Op Fok! ook niet?quote:Op zondag 19 september 2010 14:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Als programmeur heb ik die nog nooit nodig gehad
Pinda!quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 14:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Pinda!
(kijk weer een é omzeild)
(zie je het kan wel)
De hamvraagquote:
ctrl c ctrl vquote:
Ik heb een skin die bij het standaard ubuntu maverick thema pastquote:Op zondag 19 september 2010 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Chrome geinstalleerd, verdwijnt die na een reboot uit het applications menu. Maar goed, handmatig toegevoegd en dan doet hij het wel.
ee wat?quote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb een skip die bij het standaard ubuntu maverick thema past
quote:
Die is mooiquote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb een skin die bij het standaard ubuntu maverick thema past
Earthy
Yep, ik ken em!quote:Op zondag 19 september 2010 14:58 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
die geselecteerde is tof, die verandert
Ziet er goed uit, maar ik doe maar een klein beetje aan coding. In windows gebruik ik WinSCP, zodat ik via SSH meteen op de bestanden kan werken en er zit een standaard editor bij.quote:Op zondag 19 september 2010 14:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Die is mooiMerci.
Tip van mijn kant: ik gebruik Aptana Studio onder Ubuntu en onder Windows voor javascript en html coding
Hmmm? Rechter alt +e opent bij mij chrome optionsquote:Op zondag 19 september 2010 15:03 schreef Joooo-pi het volgende:
éééééééééééééééééééééééééé
rechter ALT + e
Wat is een ssaas?quote:
Niet bij mij! alles is hééééééééééééééérlijk zwartquote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Tot nu toe 2 dingen die me opvallen aan Chromium:
1. Als een site iets opent in een losstaand venster, dan is dat scherm ineens standaard blauw, ipv bijpassend.
Is gewoon goed hoor. Replique verkleint het automatischquote:
Speciale Software as a Servicequote:Op zondag 19 september 2010 15:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat is een ssaas?De ß staat voor ss
DAT WIST IK NIETquote:Op zondag 19 september 2010 15:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat is een ssaas?De ß staat voor ss
Grapje gekkiequote:
Heb je al in keyboard control options gekeken.quote:Op zondag 19 september 2010 14:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat : ' ) niet zo werkt als in windows
wat moeten die doen?quote:Op zondag 19 september 2010 15:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat ik net zei trouwens over dat CTRL niet werkt op Fok! in Chromium... Hebben jullie dat ook?
Ik heb wel es gezocht (nu ook nog even) maar volgens mij kan het niet...quote:Op zondag 19 september 2010 15:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je al in keyboard control options gekeken.
Zo te zien kun je daar het gedrag van de dode toesten regelen.
Nog niet uitgezocht hoe maar dat lijkt me de plek om te beginnen
[..]
bv. CTRL B maakt Bold en CTRL i maakt italic van geselecteerde tekst dmv tags.quote:wat moeten die doen?
quote:Op zondag 19 september 2010 15:36 schreef wdn het volgende:
Ik heb nu als keyboard: USA International altgr dead key:
' en " komen op zonder spatie
é á í ó ú met alt rechts
Dit willen we zien![]()
Duszijn nu weer 3 toetsen!
![]()
Ja, idd. Firefox toch wel. Niet goed getest...quote:Op zondag 19 september 2010 15:34 schreef wdn het volgende:
Jawel in FF werkt het bij mij WEL. Niet in chrome.
Dat vind ik ook érg irritant ja, het gebeurt mij alleen amper, maar da's een ander verhaal.quote:Op zondag 19 september 2010 15:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Waar ik altijd zo van baal is dat mijn klembord leeg is als ik de applicatie waaruit ik kopieer sluit. Hoe doen jullie dat?
Een echte logica zit er inderdaad niet in behalve dat ze bij elkaar in de buurt zitten. Maar altgr+" en dan e werkt ook prima.quote:Op zondag 19 september 2010 15:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Beetje onlogisch
Ik blijf bij USA with dead keys. Dan maar : ' spatie )
2005quote:Op zondag 19 september 2010 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
Oplossing klembord probleem:
http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=44531&postcount=1
Ok...quote:Op zondag 19 september 2010 15:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Test jij het? dan ga ik het ook gebruiken
De r zit naast de e en de j lijkt op de i.quote:Op zondag 19 september 2010 15:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Beetje onlogisch
Ik blijf bij USA with dead keys. Dan maar : ' spatie )
LOLquote:The US-International keyboard layout is nearly exclusively used in the Netherlands. The Dutch layout is a historical one and it is virtually impossible to find keyboards with its key mapping. However in retail the extra characters (blue in the image) are not always engraved on the keyboard, with ¤ (AltGr+5) being the exception. Also, the AltGr key is often simply marked "Alt". Not having the keys engraved doesn't influence functionality. Many computer experienced Dutch people still use alt+number codes to type accented characters, though use of the spelling checker is getting more common. Others, especially younger ones, don't even bother to use accents at all.
zie "parcelite" in USCquote:Op zondag 19 september 2010 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
Oplossing klembord probleem:
http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=44531&postcount=1
Menu + 5 zou dan ook gewoon ¤ moeten zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 15:50 schreef ouderejongere het volgende:
In Systeem/Toetsenbord/Voorkeuren is onder Opties 'Samensteltoets positie'
Ik heb daarvoor de Menutoets in gebruik (tussen r-win en r-crtl), aangezien ik die nooit gebruik
menu + e + = = ¤
menu + y + = = ¥
menu + c + , = ç
menu + ss = ß
Ralt + 5quote:Op zondag 19 september 2010 16:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Menu + 5 zou dan ook gewoon ¤ moeten zijn.
Nu paar keer getest. Het werktquote:Op zondag 19 september 2010 16:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgens mij werkt jouw link ook PiRANiA, draait als proces 1Mb geheugen...
Gaaf!quote:Op zondag 19 september 2010 16:07 schreef wdn het volgende:
Unicode bestaat ook nog
ctrl shift U en dan de cijfers voor egrave.
even zoeken wat dat ook alweer was
edit
Hmmm dat geeft een È
edit 2
ctrl shift U000E8
è
gevonden![]()
altgr+: ookquote:Op zondag 19 september 2010 16:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gaaf!
ctrl + shift u00b0 ° geeft graden °C alleen heb ik die code moeten opzoeken
Schaatsbabe Hege Bøkko, hoe maak jij die ø ?
altgr+lquote:Op zondag 19 september 2010 16:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gaaf!
quote:
Veel sneller dan samensteltoets + o + /quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
altgr+l
-edit-
Ik weet ook even niet waarom dat in 2 posts moest
Oh die moet ik ook onthouden!quote:Op zondag 19 september 2010 16:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gaaf!
Hoe krijg je dan dat 2e blauwe teken, als er 2 blauwe tekens op een knop zitten?quote:Op zondag 19 september 2010 16:32 schreef ouderejongere het volgende:
Ik hoop dat de site hotlinking toestaat
[ afbeelding ]
Dit komt redelijk overeen.
AltGr + Shift + toetsquote:Op zondag 19 september 2010 16:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan dat 2e blauwe teken, als er 2 blauwe tekens op een knop zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |