Je hebt 'r op ideeën gebracht met die foto's van je...quote:
Wat schandalig van me. Bij het een-na-laatst plaatje dacht ik er wel direct aan, maar de overige plaatjes deden me beslissen dat het niet The Thin Red Line kon zijn.quote:
Troost je, het waren nou ook niet de meest herkenbare plaatjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat schandalig van me. Bij het een-na-laatst plaatje dacht ik er wel direct aan, maar de overige plaatjes deden me beslissen dat het niet The Thin Red Line kon zijn.
Samuel +1quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat moet wel Lynch zijn.
Mulholland Dr.
Volgens mij ook. Het is in ieder geval Patrick Dempseyquote:
The_Substitute+1quote:
Tinypic hoef je je niet aan te melden, moet je wel alleen bij elke upload een vervelend captcha dingetje invullen... Belangrijkste reden dat ik tinypic gebruik is dat ik geen zin heb om de bestandsnaam zelf te veranderen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef The_Substitute het volgende:
jullie moeten me toch ff uitleggen hoe jullie dat doen met die pics. moet je je daar per sé aanmelden bij tinypic of photobucket?
Je hoeft je niet aan te melden bij tinypic. Simpelweg een bestand uploaden en een code overtypen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:42 schreef The_Substitute het volgende:
jullie moeten me toch ff uitleggen hoe jullie dat doen met die pics. moet je je daar per sé aanmelden bij tinypic of photobucket?
Meestal zoek in google op "film screencaps"quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef The_Substitute het volgende:
En die pics maken jullie zelf, of halen jullie ze ergens vandaan?
Ik zoek ze ook meestal op google. Vaak door simpelweg op de filmtitel te zoeken. Ook gebruik ik zo nu en dan de website outnow.ch, die ik dankzij Samuel heb leren kennen. Samuel maakt volgens mij wel regelmatig zelf screencaps.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef The_Substitute het volgende:
En die pics maken jullie zelf, of halen jullie ze ergens vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |