Kun je er niet even [img=610] van maken aangezien auto-resize nogal faaltquote:Op woensdag 15 september 2010 09:40 schreef Adolecens het volgende:
OP aangepast
En mijn homescreens in de OP!![]()
Check.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun je er niet even [img=610] van maken aangezien auto-resize nogal faalt?
http://twitter.com/htcquote:Beautiful morning in London. Feels like a good day for news...
2 minutes ago via HootSuite
Die site zit nu nog achter een wachtwoord. Ik kan trouwens vanaf 1 december een nieuwe telefoon uitzoeken, zijn die Desire HD en Desire Z dan al uit? Of zijn er inmiddels weer andere top-toestellen? (Sabor?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Nieuwe HTC Sense dus, een bijbehorende site; HTCsense.com
En de Desire HD en Desire Z werden officieel gelanceerd
Jammer dat de Desire Z niet dezelfde specs heeft als de HD, ik wil namelijk wel het liefst een fysiek toetsenbord.quote:Beide toestellen zijn volgende maand te krijgen
HD en Z komen allebei volgende maand al uitquote:Op woensdag 15 september 2010 13:49 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die site zit nu nog achter een wachtwoord. Ik kan trouwens vanaf 1 december een nieuwe telefoon uitzoeken, zijn die Desire HD en Desire Z dan al uit? Of zijn er inmiddels weer andere top-toestellen? (Sabor?)
I do not have a clou. Dit is allemaal CTRL+C / CTRL+V van de HTC Twitter.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:49 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die site zit nu nog achter een wachtwoord. Ik kan trouwens vanaf 1 december een nieuwe telefoon uitzoeken, zijn die Desire HD en Desire Z dan al uit? Of zijn er inmiddels weer andere top-toestellen? (Sabor?)
Ze hebben nu een event in Londen, waar ook wat publiek is uitgenodigd en ze delen er ook wat telefoons uitquote:# HTCSense.com is not public just yet. Next month, along with the new phones. (Good ? @Hogu) half a minute ago via HootSuite
http://www.engadget.com/2(...)ids-been-waiting-fo/quote:HTC has just announced the Desire Z, an Android-friendly QWERTY slider. Like the T-Mobile G2, the Desire Z features a "pop-out" (don't call it a slider) QWERTY keyboard with user assigned keys and system-wide shortcuts that let you quickly launch your favorite apps. Around back you've got a 5 megapixel camera with flash that's HD video capable while an 800MHz Qualcomm MSM7230 processor pumps away efficiently inside with HSPA+ and 802.11n radios providing the data. Unlike the US G2, however, the Deisre Z comes loaded with HTC's enhanced Sense UI and new HTCSense.com services. Look for it to land in major European and Asian markets in October.
http://www.engadget.com/2(...)r-the-rest-of-world/quote:The Desire HD is official, folks, finally bringing a 4.3-inch LCD to European Android fans. The handset is made from a solid block of aluminum and comes packing a 1GHz 8255 Snapdragon processor, 8 megapixel camera with dual-LED flash and 720p video recording, Dolby Mobile, and HSPA+ data with 802.11n WiFi when it lands in Europe and Asia sometime in October. It's also one of the first HTC devices to feature the enhanced HTC Sense experience with HTCsense.com services.
http://www.engadget.com/2(...)te-wipe-htc-devices/quote:HTC's announcing more than hardware this morning, it's also announcing an enhanced HTC Sense experience. At the heart is HTCSense.com, a series of dashboard-connected services for backup, security, and control of your HTC handset. A new locate feature triggers the handset to ring loudly (even when set to silent) while flagging its location on an online map. If the phone was lost or stolen, owners can remote lock and/or wipe the phone. Backups will automatically archive your contacts, text messages, call history, customizations and data. Sense is also adding advanced multimedia capabilities to help ease the way we capture, share, and upload our content. HTC's also added on-the-fly capture effects and filters to manipulate depth of field or add distortion and vintage effects.
Betere camera, Dolby Mobile (quote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef Roolio het volgende:
Dan snap ik toch niet wat er HD aan de Desire HD is, als het ook gewoon een 480x800 resolutie heeft. Die 0.6 inch extra scherm?
Tweakers zegt dat ook.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
768MB RAM, klopt dat ook? Zie het nergens anders vermeld staan
En jammer dat het niet de 1GHz processor heeft. Eigenlijk wil ik wel een fysiek toetsenbord, maar dan word ik weer opgescheept met relatieve b-specs.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:33 schreef zarGon het volgende:
Jammer dat Desire Z 'maar' 512 MB RAM heeft, terwijl Desire 576 MB RAM heeft.
Hij heeft ook een matigere CPU. Tis een beetje een iets mindere Desire en dan met fysiek keyboard.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:33 schreef zarGon het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:45 schreef Roolio het volgende:
[..]
En jammer dat het niet de 1GHz processor heeft. Eigenlijk wil ik wel een fysiek toetsenbord, maar dan word ik weer opgescheept met relatieve b-specs.
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een matigere CPU. Tis een beetje een iets mindere Desire en dan met fysiek keyboard.
Vind het best opmerkelijk dat ze hem dan toch 'Desire' noemen, terwijl het mindere specs heeft dan de originele Desire.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar zat ik eerst ook mee, maar, er is een maar.
In de G2 zit een Qualcomm MSM7230, in de Desire een QSD8250. Volgens Wiki en PDAdb is de MSM7230, net zoals de QSD8250, in staat om op 1 Ghz te werken. Ik gok dat T-Mobile 'm heeft ondergeklokt naar 800 Mhz (en zo niet, zal het wel mogelijk zijn/worden om het te overklokken naar 1 Ghz).
Verder is QSD8250 eerste generatie (65 nm chips) en MSM7230 (45 nm chips, hierdoor o.a. verbeterde batterijduur) tweede generatie, en dus nieuwer en beter. Ook heeft QSD8250 Adreno 200 als GPU en MSM7230 Adreno 205 als GPU. Volgens early benchmarks is de 205 zo'n 4 keer sneller dan de 200 en heeft de 205 hardware-acceleratie voor Flash 1, 2, 3, 4, 5, etc, etc.
In many ways, an 800MHz MSM7230 is superior to a 1GHz QSD8250.
Bron: http://tech.icrontic.com/(...)flash-thunder-smoke/.
Some readers were concerned when they learned the T-Mobile G2 would have a CPU running at only 800 MHz, but some leaked graphics benchmarks indicate it should have roughly the same performance as the Samsung Galaxy S and the Motorola Droid X/2.
Bron: http://androidandme.com/2(...)to-samsung-galaxy-s/.
GPU-vergelijking:
(HTC Vision == G2/Desire Z.)
En, Desire Z heeft in tegenstelling tot Desire een fysiek QWERTY-toetsenbord.
Ja. Desire HD heeft een MSM8255 (1 Ghz). Desire Z heeft een MSM7230 (800 Mhz).quote:Op woensdag 15 september 2010 15:10 schreef Roolio het volgende:
Oke goede zaak, maar dan nog zal de CPU van de Desire HD wel beter zijn dan die van de Desire Z. Maar de Desire Z is dus niet slechter dan de Desire. Goed om te weten. [ afbeelding ]
Zou het trouwens zo zijn dat er net zoals bij de Amerikaanse Desire en de Nederlandse Desire verschil zitten tussen het aantal RAM?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:33 schreef zarGon het volgende:
Dat kan, er zijn ports te downloaden via XDA die je op je SD-kaart installeert en vervolgens een dual-bootloader erbij. Als je dan je telefoon opstart kun je kiezen tussen Android of het originele OS.quote:Op maandag 13 september 2010 19:46 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
TouchPro is toch een WinMo telefoon? Hoe krijg je daar dan Android 2.2 op?
Ah duidelijk. Grappig dat er bij mobiele SOC's ook eigenlijk al dusdanig veel verschil zit tussen modellen dat je niet meer puur op MHZ's af kan gaanquote:
De Galaxy S is met het renderen van zwaardere games ook al 3 tot 4 keer zo snel terwijl ze allebij 1Ghz zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Grappig dat er bij mobiele SOC's ook eigenlijk al dusdanig veel verschil zit tussen modellen dat je niet meer puur op MHZ's af kan gaan
Check de nieuwe line-up van HTC voor Q4.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:43 schreef robbolo het volgende:
Ben misschien van plan om een android telefoon te halen, vooral om er een beetje wegwijs in te worden en er een beetje mee te pielen. Aangezien ik de Legend een mooie tel vind gaat daar mijn voorkeur naar uit, maar wellicht is er een beter alternatief om mee te beginnen. Ook vind ik de vraagprijs van rond de ¤300 pittig. Iemand een paar goede tips? Wat ik ook belangrijk vind is de batterijduur. Ben niet echt van plan om internet constant aan te laten, maar het lijkt me dat ik toch echt minimaal 1.5 dag vol kan houden.
Wellicht handig om te weten; eind december kan ik mijn abonnement verlengen, misschien toch handig om te blijven wachten?
Komt er nog meer dan de beide Desires dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:46 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Check de nieuwe line-up van HTC voor Q4.
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken, maar beide telefoons die ze nu hebben aangekondigd zijn nogal groot. Blijf het nog wel in de gaten houden als de reviews binnen komen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:46 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Check de nieuwe line-up van HTC voor Q4.
Q4 = oktober november december. Dus denk het niet, aangezien de HD en Z in oktober uitkomen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:48 schreef Roolio het volgende:
[..]
Komt er nog meer dan de beide Desires dan?
Ja, er staad verdomme gewoon een standaard Telegraaf app op die ik er niet vanaf krijgquote:
De telefoon van wakker Nederland!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, er staad verdomme gewoon een standaard Telegraaf app op die ik er niet vanaf krijg.
Past prima bij je gezien je taalgebruikquote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, er staad verdomme gewoon een standaard Telegraaf app op die ik er niet vanaf krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |