Barstens je hebt gelijk! District 9 is alleen een productie. Mijn excuses voor beiden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef The_Substitute het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar had ik net niet nummer 6?
Je hebt het punt al gegeven...quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Barstens je hebt gelijk! District 9 is alleen een productie. Mijn excuses voor beiden.
Aangepast.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je hebt het punt al gegeven...
Netjes!quote:
Titel is net niet goed...quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:55 schreef icemotion het volgende:
Resident Evil: Apocalypse is toch net in premiere.. zal die wel zijn dan
ff in een andere post doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:55 schreef icemotion het volgende:
Resident Evil: Apocalypse ehm Afterlife is toch net in premiere.. zal die wel zijn dan
Mag eigenlijk niet zo, maar ben in een goede bui vandaagquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:55 schreef icemotion het volgende:
Resident Evil: Apocalypse ehm Afterlife is toch net in premiere.. zal die wel zijn dan
Gedaan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:23 schreef Patch het volgende:
@Bronson: Zet je ook even een linkje van dit topic in je laatste post van het vorige topic aub
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
before the devil knows your dead?
Wilde hem eigenlijk al afkeurenquote:
quote:
Je hebt 'r op ideeën gebracht met die foto's van je...quote:
Wat schandalig van me. Bij het een-na-laatst plaatje dacht ik er wel direct aan, maar de overige plaatjes deden me beslissen dat het niet The Thin Red Line kon zijn.quote:
Troost je, het waren nou ook niet de meest herkenbare plaatjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat schandalig van me. Bij het een-na-laatst plaatje dacht ik er wel direct aan, maar de overige plaatjes deden me beslissen dat het niet The Thin Red Line kon zijn.
Samuel +1quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat moet wel Lynch zijn.
Mulholland Dr.
Volgens mij ook. Het is in ieder geval Patrick Dempseyquote:
The_Substitute+1quote:
Tinypic hoef je je niet aan te melden, moet je wel alleen bij elke upload een vervelend captcha dingetje invullen... Belangrijkste reden dat ik tinypic gebruik is dat ik geen zin heb om de bestandsnaam zelf te veranderen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef The_Substitute het volgende:
jullie moeten me toch ff uitleggen hoe jullie dat doen met die pics. moet je je daar per sé aanmelden bij tinypic of photobucket?
Je hoeft je niet aan te melden bij tinypic. Simpelweg een bestand uploaden en een code overtypen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef The_Substitute het volgende:
jullie moeten me toch ff uitleggen hoe jullie dat doen met die pics. moet je je daar per sé aanmelden bij tinypic of photobucket?
Meestal zoek in google op "film screencaps"quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef The_Substitute het volgende:
En die pics maken jullie zelf, of halen jullie ze ergens vandaan?
Ik zoek ze ook meestal op google. Vaak door simpelweg op de filmtitel te zoeken. Ook gebruik ik zo nu en dan de website outnow.ch, die ik dankzij Samuel heb leren kennen. Samuel maakt volgens mij wel regelmatig zelf screencaps.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef The_Substitute het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
Meestal zoek in google op "film screencaps"
En als je ze upload via Tinypic, wordt dan automatisch de bestandsnaam verandert?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:59 schreef Gillingham het volgende:
Ik zoek ze ook meestal op google. Vaak door simpelweg op de filmtitel te zoeken. Ook gebruik ik zo nu en dan de website outnow.ch, die ik dankzij Samuel heb leren kennen. Samuel maakt volgens mij wel regelmatig zelf screencaps.
Dank!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Bronson het volgende:
www.dvdbeaver.com heb ik ook via Samuel leren kennen. Is ook een grote aanrader voor caps.
Verder zou ik in plaats van Tinypic www.imgur.com gebruiken. Bij deze site hoef je de code niet in te vullen.
I know. Maar ik weet hem niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dank!
Maar ik heb liever dat je antwoord geeft!
Gillingham+1quote:Miller's Crossing
Substitute +1quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef The_Substitute het volgende:
Bourne Ultimatum
Erin Brockovich
Oceans Twelve
Big Fish
Traffic
Before The devil knows you're dead
Mooi dan ga ik dat imgur ook gebruiken want ik werd al weken gek van die stomme code. thxquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Bronson het volgende:
www.dvdbeaver.com heb ik ook via Samuel leren kennen. Is ook een grote aanrader voor caps.
Verder zou ik in plaats van Tinypic www.imgur.com gebruiken. Bij deze site hoef je de code niet in te vullen.
Bij de imdb pagina van een film staan ook heel vaak links naar sites met plaatjes van de bewuste film. Bij kopje external links photographs kiezen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef The_Substitute het volgende:
Yep!quote:
FireFox1 + 1quote:
Antwoord is niet goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:39 schreef The_Substitute het volgende:
Independance day?
Waar kijken we eigenlijk naar?![]()
Een gebouw?
X-men heeft 3 delenquote:
De film krijgt 5 delenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:58 schreef The_Substitute het volgende:
Geen idee...
Kan me ook geen film serie met 5 delen voor de geest halen
Nééhéé, *zucht*quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:04 schreef The_Substitute het volgende:
Iets van Harry Potter?
Alleen die heeft al meer dan 5 delen...
Finallyquote:
Je bent niet zo in vorm vandaag Subquote:
Ik heb geen kids, en dus geen smoes om kinderfilmkes te kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent niet zo in vorm vandaag Sub
Percy Jackson keek ik alleen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik heb geen kids, en dus geen smoes om kinderfilmkes te kijken
enne ik begon vandaag op 16, nu 21
quote:
Hahahahahahahahahahaahaha....quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:36 schreef Patch het volgende:
wow, geen vraag, dan is elk antwoord goed, ehm... vogelkooitje !
Nu wel goed zeurkousquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:36 schreef Patch het volgende:
wow, geen vraag, dan is elk antwoord goed, ehm... vogelkooitje !
Humor..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:44 schreef single_queen het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahaahaha....
Hulkio + 1quote:
ThaTim+1quote:
quote:
en wat nou als de vraagsteller pleite is?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:29 schreef Patch het volgende:
Gelieve te wachten totdat de vraagsteller het punt toekent.
Dus liever niet zelf toekennen, en ook niet iemand anders dan de vraagsteller.
Onthouden dat je nog een punt tegoed hebt, en als de vraagsteller dan weer online is vragen of hij de punt nog wilt toevoegen mocht hij dat zelf vergeten zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en wat nou als de vraagsteller pleite is?
Het werkt al bijna 10 jaar goed, iig beter dan dat andere punten toe gaan kennen...quote:
je gaat me toch niet vertellen dat je dit al 10 jaar, dag in dag uit doet hequote:Op woensdag 15 september 2010 12:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Het werkt al bijna 10 jaar goed, iig beter dan dat andere punten toe gaan kennen...
Hoe moet ik denken?quote:
Neen, niet elke dag, maar ik ben wel van de oude garde.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dit al 10 jaar, dag in dag uit doet he?
En dat is de titel van de film die ik zoek?quote:
quote:
Je denkwijze is ok, maar het kan nog makkelijker...quote:
ThaTim + 1quote:
quote:
zeurdoosquote:Op woensdag 15 september 2010 13:06 schreef Kleurdoos het volgende:
alsof de zwarte outfit t kleinst is wat je ziet
Kleurdoos +1quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:25 schreef Patch het volgende:
Oliver & Co
Alice in Wonderland
Shrek 2
Batman Returns
Pet Semetary?
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef Patch het volgende:
The Aristocats
en die lange kat herken ik niet...
Was de Poolse filmvraag van je nog goed?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:40 schreef Flitspaal het volgende:
http://www.budgetkooien.nl/c-382814/vogelkooien/
Klopt.quote:
Maar niet genoegquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:14 schreef ThaTim het volgende:
The Departed (2006) <-- geen nominatie
About Schmidt (2002)
As Good as It Gets (1997) <-- gewonnen
A Few Good Men (1992) <-- geen nominatie
Ironweed (1987)
Broadcast News (1987)
Prizzi's Honor (1985)
Terms of Endearment (1983) <-- gewonnen?
Reds (1981)
The Postman alsways Rings Twice (1981)
The Shining (1980) <--geen nominatie
One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) <--gewonnen?
Chinatown (1974) <-- geen nominatie?
The Last Detail (1973)
Five Easy Pieces (1970)
Easy Rider (1969)
Dit zijn allemaal films met Jack Nicholson. Voor welke 3 films in deze lijst won hij een oscar, en voor welke 4 films in de lijst kreeg hij niet eens een nominatie?
Het is niet de bedoeling dat jij punten blijft scoren he,quote:Op woensdag 15 september 2010 15:24 schreef Bronson het volgende:
Oscar:
One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975)
As Good as It Gets (1997)
Terms of Endearment (1983)
Geen nominatie:
Broadcast News (1987)
The Postman alsways Rings Twice (1981)
The Shining (1980)
The Departed (2006)
Ik moet een zekere ThaTim voorblijven.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat jij punten blijft scoren he,
Zoiets dacht ik ook netquote:Op woensdag 15 september 2010 15:25 schreef ThaTim het volgende:
Het is niet de bedoeling dat jij punten blijft scoren he,
Niet echt een duidelijke fotoquote:
Juist ja.quote:
Wat wil je nou? Bonuspunten?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:51 schreef ThaTim het volgende:
The Recruit
In Bruges
The New World
Intermission
Daredevil
Pride and Glory
Crazy Heart
Miami Vice
9 Ask the Dust
The_Substitute +1quote:
Samantha Mortonquote:Op woensdag 15 september 2010 19:08 schreef ThaTim het volgende:
Welke acteur speelde Ian Curtis' vriendin in Control?
Sam .........quote:Op woensdag 15 september 2010 19:35 schreef ThaTim het volgende:
Zijn voornaam is dezelfde als die van mijnheer Gewissies.
Ik denk dat Sub dat zelf heeft aangepastquote:Op woensdag 15 september 2010 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is de vraag nou aangepast, of ben ik gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |