopt maar hij lijkt een stuk krachtiger, of ligt dat aan mij? Om dat te illustreren: De eerste livegame die ik speelde in reach meteen 8 kills met handgun, terwijl ik echt bijna nooit kills maakte met de magnum in halo 2 & 3.
Vond de sfeer van 3 beter. En die mist reach zowiezo. Het is allemaal flinke aktie, maar ik heb nog maar 1 keer het 'wow' effect gezien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:54 schreef Spaulding het volgende:
Wow, eerste indruk is zwaar positief.
Het ziet er voor Halo's doen erg goed uit, en het speelt weer zoals vanouds. Maar vooral de tegenstand vind ik waanzinnig goed. Van Grunts tot Skirmishers, elke vijand bied gewoon heel veel tegenstand. Vooral de Elites zijn weer echte bitches geworden om te verslaan. Speel trouwens wel op Heroic want anders lijkt hij me nogal simpel.
Volgende week online, ben benieuwd. Maar de Campaign stelt me tot nu toe niet teleur. Ik mis alleen nog een beetje de sfeer van deel 1, die is echt ongeëvenaard.
Hier is die dan nog MOderatequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:29 schreef sc00p het volgende:
[..]
[..]
Geef je xbox gewoon een vast ip met een hoog nummer die nooit in je huis gebruikt wordt, 40 ofzo.
Vervolgens moet je in de port forwarding instellingen in je router, poortje 88 en 3074 forwarden naar (bijvoorbeeld) 192.168.1.40
Als je het zo doet werken alle games zonder gezeur
Vond deel 1 veruit de beste van de trilogie. Kan hem zo een paar keer overnieuw spelenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
[..]
Vond de sfeer van 3 beter. En die mist reach zowiezo. Het is allemaal flinke aktie, maar ik heb nog maar 1 keer het 'wow' effect gezien.
Je kunt het iig op de bungiesite zien. Je moet wel even je gamertag aan een bungienet account binden, maar dat is zo gepiept. Je kunt er dan al je stats überuitgebreid zien (ook van voordat je op bungie registreerde dacht ik)quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef Svubeqak het volgende:
Ben ik nu zo dom of kan ik nergens mijn k/d ratio bekijken?
Ik heb mezelf geregistreerd toen ik de game kocht, maar daar kom ik echt niks tegen! Misschien kijk ik verkeerd, ik zal al die tientallen opties eens bekijken, het zou er wel tussen moeten staan, zou vreemd zijn als het niet zo zou zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:23 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Je kunt het iig op de bungiesite zien. Je moet wel even je gamertag aan een bungienet account binden, maar dat is zo gepiept. Je kunt er dan al je stats überuitgebreid zien (ook van voordat je op bungie registreerde dacht ik)
Inloggen, naar profile pagina gaan (klik en dan rechtsbovenin staat Halo Reach. Die zou het moeten doen. Ik kan hem niet aanklikken, maar ik neem aan dat dat is omdat ik hem nog niet hebquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:31 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Ik heb mezelf geregistreerd toen ik de game kocht, maar daar kom ik echt niks tegen! Misschien kijk ik verkeerd, ik zal al die tientallen opties eens bekijken, het zou er wel tussen moeten staan, zou vreemd zijn als het niet zo zou zijn.
Thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |