Mja halen we vanavond wel weer inquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat gaan we langzaam vandaag ....
Geniet er nou maar van. Of wil jij altijd binnen 5 minuten klaar zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat gaan we langzaam vandaag ....
waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van. Of wil jij altijd binnen 5 minuten klaar zijn?
Zo elke dag... zoek eens een baan die leuk is danquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan![]()
maar deze 8 uurtjes zouden best in 5min voorbij mogen zijn
wie zegt dat mijn baan niet leuk is ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo elke dag... zoek eens een baan die leuk is dan
Goed bezigquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wie zegt dat mijn baan niet leuk is ?
ik hecht gewoon veel waarde aan mn vrije tijd
Goedemorgenquote:
mja ik had niks meer in huisquote:
nog minderquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog minder![]()
goeie morgen flash
hij krijgt een aanwezigheids premiequote:Op dinsdag 14 september 2010 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Hoeveel werk je dan in de week?
Jeeejquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer opgestaan en nu gedoucht!En jeuj de eerste SinterklaasPM
Ik beantwoord strakjes LL
Oh dat krijg ik ook, ik doe verder ook niet veelquote:
ben ik serieus de eerstquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Weer opgestaan en nu gedoucht!En jeuj de eerste SinterklaasPM
Ik beantwoord strakjes LL
Neequote:
ben je alweer wat opgeknapt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeDus ik ben moe vandaag
Maar komt goed
Hoe is het daar dan?
Morgen LLquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat krijg ik ook, ik doe verder ook niet veelbeetje spelen, beetje tekenen, beetje knutselen
[..]
ben ik serieus de eerst![]()
goh wat zijn ze gewillig hier
Goeiemorgen Marijke
Hey Gierquote:
Awww. Komt wel goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeDus ik ben moe vandaag
Maar komt goed
Hoe is het daar dan?
Ik heb niet gePM-d, maar ik ga wel agenderenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen LL
Ja, de eerste via PMEr zijn er volgens mij 3 die mogelijk sowieso komen, en het is nog maar sinds gister
Dus we houden de moed er in
oow fijn dat je in ieder geval iets bent opgeknaptquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey GierEen beetje wel... Dus komt wel goed
Met jou ook alles goed?
Koffiequote:Op dinsdag 14 september 2010 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww. Komt wel goed.
Kopje koffie?
Hier wel ok. Nu tussenuren, vanmiddag twee uur college, en de laatste twee uur gaan niet door, dus bijtijds naar huis
.
[..]
Ik heb niet gePM-d, maar ik ga wel agenderen.
Ik weet hoe moeilijk het isquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow fijn dat je in ieder geval iets bent opgeknapt
mja met mij gaat het wel goed
probeer te stoppen met roken
nogal moeilijk
ik doe cold turkeyquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hoe moeilijk het isGebruik je hulpmiddelen? Of doe je cold turkey?
Wat knap!quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow fijn dat je in ieder geval iets bent opgeknapt
mja met mij gaat het wel goed
probeer te stoppen met roken
nogal moeilijk
quote:
Jaquote:En lekker op tijd naar huis!![]()
quote:Jij was ook 1 van die 3![]()
Ik probeer gewoon niet te beginnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hoe moeilijk het isGebruik je hulpmiddelen? Of doe je cold turkey?
Dapperquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik doe cold turkey
gisteren in totaal 3 sigaretten gehad en vandaag nog niks en ik ga proberen de hele dag door te komen zonder roken
straks met werken neem ik ook niks te roken mee
Dat laatst is de beste tactiekquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja.
[..]
![]()
[..]
Ik probeer gewoon niet te beginnen.
Ik heb toen m'n hele huis gepoetst in een weekquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
ik zoek gewoon veel afleiding zoals gamen en lezen dan denk ik er teminste niet aan
Wel he? Werkt tot nu toe best goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat laatst is de beste tactiekMaar daar was ik al heel lang geleden in gefaald
Inmiddels ben ik al 5 en een half jaar gestopt
pciesquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij krijgt een aanwezigheids premie
dat is een goed ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 11:10 schreef Giertje het volgende:
ik zoek gewoon veel afleiding zoals gamen en lezen dan denk ik er teminste niet aan
Wat goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat laatst is de beste tactiekMaar daar was ik al heel lang geleden in gefaald
Inmiddels ben ik al 5 en een half jaar gestopt
Is dat dan niet enorm saai?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
pcies![]()
nee zonder gekheid het kan wel extreem druk zijn hier meestal met storingen enzo
maar over het algemeen is het wel rustig
neuh vermaak me welquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat dan niet enorm saai?
Oeh mooi aantal: 16565 (gemiddeld 11 per dag)
Nee maar de wil om te stoppen is er, en dat is op zich al erg goed van je hoor!quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
ik doe mijn best het is niet makkelijk om een verslaving van 10 jaar opzij te zetten en dan ook nog stoppen met weekend blowen
Lang leve Fokquote:
mja ik wil het wel word wel eens een keer tijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar de wil om te stoppen is er, en dat is op zich al erg goed van je hoor!
[..]
Lang leve Fok![]()
doe es liefquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar de wil om te stoppen is er, en dat is op zich al erg goed van je hoor!
[..]
Lang leve Fok![]()
Nou ik vind het iig erg knap, en idd afleiding is goed, toen ik probeerde te stoppen met roken vond ik dat ik zoveel tijd over hadquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:21 schreef Giertje het volgende:
mja ik wil het wel word wel eens een keer tijd
Mogguhquote:
Ik ben liefquote:
ik heb besloten als ik het een jaar volhou ik met het geld wat ik er van opspaar een mooie tattoo ga nemenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik vind het iig erg knap, en idd afleiding is goed, toen ik probeerde te stoppen met roken vond ik dat ik zoveel tijd over haderg irritant.
[..]
Mogguh![]()
[..]
Ik ben lief![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb besloten als ik het een jaar volhou ik met het geld wat ik er van opspaar een mooie tattoo ga nemen
Dat zijn de goeie motivatiesquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb besloten als ik het een jaar volhou ik met het geld wat ik er van opspaar een mooie tattoo ga nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |