SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja en voor op vakantie zijn ze ook ideaal, ipv voor aan een meter boeken mee te nemen..quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
m'n zusje heeft zo'n ding, neef van Mr.Mo ook, maar ik ben er niet weg van, geef mij maar gewoon een laptop...
ooit wil ik nog wel een simpele e-reader, ooit, maar dan vooral voor studiemeuk.. 'echte boeken' lees ik liever gewoon écht
zo een bieb wil ik ook thuisquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja en voor op vakantie zijn ze ook ideaal, ipv voor aan een meter boeken mee te nemen..
Maar ik wil een bibliotheek later (zo een die over de deur doorloopt) dus ja, dan moet je wel gaan sparen
Mr. Mo moet eens een keer met Mr Hosti pratenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
hier zijn we ook al een eind op weg.. en dan staat niet eens alles nu in de boekenkast: Mr.Mo heeft nog een gigantische SF-boeken collectie bij z'n ouders staan!
Veel Asimov en dat soort ongeinquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mr. Mo moet eens een keer met Mr Hosti praten
Asimovquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Veel Asimov en dat soort ongeinen natuurlijk Dune
Oy, mijn Lundia gaat al langzaam maar zeker door de plankjes heen. Maar die SF boeken van Asimov stammen allemaal uit de jaren 30 tot 80, en die zijn niet te krijgen. Of nou ja, alleen als afgeragde pocket van Amazon.comquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
echte boeken Sander, dat papier, de geur, de bibliotheek![]()
hij vindt 't nog wel leuk, maar men is hier de laatste tijd meer into de reisverslagen enzo, voorbereiding voor DE REIS, jeweetschquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Asimoven Frank Herbert ben ik nooit echt fan van geweest. Issie nog steeds into SciFi?
Hij leeft niet meer, dus dat denk ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Asimoven Frank Herbert ben ik nooit echt fan van geweest. Issie nog steeds into SciFi?
is Mr.Mo dood? Wie is er dan nu thee aan het zetten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Hij leeft niet meer, dus dat denk ik niet
sufkutquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Hij leeft niet meer, dus dat denk ik niet
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is Mr.Mo dood? Wie is er dan nu thee aan het zetten?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:50 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
Sander is een faler, met z'n iPad. Ik daarentegen dacht er vanochtend wel aan
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tnx, ik zit zooo te grijnzen nu in college
En dat terwijl ik net nog wilde posten dat ik mijn cijfer onderhand eens terug wilde
Cool! Kun je me ff laten weten bij welk bedrijf dat is? Ik ben langzaamaan maar eens aan het zoeken naar een stageplek voor de vertaalminor van periode 3 en 4. Misschien kunnen ze daar nog wel iemand gebruiken (zonder jouw plek weg te kapen uiteraardquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:vacature gezien voor vertaler-revisor in Nijmegen, Engels
![]()
meteen gebeld, hopelijk hoor ik snel wat
Ok! Veel succes!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
als ik 'er' niet doorheen kom ofzo dan laat ik 't ook wel ff weten. Als ik er wel 'doorheen' kom ook
Dat kan jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zag ik gisteren Dupje in de Refter?
Je was net aan het genieten (quote:
Haha ja het was heerlijk. Refter etenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je was net aan het genieten () van een maaltijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |