SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja en voor op vakantie zijn ze ook ideaal, ipv voor aan een meter boeken mee te nemen..quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
m'n zusje heeft zo'n ding, neef van Mr.Mo ook, maar ik ben er niet weg van, geef mij maar gewoon een laptop...
ooit wil ik nog wel een simpele e-reader, ooit, maar dan vooral voor studiemeuk.. 'echte boeken' lees ik liever gewoon écht
zo een bieb wil ik ook thuisquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja en voor op vakantie zijn ze ook ideaal, ipv voor aan een meter boeken mee te nemen..
Maar ik wil een bibliotheek later (zo een die over de deur doorloopt) dus ja, dan moet je wel gaan sparen
Mr. Mo moet eens een keer met Mr Hosti pratenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
hier zijn we ook al een eind op weg.. en dan staat niet eens alles nu in de boekenkast: Mr.Mo heeft nog een gigantische SF-boeken collectie bij z'n ouders staan!
Veel Asimov en dat soort ongeinquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mr. Mo moet eens een keer met Mr Hosti praten
Asimovquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Veel Asimov en dat soort ongeinen natuurlijk Dune
Oy, mijn Lundia gaat al langzaam maar zeker door de plankjes heen. Maar die SF boeken van Asimov stammen allemaal uit de jaren 30 tot 80, en die zijn niet te krijgen. Of nou ja, alleen als afgeragde pocket van Amazon.comquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
echte boeken Sander, dat papier, de geur, de bibliotheek![]()
hij vindt 't nog wel leuk, maar men is hier de laatste tijd meer into de reisverslagen enzo, voorbereiding voor DE REIS, jeweetschquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Asimoven Frank Herbert ben ik nooit echt fan van geweest. Issie nog steeds into SciFi?
Hij leeft niet meer, dus dat denk ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Asimoven Frank Herbert ben ik nooit echt fan van geweest. Issie nog steeds into SciFi?
is Mr.Mo dood? Wie is er dan nu thee aan het zetten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Hij leeft niet meer, dus dat denk ik niet
sufkutquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Hij leeft niet meer, dus dat denk ik niet
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is Mr.Mo dood? Wie is er dan nu thee aan het zetten?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:50 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
Sander is een faler, met z'n iPad. Ik daarentegen dacht er vanochtend wel aan
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tnx, ik zit zooo te grijnzen nu in college
En dat terwijl ik net nog wilde posten dat ik mijn cijfer onderhand eens terug wilde
Cool! Kun je me ff laten weten bij welk bedrijf dat is? Ik ben langzaamaan maar eens aan het zoeken naar een stageplek voor de vertaalminor van periode 3 en 4. Misschien kunnen ze daar nog wel iemand gebruiken (zonder jouw plek weg te kapen uiteraardquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:vacature gezien voor vertaler-revisor in Nijmegen, Engels
![]()
meteen gebeld, hopelijk hoor ik snel wat
Ok! Veel succes!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
als ik 'er' niet doorheen kom ofzo dan laat ik 't ook wel ff weten. Als ik er wel 'doorheen' kom ook
Dat kan jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zag ik gisteren Dupje in de Refter?
Je was net aan het genieten (quote:
Haha ja het was heerlijk. Refter etenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je was net aan het genieten () van een maaltijd?
quote:
Dat dus!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
OHJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Studielast: 11
Resultaat: 7,5
Ik mag nu OFFICIEEL mastervakken volgen
EN nooit meer dat klote vak, en nog een 7.5 ook![]()
Terwijl ik die week zelf amper geleerd heb, gewoon relaxed wat dingen doorgenomen
Nouja, het heeft je al een voeding gekost en nu werkte je pc weer niet. Trek je conclusiesquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:44 schreef Rituals het volgende:
Volgens mij vroeg IB het, maar mijn stopcontacten zijn niet geaard. Is dat erg?
Kan ik een stopcontact makkelijk zelf vervangen? De stekkerdoos is trouwens wel geaard, maakt dat nog iets uit?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, het heeft je al een voeding gekost en nu werkte je pc weer niet. Trek je conclusies.
Als de doos wel geaard is, en het stopcontact niet, wat denk je dat er dan wél geaard is? Helemaal niksquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kan ik een stopcontact makkelijk zelf vervangen? De stekkerdoos is trouwens wel geaard, maakt dat nog iets uit?
Als je jezelf al wil voorstellen met 'Yashi' dan Fok je te veelquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ging net bellen voor mijn loonstrookjes, en ik wilde automatisch zeggen met *yashi van Naam verzekeraar*
Sterkte.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:10 schreef royjn het volgende:
Lees net dat ik kaartjes gewonnen heb voor Moke
Haha neequote:
Die combi tussen Moke en Metropole orkest maakt het juist weer interessant. vind ik iigquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha neeMoke is alleen niet zo leuk meer, statische optredens en nummers die op 2 á 3 na niet van hele hoge kwaliteit zijn imho
Er valt regen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:58 schreef royjn het volgende:
Dooie boek hier btw. Is er wat te doen in Nijmegen?
Ik hoop het eerste..quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:02 schreef Swine het volgende:
Prorail eist geld van jonge vandalen
Hoe werkt zoiets nou eigenlijk? Ben je dan echt fucked for life of zouden er afkoopsommen geregeld worden die uiteindelijk toch wel weer veel lager uitvallen?
vraag t aan yashaquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:02 schreef Swine het volgende:
Prorail eist geld van jonge vandalen
Hoe werkt zoiets nou eigenlijk? Ben je dan echt fucked for life of zouden er afkoopsommen geregeld worden die uiteindelijk toch wel weer veel lager uitvallen?
Je kan ook een stekkerdoos ertussen zetten met een zekering erin of een filterdinges geval. Bquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Kan ik een stopcontact makkelijk zelf vervangen? De stekkerdoos is trouwens wel geaard, maakt dat nog iets uit?
Ging volgens mij meer om de aarding. Je kan makkelijk een stopcontact vervangen alleen moet er ook een aarde draad liggen in de buis.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan ook een stekkerdoos ertussen zetten met een zekering erin of een filterdinges geval. B
Ik bedoel gewoon een spanningsbeveiliger.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef royjn het volgende:
[..]
Ging volgens mij meer om de aarding. Je kan makkelijk een stopcontact vervangen alleen moet er ook een aarde draad liggen in de buis.
En nee niet de verwarming oid gebruiken als aarde.
pff al paar werken met een verslag bezig voor een klant. Zoveel meetdata wat nog geanalyseerd moet worden.
Wordt weer nachtwerk of helemaal niet slapen. Moet morgen af zijn..
Trusten CPquote:
er is een vraag voor jequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gezellig bij pap en mam geweest
Meteen kaartjes gereserveerd voor We will rock you voor over twee wekenBen benieuwd
Ik heb zo'n vermoeden dat het voor mij niet makkelijk isquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef royjn het volgende:
[..]
Ging volgens mij meer om de aarding. Je kan makkelijk een stopcontact vervangen alleen moet er ook een aarde draad liggen in de buis.
En nee niet de verwarming oid gebruiken als aarde.
Te koop bij de Handyman e.d.? Duur? Het klinkt wel nuttig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon een spanningsbeveiliger.
Jij zegt dat het aan mij gevraagd moet worden, ik zie het daarna niet direct aan mij worden gevraagd?quote:
wat is je probleem, en doe eens n pic, daar ben je goed inquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het voor mij niet makkelijk is![]()
.
[..]
Te koop bij de Handyman e.d.? Duur? Het klinkt wel nuttig.
Yep! Duur? Volgens mij iets van twee tientjes! Goedkoper dan een nieuwe voeding!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het voor mij niet makkelijk is![]()
.
[..]
Te koop bij de Handyman e.d.? Duur? Het klinkt wel nuttig.
Vond de uitleg van Cali ook vrij helder eigenlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij zegt dat het aan mij gevraagd moet worden, ik zie het daarna niet direct aan mij worden gevraagd?
Bovendien had Cali het al beantwoord toch? (ik heb verder geen idee waar het over gaat want ben te lui om op de link te klikken)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is je probleem, en doe eens n pic, daar ben je goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat valt mee! Misschien morgen maar eens naar kijken. Mijn bureaulampje is ook relatief vaak kapot (afgelopen vrijdag nog). Dat heeft wellicht ook met het stopcontact te maken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Duur? Volgens mij iets van twee tientjes! Goedkoper dan een nieuwe voeding!Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:23 schreef Rituals het volgende:
[..]Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat valt mee! Misschien morgen maar eens naar kijken. Mijn bureaulampje is ook relatief vaak kapot (afgelopen vrijdag nog). Dat heeft wellicht ook met het stopcontact te maken?______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]slechte4 stroom, denk ik. Stinkt die ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat valt mee! Misschien morgen maar eens naar kijken. Mijn bureaulampje is ook relatief vaak kapot (afgelopen vrijdag nog). Dat heeft wellicht ook met het stopcontact te maken?All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Jup, is gewoon onrechtmatige daad van het kind dan, en daar zijn de ouders van een kind jonger dan 14 voor aansprakelijk (artikel 6:169 BW) en als ze tussen de 14 en 16 zijn, zijn de ouders alleen aansprakelijk als de ouder of voogd kan worden verweten dat zij de daad niet hebben voorkomen.. anders het kind zelf volgens mijquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:18 schreef Swine het volgende:
Vond de uitleg van Cali ook vrij helder eigenlijk![]()
Verdiende loontje dus. Alleen vraag ik me af of dit ook toepasbaar is op minderjarigen omdat daar de WA van de ouders wordt aangesproken. Ze zijn dan wel verantwoordelijk voor de daden van hun kind, maar aan de andere kant vind ik het moeilijk om ze daarvoor te straffen Het hele 'het ligt aan de opvoeding'-verhaal terzijde. Zouden die kinderen dan pas vanaf hun 18e / 21e / 23e beginnen met betalen, of kan het recht zoiets niet uitstellen?
En als het kind aansprakelijk is? Wet schuldsanering natuurlijke personen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, is gewoon onrechtmatige daad van het kind dan, en daar zijn de ouders van een kind jonger dan 14 voor aansprakelijk (artikel 6:169 BW) en als ze tussen de 14 en 16 zijn, zijn de ouders alleen aansprakelijk als de ouder of voogd kan worden verweten dat zij de daad niet hebben voorkomen.. anders het kind zelf volgens mij
Enerzijds helemaal waar. Anderzijds lokt die apparatuur bepaald gedrag uit. Mensen zien het en gaan automatisch op de rem, uit voorzorg, ook al rijden ze niet te snel. Of ze twijfelen of ze niet toevallig 100 mogen ipv 120 en remmen voor de zekerheid maar. Het zou niet zo moeten zijn, maar zo gaat het wel regelmatig. Je moet ze de kost niet willen geven die voor de zekerheid remmen. Dus ondanks dat ze niet te snel rijden, toch die reactie op de apparatuur. Er is namelijk nergens vastgesteld of de motorrijder of één van de voorgangers te snel gereden heeft. Wel schijnt een ooggetuige verklaard te hebben dat een auto vóór de motorrijder heeft geremd voor de apparatuur. Dan heeft de motorrijder misschien niet eens te snel gereden dus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:18 schreef Swine het volgende:
'KLPD schuldig aan dood motorrijder'
Dit is de omgekeerde wereld! Omdat de KLPD flitst zijn ze schuldig aan de dood van die man?! Als iedereen daar netjes volgens de voorgeschreven snelheid had gereden, had niemand plots hoeven remmen en had iedereen vrolijk thuis op de bank gezeten. Zo simpel is het toch gewoon?![]()
Maar daardoor wel morgen overdag vrijquote:Op woensdag 15 september 2010 00:49 schreef royjn het volgende:
pfff, nog 7 uur te gaan. Er begint een beetje schot in te komen.
Maar nog een lange weg te gaan
Ben morgen vrij, maar moet echt wat doen aan mijn ritmequote:Op woensdag 15 september 2010 02:06 schreef royjn het volgende:
Kunt wel merken dat de colleges weer zijn begonnen
truste
Wel al een lijntje gehad of nog niet?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:45 schreef royjn het volgende:
Zo het klokje helemaal rond zien gaan gisteren en vandaag. Op naar de volgende 24 uur
Respect! Het voldane gevoel als het af is maakt een hoop goedquote:Op woensdag 15 september 2010 08:45 schreef royjn het volgende:
Zo het klokje helemaal rond zien gaan gisteren en vandaag. Op naar de volgende 24 uur
Wel zonde dat je dan Singstar niet hebt natuurlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 07:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh, de ps3 staat op gesorteerd bij het distributiecentrum, zal die toch al vandaag komen
Aai.gifquote:Op woensdag 15 september 2010 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
Motdomme, wat voel ik me ineens kut zeg
Neequote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kutgevoel enkele dagen na XTC?
Dat zal het wss zijn
Neequote:
Inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2010 13:29 schreef Swine het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilm_je_werkplek.html Wat een gekken zeg![]()
quote:Hij gaat er vanuit dat het bestuur van de Tweede Kamer besluit de Algemene Beschouwingen, het traditionele debat na Prinsjesdag over de kabinetsplannen, te schrappen.
Bronquote:Als er volgende week geen Algemene Beschouwingen zijn in verband met de demissionaire status van het kabinet
Het waait te hard om een pakketje af te leverenquote:
Goed bezig hoor. Zou me niet meer kunnen concentreren op werk of studie als ik een nacht heb doorgehaald met alleen maar typwerkquote:Op woensdag 15 september 2010 17:09 schreef royjn het volgende:
En het rapport wordt gereviewed. nu nog x aantal keer aanpassen en reviewen en dan kan het naar de klant.
dan hoop ik dat je geen werk of studie hebt morgen, want vannacht gaan we bier drinkenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Zou me niet meer kunnen concentreren op werk of studie als ik een nacht heb doorgehaald met alleen maar typwerk
Is er wel iets te beleven dan? Het is een doorsnee woensdag toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je geen werk of studie hebt morgen, want vannacht gaan we bier drinken
ik hoef nog steeds niet te werken
Haha, het ging ook wel erg snelquote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef Swine het volgende:
Hee Rituals! Het duurde gewoon een volle tien seconde voor ik doorhad naar wie ik aan het zwaaien was![]()
Nogmaals
er is psychologiefeestquote:Op woensdag 15 september 2010 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is er wel iets te beleven dan? Het is een doorsnee woensdag toch?
Oeh psychologie...ik dacht een HAN-feestje. Misschien dan toch wel vanavondquote:
Leuk, maar ik ben morgen niet vrijquote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie en rituals, biertje doen ?
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ieuw al die mensen van de HAN, snap wel dat je dan niet wilt gaan
Heb wel eens vaker een nachtje overgeslagen. Gelukkig niet allemaal voor mij werk haha.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Zou me niet meer kunnen concentreren op werk of studie als ik een nacht heb doorgehaald met alleen maar typwerk
doe maar snel, anders heb je t zwaar morgenochtendquote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Oeh psychologie...ik dacht een HAN-feestje. Misschien dan toch wel vanavondMoet eerst nog wat zelfstudie afmaken
kut voor jequote:Op woensdag 15 september 2010 21:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk, maar ik ben morgen niet vrij.
Ik heb om 08.45 uur een collegequote:Op woensdag 15 september 2010 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kut voor jewat zijn je plannen dan ?
Buienradar maakt me aan 't huilen, dus ik denk het nietquote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie en rituals, biertje doen ?
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Buienradar maakt me aan 't huilen, dus ik denk het niet
1) Bij de HAN zijn de nieuwe studenten nog jonger dan bij de uni.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ieuw al die mensen van de HAN, snap wel dat je dan niet wilt gaan
Het gaat zo al regenen.quote:
Beetje voorspelbaar.quote:
Jupquote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 16 september 2010 07:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
JupJij bent er ook weer lekker vroeg bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
geen idee, denk verkeerde kip gegeten ofzoquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 07:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ja vroeg college vandaag, o.a. hieroverThx, en fucking iew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 16 september 2010 07:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ja vroeg college vandaag, o.a. hieroverWas da? doorligwond gone bad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
Ik heb de afbeelding nu een paar keer gezien en inmiddels vind ik het niet erg meerquote:Op donderdag 16 september 2010 07:58 schreef HostiMeister het volgende:
kun je dat wel aan op de vroege ochtend???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt een leuk college![]()
.
Een doorligwond inderdaad (decubitus ulcus).quote:Your body. Your soul. Your rituals.
Dan snij je dat toch weer gewoon ook weg? O, wacht dat kan niet, want dan komt het weer terug toch? !quote:
Uit die doorligwond komt ook een soort kwark, dus achquote:Op donderdag 16 september 2010 08:10 schreef motorbloempje het volgende:
gátver! Mijn kwark kwam er bijna weer uit
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb de afbeelding nu een paar keer gezien en inmiddels vind ik het niet erg meer. Deze zat ook bij de sheets. Keloidvorming na een besnijdenis
Wat is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt een leuk college![]()
.
Ziet er niet goed uit
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb de afbeelding nu een paar keer gezien en inmiddels vind ik het niet erg meer. Deze zat ook bij de sheets. Keloidvorming na een besnijdenis
Ook een manier van penisvergroting danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt een leuk college![]()
.
[..]
Een doorligwond inderdaad (decubitus ulcus).![]()
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 16 september 2010 09:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ook een manier van penisvergroting dan
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan snij je dat toch weer gewoon ook weg? O, wacht dat kan niet, want dan komt het weer terug toch? !
Excessieve littekenvorming die verder gaat dan nodig is zeg maar. Als je googled krijgt je nog meer nare afbeeldingen. Mocht je daar behoefte aan hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uit die doorligwond komt ook een soort kwark, dus ach.
[..]
Wat is dat dan?Ziet er niet goed uit
.
Om het goed te maken:quote:Op donderdag 16 september 2010 09:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Rituals, ik vond de dag leuker beginnen toen je nog gewoon tieten postte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik fietste net door die enorme regenbui en ben nu nat tot op m'n string.
Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ze zei dat ze een string aan had
Wie was dat? Ik heb die aflevering ook gezien! Was het Steef?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Californium het volgende:
Even take me out van gister kijken... Mentorbroertje zit erin
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:47 schreef morgane het volgende:
[..]
Wie was dat? Ik heb die aflevering ook gezien! Was het Steef?
Lijkt me zo pijnlijk om af te gaan op tv op je uiterlijk/ levensstijl. Respect voor de mannen die daar durven te staanquote:Op donderdag 16 september 2010 14:48 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
had gister geen tijd. Hij is ook een collega van mijn vriend
dus ik weet al wel dat hij geen date had
Leuk he, een weddenschap verliezen
Ik was nieuwsgierig! Steef woont in NijmWegenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Californium het volgende:
Even take me out van gister kijken... Mentorbroertje zit erin
Anders was het ook niet mijn mentorbroertjequote:Op donderdag 16 september 2010 15:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig! Steef woont in NijmWegen. Verder knap dat hij er durf te staan!
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 16 september 2010 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Anders was het ook niet mijn mentorbroertje![]()
Whehe.... limbolander hequote:Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik vind het altijd zo storend als mensen NijmWegen zeggen in plaats van Nijmegen
.
geen idee... zal mijn vriend eens vragenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Wat was de weddenschap?
Luister dan zelf eens naar hoe hij praatquote:Op donderdag 16 september 2010 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Wordt hier nu aan limbobashing gedaan??
Een ekte limbabwaan dus? Kan ik niet aan, doe ik niet aan, hou ik niet vanquote:Op donderdag 16 september 2010 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Luister dan zelf eens naar hoe hij praat
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
een ektequote:Op donderdag 16 september 2010 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een ekte limbabwaan dus? Kan ik niet aan, doe ik niet aan, hou ik niet van
Vroeg ik jou wat, blaag?quote:
Oef, wat matig is het leven dan als je niet eens ABN kan ouwehoerenquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
weer lekker porno opslaan dusquote:Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef Swine het volgende:
Jeej, ook mijn speelgoed binnengekregen! Nieuwe NAS met twee schijven
3TB, maar ik laat het merendeel synchroon lopen. Ben nu alles kwijtgeraakt wat op mijn 1TB schijf stond de echt belangrijke shit had ik wel op back-up en dat geintje gaat me dus never nooit nog eens gebeuren.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weer lekker porno opslaan dus
wat is de totale capaciteit?
welkomquote:Op donderdag 16 september 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik meld me hier ook maar even. Tegenwoordig wonend in Elst, schoolgaand in Nijmegen.
Hoiquote:Op donderdag 16 september 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik meld me hier ook maar even. Tegenwoordig wonend in Elst, schoolgaand in Nijmegen.
Hoiquote:Op donderdag 16 september 2010 16:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welkom
wat studeer je, hoe oud ben je, en heb je een vriendje?
Ah het HLO leuk, daar ken ik genoeg docenten iigquote:Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HoiHLO, biologie en medisch om precies te zijn, ik ben 19 en ik heb een vriendje.
Op de intro ontmoet of wat? Da's altijd cutequote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben nog een nieuwe HLO'er he![]()
Ja gewoon, het is nog helemaal nieuw, sinds een paar dagen.
Swarma's hunting season has started!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee, nog van hierEn hij zit op mijn vorige school, in Leeuwarden.
Dank je!
Kom je ook oorspronkelijk uit die regionen, of een eerdere studie? Is wel een eindje hier vandaan zegquote:Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee, nog van hierEn hij zit op mijn vorige school, in Leeuwarden.
Dank je!
FU bitchquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
en waarom zijn wij niet uitgenodigd?
Werden wij gister wel uitgenodigd voor een bierrie dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
en waarom zijn wij niet uitgenodigd?
Inside info of lees ik ergens overheen?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef Swine het volgende:
[..]
FU bitchNog kieskeurig zitten wezen ook
Vroeg ik me ook al af. Swine komt vaak nogal labiel over als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inside info of lees ik ergens overheen?
Ja hij komt dalijk bij mij eten (en anderen) en wij eten boerenkool. Maar nou wil die dus blijkbaar liever pannenkoekenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inside info of lees ik ergens overheen?
Logisch want pannenkoeken ownen boerenkool de pan uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja hij komt dalijk bij mij eten (en anderen) en wij eten boerenkool. Maar nou wil die dus blijkbaar liever pannenkoeken
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Swine komt vaak nogal labiel over als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Logisch want pannenkoeken ownen boerenkool de pan uit.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Boerenkool![]()
Dat hadden wij zondag al op
IB kookt hier altijdquote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef swarmahoer het volgende:
swine heeft me teminste uitgenodigd voor t avondeten
yashi denkt weer makkelijk eronderuit te komen he, alleen voor haar en ib koken
ik heb geen bier gedronken, maar je bent altijd welkomquote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Werden wij gister wel uitgenodigd voor een bierrie dan?
Ik ook van jou hoorquote:
Je vroeg alleen Mikkie en Ritualsquote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb geen bier gedronken, maar je bent altijd welkom
Welke klas? zie het al eerste.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HoiHLO, biologie en medisch om precies te zijn, ik ben 19 en ik heb een vriendje.
ow toen, volgens mij was jij niet online toen, maar je weet dat je altijd mee mag he!!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je vroeg alleen Mikkie en Rituals
dagelijks.....quote:Op donderdag 16 september 2010 17:15 schreef Rituals het volgende:
Ik kan niet inloggen bij BB. Meer mensen met dat probleem?
Na 15x proberen deed hij het weer.
Waar kan ik dat doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, moet je je cookies verwijderen.. Echt schijt irritant is dat
Irritant! Ik heb het ook vaker, maar normaal lukt het na twee keer wel.quote:
Dankje! Maar hij doet het nog steeds niet goedquote:Op donderdag 16 september 2010 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij firefox bij extra, dan opties en dan privacy, en dan staat daar individuele cookies verwijderen.. Dan typ ik altijd blackboard in en gooi ze weg
Firefox.quote:
jij ging toch wegquote:Op donderdag 16 september 2010 17:15 schreef Rituals het volgende:
Ik kan niet inloggen bij BB. Meer mensen met dat probleem?
Na 15x proberen deed hij het weer.
Ik ging eindelijk wat doen voor de uni, maar BB werkt niet helemaal meequote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
dat blok post-its heb ik ook!
Gewoon voor de slaapkamerdeur zetten, werkt primaquote:Op donderdag 16 september 2010 18:35 schreef vogelkooi het volgende:
Goed idee, doe ik ook eens met het zwerf aval hier van me ganggenoten,
Jep, kom uit een klein gehucht vlak onder Sneek.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom je ook oorspronkelijk uit die regionen, of een eerdere studie? Is wel een eindje hier vandaan zeg
Swarma, wanneer gaan we bier drinken dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Swarma's hunting season has started!![]()
Maar verder welkom hoor
1e.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Welke klas? zie het al eerste.
Ik zit nu ook op het HLO, tweede klas biologische richting.
Dus....quote:Op donderdag 16 september 2010 19:21 schreef AMDB het volgende:
Vrij geniaal, niet plannen om uit te gaan en dan uiteindelijk om deze tijd wakker worden nadat je toch gegaan bent![]()
Op een vrij toffe afterparty beland, kan me nog herinneren dat iemand gevallen was en een ambulance kwam, om 9 uur vanochtend de bus genomen zie ik aan het buskaarte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |