Als er 1 krant is die ik NOOIT zal lezen is het de Telegraaf welquote:Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Past prima bij je gezien je taalgebruik
Maar serieus, je kan dat soort crap toch gewoon bij instellingen -> applicaties -> applicaties beheren er af gooien?
De App Titanium Backup kan je helpen. Moet je wel Root hebben. Daarmee kan je de standaard apps verwijderen zoals Daily Briefing en Telegraaf. Installeeren naar het tabblad Backp/Restore gaan en dan op je app klikken en dan staat er un-install.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:01 schreef Luco het volgende:
En ik zie het al, het zijn Samsung TouchWiz applicaties (Die Telegraaf app in ieder geval). Tussen m'n Android toepassingen in instellingen staat hij in ieder geval niet vermeld.
In de map "Concepten"?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:15 schreef seetjai het volgende:
Bij 1 van m'n contactpersonen van m'n inbox wordt altijd die berichten opgeslagen als concept, ook al ben ik die berichten aan het teruglezen en dan terug ga naar m'n inbox (Samsung Galaxy)
Maar waar zijn ze dan precies opgeslagen als concept ?
Wat is er mis met een gewone Desire?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind die nieuwe Desire HD echt te groot en ik hoef ook geen echte toetsenbord bij die Desire Z(?). Komen er nog andere uit voor 2011?
Als ik een nieuwe telefoon mag halen wil ik ook een nieuwe. En ik wil die nieuwe Sense dan die alleen die telefoons hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gewone Desire?
Idd wel errug nicequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
![]()
Toch maar een Galaxy S aanschaffen, die kan dit nl. ook...
Geloof me, die nieuwe Sense rollen ze heus ook wel uit over de Desire, Legend (en wellicht zelfs Wildfire).quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe telefoon mag halen wil ik ook een nieuwe. En ik wil die nieuwe Sense dan die alleen die telefoons hebben.
Ze hebben al gemeld dat ze het niet doen dus hoe kom je daar op?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geloof me, die nieuwe Sense rollen ze heus ook wel uit over de Desire, Legend (en wellicht zelfs Wildfire).
Oh nou das nieuw voor mij dan (en raar dat ze die devices wel naar FroYo updaten, maar niet naar nieuwe Sense).quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ze hebben al gemeld dat ze het niet doen dus hoe kom je daar op?
Volgens hen is het is beter zo voor de beveiliging. En heeft het niks te maken met mensen een nieuw toestel te laten kopen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou das nieuw voor mij dan (en raar dat ze die devices wel naar FroYo updaten, maar niet naar nieuwe Sense).
Heheh nee uiteraard heeft dat er niks mee te makenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:21 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Volgens hen is het is beter zo voor de beveiliging. En heeft het niks te maken met mensen een nieuw toestel te laten kopen.
Wat is er mis met de standaard accu info die al in Android zit dan? Die geeft je wel geen tijdsindicatie, maar het mooie van dit soort troep is dat het dat wel doet maar ondertussen ook gewoon accu vreet, dus langer ga je er niet mee doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:24 schreef APK het volgende:
Ik heb de 'battery level' app een week of 4 draaien, maar hij geeft nog steeds:
Accuracy: inaccurate
Estimated %: wait...
System %: wait...
Full battery life: wait...
Als ik op 'Accuracy' klik krijg ook alleen maar een rode balk en de boodschap 'Calibrating - Yes'.
Ben ik een of andere instelling vergeten of gaat 'ie gewoon lekker een half jaartje calibreren?
Ik wilde een beetje bling op mijn foon.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er mis met de standaard accu info die al in Android zit dan? Die geeft je wel geen tijdsindicatie, maar het mooie van dit soort troep is dat het dat wel doet maar ondertussen ook gewoon accu vreet, dus langer ga je er niet mee doen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wilde een beetje bling op mijn foon.
Zo'n applicatie analyseert je accu maar verspilt daarmee toch ook energie van je accu.. beetje nutteloos niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wilde een beetje bling op mijn foon.
Okay, ik ben om.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:58 schreef BluesRebel het volgende:
Zo'n applicatie analyseert je accu maar verspilt daarmee toch ook energie van je accu.. beetje nutteloos niet?
Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren -> app opzoeken, selecteren, en dan staat er vanzelf 'Verwijderen'quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:33 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, ik ben om.
Straks maar eens in de handleiding kijken hoe je zo'n ding verwijderd.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren -> app opzoeken, selecteren, en dan staat er vanzelf 'Verwijderen'
ff googlen op swype Swype_1.60.36.8214 en er op letten dat je een versie download met alle talen en de juiste resolutie (HVGA of WVGA)quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:27 schreef SpeCulaes het volgende:
Shit, m'n Swype werkt niet meer op m'n telefoon (Xperia X10), de proefperiode is voorbij... Heeft iemand een workaround of een nieuwe versie van Swype?
Van iemand met een username als de jouwe had ik toch wat meer expertise op het gebied van .apk bestanden verwacht.quote:
Ik kan er geen vinden voor WVGA. Heb twee apk's gevonden en die gaven na installatie aan dat ze niet geschikt zijn voor de telefoon.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
ff googlen op swype Swype_1.60.36.8214 en er op letten dat je een versie download met alle talen en de juiste resolutie (HVGA of WVGA)
Hier?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:10 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik kan er geen vinden voor WVGA. Heb twee apk's gevonden en die gaven na installatie aan dat ze niet geschikt zijn voor de telefoon.
En vervolgens 18mb van je geheugen kwijt bent.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
ff googlen op swype Swype_1.60.36.8214 en er op letten dat je een versie download met alle talen en de juiste resolutie (HVGA of WVGA)
Dan installeer je het toch op je SD?quote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En vervolgens 18mb van je geheugen kwijt bent.
Swype op je SD werkt niet helemaal lekker.. Telkens opnieuw aanvinken en soms gewoon niet kunnen kiezen als invoermethode.quote:Op zondag 19 september 2010 13:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan installeer je het toch op je SD?
Of met de app Apps2sdquote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef lekzzz het volgende:
Als je iets op je SD wil installeren dan kan dat toch alleen als de app het zelf aangeeft?
aaaah beter, ben zeker weer een tijdje op een andere planeet geweestquote:
Niet alles hoorquote:
Ach joh.. je kan niet alles wetenquote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef lekzzz het volgende:
[..]
aaaah beter, ben zeker weer een tijdje op een andere planeet geweest
Ik heb Swype ook geprobeerd en ik vind dat echt drie keer kutquote:Op zondag 19 september 2010 13:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet alles hoorSwype bijvoorbeeld niet (bij mij)
Helaas niet de goede resolutie voor m'n Xperia.quote:
Ook Flash 10.1 niet dat *gasp* 12 MB ruimte in beslag wil nemen in 't beperkte geheugen van de Desirequote:Op zondag 19 september 2010 13:51 schreef automatic_ het volgende:
Niet alles hoorSwype bijvoorbeeld niet (bij mij)
Best veel geld voor een baksteenquote:Op zondag 19 september 2010 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Galaxy S gekocht via Marktplaats, 330 euro voor 8GB en gesealed.
Hopelijk ben ik niet opgelicht
Dude!quote:Op zondag 19 september 2010 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Gesealed en nu werkend neem ik aan?quote:Op zondag 19 september 2010 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Baksteen? Nah, valt wel mee.
Ligt hier nu voor me.
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
Is de Dell Streak al in NL te krijgen?
Jeps, eerste post vanaf Galaxyquote:Op zondag 19 september 2010 20:58 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Gesealed en nu werkend neem ik aan?
In het topic waar ik naar link staat weer een linkje naar xda met een methode om talen te strippen. Heb ik zelf niet gedaan, dus geen idee of het veel werk is.quote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En vervolgens 18mb van je geheugen kwijt bent.
De tering, Die Dell Streak dat is pas een baksteen, hij is 2 keer zo groot als mijn Hero. Ok, lekker groot beeldscherm maar je steek hem niet eveb lekker in je broekzak.quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja![]()
http://www.pdashop.nl/pro(...)dium=pricecomparison
En Android 1.6 er op. Like WTFquote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef Karstman het volgende:
[..]
De tering, Die Dell Streak dat is pas een baksteen, hij is 2 keer zo groot als mijn Hero. Ok, lekker groot beeldscherm maar je steek hem niet eveb lekker in je broekzak.
Als het goed is krijgt het apparaat een upgrade naar 2.1quote:Op maandag 20 september 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En Android 1.6 er op. Like WTF
Een vriend van me heeft 'm. Maar goed, sowieso is het gewoon 'bekend' dat FroYo er nu nog alleen voor de Desire is. Hij zou voor Legend (en Wildfire) voor einde van Q3 komen, maar wat ik her en der las wil HTC 'm eerst succesvol over Desire uitrollen en dan de andere 2 modellen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:44 schreef Adolecens het volgende:
Zeg, is er hier iemand met een HTC Legend die meer weet over de Froyo update?
Mijn vriendin heeft een Legend en vroeg me af of en zo ja, wanneer er Froyo beschikbaar komt.
Vervelend voor je.quote:Op maandag 20 september 2010 11:33 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik wilde Launcherpro installeren, maar het werkt niet
Ja hequote:
Al gevonden.quote:Op maandag 20 september 2010 12:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Weet iemand of er een error log is van de installaties? Ik krijg een error bij het installeren van een app en ik zou graag weten wat de details van die fout zijn..
Blij dat de nerds bij Google wat minder hebben met betutteling.quote:Expliciet geweld en overdadig gescheld wordt niet toegelaten, evenals het promoten van “sociaal onverantwoord gedrag als gevolg van alcohol of drugs.” Verder zijn naakt en suggestief-erotische beelden" verboden, en “content die een redelijk persoon als 'volwassen' (adult/ongeschikt voor minderjarigen) zou kenmerken.”
Windows mobile is sowieso waardeloos, op mijn htc touch pro stond 6.5 en liep alleen maar vast.quote:Op maandag 20 september 2010 15:48 schreef DennisMoore het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)windows-phone-7.html
Ook de Windows Phone 7 blijft proper en preuts.
[..]
Blij dat de nerds bij Google wat minder hebben met betutteling.
Nee ik had er nog toevallig 10 opstaan en heb thuis altijd wifiquote:Op maandag 20 september 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, een PDA gaan nemen met een tientje prepaid beltegoed;
Neem dan lekker een Nokia 3109 ofzo, als je schraal bent om een onbeperkt internet abo af te sluiten.
Want je bent ook altijd thuis natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee ik had er nog toevallig 10 opstaan en heb thuis altijd wifi
Nee. Op werk heb ik wel gewoon internet op de computer dus hoef die rommel helemaal niet. Heb het al opgelost, alle dataverkeer staat uit nu maar leuk man dat je reageerde.quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Want je bent ook altijd thuis natuurlijk
Samsung Galaxy S #1 - Kom maar door met die yoghurt!quote:Op zondag 19 september 2010 09:21 schreef Pino112 het volgende:
Is er geen speciaal Samsung Galaxy S topic, of zie ik hem over het hoofd?
Wat kansloos, een smartphone en dan beltegoedquote:Op maandag 20 september 2010 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb nu ook een telefoon met Android, wel gewoon prepaid. Heb dus netjes alles ingesteld, applicaties gedownload enzovoort alleen kom ik er vandaag achter dat me beltegoed wegzuigt door die 'dataroaming'. Ik dus APNdroid erop gezet, alles uitgezet alleen het bleef doorgaan. Heb nu weer nieuwe instellingen zonder gmail account alleen kan dus niet meer op de market. Mijn vraag dus eigenlijk hoe ik dit normaal gebruik (market enz) zonder dat ik 10 euro beltegoed kwijt ben na een uur.
kan je android installeren op een windows telefoon?quote:Op maandag 20 september 2010 15:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Windows mobile is sowieso waardeloos, op mijn htc touch pro stond 6.5 en liep alleen maar vast.
Nu heb ik er android 2.2 opgezet en dat loopt gewoon goed, enige nadeel is het batterij verbruik!!
Op XDA maken ze er images voor, ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
kan je android installeren op een windows telefoon?
Hmm.. dat moet ik maar een keer gaan uitzoeken, ik wil eigenlijk mss een nieuwe andriod telefoon kopen omdat ik van windows af wil..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Op XDA maken ze er images voor, ja.
(gaat wel veel ontwikkelwerk door pro's inzitten)
Je moet het maar willen. Die custom images hebben natuurlijk hun kinderziektes (Android op de Diamond schijnt erg veel batterij te zuipen bv.) en een WM telefoon met resistief scherm schijnt niet zo lekker te gaan met Android. Hoogstens leuk om Android eens te testen/checken imho.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hmm.. dat moet ik maar een keer gaan uitzoeken, ik wil eigenlijk mss een nieuwe andriod telefoon kopen omdat ik van windows af wil..
Nee ik ga zeker apart een abbonement halen, omdat ik een Android telefoon heb gekregen. En ja, dat kan thuis ja daarom heb ik dat ook allemaal uitgezet, heb altijd wel internet (thuis/werk).quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:26 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Wat kansloos, een smartphone en dan beltegoedWat heb je daar nou aan. Thuis internetten kan toch ook gewoon op je computertje
Wat voor live wallpaper heb je?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat is Android met XDA support toch super super supermooi![]()
Android 2.2, live wallpaper (eentje die niet teveel CPU vraagt) chrome to phone. Widgets
Daar durf ik nooit op, wachtwoorden enzoquote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef jack4ya het volgende:
Ik verbaas me eerlijk gezegd wel, hoeveel open wifi's er zijn.
Alleen onderweg (trein/bus) niet.
vpn instellen op je telefoonquote:Op woensdag 22 september 2010 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar durf ik nooit op, wachtwoorden enzo.
Sygic is offline en enorm goed en actueel, ik gebruik het zelf al vanaf het begin op m'n Desire. Heb het ervoor op m'n N95 gebruikt en ben zeer tevreden.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef DeStentor het volgende:
ik ben op zoek naar een goed nederlandstalig offline navigatieprogramma voor mijn galaxy s
Suggesties?
quote:Op zondag 19 september 2010 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |