quote:
Je kan het altijd proberen? Wat heb je te verliezen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef MHD83 het volgende:
In hoeverre is het "done" om na een week of 6 nog iemand aan te spreken op een dating-site, nadat je 1 op zich wel leuke date hebt gehad waarbij zij aangaf mee naar huis te willen, waar ik toen niet echt op zat te wachten?
Hangt er vanaf. Met welke woorden heb je haar destijds afgewezen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef MHD83 het volgende:
In hoeverre is het "done" om na een week of 6 nog iemand aan te spreken op een dating-site, nadat je 1 op zich wel leuke date hebt gehad waarbij zij aangaf mee naar huis te willen, waar ik toen niet echt op zat te wachten?
Nou ik heb niks van me laten horen, da's best een rotstreek.. en mijn uitleg klinkt niet zo goed, dus.. ik ga 't gewoon doen danquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen? Wat heb je te verliezen.
Haha! Nee.. ik was druk met mijn werk zei ik, dus heb d'r netjes op het station afgeleverd..quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Met welke woorden heb je haar destijds afgewezen?
• "Wat, mee naar mijn huis? Dacht het ff niet, vieze slet!"
Not done, vergeet het maar, kans verkeken.
• "Mee naar mijn huis? Euh mijn opa is overleden en ligt opgebaard in mijn slaapkamer, dus doe maar even niet deze keer"
Nog niet kansloos, gewoon ervoor gaan!
Tssch, je bent me wel aan het uitschelden de laatste tijd! Eerst me al een moreel verwerpelijk monster noemen en nu ook nog een racist.quote:
Hij vond haar eerst te lelijk. Nu heeft hij eens goed in de spiegel gekeken, en merkt hij dat hij zelf nóg veel lelijker is. Dus heeft hij zijn normen maar verlaagd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoezo ben je van gedachten veranderd dan?
Bij mij doet ie het nog gewoon hoor..quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:25 schreef Natalie78 het volgende:
OT Hey 't was toch zo dat als je naast een topictitel op >> klikt je direct naar de laatste post gaat?
Als ze wanhopig is maak je nog een kans. Heeft ze ook maar iets dat op een ruggengraat lijkt, zou ik het als ik jou was niet eens meer proberen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef MHD83 het volgende:
MHD83 komt zelf ook over als een slappe zak, dus dan zijn ze voor elkaar gemaaktquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als ze wanhopig is maak je nog een kans. Heeft ze ook maar iets dat op een ruggengraat lijkt, zou ik het als ik jou was niet eens meer proberen.
KIjk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:42 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben dat ook wel door hoor.
"Oh ik krijg na 6 weken ineens weer een smsje van die eikel, hij zal wel even niks te neuken hebben en denkt aan mij nu even een makkelijke prooi te hebben".
Zegt ze 'ja, gezellig, kom maar langs!' dan is ze te makkelijk en heeft ze geen zelfrespect.
Zegt ze 'rot op gast, het is graag of niet', dan heeft ze haar waardigheid behouden en moet je maar weer iemand anders zien te regelen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef macondo het volgende:
Probeer het toch maar MHD83. Voor jou een gegarandeerde mislukking, maar voor ons weer wat te laggen
Ghehe.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:43 schreef macondo het volgende:
Probeer het toch maar MHD83. Voor jou een gegarandeerde mislukking, maar voor ons weer wat te laggen
En ook in het klassieke 'oh ik ben afgelopen weekend iemand tegengekomen'-smoesje getrapt zo te zien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:40 schreef Maanvis het volgende:
Renske (die meid die die blog over Silenus had geschreven) stopt met internet daten.
http://beingrenske.blogsp(...)ater-part-seven.html
Wat jammer.
Arme spirit82quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
En ook in het klassieke 'oh ik ben afgelopen weekend iemand tegengekomen'-smoesje getrapt zo te zien.
Nextlover, dat is toch zoiets als Paiq?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:40 schreef Maanvis het volgende:
Renske (die meid die die blog over Silenus had geschreven) stopt met internet daten.
http://beingrenske.blogsp(...)ater-part-seven.html
Wat jammer.
het is precies hetzelfde alleen dan gelinkt aan nrc.nextquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:25 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nextlover, dat is toch zoiets als Paiq?
Maakt met andere woorden niets uit waar je je inschrijft. Andere naam voor hetzelfde systeem met dezelfde mensen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is precies hetzelfde alleen dan gelinkt aan nrc.next
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |