quote:Op maandag 13 september 2010 19:24 schreef kalinhos het volgende:
25 graden en zon in MadridHeel rap bruin worden op een terras
Ik las het net ookquote:Op maandag 13 september 2010 19:56 schreef Positive_Thinking het volgende:
Jong Vitesse - Jong Ajax 4-0
wedstrijd ligt stil..
vermoedelijk Sno hartstilstand.
Puike reactie.quote:Op maandag 13 september 2010 20:07 schreef Ferdii het volgende:
ergens stream of live update toevallig?
Heftig zegquote:Op maandag 13 september 2010 19:56 schreef Positive_Thinking het volgende:
Jong Vitesse - Jong Ajax 4-0
wedstrijd ligt stil..
vermoedelijk Sno hartstilstand.
quote:
Inderdaad, maar wtf was dat voor tussenstand? 4-0 achter tegen vitesse?!quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Vreselijk die hartstilstand van Sno!! Hopen dat het goed komt.
Leef je onder een steen ofzo?quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zie dat een passe partout voor de CL zo'n 200euro kosten, dat is ongeveer 70 euro per wedstrijd.
Betekend dit dat de losse verkoop waarschijnlijk minimaal 70 euro per kaartje gaat kosten?
Zijn dit normale prijzen?![]()
Oja dat vooruitschuiven van de losse verkoop elke keer
...quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef RijstNatie het volgende:
er wordt niet eens gereageerd hier door de joden op mijn vraag
Is inderdaad leuker om een uitwedstrijd met vliegreis te boeken.quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zie dat een passe partout voor de CL zo'n 200euro kosten, dat is ongeveer 70 euro per wedstrijd.
Betekend dit dat de losse verkoop waarschijnlijk minimaal 70 euro per kaartje gaat kosten?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef RijstNatie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
nee dat zijn schandalige prijzen
Laatste keer dat Ajax Champions League speelde kostten de kaartjes nog 25 gulden
Ik wil lachen maar ik ben voor Feyenoordquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
nee dat zijn schandalige prijzen
Laatste keer dat Ajax Champions League speelde kostten de kaartjes nog 25 gulden
Nice!!! dat zijn de echte supportersquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:34 schreef Leonos het volgende:
Vannacht naar Madrid![]()
Heb er damn zin in !
Tuurlijk kan datquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:28 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb een clubcard van iemand anders te leen gekregen. Kan ik deze gebruiken onder mijn eigen account om kaarten te kopen, of kom ik daar niet het stadion mee in? Degene van wie de kaart is gaat niet mee.
Twente kon lekker aanvallen in de eerste helft, stel wij kunnen ook het spel bepalen dan missen we Suarezquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef msnk het volgende:
Hopen dat de jongens wat hebben geleerd van de wedstrijd van Twente.
En Twente had die Oostenrijkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Twente kon lekker aanvallen in de eerste helft, stel wij kunnen ook het spel bepalen dan missen we Suarez
Ik vertrouw op Ooijerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Yankee het volgende:
Inter spande zich amper in, dat zal Real thuis waarschijnlijk wel gaan doen
Zolang er veel inzet is en we niet a la Panathinaikos kapot gespeeld worden ben ik al redelijk tevredenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:36 schreef DeBlauweWafel het volgende:
Als Ajax maar laat zien dat ze terug zijn, is het goed.
Hoeft niet perse door een overwinning, als ze met mooi spel ten onder gaan ben ik allang tevreden.
Alleen jammer dat Suarez en Vertonghen er niet zijn...
Barcalona vanavond tegen Panathinaikosquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zolang er veel inzet is en we niet a la Panathinaikos kapot gespeeld worden ben ik al redelijk tevreden
Inderdaad, hier heb ik nou dus weken op gewacht... tot ze eindelijk die losse kaarten in de verkoop zouden doen. Komen ze met dit soort prijzen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef Ad_rem het volgende:
Goedkoopste losse kaarten voor Milan of Real ¤104.. Waar gaat dit over.
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef Ad_rem het volgende:
Jol is echt baas. Hebben ze ergens die foto nog groter?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:58 schreef Rnnz het volgende:
Geweldig af en toe die foto's op Ajax.nl
[ afbeelding ]
Jol: 'Ik heb Mourinho een paar keer ontmoet. Dan is hij een heel sociale, joviale kerel.'
Zin in morgenavond!
Dan knijp ik m'n handen dicht met ¤42,67quote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef Ad_rem het volgende:
Reden dat de losse kaarten zo duur zijn is omdat de verkoop van passe partouts zo ongelofelijk snel is gegaan en nu dus alleen de duurste kaarten nog over zijn!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef Ad_rem het volgende:
Dat dus. zijn geloof ik al 40000+ passe partouts verkocht dus dan blijft er niet zo veel overquote:Op woensdag 15 september 2010 13:17 schreef TomboNL het volgende:
[..]
Reden dat de losse kaarten zo duur zijn is omdat de verkoop van passe partouts zo ongelofelijk snel is gegaan en nu dus alleen de duurste kaarten nog over zijn!
Gisteren waren er nog 1300 passe partouts beschikbaar, dus ik neem aan dat het aantal losse beschikbare kaarten per wedstrijd hooguit 1000 is!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat dus. zijn geloof ik al 40000+ passe partouts verkocht dus dan blijft er niet zo veel over
Juist! En omdat uiteraard eerst de goedkoopste kaarten de deur uit gaan zijn de kaarten die over blijven gewoon ontzettend duur!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:24 schreef Taneli het volgende:
[..]
Gisteren waren er nog 1300 passe partouts beschikbaar, dus ik neem aan dat het aantal losse beschikbare kaarten per wedstrijd hooguit 1000 is!
Zo duur was mijn passe partoutquote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef Ad_rem het volgende:
wtfquote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef Ad_rem het volgende:
Overwinteren?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:28 schreef Gramulanion het volgende:
Ajax overwintert in de CL.
Markeer mijn woorden.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Kwam door het paddestoelenveld, Ajax kon geen combinatiespel spelen. Thuis kont het goed.
Dudequote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef El_Bassie het volgende:
... De Zeeuw trekt trouwens moeiteloos zijn topvorm door.
Bedankt heb deze link ook nodig.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:49 schreef Yankee het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Sarcasme
Dat ze zelf zo enorm slecht zouden spelen had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Was te verwachten, boeie op naar Feyenoord
met Luis, ga we dus winnenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
volstrekt andere wedstrijdquote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn (met Twente)
Nee, dit was niet te verwachtenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Kun je niet vergelijken, Inter speelt verdedigend en wacht op kleine foutjes. Real gaat vol op de aanval, dan weet je dat de verdediging het niet aankan. Milan en Inter kun je beter vergelijken .. Dan zien we wel hoe ver Ajax is.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn (met Twente)
Was niet te verwachten dat ze zo werden kapot getikt. Maar de kans was niet groot dat ze zouden winnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dit was niet te verwachten
Een puntje was ook een stunt geweest. Maar zo kansloos als dit was is echt niet goed.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Was niet te verwachten dat ze zo werden kapot getikt. Maar de kans was niet groot dat ze zouden winnen.
Ben wel de hele tijd positief gebleven, en had er vertrouwen in, maarja.
Gelukkig heeft auxerre ook verloren. Hoop dat Ajax iets kan tegen Milan, als ze weer worden weggespeeld, dan is het echt
Ik ook, alleen Alderweireld en uiteraard Stekelenburg konden vandaag het niveau aanquote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef Yankee het volgende:
tja.....2-0 had ik wel verwacht. Maar niet op deze manier waarbij we God op onze blote knietjes mogen danken dat we er niet met 8-0 afgegaan zijn
Idd, lekker belangrijk wat we doen tegen een team dat moet.Zondag moet het gebeuren in het hol vd havenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
El Hamdaoui speelde ook goed.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, alleen Alderweireld en uiteraard Stekelenburg konden vandaag het niveau aan
en sulejmaniquote:Op woensdag 15 september 2010 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
El Hamdaoui speelde ook goed.
met meer inzet had er veel meer ingezeten: Real mistte teveel kansen en de wet is: valt hij aan de ene kant niet....quote:Op donderdag 16 september 2010 08:08 schreef ShaoliN het volgende:
Het was niet goed, maar met alle respect, dat was toch ook te verwachten?
Real is gewoon 3 klasses beter. Met zo'n begroting en zo'n achterlijk inkoopbeleid is dat niet vreemd.
Ajax moest in topvorm zijn en Real zwaar onder de maat presteren om Ajax uberhaupt enige kans te geven,
Jammer maar voorspelbaar.
Dat idee heb ik ook niet, Auxerre zal ook nog knap lastig wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:56 schreef Catch22- het volgende:
we moeten gewoon zorgen dat we 4 punten pakken van Auxerre en dan zitten we in principe goed. Ik heb niet het idee dat we ook maar 1 punt kunnen halen tegen Real en Milan
Kom op man, verloren op inzet?! Ze kwamen overal een stap te laat, het kan door hun inzet komen, maar het kan ook komen doordat Real gewoon 10 klasses beter is.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat een waardeloze pot. Zoals zovaak verloren op inzet.
Stekelenburg: Misschien we de man of the match (en dat als je 2-0 verliest)
vd Wiel: Slap voetbal, telkens kiezen voor de mooie oplossing ipv gewoon verdedigen. Zeker tegen de opkomende Ronaldo zou je misschien moeten kiezen om meer te verdedigen ipv aan te vallen.
Aldeweireld: Paar mooie reddingen, echter ook vaak te makkelijk omspeelt. Heel duidelijk nog geen team met Ooijer en onder de indruk van de CL.
Ooijer: op momenten te traag, werd ook makkelijk omspeelt. Toch de beste optie op het moment
Anita: Geldt hetzelfde als voor vd Wiel. Misschien wel de slechtste Ajacied van vanavond. Continu balverlies en slecht dekken. Doelpunt 1 was zijn eigen doelpunt omdat hij naar de grond kopt, en dus op zijn eigen voet en doelpunt 2 was ook 100% zijn fout door verkeerd te dekken
De Zeeuw: Ik mis de inzet en werklust welke hij wel kan hebben, maar dit seizoen nog niet heeft laten zien. Hij zou prima een rol als van Bommel of De Jong hebben in het NL11tal kunnen vervullen met Enoh maar speelt gewoon te slap. Balverlies begon vaak bij hem, door verkeerde keuzes, zachte balletjes en niet meelopen met je man. Van je aanvoerder mag en moet je meer verwachten en kreeg een verdiende wissel
Enoh: Speelde goed, blijft de stofzuiger en was dus overal aanwezig, maar ook hij werd tevaak makkelijk omspeelt
De Jong: Hele wedstrijd eigenlijk niet gezien
El Hamdaoui: Veel beweging voorin, maar te weinig beweging om hem heen, waardoor de afspeelmogelijkheden gelimiteerd waren.
Suljemani: Speelde verrassend goed, vocht voor elke bal, maar miste die inzet bij zijn collega´s. Snapte zijn wissel eigenlijk niet.
Emanuelson: Tsja, ook net niet, maar dat is inmiddels gebruikelijk bij hem. wisselt mooie momenten af, met balverlies en niet mee verdedigen. Ik heb bij hem altijd het idee dat hij zelf niet weet wat hij nu eigenlijk is: Def, Mid of Aanval....
Tainio: Goede wissel, de zeeuw speelde ruk. Ziet eruit als een krachtmens en dat hadden we nodig.
Eriksen: Viel goed in, had alleen hem voor de Jong gewisseld ipv voor Suljemani.
Overklast door een fel Real Madrid, zoals al opgemerkt werd: de jongetjes en Ooijer tegen de mannen...
Dik, maar dan ook dik verdient verloren...
quote:Real had de bal en schoot vanuit alle hoeken en standen op doel. Daar stond Stekelenburg een geweldige wedstrijd te keepen.
Qua veldspel vat ik het zo samen...Real had de bal. Real had constant de bal en combineerde dat het een lieve lust was. Real had de bal en af en toe kwam Enoh een keer (te laat) in beeld door iemand omver te kegelen. En daarna had Real weer de bal.
Ik vond Real helemaal niet zo goed, dat is het dramatische juist, je kon duidelijk zien dat ze nog moeite hebben elkaar te vinden, maar ondanks dat ze denk ik op 70% van hun niveau zitten lieten ze een mat en futloos Ajax alle hoeken van het veld zienquote:Op donderdag 16 september 2010 09:30 schreef TomboNL het volgende:
Veel maar dan ook veel te veel ontzag voor Madrid en daardoor totaal kansloos!
Daarbij speelt Real uitgerekend tegen ons een super wedstrijd!
\quote:Op donderdag 16 september 2010 11:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jol: 'Het was jongens tegen jongens'
Gemiddelde leeftijd Ajax 24,7
Gemiddelde leeftijd Real 25,2
Zondag ..quote:Op donderdag 16 september 2010 11:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jol: 'Het was mannen tegen jongens'
Gemiddelde leeftijd Ajax 24,7
Gemiddelde leeftijd Real 25,2
Precies!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:32 schreef Roi het volgende:
Ongelooflijke genante vertoning, zelfs een bal breed leggen was al teveel gevraagd.
Real heeft ook niet goed gespeeld. Ajax wel slecht, dat ben ik met je eens. Maar als de vizieren op scherp stonden en Real had doorgedrukt had men met dubbele cijfers verloren.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef TomboNL het volgende:
[..]
Precies!
2 weken geleden was het nog allemaal hosanna en had ajax de beste selectie sinds jaren en nu is het ineens zeker helemaal niks meer?
Ajax heeft gisteren gewoon een belabberde pot gespeeld en Real in mijn ogen geweldig gespeeld! Denk dat de ajacieden gewoon te gespannen en onder de indruk waren van alles hoewel dat natuurlijk een hele hele slechte zaak is!
Snap je echt niet wat er wordt bedoeld met mannen tegen jongens?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan is het wel "mannen" tegen jongens ja
Wat zou het zijn 24 tegen 21 ofzo?
True...maar het feit dat het vizier niet op scherp staat staat los van het feit dat Real goed gespeeld heeft vind ik! Je kan toch onmogelijk zeggen dat real gisteren een matige pot op de mat heeft gelegd!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Real heeft ook niet goed gespeeld. Ajax wel slecht, dat ben ik met je eens. Maar als de vizieren op scherp stonden en Real had doorgedrukt had men met dubbele cijfers verloren.
Jawel hoor, Jol had het over leeftijdsverschillen. Dus dan lijkt mij dat hij dat ook bedoeldquote:Op donderdag 16 september 2010 12:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap je echt niet wat er wordt bedoeld met mannen tegen jongens?
Zo hosanna was het anders niet. En nu ik twente heb zien spelen ben ik al helemaal niet meer zo positief over de selectie.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef TomboNL het volgende:
[..]
Precies!
2 weken geleden was het nog allemaal hosanna en had ajax de beste selectie sinds jaren en nu is het ineens zeker helemaal niks meer?
Ajax heeft gisteren gewoon een belabberde pot gespeeld en Real in mijn ogen geweldig gespeeld! Denk dat de ajacieden gewoon te gespannen en onder de indruk waren van alles hoewel dat natuurlijk een hele hele slechte zaak is!
Moet je voor de grap Ooijer eens weglatenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jawel hoor, Jol had het over leeftijdsverschillen. Dus dan lijkt mij dat hij dat ook bedoeld![]()
Maar helaas voor hem zit er bijna geen verschil in de gemiddelde leeftijd.
Moet je voor de grap Ricardo Carvalho eens weg laten.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Moet je voor de grap Ooijer eens weglaten
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:26 schreef Robar het volgende:
Jammer, er had meer in gezeten. Gaat die bal van Urby erin of daarna de rebound van Sulejmani, wordt het een hele andere wedstrijd.
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:26 schreef Robar het volgende:
Jammer, er had meer in gezeten. Gaat die bal van Urby erin of daarna de rebound van Sulejmani, wordt het een hele andere wedstrijd.
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
dan gaat real van 60 naar 70% en lopen ze alsnog naar 4-1 uit, komop nou, Ajax had nergens een schijn van kans, die ene trap+kans was leuk, maar meer ook niet.
Ajax - Bayern (1e afscheid JC) ?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb nog nooit een wedstrijd gezien waarin Ajax zo werd overklast
Maar je maakt een betere vergelijking wanneer je spelers tegenover elkaar zet en daar ook de ervaring van die spelers in meeneemt. Gemiddelde leeftijd kan gelijk zijn wanneer je bij het ene team 11 spelers van 24 hebt en in het andere team 9 van 20 en 2 van 36. In welk team zit dan de meeste ervaring?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je voor de grap Ricardo Carvalho eens weg laten.![]()
Ooijer deed toch mee of niet?
Nooit gezienquote:Op donderdag 16 september 2010 12:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ajax - Bayern (1e afscheid JC) ?
De enige positieve kant is dat het maar 2-0 was.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik bekijk het graag van de positieve kant
Ja, en dat er nu hopelijk wat ego'tjes de kop in zijn gedrukt. Ze vonden zichzelf wel goed de laatste tijd, nou jochies, dat zijn jullie niet. Hup aan de bak en de volgende keer een beetje meer inzetquote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De enige positieve kant is dat het maar 2-0 was.
Bij Real. Maar daar gaat het nu niet om want Jol begon zelf over een groot leeftijdsverschil, iets wat er dus op papier helemaal niet is.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar je maakt een betere vergelijking wanneer je spelers tegenover elkaar zet en daar ook de ervaring van die spelers in meeneemt. Gemiddelde leeftijd kan gelijk zijn wanneer je bij het ene team 11 spelers van 24 hebt en in het andere team 9 van 20 en 2 van 36. In welk team zit dan de meeste ervaring?
Ik zal nog eens een grapje makenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De enige positieve kant is dat het maar 2-0 was.
Waar heeft hij dat gezegd? NOS?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Real. Maar daar gaat het nu niet om want Jol begon zelf over een groot leeftijdsverschil, iets wat er dus op papier helemaal niet is.
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat gezegd? NOS?
Persconferentie na de wedstrijd.quote:Jol sprak na afloop van een wedstrijd tussen 'mannen' en 'jongens'. Daar was zijn Portugese collega het niet mee eens. "Het was een wedstrijd tussen jongens en jongens. Real Madrid heeft een ploeg met jongens. Als je Iker Casillas en Ricardo Carvalho wegdenkt, dan blijven er alleen maar jongens over. Op Xabi Alonso na, die zou hun vader kunnen zijn."
Waarom noemt Mourinho dan juist die 2 oude gasten?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Hoeft natuurlijk niets met leeftijd te maken te hebben, ze zijn gewoon veel verder dan de gemidddelde Ajacied, het klasseverschil was echt beschamend...
Ik zie niks dat met het leeftijdsverschil te maken heeftquote:Op donderdag 16 september 2010 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Persconferentie na de wedstrijd.
Jol bedoelt toch helemaal niet het leeftijdsverschilquote:Op donderdag 16 september 2010 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Real. Maar daar gaat het nu niet om want Jol begon zelf over een groot leeftijdsverschil, iets wat er dus op papier helemaal niet is.
Nee natuurlijk niet.........quote:Op donderdag 16 september 2010 12:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jol bedoelt toch helemaal niet het leeftijdsverschil
Waarom begint Mourinho dan over zijn oude spelers die de vader zouden kunnen zijn van sommige jonge spelers in zijn team? Dat vind ik niet echt matchen met het feit dat Jol het volgens jullie over de volwassenheid zou hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jol bedoelt toch helemaal niet het leeftijdsverschil
Sinds wanneer neem je hem serieus?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dirk-Kuijt beweert dat wel.
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
"Meneer C. Ronaldo"
"Zijne heerlijkheid Ronaldo"
"OOOOHOHOOOOOHOOOO, dat zie je niet vaak, dat RONALDO door de benen gespeeld wordt"
Iemand anders die zich verschrikkelijk aan dat commentaar stoorde?
Ik ben er imuun voor geworden. Ik erger me al jaren aan de meeste Nederlandse commentatoren. 4 op de 10 keer heb ik het idee dat ik naar een andere wedstrijd zit te kijken. 3 op de 10 keer lijkt de commentator Arabisch te lullen, 1 op de 10 keer is de objectiviteit ongelofelijk ver te zoeken en 1 op de 10 keer vraag ik me af of de betreffende commentator eigenlijk wel verstand van voetbal heeft. En die ene keer die overblijft heb ik me in ieder geval niet gestoord.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
"Meneer C. Ronaldo"
"OOOOHOHOOOOOHOOOO, dat zie je niet vaak, dat RONALDO door de benen gespeeld wordt"
Ik ben het met je eens dat het Nederlands commentaar over het algemeen slecht is, maar "Zijne heerlijkheid Ronaldo" is bijna om te kotsen..quote:Op donderdag 16 september 2010 13:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben er imuun voor geworden. Ik erger me al jaren aan de meeste Nederlandse commentatoren. 4 op de 10 keer heb ik het idee dat ik naar een andere wedstrijd zit te kijken. 3 op de 10 keer lijkt de commentator Arabisch te lullen, 1 op de 10 keer is de objectiviteit ongelofelijk ver te zoeken en 1 op de 10 keer vraag ik me af of de betreffende commentator eigenlijk wel verstand van voetbal heeft. En die ene keer die overblijft heb ik me in ieder geval niet gestoord.
En ja, ik denk dat de commentator een hard plassertje kreeg zodra Ronaldo de verdediging van Ajax "penetreerde"!
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 16 september 2010 13:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het Nederlands commentaar over het algemeen slecht is, maar "Zijne heerlijkheid Ronaldo" is bijna om te kotsen..
Overigens verbaasde ik me nog over de statistieken van het balbezit die onder de wedstrijd getoond werden (55/45). Naar mijn idee was het echt 80/20.
ja weet je hoevaak steek de bal had!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het Nederlands commentaar over het algemeen slecht is, maar "Zijne heerlijkheid Ronaldo" is bijna om te kotsen..
Overigens verbaasde ik me nog over de statistieken van het balbezit die onder de wedstrijd getoond werden (55/45). Naar mijn idee was het echt 80/20.
Nogal, ook echt 20x gezegd: het is maar goed dat hij nog niet helemaal fit is. of maar goed dat real nog in de baby schoenen staat etc. en dat alles 20xquote:Op donderdag 16 september 2010 13:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
"Meneer C. Ronaldo"
Nee hij had het niet over leeftijdsverschillen rund.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jawel hoor, Jol had het over leeftijdsverschillen. Dus dan lijkt mij dat hij dat ook bedoeld![]()
Maar helaas voor hem zit er bijna geen verschil in de gemiddelde leeftijd.
Ach, dat Anita zo opzij gezet wordt verbaasd me niet eens. Gebrek aan kwaliteit en gogme. Ik vond het erger dat de spelers van Ajax zo makkelijk uitgespeeld werden. Eem simpele kapbeweging was voldoende om twee Ajacieden de verkeerde kant op te sturenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:56 schreef Confetti het volgende:
Ik herinner me vooral hoe Anita tegen Di Maria opbotste en echt 3 meter terugbouncde.
Luie donders, fysiek klopt er echt helemaal niets van. Hetzelfde geldt voor Emanuelson en nog een paar anderen.
Fysiek kan je gewoon trainen
Thuis kunnen we hopenlijk laten zien wat we kunnen.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:09 schreef Tarado het volgende:
van Anita verwacht ik ook niets, die jongen hoort in de middenmoot/subtop van de eredivisie thuis als middenvelder en is nu bij gebrek aan beter linksback, dat hij dan nog zelfs de selectie van NL elftal haalt zegt al genoeg over het gebrek aan linksbacks in Nederland.
Vooral de Zeeuw waar je van verwacht dat hij het elftal op sleeptouw neemt viel me ontzettend tegen.
Ajax is zonder Suarez 40% minder, zonder Vertonghen 15% dus het niveau was 45% van wat gekund had als die 2 meegedaan hadden. Was het waarschijnlijk ook 2-0 geworden maar wel op een andere manier want blijkbaar als Suarez er niet is als aanjager doet iedereen het rustiger aan
Dan moet er nog heel wat gebeurenquote:Op donderdag 16 september 2010 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Thuis kunnen we hopenlijk laten zien wat we kunnen.
Zondag is Ajax als Real en Feyenoord als Ajax gisteren, ik hoop wel dat er meer dan 2 in gaanquote:Op donderdag 16 september 2010 14:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Nou hopen op zondag dan maar weer een mooie wedstrijd.
Tja, ik vermoed dat Real alleen maar sterker wordt als Mourinho de slag goed te pakken krijgt en er wat ritme in de ploeg zit.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Thuis kunnen we hopenlijk laten zien wat we kunnen.
Suarez en Jantje zijn dan terug (als ze niet nog een x geschorst zijn). Dat is al heel wat.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet er nog heel wat gebeuren.
Tegen Feyenoord hebben we alleen Stekelenburg en Suarez nodig. Daar loop je zo doorheen, heb je geen pass nodig over 5 meter.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, met verthongen erbij naast Oijer (daahaaag alderweireld), Suarez er weer bij zou het iets minder kansloos moeten zijn. Maar zolang ze nog geen pass over 5 meter kunnen geven win je ook niet van Feyenoord.
Nu overschat je Feyenoordquote:Op donderdag 16 september 2010 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, met verthongen erbij naast Oijer (daahaaag alderweireld), Suarez er weer bij zou het iets minder kansloos moeten zijn. Maar zolang ze nog geen pass over 5 meter kunnen geven win je ook niet van Feyenoord.
Suarez en Vertonghen erbij scheelt al veel. Maar de druk van de enorme ambiance in het bernabeu stadion scheelt ook veel. Hopelijk lijken de voetballers van Real Madrid in Amsterdam toch wat minder groot.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Dat mag een kwartiertje invloed hebben, er stonden 5 spelers in de basis die een WK gespeeld hebben, dan kan je echt niet de hele tijd onder de indruk zijn..quote:Op donderdag 16 september 2010 14:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Suarez en Vertonghen erbij scheelt al veel. Maar de druk van de enorme ambiance in het bernabeu stadion scheelt ook veel. Hopelijk lijken de voetballers van Real Madrid in Amsterdam toch wat minder groot.
Helemaal met Scorpie eens!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Heatwave, ouwe zeikerd, normaal ben ik het met je eens maar op dit punt overdrijf je toch een beetje. Je zag gewoon aan alles dat het onwennig was, ze waren overdonderd door de ambiance. Dat kan een keer gebeuren, volgende wedstrijd zijn ze gewoon bij de les.
Denk het?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:27 schreef El_Bassie het volgende:
Ben ik de enige die het voor zondag somber inziet? Juist omdat we zo ongelofelijk slecht speelden?
Kom op nou, Schaken is niet de nieuwe Ronaldo, Smolov is niet de nieuwe Higuain, Fer is niet de nieuwe Alonso en van Dijk al helemaal niet de nieuwe Casillasquote:Op donderdag 16 september 2010 15:27 schreef El_Bassie het volgende:
Ben ik de enige die het voor zondag somber inziet? Juist omdat we zo ongelofelijk slecht speelden?
Mulder is wel de nieuwe v.d Sar ..quote:Op donderdag 16 september 2010 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom op nou, Schaken is niet de nieuwe Ronaldo, Smolov is niet de nieuwe Higuain, Fer is niet de nieuwe Alonso en van Dijk al helemaal niet de nieuwe Casillas
Ja. Het eerste wat in mij opkwam na de wedstrijd was dat Ajax voetbalde als Feyenoordquote:Op donderdag 16 september 2010 15:27 schreef El_Bassie het volgende:
Nee die Siert de Vos was fijn zegquote:Op donderdag 16 september 2010 13:59 schreef Tarado het volgende:
Ik kijk CL op Sport 1 heb je minder last van de commentatoren
Van Der Wiel - Vertonghen - Ooijer - Alderweireldquote:Op donderdag 16 september 2010 16:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Anita![]()
![]()
![]()
Kan Blind niet linksback ofzo. Lang geleden dat ik zo'n slechte voetballer als Anita heb gezien.
Ooijer moeten ze nooit opstellen. Die kerel wil ik echt niet in een Ajaxshirt zien. Verder is het duo Alderweireld-Vertonghen wel erg sterk.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Van Der Wiel - Vertonghen - Ooijer - Alderweireld
Dit moeten ze even proberen.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ooijer moeten ze nooit opstellen. Die kerel wil ik echt niet in een Ajaxshirt zien. Verder is het duo Alderweireld-Vertonghen wel erg sterk.
Hoe is het trouwens met Atouba leeft hij ook nog?
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ooijer was de enige die een beetje overeind bleef.
Idd, hij speelt nu bij Ajax en kan van waarde zijn, zijn verleden zal me echt worst zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad.Mensen die principieel tegen Ooijer zijn kunnen beter PSV gaan kijken.
Zelfs als Enoh en De Zeeuw in topvorm zijn, zullen ze kapot worden gespeeld door Real. De Zeeuw kan goed voetballen, maar hij is te sloom, tegen AC Milan gaat hij wel goed spelen denk ik, die spelen ander soort voetbal. Tegen Real moet Jol gewoon Tianio opstellen, hij is sneller.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef TomboNL het volgende:
Ik vind dat beide backs heel erg door de mand vielen! Van der Wiel is een prima rechtsback tegen een zwakker team en waar hij dus veel kan opkomen! Gisteren moest hij louter verdedigen en daarin is ie gewoon nog heel kwetsbaar. Van Anita heb ik helemaal geen hoge pet op! Dekt niet goed, is voetballend niet goed en maakt veel te veel overtredingen!
Ander groot probleem van gisteren is het middenveld. Het slechte spel van de Zeeuw is al eerder genoemd maar Enoh heeft ook werkelijk geen enkele bal onderschept! Was overal net een stap te laat!
Mede door het wegvallen van dat verdedigende blok kon Real letterlijk aanval na aanval opzetten waarin ze ook vaak met 3/4 man volle snelheid op Alderweireld en Ooijer afstormden.
Als Enoh en de Zeeuw beter haddne gespeeld had je sowieso een ander beeld van de wedstrijd gehad!
Resultaat, nee. Elkaar op 5 meter kunnen aanspelen, jaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef Urquhart het volgende:
Het was vrij matig inderdaad, maar opzich was dat ook wel te verwachten. Ik hoor ineens allemaal (verbazende) verhalen dan Ajax zo enorm tegenviel, maar wat verwacht je dan?
Ajax is vijf jaar afwezig geweest op het hoogste podium, wint het weekend ervoor met pijn en moeite door twee strafschoppen van de hekkensluiter in de Eredivisie. En de beste speler, Suarez, doet niet mee. Maar dan moet een resultaat bij Real Madrid mogelijk zijn?Het is jammer, maar niet meer dan dat.
Tuurlijk zullen ze altijd de mindere zijn! Maar gisteren hebben ze werkelijk alles doorgelaten op het middenveld en dat heeft mede het beeld van de wedstrijd bepaald.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs als Enoh en De Zeeuw in topvorm zijn, zullen ze kapot worden gespeeld door Real. De Zeeuw kan goed voetballen, maar hij is te sloom, tegen AC Milan gaat hij wel goed spelen denk ik, die spelen ander soort voetbal. Tegen Real moet Jol gewoon Tianio opstellen, hij is sneller.
Absoluut niet, maar als je zo schijterig speelt als wij deden maak je van Rene van Rijswijk nog de nieuwe Ronaldo. Dan kan je van iedereen verliezen, zeker van Feyenoord in de kuip.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom op nou, Schaken is niet de nieuwe Ronaldo, Smolov is niet de nieuwe Higuain, Fer is niet de nieuwe Alonso en van Dijk al helemaal niet de nieuwe Casillas
Je hebt Ajax - Willem II niet gezien begrijp ik?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef Urquhart het volgende:
Het was vrij matig inderdaad, maar opzich was dat ook wel te verwachten. Ik hoor ineens allemaal (verbazende) verhalen dan Ajax zo enorm tegenviel, maar wat verwacht je dan?
Ajax is vijf jaar afwezig geweest op het hoogste podium, wint het weekend ervoor met pijn en moeite door twee strafschoppen van de hekkensluiter in de Eredivisie. En de beste speler, Suarez, doet niet mee. Maar dan moet een resultaat bij Real Madrid mogelijk zijn?Het is jammer, maar niet meer dan dat.
Jongu, tegen Real Madrid is het normaal als je schijterig speelt (niet normaal, maar snap het wel). Je speelt tegen de beste spelers van de wereld: Ronaldo, Alonso, Higuain.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:45 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar als je zo schijterig speelt als wij deden maak je van Rene van Rijswijk nog de nieuwe Ronaldo. Dan kan je van iedereen verliezen, zeker van Feyenoord in de kuip.
Ik heb de hele wedstrijd gezien, en buiten wat dreiging van Suarez speelde we toen ook een waardeloze wedstrijd.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt Ajax - Willem II niet gezien begrijp ik?
Pijn en Moeite!?!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef Urquhart het volgende:
Kom op zeg, Willem II zonder Demouge moet je gewoon kunnen oprollen met een nulletje of 5 thuis. Pijn en moeite is overdreven, maar het was flets en apathisch.quote:
Hooo eens even. Ik zeg niet dat Anita er wat aan kan doen! Maar hij komt internationaal gezien gewoon te kort op die positie! Dat mag toch wel gezegd worden? Wie daar schuldig aan is is een ander verhaal! Eigenlijk is dit gewoon kritiek op Martin Jol die hem daar laat spelen!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vindt het bijna zielig worden al dat commentaar op Anita, die jongen is geen linksback. Hij wordt gewoon misbruikt daar en met gebrek aan beter staat hij daar. Jol had vast in het eerste opzicht om Atouba als vaste linksback te maken maar we weten allemaal wat daarvan gekomen is. Anita is gewoon te licht voor de top van NL en is zeker een versterking voor de subtoppers in NL op het middenveld.
Klopt, speelde de laatste maanden van vorige seizoen ook al waardeloos, en trekt die lijn gewoon door. Die Tainio maakt een goede indruk, dus wat mij betreft mag die binnenkort ook weleens de plek van De Zeeuw gaan overnemen.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef El_Bassie het volgende:
Anita voldoet voor de competitie. Meer dan dat zelfs. De Zeeuw is op dit moment een veel groter pijnpunt.
Stekelenburg en Suarez. De rest is Europese grijze middelmaat.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Welke spelers van Ajax zijn wel goed genoeg internationaal dan?
Dat zeg ik, de rest zal het nooit halen in de absolute top.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Stekelenburg en Suarez. De rest is Europese grijze middelmaat.
Leg uit?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vindt het geen schande eigenlijk om zo weggespeeld te worden door Real, mensen komen steeds met de vergelijking van Twente tegen Inter maar dit was totaal niet vergelijkbaar.
Van der Wiel blijft een groot talent, Vertonghen en Alderweireld gaan ook naar een goed niveau.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Stekelenburg en Suarez. De rest is Europese grijze middelmaat.
Niet elke wedstrijd kun je met 4-0 / 5-0 winnen. En het maakt ook niet veel uit als je maar 3 pnt pakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kom op zeg, Willem II zonder Demouge moet je gewoon kunnen oprollen met een nulletje of 5 thuis. Pijn en moeite is overdreven, maar het was flets en apathisch.
Tegen Madrid gingen ze er ook niet vol voor maar gezien het wedstrijdbeeld was dat wel nodig.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet elke wedstrijd kun je met 4-0 / 5-0 winnen. En het maakt ook niet veel uit als je maar 3 pnt pakt.
Tegen Willem 2 gingen ze er niet vol voor, maar dat was ook niet nodig.
Mijn punt is een beetje hetzelfde als Koeman: Het positiespel en het voetbal gaat bij Ajax moeizaam, maar wordt voor een groot deel verbloemd door Suarez. Als hij niet meedoet is het al een heel stuk minder, en als je dan ook nog tegen een tegenstander moet als Real dan is het gewoon waardeloos.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet elke wedstrijd kun je met 4-0 / 5-0 winnen. En het maakt ook niet veel uit als je maar 3 pnt pakt.
Tegen Willem 2 gingen ze er niet vol voor, maar dat was ook niet nodig.
Juist. Wat me gister vooral opviel bij Ajax is dat de linies totaal niet opschuiven. Als Ajax in de aanval was dan stond bij wijze van spreken de verdediging nog in de eigen 16.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mijn punt is een beetje hetzelfde als Koeman: Het positiespel en het voetbal gaat bij Ajax moeizaam, maar wordt voor een groot deel verbloemd door Suarez. Als hij niet meedoet is het al een heel stuk minder, en als je dan ook nog tegen een tegenstander moet als Real dan is het gewoon waardeloos.
Gisteren stonden ze stijf van de angst, ze durfde inderdaad helemaal niet te schuiven. Nu maar hopen dat dit eenmalig was, en ze vanaf nu weten wat het is om CL te spelen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juist. Wat me gister vooral opviel bij Ajax is dat de linies totaal niet opschuiven. Als Ajax in de aanval was dan stond bij wijze van spreken de verdediging nog in de eigen 16.
Klopt, allemaal met de angst te maken wat compleet onzinnig is want je verliest niet meer punten of het nou 1-0 of 10-0 staat. Meest jammere vind ik dat ze na de 2-0 ff lieten zien wél te kunnen voetballen, dan zakt mijn broek echt af pfffffffffffquote:Op donderdag 16 september 2010 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juist. Wat me gister vooral opviel bij Ajax is dat de linies totaal niet opschuiven. Als Ajax in de aanval was dan stond bij wijze van spreken de verdediging nog in de eigen 16.
Tegen Madrid konden ze niks, denk je nou echt dat ze in zo'n topwedstrijd inhouden?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tegen Madrid gingen ze er ook niet vol voor maar gezien het wedstrijdbeeld was dat wel nodig.
Real vond het ok, en liet ze komen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, allemaal met de angst te maken wat compleet onzinnig is want je verliest niet meer punten of het nou 1-0 of 10-0 staat. Meest jammere vind ik dat ze na de 2-0 ff lieten zien wél te kunnen voetballen, dan zakt mijn broek echt af pfffffffffff
Misschien komt dat omdat Ajax niet kon opbouwen. Het was gewoon lange ballen naar voren en hopen dat ie goed valt.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is absoluut waar, en winst of ook maar een punt was een onterechte uitslag geweest. Maar verliezen met het gevoel dat je er alles aan hebt gedaan is velen malen bevorderlijker voor de mentale toestand dan zoals nu angstig als hertjes in een koplamp...quote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Real vond het ok, en liet ze komen.
Klopt.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mijn punt is een beetje hetzelfde als Koeman: Het positiespel en het voetbal gaat bij Ajax moeizaam, maar wordt voor een groot deel verbloemd door Suarez. Als hij niet meedoet is het al een heel stuk minder, en als je dan ook nog tegen een tegenstander moet als Real dan is het gewoon waardeloos.
De bal hou je juist voorin door de lengte van het speelveld klein te maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die bal bleef jammer genoeg niet lang voorin, dus kan de verdediging ook niet opschuiven.
ja dat hebben we met zn allen kunnen zien gisteren hahaha.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Van der Wiel blijft een groot talent, Vertonghen en Alderweireld gaan ook naar een goed niveau.
als de aanvallers de bal niet kunnen vasthouden... Wat dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De bal hou je juist voorin door de lengte van het speelveld klein te maken.
Talent en gaan is niet hetzelfde als is en zijn. Wat El_Bassie zegt klopt gewoon. Het is alleen klote dat we daar nu niks aan hebben aangezien ze tegen die tijd allang weer verkocht zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 17:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja dat hebben we met zn allen kunnen zien gisteren hahaha.
toby alderweireld![]()
ik denk dat zlatan nu al wakker ligt van toby
Ja die verliezen ze omdat de afspeelmogelijkheden veel te ver van ze af staan.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
als de aanvallers de bal niet kunnen vasthouden... Wat dan?
met alle respect hoor, maar bij gasten als zlatan en chivu was talent te bespeuren omdat die ook wel eens wat leuks tegen echte toppers lieten zien....maar die troep die ze nu hebben lopen daar is verder niks talentvols aan, die weten zich staande te houden in de mickey mouse league maar gister werden ze dolgedraaid op de vierkante meter, voorbij gelopen, vernederd en verkracht........maar goed, de kans bestaat in ieder geval dat jol de komende jaren met een vast elftal kan blijven werkenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Talent en gaan is niet hetzelfde als is en zijn. Wat El_Bassie zegt klopt gewoon. Het is alleen klote dat we daar nu niks aan hebben aangezien ze tegen die tijd allang weer verkocht zijn
Pietje heb wel gelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
met alle respect hoor, maar bij gasten als zlatan en chivu was talent te bespeuren omdat die ook wel eens wat leuks tegen echte toppers lieten zien....maar die troep die ze nu hebben lopen daar is verder niks talentvols aan, die weten zich staande te houden in de mickey mouse league maar gister werden ze dolgedraaid op de vierkante meter, voorbij gelopen, vernederd en verkracht........maar goed, de kans bestaat in ieder geval dat jol de komende jaren met een vast elftal kan blijven werken
Persoonlijk denk ik dat we qua materiaal onder de Europse subtop zitten. Sevilla, Ahtletico, Fiorentina, Werder dat is subtop. Voor de rest ben ik het niet helemaal met jou eens, Ajax is toch wel degelijk een geoliede machine zoals je vorig jaar hebt gezien. Alleen het gelijkspel tegen Sparta of de 0-1 verliezen van Twente was gewoon heel ongelukkig anders was je gewoon kampioen en hoorde je er niemand over.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:11 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik hoor iedereen hier over de kwaliteit van het elftal, ben ik gek als ik denk dat het daar niet aan ligt?
Ik denk dat we over het algemeen goed genoeg materiaal hebben om europese subtop te zijn maar het lijkt alsof er geen lijn in het spel zit.
ik zie geen patronen geen herkenbaar voetbal in tegenstelling tot clubs als psv en twente.
Gister was het met man en macht voor de pot hangen en normaal is het god zegene de greep naar voren.
Ik wil een trainer met een visie iemand die een geoliede machine opbouwt (adriaanse, van gaal).
Begin steeds meer te twijfelen aan Jol.
Suarez (en de laatste tijd ook Stekelenburg) verbloemt alles. Als Suarez niet mee doet dan weet Ajax helemaal niet waar ze met de bal naartoe moeten.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:11 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik hoor iedereen hier over de kwaliteit van het elftal, ben ik gek als ik denk dat het daar niet aan ligt?
Ik denk dat we over het algemeen goed genoeg materiaal hebben om europese subtop te zijn maar het lijkt alsof er geen lijn in het spel zit.
ik zie geen patronen geen herkenbaar voetbal in tegenstelling tot clubs als psv en twente.
Gister was het met man en macht voor de pot hangen en normaal is het god zegene de greep naar voren.
Ik wil een trainer met een visie iemand die een geoliede machine opbouwt (adriaanse, van gaal).
Over dat twijfelen aan Jol doe ik met je mee, maar dit vond ik van het begin al, hij is meer een trainer die voor snel succes gaat dan één die de patronen erin slijpt zoals Cruijff, van Gaal en ook Adriaanse het deden, sinds zijn flirt met Fulham heb ik het helemaal met hem gehad, alleen met zichzelf bezigquote:Op donderdag 16 september 2010 18:11 schreef DeZoektocht het volgende:
Kwaliteit heeft niet alleen met spel te maken maar ook alles met mentaliteit, Messi is een genie maar zullen er nou echt geen spelers zijn die in de basis op bijv. 12 jarige leeftijd eenzelfde hoeveelheid talent hebben? Mentaliteit, omgeving waarin je groeit als voetballer en de mate van energie die je injezelf stopt staan allemaal aan de basis van een geweldig talent.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:11 schreef DeZoektocht het volgende:
hu?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijns inziens is Ajax gisteren keihard door het ijs gezakt, jongens als De Jong, Anita, De Zeeuw en VDWiel die notabene de WK finale speelde hebben bewezen kleine jongetjes te zijn die opkijken en angstig zijn voor de grote clubs en dat is een trieste constatering.
ook al denk ik dat je grotendeels gelijk zult hebben, denk ik niet dat je dit allemaal kunt stellen aan de hand van 1 wedstrijd. Ajax was 3x niks gisteren maar zoals Jol al zei, het gapen is voorbij. Nu moet er gewoon gevoetbald worden, ik zie ons tegen Milan nog wel een puntje pakken, 6punten bij auxerre (nee is niet vanzelfsprekend) en je hebt gewoon kans op de 2de ronde. Daar een ploeg als Shaktar, Tottenham, AS Roma, Lyon, Schalke tegen komen en je haalt de kwartfinale.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kwaliteit heeft niet alleen met spel te maken maar ook alles met mentaliteit, Messi is een genie maar zullen er nou echt geen spelers zijn die in de basis op bijv. 12 jarige leeftijd eenzelfde hoeveelheid talent hebben? Mentaliteit, omgeving waarin je groeit als voetballer en de mate van energie die je injezelf stopt staan allemaal aan de basis van een geweldig talent.
Bij Ajax schort het hieraan, zowel qua opleiding als qua klasse in het veld. Ajax heeft de Amsterdamse bluf niet meer, we hebben jongens van 24 die staan te staren naar Cristiano omdat ze hem enkel van de TV kennen. Consequent mislopen van de CL heeft gezorgt voor zo'n kwaliteitsverlies dat we niet eens meer een europese subtopper zijn.
Mijns inziens is Ajax gisteren keihard door het ijs gezakt, jongens als De Jong, Anita, De Zeeuw en VDWiel die notabene de WK finale speelde hebben bewezen kleine jongetjes te zijn die opkijken en angstig zijn voor de grote clubs en dat is een trieste constatering.
Qua spel was er geen lijn te ontdekken, het lijkt wel alsof alles wat vorig jaar goed ging (vroeg scoren en dan counteren) compleet verdwenen is, niet alleen tegen Real wat natuurlijk logisch is dat je daar niet je standaard spelletje kunt spelen maar ook in de competitie loopt het verre van goed. Suarez zal ook met plaatsvervangende schaamte hebben gekeken, al zou hij zich nog wel meer hebben opgevreten dat ie zelf niet op het veld stond...
Steek en Luis zijn de koningen van Ajax, als die wegvallen zal ik niet weten wat er de komende jaren nog met Ajax gaat gebeuren...
Dus als bv. ineens Afellay gekocht zou worden door Ajax zou je het geen probleem vinden?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, hij speelt nu bij Ajax en kan van waarde zijn, zijn verleden zal me echt worst zijn.
Als Afellay zich wil inzetten en 100% geeft heb ik er geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dus als bv. ineens Afellay gekocht zou worden door Ajax zou je het geen probleem vinden?
Hoe goed Ooijer ook kon zijn, zijn hele persoon maakt dat ik 'm gewoon níet in een Ajax shirt wil zien. Hij was zelfs aanvoerder gisteren het laatste kwartier
Ehm...ja?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Afellay zich wil inzetten en 100% geeft heb ik er geen problemen mee.
Of is dit raar wat ik zeg?
Nee, die gast moet niet zo zeuren. Ik zou zulke spelers zonder problemen willen zien mits ze zich gewoon inzetten voor Ajax.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Afellay zich wil inzetten en 100% geeft heb ik er geen problemen mee.
Of is dit raar wat ik zeg?
Als hij ons wereldkampioen maakt is alles vergeven.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef kalinhos het volgende:
Dus je zal er, bij wijze van dan, ook geen problemen mee hebben als Cristiano Ronaldo zich zou naturaliseren tot Nederlander en in oranje zou komen te spelen? Zolang hij zich maar inzet?
Sommige mensen zouden nog voor Hitler juichen zolang hij scoort, verleden maakt ze geen fuck uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef kalinhos het volgende:
Dus je zal er, bij wijze van dan, ook geen problemen mee hebben als Cristiano Ronaldo zich zou naturaliseren tot Nederlander en in oranje zou komen te spelen? Zolang hij zich maar inzet?
wtf is dit voor een reactie?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden nog voor Hitler juichen zolang hij scoort, verleden maakt ze geen fuck uit.
Niet echt.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik chargeer uiteraard maar mijn punt lijkt me duidelijk.
Dat kun je op een andere manier doen, dit is gewoon een slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik chargeer uiteraard maar mijn punt lijkt me duidelijk.
Mee eens. Hitler was dan ook een uitstekende spits, zeker voor een Jodenclub.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden nog voor Hitler juichen zolang hij scoort, verleden maakt ze geen fuck uit.
Die halve finale tegen Racing Biirkenauquote:Op donderdag 16 september 2010 23:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Mee eens. Hitler was dan ook een uitstekende spits, zeker voor een Jodenclub.
Die uitgemergelde zigeuners van FC Bergen-Belsen waren nergens tegen de dubbele scharen van Adolf.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Die halve finale tegen Racing Biirkenau
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Die halve finale tegen Racing Biirkenau
Himmler was de schaduwspits en Göring verzorgde meestal uitstekende voorzettenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Mee eens. Hitler was dan ook een uitstekende spits, zeker voor een Jodenclub.
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:58 schreef Rated_RKO het volgende:
[..]
Himmler was de schaduwspits en Göring verzorgde meestal uitstekende voorzetten
Wat is er mis met Ruiz?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ehm...ja?![]()
Sommige spelers wil ik echt gewoon nooit in Ajax zien. Ook al worden ze 48x achter elkaar Fifa wereldvoetballer van het jaar. Spelers als Ooijer, Afellay, Simons, Danny Buijs, Ruiz, Lurling, Patrick Paauwe, Kuijt, etc.
Ooijer heeft dit seizoen pas 4 wedstrijden gespeeld in het eerste van ajax?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ehm...ja?![]()
Sommige spelers wil ik echt gewoon nooit in Ajax zien. Ook al worden ze 48x achter elkaar Fifa wereldvoetballer van het jaar. Spelers als Ooijer, Afellay, Simons, Danny Buijs, Ruiz, Lurling, Patrick Paauwe, Kuijt, etc.
Vooral, wat is er mis met Simons?quote:
Ik ben principieel tegen Ooijer.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad.Mensen die principieel tegen Ooijer zijn kunnen beter PSV gaan kijken.
Een echte fan staat achter z'n hele elftalquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen Ooijer.
het is dat ik anti GS ben, anders had je +1 gekregenquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:15 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Een echte fan staat achter z'n hele elftal
Daarom ben jij een fan, en ik een supporterquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:15 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Ik wil Ooijer gewoon niet in een Ajaxshirt zien. Heeft niks met fan te maken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:15 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Alsof Ruiz dat in z'n eentje gerealiseerd heeft. Vind het zelf een goede voetballer zonder vervelende trekjes oid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij heeft Twente kampioen gemaakt voor Ajax ofzo
Ja, is voor 90% door Ruiz gerealiseerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:50 schreef Yankee het volgende:
[..]
Alsof Ruiz dat in z'n eentje gerealiseerd heeft. Vind het zelf een goede voetballer zonder vervelende trekjes oid.
dat we vorig jaar geen kampioen geworden zijn ligt nog altijd in de eerste plaats aan ajax zelfquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, is voor 90% door Ruiz gerealiseerd.
Bij vlagen is hij zeker belangrijk geweest. Heel belangrijk zelfs, hij begon het seizoen fantastisch. Later ging het alleen maar downhill met Demy.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:53 schreef peaceman het volgende:
De Zeeuw is gewoon totaal uit vorm en dat is jammer, want vorig seizoen heeft ie toch laten zien dat ie het best kan.
Ja, daar doe je wel iets tegen, eerder wisselen bijv. Toen die Fin erin kwam werd het meteen een stuk gecontroleerder.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was woensdag heen maar man man man wat was Madrid goed.
Ajax is gewoon overklast en daar doe je niks tegen.
Dan nog had je geen punt gepakt hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar doe je wel iets tegen, eerder wisselen bijv. Toen die Fin erin kwam werd het meteen een stuk gecontroleerder.
nee punt niet, maar misschien was je ietsjes minder vernederd qua veldspel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan nog had je geen punt gepakt hoor.
Je moet blij zijn met een keeper als Maarten anders was het 8-0 geweest.
Met Maarten was ik zeker wel blij. Met de rest niet. Het was echt niet alleen de kwaliteit van Madrid, maar ook een gebrek aan lef en vertrouwen bij Ajax.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan nog had je geen punt gepakt hoor.
Je moet blij zijn met een keeper als Maarten anders was het 8-0 geweest.
Natuurlijk heeft hij dat niet door, want als hij slecht speelt komt dat doordat zijn teammaten vreemd gaan met zijn vriend, zijn moeder ziek is, hij een ontsteking heeft in zijn gebit, er iets met Sno is gebeurt of als hij nog last heeft van de naweeën van een trap op zijn gezicht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:37 schreef El_Bassie het volgende:
http://ajax.nieuwslog.nl/(...)blij_met_wissel.html
Mijn onvrede ten opzichte van De Zeeuw groeit. Hij zal toch zelf ook wel doorhebben dat hij de slechtste man op het veld was? Bovendien heeft hij het louter over balbezit, terwijl hij zowel met bal, maar vóóral zonder bal dramatisch was. Nog nooit een speler op dit niveau gezien met zo'n ongelofelijk gebrek aan fysiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |