Mja halen we vanavond wel weer inquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat gaan we langzaam vandaag ....
Geniet er nou maar van. Of wil jij altijd binnen 5 minuten klaar zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat gaan we langzaam vandaag ....
waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van. Of wil jij altijd binnen 5 minuten klaar zijn?
Zo elke dag... zoek eens een baan die leuk is danquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan![]()
maar deze 8 uurtjes zouden best in 5min voorbij mogen zijn
wie zegt dat mijn baan niet leuk is ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo elke dag... zoek eens een baan die leuk is dan
Goed bezigquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wie zegt dat mijn baan niet leuk is ?
ik hecht gewoon veel waarde aan mn vrije tijd
Goedemorgenquote:
mja ik had niks meer in huisquote:
nog minderquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog minder![]()
goeie morgen flash
hij krijgt een aanwezigheids premiequote:Op dinsdag 14 september 2010 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Hoeveel werk je dan in de week?
Jeeejquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer opgestaan en nu gedoucht!En jeuj de eerste SinterklaasPM
Ik beantwoord strakjes LL
Oh dat krijg ik ook, ik doe verder ook niet veelquote:
ben ik serieus de eerstquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer opgestaan en nu gedoucht!En jeuj de eerste SinterklaasPM
Ik beantwoord strakjes LL
Neequote:
ben je alweer wat opgeknapt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeDus ik ben moe vandaag
Maar komt goed
Hoe is het daar dan?
Morgen LLquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat krijg ik ook, ik doe verder ook niet veelbeetje spelen, beetje tekenen, beetje knutselen
[..]
ben ik serieus de eerst![]()
goh wat zijn ze gewillig hier
Goeiemorgen Marijke
Hey Gierquote:
Awww. Komt wel goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeDus ik ben moe vandaag
Maar komt goed
Hoe is het daar dan?
Ik heb niet gePM-d, maar ik ga wel agenderenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen LL
Ja, de eerste via PMEr zijn er volgens mij 3 die mogelijk sowieso komen, en het is nog maar sinds gister
Dus we houden de moed er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |