Het gaat hier over een hartstilstand he. Hartaanval is wat andersquote:Op maandag 13 september 2010 20:43 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt. De meeste krijgen nog een hartaanval en dan is het afgelopen.
Inderdaad, de mens Sno gaat voor.quote:Op maandag 13 september 2010 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laten we eerst kijken of hij hier normaal uitkomt en dan pas bekijken of hij überhaupt nog wat kan doen qua voetbal.
Ze waren niet inde buurt duurde 10 minuten voor ze er warenquote:Op maandag 13 september 2010 20:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Gelukkig voor Sno was het op het veld, dan zijn er tenminste artsen en een ambu in de buurt. Het gebeurd ook in je slaap, en dan ben je gewoon bij voorbaat al kansloos. Nu heeft hij de meeste kans.
Maar een kwartier reanimeren word je niet beter van. Het is te hopen dat hij er bovenop komt, en dan is de grote vraag hoe hij eraf komt.
En kon daarna wel naar PSV, wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op maandag 13 september 2010 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Arouna Koné werd toch afgekeurd bij Ajax omdat hij iets aan z'n hart zou hebben?
Dat is niet zeker. Volgens Genee was hij gewoon buiten westen. Maar reanimeren doen ze alleen als je hart problemen hebt.quote:Op maandag 13 september 2010 20:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het gaat hier over een hartstilstand he. Hartaanval is wat anders
De artsen/fysio ook? Die kunnen toch ook reanimeren? Ambulance 10 min is snel als ze er niet waren bij het stadion.quote:Op maandag 13 september 2010 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze waren niet inde buurt duurde 10 minuten voor ze er waren
Het kan iedereen gebeurenquote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Toch raar dat dit kan bij een sporter :/
Dit kan bij iedereen gebeuren.quote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Een Belg heeft na dat hij een hartaanval heeft gehad is weer gaan voetballen met een apparaatje dat zijn hart weer op gang wordt als hij stil staat.quote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef farscapevr8 het volgende:
buiten dat z n carriere niet echt lekker liep betekent een hartaanval absoluut niet het einde van een carriere
Dit gebeurd juist bij een sporter.quote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het kan iedereen gebeurenquote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat herinner ik me ook ja, welke speler was dat?quote:Op maandag 13 september 2010 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Een Belg heeft na dat hij een hartaanval heeft gehad is weer gaan voetballen met een apparaatje dat zijn hart weer op gang wordt als hij stil staat.
Dat is ook gebeurd en het hart kwam automatisch weer opgang.
Roeselarequote:Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook ja, welke speler was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |