Lolquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou Marijke![]()
Ik wil echt weten waar je woont, anders kan ik niet naar die meet komen
[..]
Niet? Jammer
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bijt alleen toyboys en ongehuwde mannen, jij komt er goed vanaf dus
Mietje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
AUW !
[..]
AUW!
[..]
AUW! hully zijn nie lief ... bijt toch ook niet in jullie ....
De rest lik je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd naar die topicsquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
Maar jij wilt niet meer dan dat, toch?En gezien haar topics werd ik d'r bang van
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
Maar jij wilt niet meer dan dat, toch?En gezien haar topics werd ik d'r bang van
Nee, ook dat is enkel voorbehouden aan ongehuwde mannen en toyboysquote:
Moet je d'r effe googelen en dan bij d'r user profiel kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd naar die topics
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dat niet?
waarom geloven jullie me niet? Vertel wat jullie van me willen weten en ik antwoordquote:
Komt vanavond welquote:
Meer dan je adres? Jawelquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
quote:
Ik las bijttypenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer eens een stukje bijtypen in mijn topic. Tot laters
Okquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes en tot later!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer eens een stukje bijtypen in mijn topic. Tot laters
heb ik idd weer mzzlquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met verzachtende likjes tussendoorquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met verzachtende likjes tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat hangt er ook maar vanaf hoe je er tegen aan kijktquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je ook vrouwenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met verzachtende likjes tussendoor
ik ga zo ook maar es richting werkquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kopje koffie enzo
Oh ik moet gaan.. door de regendoei lieverdjes tot snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |