Ik had maar 43 contacten over gezet, omdat ik met de rest toch amper contact meer had dus ik dacht, met 1000 smsjes kan ik hun wel even berichten ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:58 schreef L3IPO het volgende:
Jij gaat iedereen smsen met je nieuwe nummer?
Nee een topic op fok openen is makkelijker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:56 schreef karr-1 het volgende:
Terug gaan naar de winkel en vragen wat de mogelijkheden zijn. Of Hi bellen en vragen wat de mogelijkheden zijn.
Wat heeft KPN te maken met de fouten van The Phone House? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:26 schreef AlphaOmega het volgende:
Je krijgt nu gratis een sportwagen... en een villa... zou ik doen, maar hé, het is KPN die daar iets over kan zeggen, dus vraag het die partij eens, voor de verandering...
Als hier blijkt dat een poging bij voorbaat kansloos is, kan ik mezelf beter de moeite besparen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:01 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee een topic op fok openen is makkelijker.
Ja, de poging is bij voorbaat kansloos.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:37 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als hier blijkt dat een poging bij voorbaat kansloos is, kan ik mezelf beter de moeite besparen.
Of het kansloos is weet je pas als je het doet. Ik zou het oordeel van Fok niet perse als waar aannemen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:37 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als hier blijkt dat een poging bij voorbaat kansloos is, kan ik mezelf beter de moeite besparen.
Que? Fok is de weg, de waarheid en het licht...quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:50 schreef karr-1 het volgende:
Of het kansloos is weet je pas als je het doet. Ik zou het oordeel van Fok niet perse als waar aannemen.
Als je het eerst doet, is het niet meer "bij voorbaat"quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:50 schreef karr-1 het volgende:
Of het kansloos is weet je pas als je het doet.
truequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je het eerst doet, is het niet meer "bij voorbaat"
The Phone House. Klaar, de partij die de fuckup gemaakt heeft bedoelde ik, en ja, een dergelijke vraag stellen op een forum, van mij mogen ze hem een miljoen schadevergoeding betalen, maar hé, ik ga daar niet over, net als de meeste Fok!kers hier. Of de Phone House moet net als de Wehkamp zo'n gast hebben die speurt naar mensen met issues met zijn/haar bedrijf...quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat heeft KPN te maken met de fouten van The Phone House? Dacht het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |