quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:07 schreef iwanttobelieve het volgende:
Wat een triest mannetje, bejaarden mishandelen![]()
Wielrenners zijn zoiezo irritant, ben al een tijdje van plan de volgende wielrenner die me bijna van de sokken rijd even een subtiele schop tegen zn achterwiel te geven
Dan had die held niet snel weg moeten fietsen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:01 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zie jij de andere kant van het verhaal ook belicht in het artikel? Nee he?
Ah, de mentaliteit van tegenwoordig komt bovendrijvenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:14 schreef arucard het volgende:
Ongelooflijk! Een groot gat in zijn splinternieuwe broek.
Daarom mag je voorrang ook niet nemen maar moet je het krijgen. Je eigen veiligheid heb je zelf in de hand enzo..quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
SMIDSY again...
[ afbeelding ]
Ik kan me de frustratie goed voorstellen, als de zoveelste blinde automobilist geen voorrang verleend, en je dus probeert dood te rijden! En Belgen rijden bij gebrek aan fatsoenlijke rijles/rijexamens nog veel slechter dan Nederlanders!
Het liefst om 3 uur 's middags natuurlijk, als de middelbare scholen uit zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef xenobinol het volgende:
Ik stoor me altijd aan die pelotons met snelle jongens die je met een asociaal hoge snelheid inhalen op het fietspad en dan ook nog brullen dat je aan de kant moet,
johan derksenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:04 schreef Stokstaart het volgende:
Foto van de waarschijnlijke dader:
[ afbeelding ]
Om 3 uur 's middags zijn de basisscholen uit. Niet dat dat wielrenners minder asociaal maakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:52 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Het liefst om 3 uur 's middags natuurlijk, als de middelbare scholen uit zijn.
Ik vind paarden op het fietspad echt een verschrikkingquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 3 uur 's middags zijn de basisscholen uit. Niet dat dat wielrenners minder asociaal maakt.
Ik heb inmiddels besloten dat als wielrenners van mening zijn dat het fietspad van hen is, ze zelf maar een manier moeten vinden om langs mij en mn paard te komen. Ik ga geen centimeter meer aan de kant voor ze.
Begrip voor wat?quote:
Dat komt ook doordat automobilisten voor de wet vogelvrij zijn verklaard. Je kan het bijna niet zo gek maken of het is de schuld van de automobilist. Fietsers en wandelaars hebben praktisch nooit geen schuld. Maar ik moet er in deze toch in mee gaan dat wielrenners een grote ergenis zijn. Het gedrag zoals omschreven in de OP is natuurlijk wanstaltig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:25 schreef Leipo666 het volgende:
toch grappig dat elk topic wat te maken heeft met wielrenners hier op een wielrenners-bash uitloopt
en ik ben het met iedereen eens: ik haat die gasten in peletons op fietspaden en ik haat ze ook op de weg
Ja je hebt gelijk alle wielrenners zijn zo, ook alle automobilisten, etc.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:59 schreef IkWilbert het volgende:
Wielrenners... denken dat ze heer en meester op de weg zijn...
Nou ik kan mij wel voorstellen dat je boos wordt maar om dan oude mensen in elkaar te slaan vind ik wel ver gaan hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:07 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen als de wielrenner enkele straten daarvoor bijna voor z'n sokken gereden is door deze opa zonder dat deze opa dat doorhad. Dan is de opa natuurlijk behoorlijk verbaasd, maar kan ik me de woede van de wielrenner ook wel voorstellen.
ik heb meerdere malen uit de auto moeten stappen bij stoplichten om oudere mensen te wijzen op gruwelijke fouten die ze maakten (gelukkig steeds met goede afloop omdat de andere partij in de berm uitweek / een noodstop kon maken). de oudjes op sterk water hadden het echt totaal niet door
Dat zijn geen wielrenners dan hoor, maar mensen die alleen rijden tijdens de Tour een soort van zondagsrijders onder de fietsers.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:21 schreef notagain het volgende:
de meest agressieve en fanatieke zijn ook nog degene die het dikst zijn.
die alleen de wielrenner met de tour de france tevoorschijn halen en denken dat ze supersnel zijn.
je herkent ze aan een fiets van minimaal 3000 euro, maatje xxxxl koersshirt voor hun bierpens en die altijd binnen de bebouwde kom op de rijstrook voor motorverkeer gaan fietsen.
buiten de bebouwde kom schreeuwen ze al aan de kant/oprotten en duwen ze je aan de kant.
wat wij dan altijd deden als scholier (dan wel scholier die elke dag fietst naar school + sport doet) achter deze wielrenners gaan plakken, in het wiel blijven fietsen en commentaren maken waarom die nou zo schreeuwde terwijl die zo langzaam fietst.
dat terwijl je op een doodnormale batavus zit met 3/5 versnellingen en een dikke tas achterop.
Precies... ruchtsichlos platrijden dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja je hebt gelijk alle wielrenners zijn zo,
Easy.. (op mijn scootertje).quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:37 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja probeer mij maar bij te houden
Ik pretendeer ook echt niet een fietser te zijn. Ik smijt liever met gewichten. Maar ik moet zeggen ik had ook altijd al een hekel aan die asociale wielrenners die de hele weg opeisten. Beetje vervelende lui zijn het over het algemeen.quote:
Beetje been geven en mijn paard en ik komen met onze gezamelijke 700 kilo naast je lopen. Je punt is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:37 schreef CyclingGirl het volgende:
Nooit geen is altijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:59 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Dat komt ook doordat automobilisten voor de wet vogelvrij zijn verklaard. Je kan het bijna niet zo gek maken of het is de schuld van de automobilist. Fietsers en wandelaars hebben praktisch nooit geen schuld. Maar ik moet er in deze toch in mee gaan dat wielrenners een grote ergenis zijn. Het gedrag zoals omschreven in de OP is natuurlijk wanstaltig.
dat paard van jou, zouden ze meteen moeten slachten de volgende keer dat het zich op het fietspad begeeft. het is een fietspad.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beetje been geven en mijn paard en ik komen met onze gezamelijke 700 kilo naast je lopen. Je punt is?
... oh, wacht, je punt is natuurlijk dat de meeste weggebruikers dat niet kunnen, en de wielrenner zich daarom asociaal gedraagt want ze rijden daarna toch hard door.
Wat een amateur... platrijden van een peloton gaat imho het beste met een hummer, wel even langs de car-wash gaan na afloop... je wilt niet dat alle katten uit je buurt de restjes mensenvlees eraf komen peuzelen, die kattennageltjes geven allemaal krassen in je lak.quote:
Lekker paardenbiefstukjequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:08 schreef AskBrad het volgende:
[..]
dat paard van jou, zouden ze meteen moeten slachten de volgende keer dat het zich op het fietspad begeeft. het is een fietspad.
Nee gewoon dat het meestal mensen zijn die klagen dat ALLE wielrenners aso zijn, daarom kom maar eens mee rijden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beetje been geven en mijn paard en ik komen met onze gezamelijke 700 kilo naast je lopen. Je punt is?
... oh, wacht, je punt is natuurlijk dat de meeste weggebruikers dat niet kunnen, en de wielrenner zich daarom asociaal gedraagt want ze rijden daarna toch hard door.
Hebben wel dezelfde k*tmentaliteitquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat zijn geen wielrenners dan hoor, maar mensen die alleen rijden tijdens de Tour een soort van zondagsrijders onder de fietsers.
Tuurlijk wordt er overdreven, zoals met alles op Fok! Weet je wat het is? Veel fietspaden zijn vaak behoorlijk smal. Als er iemand met een idiote snelheid achterop je komt gefietst dan schrik je je vaak dood en wordt je naast het fietspad gedreven. Het niet even inhouden van de snelheid bij het inhalen is iets wat veel mensen ergerlijk vinden, denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:12 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee gewoon dat het meestal mensen zijn die klagen dat ALLE wielrenners aso zijn, daarom kom maar eens mee rijden.
zo moeilijk is dat toch echt niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:37 schreef CyclingGirl het volgende:
Zeiken over wielrenners terwijl je zelf met die dikke reet van je paard over het fiets(!)pad banjertquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 3 uur 's middags zijn de basisscholen uit. Niet dat dat wielrenners minder asociaal maakt.
Ik heb inmiddels besloten dat als wielrenners van mening zijn dat het fietspad van hen is, ze zelf maar een manier moeten vinden om langs mij en mn paard te komen. Ik ga geen centimeter meer aan de kant voor ze.
dito. ook als ik rechts af wil slaan, zodat auto's ook rechtsaf kunnen slaan of doorrijden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:53 schreef tong80 het volgende:
Ik steek zelfs mijn arm uit op de rotonde. Je weet nooit welke debiel er in een auto zit.
de sproeier van je wissers bedoel jequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef Tsunade het volgende:
wielrenners die denken dat de weg van hen is. Ruitenwissers aan als je voorbij rijdt heeft altijd succes
al rij ik er liever overheen.
Joh!quote:Na de vechtpartij ging de wielrenner er snel vandoor. De gealarmeerde politie was vrij snel ter plaatse en heeft de achtervolging nog ingezet, maar de man was spoorloos
nee laat ze daar maar lekker zitten: heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 15 september 2010 00:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Die eerste mogen ze ook met pek en veren Amsterdam uit drijven.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef notagain het volgende:
wielrennen is dan ook voor kneusjes die een mtb-en te zwaar of te eng vinden
Zeg jij misschien ben ik wel van een hoog niveau, wie zal het weten he.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef notagain het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch echt niet.
de meesten wielrenners in nederland zitten echt niet (meer) op een hoog niveau.
wielrennen is dan ook voor kneusjes die een mtb-en te zwaar of te eng vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |