Wat is een ssaas?quote:
Niet bij mij! alles is hééééééééééééééérlijk zwartquote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot nu toe 2 dingen die me opvallen aan Chromium:
1. Als een site iets opent in een losstaand venster, dan is dat scherm ineens standaard blauw, ipv bijpassend.
Is gewoon goed hoor. Replique verkleint het automatischquote:
Speciale Software as a Servicequote:Op zondag 19 september 2010 15:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat is een ssaas?De ß staat voor ss
DAT WIST IK NIETquote:Op zondag 19 september 2010 15:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat is een ssaas?De ß staat voor ss
Grapje gekkiequote:
Heb je al in keyboard control options gekeken.quote:Op zondag 19 september 2010 14:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat : ' ) niet zo werkt als in windows
wat moeten die doen?quote:Op zondag 19 september 2010 15:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat ik net zei trouwens over dat CTRL niet werkt op Fok! in Chromium... Hebben jullie dat ook?
Ik heb wel es gezocht (nu ook nog even) maar volgens mij kan het niet...quote:Op zondag 19 september 2010 15:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je al in keyboard control options gekeken.
Zo te zien kun je daar het gedrag van de dode toesten regelen.
Nog niet uitgezocht hoe maar dat lijkt me de plek om te beginnen
[..]
bv. CTRL B maakt Bold en CTRL i maakt italic van geselecteerde tekst dmv tags.quote:wat moeten die doen?
quote:Op zondag 19 september 2010 15:36 schreef wdn het volgende:
Ik heb nu als keyboard: USA International altgr dead key:
' en " komen op zonder spatie
é á í ó ú met alt rechts
Dit willen we zien![]()
Duszijn nu weer 3 toetsen!
![]()
Ja, idd. Firefox toch wel. Niet goed getest...quote:Op zondag 19 september 2010 15:34 schreef wdn het volgende:
Jawel in FF werkt het bij mij WEL. Niet in chrome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |