nooit genoegquote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Genoeg grappen daarover gemaakt al
Prima,quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef rubbereend het volgende:
Deze moet wel vol voor donderdag, dan begint de EL
[..]
nooit genoeg
gisteren was het druk aan het einde van het topic en ineens was iedereen hem kwijt ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Prima,
vroeger lukte het nog wel eens om een topic binnen een paar minuten vol te hebben
Wat dan ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef rubbereend het volgende:Wilders blijft maar toegeven
alles voor de macht
De uitbreiding van de EU, maar het is al ontkracht, hij zal gewoon tegenstemmenquote:
Dan zoeken ze steun bij de PVDA en kan de uitbreiding doorgaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De uitbreiding van de EU, maar het is al ontkracht, hij zal gewoon tegenstemmenja gaat een lekker stabiel kabinet worden
Die moeten dan maar gewoon tegen stemmenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan zoeken ze steun bij de PVDA en kan de uitbreiding doorgaan
Hij is net vorige week getrouwdquote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef borisz het volgende:
Ik ook
En Ole wanneer wordt je nieuwe scharrel Dries R?
Nee, met recente bands ben ik slecht.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
Kom op Ajax!!!
Oh, tong, zegt de band King Me jou iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |