quote:Op maandag 13 september 2010 19:24 schreef kalinhos het volgende:
25 graden en zon in MadridHeel rap bruin worden op een terras
Ik las het net ookquote:Op maandag 13 september 2010 19:56 schreef Positive_Thinking het volgende:
Jong Vitesse - Jong Ajax 4-0
wedstrijd ligt stil..
vermoedelijk Sno hartstilstand.
Puike reactie.quote:Op maandag 13 september 2010 20:07 schreef Ferdii het volgende:
ergens stream of live update toevallig?
Heftig zegquote:Op maandag 13 september 2010 19:56 schreef Positive_Thinking het volgende:
Jong Vitesse - Jong Ajax 4-0
wedstrijd ligt stil..
vermoedelijk Sno hartstilstand.
quote:
Inderdaad, maar wtf was dat voor tussenstand? 4-0 achter tegen vitesse?!quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Vreselijk die hartstilstand van Sno!! Hopen dat het goed komt.
Leef je onder een steen ofzo?quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zie dat een passe partout voor de CL zo'n 200euro kosten, dat is ongeveer 70 euro per wedstrijd.
Betekend dit dat de losse verkoop waarschijnlijk minimaal 70 euro per kaartje gaat kosten?
Zijn dit normale prijzen?![]()
Oja dat vooruitschuiven van de losse verkoop elke keer
...quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef RijstNatie het volgende:
er wordt niet eens gereageerd hier door de joden op mijn vraag
Is inderdaad leuker om een uitwedstrijd met vliegreis te boeken.quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zie dat een passe partout voor de CL zo'n 200euro kosten, dat is ongeveer 70 euro per wedstrijd.
Betekend dit dat de losse verkoop waarschijnlijk minimaal 70 euro per kaartje gaat kosten?
quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef RijstNatie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
nee dat zijn schandalige prijzen
Laatste keer dat Ajax Champions League speelde kostten de kaartjes nog 25 gulden
Ik wil lachen maar ik ben voor Feyenoordquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
nee dat zijn schandalige prijzen
Laatste keer dat Ajax Champions League speelde kostten de kaartjes nog 25 gulden
Nice!!! dat zijn de echte supportersquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:34 schreef Leonos het volgende:
Vannacht naar Madrid![]()
Heb er damn zin in !
Tuurlijk kan datquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:28 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb een clubcard van iemand anders te leen gekregen. Kan ik deze gebruiken onder mijn eigen account om kaarten te kopen, of kom ik daar niet het stadion mee in? Degene van wie de kaart is gaat niet mee.
Twente kon lekker aanvallen in de eerste helft, stel wij kunnen ook het spel bepalen dan missen we Suarezquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef msnk het volgende:
Hopen dat de jongens wat hebben geleerd van de wedstrijd van Twente.
En Twente had die Oostenrijkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Twente kon lekker aanvallen in de eerste helft, stel wij kunnen ook het spel bepalen dan missen we Suarez
Ik vertrouw op Ooijerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Yankee het volgende:
Inter spande zich amper in, dat zal Real thuis waarschijnlijk wel gaan doen
Zolang er veel inzet is en we niet a la Panathinaikos kapot gespeeld worden ben ik al redelijk tevredenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:36 schreef DeBlauweWafel het volgende:
Als Ajax maar laat zien dat ze terug zijn, is het goed.
Hoeft niet perse door een overwinning, als ze met mooi spel ten onder gaan ben ik allang tevreden.
Alleen jammer dat Suarez en Vertonghen er niet zijn...
Barcalona vanavond tegen Panathinaikosquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zolang er veel inzet is en we niet a la Panathinaikos kapot gespeeld worden ben ik al redelijk tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |