Dat is dus een hart aanval. Anders doet een AED inderdaad niets.quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef Muks het volgende:
even voor de duidelijkheid,er is geen sprake van een hartstilstand maar van zeer onregelmatig samentrekken van de boezems en kamers in het hart. Hierdoor wordt het bloed niet effectief rondgepompt en is er geen waarneembare hart slag (soms minimaal) Dit zou middels een AED opgelost kunnen worden.
Daar ging ik wel vanuit. Anders heb ik gefaald.quote:
Dit kun je ook niet voorkomen door een jaarlijkse APK-keuring bij de dokter.quote:Op maandag 13 september 2010 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
En mij dokter vind het abnormaal als ik gecontroleerd wil worden.
Je bent geen 50, zuipt niet de hele dag door en rookt geen 2 pakjes op een dag.
Idd..quote:Op maandag 13 september 2010 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit kun je ook niet voorkomen door een jaarlijkse APK-keuring bij de dokter.
Naah, maar het kan jou ook niet overkomen nu ineens. Die kans is heel klein. Bij een topsporter wel, als hij teveel sport en teveel in beweging is dat z'n lichaam het niet meer aankan.quote:Op maandag 13 september 2010 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
En mij dokter vind het abnormaal als ik gecontroleerd wil worden.
Je bent geen 50, zuipt niet de hele dag door en rookt geen 2 pakjes op een dag.
Krijg je dan als antwoord
Sowieso, honderden mensen die hetzelfde nu gaan posten. Het is handig voor degenen die er live bijzijn en dus meteen informatie kunnen geven die bijna niemand zo snel heeft, maar ditquote:Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef Arcee het volgende:
Al die Twitteraars die 'm dood verklaarden.:')
Dat zeg ik ook niet, en heb uiteindelijk ook niet de standaard APK keuring gehadquote:Op maandag 13 september 2010 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit kun je ook niet voorkomen door een jaarlijkse APK-keuring bij de dokter.
Sowieso alle Twitteraarsquote:Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef Arcee het volgende:
Al die Twitteraars die 'm dood verklaarden.:')
10 minuten aan het reanimeren geweest... heftig, hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef Kentoet het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/images/805-01.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |