niet treeeeiiiiin ?quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet treeeeiiiiin ?
maar afgezien van het crappy vaarschema, tis zo'n fastferry catamaran, best tof
wtfquote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had zo'n boot afgelopen zomer.
Moet je echt elke dag met de trein > metro > boot?quote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet treeeeiiiiin ?
maar afgezien van het crappy vaarschema, tis zo'n fastferry catamaran, best tof
Ik vind hem wel gaaf.quote:Op maandag 13 september 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik distantieer me van de bestickering
overigens zie je de RDM campus op de achtergrond, waar ik naar school gaquote:Op maandag 13 september 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik distantieer me van de bestickering
van maassluis naar schiedam met de trein, van schiedam naar coolhaven (rotterdam) met de metroquote:Op maandag 13 september 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet je echt elke dag met de trein > metro > boot?
Hoezo en waar vandaan dan?
zozoquote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef crv het volgende:
Hier ga ik morgen Lunsjen![]()
![]()
Restaurant Angkor (Zurich)
quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik hoorde net mensen over eten. Ik heb het tostiijzer ondertussen warm.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef crv het volgende:
![]()
Ga wel vaker heen. Is een erg goed restaurantquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van maassluis naar schiedam met de trein, van schiedam naar coolhaven (rotterdam) met de metro
vervolgens 15 minuten lopen naar de meerplaats van eht pontje
pontje, omdat RDM campus op schiereiland
Damn, fancyy hoor!quote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef crv het volgende:
![]()
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We kennen dat pokkedorp nu wel op ons duimpje.
Rij 7 kilo,meter rechtdoor, ga een keer links en een keer rechts en je staat weer bij de aldi waar je net vertrokken bent
Na 300 meter, rechtsomkeert maken. Maak een u bocht over 500 meter. Maak een u-bocht over 300 meter. Maak een u-bocht.quote:Op maandag 13 september 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We kennen dat pokkedorp nu wel op ons duimpje.
Rij 7 kilo,meter rechtdoor, ga een keer links en een keer rechts en je staat weer bij de aldi waar je net vertrokken bent
Jij bent wel van de planninglijstjes, of nie soms?quote:Op maandag 13 september 2010 23:36 schreef crv het volgende:
Mijn schema voor morgen
-lijstje-
[ afbeelding ]
de keerzijde is dat ze de lokalen in een awesome oude havenloods gebouwd hebbenquote:
is ook best een juppenomgeving daarquote:
slechtste geval iets meer dan twee uur, beste geval anderhalf uurquote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En hoe lang ben je dan ongeveer onderweg?
Okequote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
slechtste geval iets meer dan twee uur, beste geval anderhalf uur
Dat is wel heeeeel gaafquote:Op maandag 13 september 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de keerzijde is dat ze de lokalen in een awesome oude havenloods gebouwd hebben
voor de verbouwing:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
voorkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en er zijn op internet geen goeie foto's te vinden van de enorme hal
is toch gaaf.quote:Op maandag 13 september 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de keerzijde is dat ze de lokalen in een awesome oude havenloods gebouwd hebben
voor de verbouwing:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
voorkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en er zijn op internet geen goeie foto's te vinden van de enorme hal
jep, half negen op school zijn, is voor mij om half zes m'n nest uitquote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
En dat dan elke dag op en neer?
En hoeveel km was het ook alweer?quote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
slechtste geval iets meer dan twee uur, beste geval anderhalf uur
kranen hangen hier ook nogquote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
is toch gaaf.
Weet je wat nou leuk is![]()
Puls 5 (het gebouw waar ik morgen Lunch) is een voormalige bedrijfshal van maschinefabriek Escher-Wyz. De enorme takelkranen hangen er nog
pffft... en je kan ook niet ff je ogen dichtdoen, omdat je moet overstappenquote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, half negen op school zijn, is voor mij om half zes m'n nest uit
damn, da's nog pittigquote:Op maandag 13 september 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, half negen op school zijn, is voor mij om half zes m'n nest uit
af en toe wel nodig zoals je zietquote:Op maandag 13 september 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent wel van de planninglijstjes, of nie soms?
ik morgen ookquote:Op maandag 13 september 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kranen hangen hier ook nog
die kunnen ze in de meeste gevallen niet weghalen omdat die ook het gebouw ondersteunen
plus dat het behoorlik gaaf ik![]()
k zal eens kijken of ik een foto kan maken van die hal, op internet alleen maar butfoto's
als ik kon waterfietsen zou ik het doenquote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan fietsen. Dan ben je er met een uur.
Ohw, das wel handigquote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
maar als ik geen zin heb om vroeg op te staan mag ik bij een vriendin van me in rotterdam blijven slapen![]()
kan ik bijna twee uur later m'n bed uit ofzo
ach morgen is zo erg niet beetje koffie leuten beetje lunsjenquote:
tofquote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik morgen ook
Overigens mogen er in Puls 5 geen fotos en films gemaakt worden![]()
Internet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik morgen ook
Internet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt gaafquote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef crv het volgende:
[..]
ik morgen ook
Internet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag je fiets niet op de pont?quote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik kon waterfietsen zou ik het doen
quote:Op maandag 13 september 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zat in het oude haven/marine schoolgebouw iets. Heel tof met marmeren trappen. En dan 2 gebouwen die ze bij elkaar hebben gedaan met allemaal glas. Best tof.
om bij die pont te komen moet ik dus een heel end om met het ov, want de pont vertrekt ergens in rotterdam, maar het schiereiland ligt buiten rotterdam, meer in de buurt van schiedamquote:
ja ik vind het ook wel wat hebben.quote:
Dus je moet altijd een eind om? Met elk mogelijk vervoersmiddel?quote:Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
om bij die pont te komen moet ik dus een heel end om met het ov, want de pont vertrekt ergens in rotterdam, maar het schiereiland licht buiten rotterdam, meer in de buurt van schiedam
daarom is het hemelsbreed een klein stukje, maar om er te komen zonder te zwemmen...
en hoelang moet je nog pendelen ?quote:Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
om bij die pont te komen moet ik dus een heel end om met het ov, want de pont vertrekt ergens in rotterdam, maar het schiereiland ligt buiten rotterdam, meer in de buurt van schiedam
daarom is het hemelsbreed een klein stukje, maar om er te komen zonder te zwemmen...
Stationsstraat ftw.quote:Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik vind het ook wel wat hebben.
Heb in het begin met onze eerste sales geprobeerd in deze buurt een kantoor te vinden, maar onze briljante leiding vond dat we 4x zo duur op de Bahnhoffstrasse moesten zitten
jepquote:Op maandag 13 september 2010 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je moet altijd een eind om? Met elk mogelijk vervoersmiddel?
ja. En ik maar telkens bij nieuwe klanten uitleggen waarom wij in de duurste (winkel)straat ter wereld een kantoor hebben en dat dat geen invloed heeft op de rates van onze consultantsquote:
quote:
Ter wereld?quote:Op maandag 13 september 2010 23:53 schreef crv het volgende:
[..]
ja. En ik maar telkens bij nieuwe klanten uitleggen waarom wij in de duurste (winkel)straat ter wereld een kantoor hebben en dat dat geen invloed heeft op de rates van onze consultants
Miauw, morgen niet boos worden op mij hoorquote:
hoezo?quote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef crv het volgende:
[..]
Miauw, morgen niet boos worden op mij hoor
Oh ik ben ff druk. Een oud-collega wil per se iets via hyves regelen met mij. Dat ligt wat lastigquote:
zie je morgen wel, of niet (hopenlijk)quote:
kut man. kun je geen bootje kopen/lenenquote:
nou ja....zeg nou maarquote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef crv het volgende:
[..]
zie je morgen wel, of niet (hopenlijk)
weet niet of het nog steeds zo is maar is jarenlang tot in ieder geval vorig jaar zo geweest als ik het goed heb. en zo niet dan zijn ze 2equote:Op maandag 13 september 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ter wereld?
Dan weten die klanten ook gelijk waar ze voor betalen.
ik denk er sterk aan om m'n motorrijbewijs te gaan halen, dan is het misschein 20 minuutjes rijdenquote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef crv het volgende:
[..]
kut man. kun je geen bootje kopen/lenen
quote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.hermandegroot.nl/Projecten.html?p=9#
brommertiequote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk er sterk aan om m'n motorrijbewijs te gaan halen, dan is het misschein 20 minuutjes rijden
daar loop ik iedere keer langs op weg naar de pontquote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.hermandegroot.nl/Projecten.html?p=9#
ja, maar eer ik m'n oude zundapp betrouwbaar genoeg heb om mee te gaan forensen...quote:
Ik dacht dat NYC of Tokyo wel duurder zou zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef crv het volgende:
[..]
weet niet of het nog steeds zo is maar is jarenlang tot in ieder geval vorig jaar zo geweest als ik het goed heb. en zo niet dan zijn ze 2e
Zurich is echt een stad van Juppen en show-of
Amsterdam/PC-hooft is een prachtwijk daarbij vergeleken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar eer ik m'n oude zundapp betrouwbaar genoeg heb om mee te gaan forensen...
dan maar een motor, is nog sneller ook
Wat is er nou weer te janken? Is er geen 12-per-uur dienst tussen Schubbenkuttenveen-Noord en Wrattenschuimharendam? God wat is het OV kut allemaal zegquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
dit geeft wel aan hoe belabbert het ov is hier trouwens
vertel mij watquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
dit geeft wel aan hoe belabbert het ov is hier trouwens
Heb ik het dan ook niet eens met jou over dit Honda genialiteitje gehad?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben meer van de verbouwde oldtimers
[ afbeelding ]
Het OV in NL is KUDT jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er nou weer te janken? Is er geen 12-per-uur dienst tussen Schubbenkuttenveen-Noord en Wrattenschuimharendam? God wat is het OV kut allemaal zeg
nou zeg op, het is nu morgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:09 schreef crv het volgende:
[..]
vertel mij wat![]()
Ik was vorig jaar nog in NL voor een beurs.
Ik heb dus nog een huis in de hoeksche waard en moest van daaruit naar Den Haag ergens bij kijkduin voor de eurostar testbeurs.
was gewoon dik 2 uur enkele reis ook onderweg voor dat kippeeindje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |