abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86388766
Het vorige deel: Slank #1164 - Met katten in een studio. En seks.

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_86388775
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:27 schreef Swietje het volgende:

[..]

Kommetjes leeg lebberen waar zuivel in heeft gezeten doen die van ons ook 8)7 En kaas van m'n boterham jatten. :')
Mijn kat eet sla 8)7
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 13 september 2010 @ 17:46:20 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86388804
Had het al veranderd... laat maar... soort van Merel verhaal met Mc S
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86388814
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mijn kat eet sla 8)7
Mijne ook. En jat sperziebonen/aardappels uit de bak als je die aan het schillen bent. Om ze geheel op te vreten.

Uniekje wazzup? :o
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86388873
Katten zijn rare wezentjes. :?

Uniek :*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86389031
O ik ben nu zo goed in make uppen dat ik van mijn lijkbleke hoofd dit gezonde kleurtje heb gemaakt :') _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie die bloemen trouwens O+ bloemen!!!!
pi_86389053
Uniek?
  maandag 13 september 2010 @ 17:59:34 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86389173
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uniek?
Niks

Jij bent zo'n mooie vrouw he! Echt een schoonheid :Y O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86389177
Uniekje :*

En :D@TT
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86389193
Jee, Uniek... :*
  maandag 13 september 2010 @ 18:01:42 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86389230
Bluh kutdag. Massaal het huiswerk niet maken en dan ben ik zo aardig om ze de kans te geven om het om half 6 in te leveren ipv na te blijven van 16:45 tot 17:30, krijg ik het alsnog maar van 1 persoon compleet en van 1 persoon half. En omdat ik de pest in had, denkt de vakbegeleider nu dat het 'niet zo goed gaat'. Het gaat wel goed, alleen vandaag even niet :[w.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 september 2010 @ 18:10:30 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86389475
Unieks :* *kop thee geeft*

PF: denk dat de kleur niet helemaal overkomt zo op de foto :P Maar je bent wel pretty :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86389492
Vik, wat vervelend }:| Ik zou daar maar een gepaste sanctie voor bedenken. ~O>

P.F Mooi koppie :Y
pi_86389536
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Unieks :* *kop thee geeft*

PF: denk dat de kleur niet helemaal overkomt zo op de foto :P Maar je bent wel pretty :+
Ik had die kleur van de muur hahaha
pi_86389540
Eén en één is twee... :+

quote:
Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ze koken hun muisjes en vogeltjes ook niet van te voren :+
Die van mij eet ze ook niet. Die vermoordt alleen muisjes, just for fun. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86389674
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mijn kat eet sla 8)7
Die van ons is gek op meloen?
8)7
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
pi_86389687
[quote]Op maandag 13 september 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Bluh kutdag. Massaal het huiswerk niet maken en dan ben ik zo aardig om ze de kans te geven om het om half 6 in te leveren ipv na te blijven van 16:45 tot 17:30, krijg ik het alsnog maar van 1 persoon compleet en van 1 persoon half. En omdat ik de pest in had, denkt de vakbegeleider nu dat het 'niet zo goed gaat'. Het gaat wel goed, alleen vandaag even niet :[w.
[/quote]

Bekend met zulke dagen (bijna elke dag eigenlijk) en de reactie van begeleiding, en het nu even beetje zat. Maar jouw vakbegeleider ziet vast wel dat het maar een enkel moment is, want volgens mij doe jij 't echt gewoon goed en straal je dat op andere dagen ook zeker uit!
pi_86389703
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Gedoe met gevoelens is heel vermoeiend!
pi_86389756
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik ben nu zo goed in make uppen dat ik van mijn lijkbleke hoofd dit gezonde kleurtje heb gemaakt :') _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie die bloemen trouwens O+ bloemen!!!!
Ziet er goed uit hoor!
Wat een knappe dingskes toch hier. Zelfs Maria ziet er als drieogige vrouw nog goed uit.
pi_86389790
[quote]Op maandag 13 september 2010 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[/quote]

Hoe ga je dit nu aanpakken?
Allemaal een 1? Of is dat niet aan de orde?
pi_86389963
O: yoghurt all-bran
L: een salade, tomaatjes, tonijn, olijven, grote theelepel mayo
T: plak ontbijtkoek, appel
D: pasta pesto, courgette, ui, schepje geraspte parmesan, salade appel/beetje geitenkaas/vinaigrette

Heb een pukkel op mijn kin. Bah. Ik kan er niet vanaf blijven, zodat het uiteindelijk er erger uitziet dan had gehoeven. Heel stom.

Hoop dat het snel wat beter gaat Uniek!
pi_86389976
Uniek. :*

quote:
Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
ok, het is genoeg geweest, ik heb op een outbound B2B callcenter baan gereageerd. Betaalt goed, flexibel en ik kan er van rond komen.

nu hopen dat ze me willen hebben :')
Misschien is dit dan ook wel wat:
http://www.adecco.nl/vaca(...)_op_jouw_moment?_M/V
pi_86390084
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Uniek. :*
[..]

Misschien is dit dan ook wel wat:
http://www.adecco.nl/vaca(...)_op_jouw_moment?_M/V
ja die ken ik, en nee, geen goede verhalen over gehoord (uit eerste hand)
Ja doei.
pi_86390167
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
ja die ken ik, en nee, geen goede verhalen over gehoord (uit eerste hand)
Ah, ik wist helemaal niets over Bosch.
Als het prima klinkt, is dat meestal ook te goed om waar te wezen. :')

Ik hoop dat je vacature wat wordt en dat het je gaat bevallen.
  maandag 13 september 2010 @ 18:40:47 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86390375
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:20 schreef nienja het volgende:

[..]

Hoe ga je dit nu aanpakken?
Allemaal een 1? Of is dat niet aan de orde?
Nee, morgen komen ze allemaal (behalve die ene die het wel helemaal gemaakt heeft) om 16:45 terug.

Ik heb de directeur even gemaild dat ik even met hem wil spreken over wat typische beginnerszaken waar ik tegenaan loop. Hij is een aardige kerel en ik mag altijd langs komen als ik ergens mee zit en ik wil wel even de pro-actieve nieuwe docent uithangen.

Ik baal echt van die opmerking van die collega. Bah. Ik werk me uit de naad en dan ziet zij alleen wat 'niet zo goed' gaat :r (en dat ook nog alleen door langs te lopen!). En omdat ik me al niet zo happy voelde vandaag was ik ook niet echt in staat om haar van het tegendeel te overtuigen.

@ ihfc: ja, maakt jouw begeleider ook van die opmerkingen? Zeker ook iemand die al 30 jaar in het onderwijs zit en zich niet kan inleven in nieuwelingen?

Donderdag komt mijn niet-vakinhoudelijke begeleider langs en die is aardig, dus ik hoop met hem ook nog wat dingen te kunnen bespreken :).

De vakinhoudelijke begeleider is trouwens ook de persoon die bij het sollicitatiegesprek zat en die mij het gevoel bezorgde dat ik gefaald had. Eerste indrukken... ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 september 2010 @ 18:41:16 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86390397
On the bright side: Nachtwacht is er! *O*. Hij heeft er wel een enorme puinzooi van gemaakt, maar goed :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 september 2010 @ 18:46:34 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86390571
Vik!

Komt wel goed schatje
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86390661
Volgende week contract tekenen *O* had al wel het idee dat ze ook enthousiast waren, maar toch!
Om het te vieren ga ik andijviestamp eten!
pi_86390694
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, morgen komen ze allemaal (behalve die ene die het wel helemaal gemaakt heeft) om 16:45 terug.

Ik heb de directeur even gemaild dat ik even met hem wil spreken over wat typische beginnerszaken waar ik tegenaan loop. Hij is een aardige kerel en ik mag altijd langs komen als ik ergens mee zit en ik wil wel even de pro-actieve nieuwe docent uithangen.

Ik baal echt van die opmerking van die collega. Bah. Ik werk me uit de naad en dan ziet zij alleen wat 'niet zo goed' gaat :r (en dat ook nog alleen door langs te lopen!). En omdat ik me al niet zo happy voelde vandaag was ik ook niet echt in staat om haar van het tegendeel te overtuigen.

@ ihfc: ja, maakt jouw begeleider ook van die opmerkingen? Zeker ook iemand die al 30 jaar in het onderwijs zit en zich niet kan inleven in nieuwelingen?

Donderdag komt mijn niet-vakinhoudelijke begeleider langs en die is aardig, dus ik hoop met hem ook nog wat dingen te kunnen bespreken :).

De vakinhoudelijke begeleider is trouwens ook de persoon die bij het sollicitatiegesprek zat en die mij het gevoel bezorgde dat ik gefaald had. Eerste indrukken... ^O^.
Wat kunnen mensen toch dom reageren. Uitgerekend mensen in het onderwijs moeten toch weten dat zo'n opmerking niet helpend is. In plaats van dat ze je even een hart onder de riem steekt en je een goed gevoel geeft. Oh. Oh. Oh. Niks van aantrekken Viking, helemaal als je niets met de opmerking kunt. Goed plan om met de directeur te praten en je docent. Pro-actief ze! En nu lekker ontspannen.

Ik heb zo een familiegesprek waar ik als een berg tegenop zie. Grote familie en het wordt geen goed-nieuwsgesprek zeg maar. (Ik werk voor een GGZ) En dan heb ik ook nog die pukkel.
pi_86390702
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vik, volgens mij ben jij een prima docent! Laat je niet gek maken door een collega die alleen een momentopname ziet. Wat ik normaal van jou lees hier, laat op mij in ieder geval een heel goede indruk achter. Je hebt hart voor je werk, bent enthousiast, gaat ervoor en je hebt een berg doorzettingsvermogen! ^O^

Ik heb zelf ook momenten dat ik aan mezelf twijfel als docent. Maar dan denk ik aan al die andere momenten dat het juist lekker ging. Dat helpt dan wel :)

Mijn ervaring is dat docenten die zich zo druk kunnen maken over hun capaciteiten, ook vaak de docenten zijn die het heel goed willen doen (en dus hun best doen, iets willen bereiken en zich inzetten) en daardoor juist de beste docenten zijn!

Dus: GO VIK! *O* :*
pi_86390736
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
On the bright side: Nachtwacht is er! *O*. Hij heeft er wel een enorme puinzooi van gemaakt, maar goed :P.
Hahaha, Afleiding helpt natuurlijk ook altijd als je je vervelend voelt!
Wens hem veel succes! ^O^
pi_86390737
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:50 schreef nienja het volgende:
Ik heb zo een familiegesprek waar ik als een berg tegenop zie. Grote familie en het wordt geen goed-nieuwsgesprek zeg maar. (Ik werk voor een GGZ) En dan heb ik ook nog die pukkel.
Zulke gesprekken (wat het slechte nieuws ook is) lijken mij echt heel moeilijk. Succes!
pi_86390773
Oh, en XM, gewoon omdat je het verdient: :*
pi_86390800
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Volgende week contract tekenen *O* had al wel het idee dat ze ook enthousiast waren, maar toch!
Puff! Wat goed! Gefeliciteerd! *O* *O* Wat ga je worden?

en Uniekhoorn, dat klinkt niet zo fijn... :*

Zo, de tuin is weer netjes en nu ga ik maar eens mijn soepje opzetten :9
pi_86390807
quote:
Woei! Geweldig! Gefeliciteerd. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86390844
Pff, heb ook baggerdag gehad.
Heb groep 5-6. Groep 6 zelfs al 3 jaar achter elkaar! En vanaf groep 3 wordt er dmv een stoplicht systeem uitgestelde aandacht aangeleerd. Bij mij dus niet anders.
Groep 5, net nieuw, nieuwe regels, nieuwe klas en het gaat zo goed met ze! Echt wauw!
En groep 6 :{ Een aantal kinderen:

- onderbreken instructie aan groep 5, worden boos als ik zeg nee
- gaan in de rondte kijken en of kletsen met buren als ze iets niet snappen
- komen me op de hal achterna lopen met vragen ergens over
- komen naar mn bureau lopen met vragen (ik loop vaste rondes in de klas!)
- weten niet wat ze moeten doen als ze klaar zijn (takenlijst anyone???!!)

Ik snap er niets van. Dit zijn een aantal kinderen en dan herhaaldelijk. Ik ben er ook erg streng en consequent op, al vanaf het begin. En dan nog ... echt, ik weet het niet meer -O-
Kwam vandaag zelfs een moeder van een kind uit groep 6: Hij vind alles stom!

En de meeste vragen zijn naar de bekende weg, echt ... -O- Wat moet je hier nou mee? Ja consequent blijven, elke keer voor de les van : weten jullie nog??! Het wordt ook nog een naast auditief ook visueel aangeboden...
Maar goed, ik voel me zo stom nu. Iedere keer streng en nee zeggen etc!

Tips van de leerkrachten hier (ook al doet niemand primair onderw)

Lijstje:

O: drinkyoghurt en broodje jam
T: appel
L: bouillon, kersenkwark, kiwi en broodje ham
T: broodje ham en 2 dropjes
D: preischotel @ oven
T: dunno

Ow en ik complimenteer altijd de kinderen die ik het goed zie doen in de hoop dat de anderen dit oppikken!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  maandag 13 september 2010 @ 18:54:53 #37
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86390864
hai, ik ben thuis!

Ik heb net alle peren van de grond geraapt, en de kapotte weggegooid...Alsnog een heel krat peren over!

Sigme, peren die vna de boom vallen zijn goed, en peren die in de boom blijven hangen 'moeten' nog wat langer, toch? Ze zijn nog knetterhard, die op de grond lagen, maar rijpen ze dan na? Of zouden het stoofperen zijn? Ze zijn erg klein!

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met brambozen en muesli
T: chocolat chip cookie
T: banaan
L: rest pizza met parmaham en mozerella
T: chocolate chip cookie
T: gerookte makreel
D: penne met tomatensaus en tonijn, rucolasalade met geitenkaas en honingmosterddressing
T: klein blokje chocola
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 13 september 2010 @ 18:55:33 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86390891
Puff! *O* O+ Het zonnetje schijnt weer voor je :D
  maandag 13 september 2010 @ 18:56:14 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86390922
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Woei! Geweldig! Gefeliciteerd. :*.
What she said!
pi_86391085
quote:
^O^
(Wat voor contract? :) )

Oh ik moet rennen.
pi_86391099
quote:
Nice! Gefeli *O*
pi_86391137
goed zo Puff! :) :Y
Ja doei.
pi_86391140
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef j.t het volgende:

Ik ben heel benieuwd naar de tips nu :)
pi_86391179
Vik: echt heel herkenbaar, maar bij mij vooral van leidinggevende. Mijn vakinhoudelijke begeleider is geweldig, en mijn niet-vakinhoudelijk begeleider ook alleen is zij er niet zo vaak. En loop dus echt aan tegen die typische beginnerszaken mbt discipline etc. Maar wil dus niet afgerekend worden op de slechte momenten, al heb ik die aanzienlijk meer, vrees ik. ;-) Maar inderdaad proactief zijn, da's een goede, ga ik ook zeker doen!
pi_86391240
quote:
Fijn! *O*
pi_86391299
Gefeliciteerd Puff, wat ga je precies doen?

De kip ruikt goed, ziet er goed uit en de kat blieft het ook wel. Chicken tonight prutje wordt het dus vanavond.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_86391614
ik moest vandaag hard huilen bij begeleiding op de uni... ik zat er ineens helemaal doorheen en voelde me ontzettend incompetent... volgens mn begeleidster ben ik veel te streng voor mezelf...

maar t is zo moeilijk om in te zien wat je allemaal niet goed doet zonder dat je het echt kan veranderen (lukt nog niet zo goed) -O-

vanavond niet naar koor, lekker op de bank liggen
Kwak
  maandag 13 september 2010 @ 19:17:55 #48
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86391746
Dat is het zeker kwak, maar vergeet je niet om ook te kijken naar wat er allemaal wel goed gaat? En naar de dingen die je al wel hebt veranderd?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86391859
Dank allemaal :s) ! Ik ga dokteren in het verpleeghuis. Begin 1 november al!
pi_86391870
Kwak, focus op de positieve punten!
  maandag 13 september 2010 @ 19:25:48 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86392051
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef Goodbye het volgende:
Gefeliciteerd Puff, wat ga je precies doen?

.
Dat :).

En ik ben aan het koken op m'n elektrische kookplaat *O*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 september 2010 @ 19:27:54 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86392154
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat ga je maken? Pizza? :')
pi_86392158
gefeliciteerd puff!

en jullie hebben gelijk hoor, DaD en Cali. T kwam eruit omdat we tijdens de les ineens allemaal stil werden omdat we dingen aan t relateren waren aan onze eigen praktijk, en toen vroeg de begeleidster wat er was, waar we aan dachten en toen ging bij mij de kraan open....
Kwak
  maandag 13 september 2010 @ 19:29:07 #54
277802 _Calimero_
pi_86392213
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dank allemaal :s) ! Ik ga dokteren in het verpleeghuis. Begin 1 november al!
Whoei, leuk voor je! Gefelicteerd! *O*
  maandag 13 september 2010 @ 19:29:37 #55
277802 _Calimero_
pi_86392239
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb net gekookt op mijn nieuwe gasstel :+ (ipv elektrisch)
  maandag 13 september 2010 @ 19:38:29 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86392682
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:29 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik heb net gekookt op mijn nieuwe gasstel :+ (ipv elektrisch)
*jaloers* :P.

Ik maak pasta met veggies, XM!

En: leuk Puff! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 september 2010 @ 19:49:21 #57
331 Merel
Be here now.
pi_86393180
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Dan moet je het op z'n minst aan mij vertellen! 8-) ;)

quote:
*O*

En een :* voor XM.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86393404
Jeej voor Puff!

Zit nu in de trein tegenover een hele dikke snurkende man waar ik heel stiekem een filmpje van heb gemaakt :P Het is gewoon erg leuk vermaak en je moet toch wat.

College was vooral lang, en introductie van het vak vooral dus redelijk saai. Er bestaat ook nog veel verwarring over het rooster en dingen die we moeten voorbereiden dus ik ben vooral bezig geweest te kijken hoe ik dat moest oplossen. Besef wel nu pas dat het best hard werken wordt, vooral omdat ik ook ong 20 uur werk per week...dat moet denk ik echt wat minder.
  maandag 13 september 2010 @ 19:54:29 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86393435
Welk vak had je Shinyface? :D En wie gaf het?
pi_86393559
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeej voor Puff!

College was vooral lang, en introductie van het vak vooral dus redelijk saai. Er bestaat ook nog veel verwarring over het rooster en dingen die we moeten voorbereiden dus ik ben vooral bezig geweest te kijken hoe ik dat moest oplossen. Besef wel nu pas dat het best hard werken wordt, vooral omdat ik ook ong 20 uur werk per week...dat moet denk ik echt wat minder.
20 uur per week is veel.. zeker in het eerste jaar heb je volgens mij best veel college. Zou het niet aanraden iig. Op de UvA wordt iig max 15 uur p/w aangeraden.
  maandag 13 september 2010 @ 19:57:45 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86393578
Kijk nou! :D!

http://www.johnsphones.com/

Geniaal! _O-

Ik wil deze
  maandag 13 september 2010 @ 19:58:34 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86393617
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

20 uur per week is veel.. zeker in het eerste jaar heb je volgens mij best veel college. Zou het niet aanraden iig.
En van dattum idd, vooral de taalverwervingsvakken kosten nogal wat tijd / energie. Tweede en derde jaar wordt makkelijker, ook omdat je dan meer in het ritme zit!
pi_86393921
Puff, wat goed! *O*

SPOILER
  maandag 13 september 2010 @ 20:07:20 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86394024
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Swietje het volgende:
Puff, wat goed! *O*

SPOILER
he swiet, maar het verliefd zijn heeft toch niets met je geaardheid te maken? Als je niet lesbisch was dan had je toch ook verliefd kunnen worden?
  maandag 13 september 2010 @ 20:08:43 #65
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86394093
oh, en waarom schaffen we spoilers niet af in dit topic? Offtopic gaan we toch wel, en iedereen leest de spoilers ook wel!

Laten we alleen spoilers gebruiken als we daadwerkelijk iets verklappen, de afloop van een film of een plot in een tvserie, of wie wie met lootjes trekken getrokken heeft ofzo..

SPOILER
pi_86394145
Maria: grammar van Rosalinde, argumantation van Rias (waarvan iedereen zei dat ie streng was dus ik verwachtte het ergste maar hij is ook erg aardig!) en academic reading van Paul Franssen :)

Ewelina: ja klopt ik ga ook echt naar 10 uur denk ik.
pi_86394154
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

he swiet, maar het verliefd zijn heeft toch niets met je geaardheid te maken? Als je niet lesbisch was dan had je toch ook verliefd kunnen worden?
SPOILER
  maandag 13 september 2010 @ 20:10:14 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86394161
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef AKnynke het volgende:
oh, en waarom schaffen we spoilers niet af in dit topic? Offtopic gaan we toch wel, en iedereen leest de spoilers ook wel!

Laten we alleen spoilers gebruiken als we daadwerkelijk iets verklappen, de afloop van een film of een plot in een tvserie, of wie wie met lootjes trekken getrokken heeft ofzo..

SPOILER
Da's waar, al gebruik ik ze ook wel eens om mn posts niet zo ehh blikvangerig te maken :+ Als ik een heel lang verhaal heb gaat dat onder een spoiler, en foto's veelal ook, zodat niet meteen de hele bups zo larger than life op ieders scherm knalt :+
  maandag 13 september 2010 @ 20:10:19 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86394164
Ja of info die als TMI kan worden geclassificeerd :').
  maandag 13 september 2010 @ 20:13:00 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86394305
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Maria: grammar van Rosalinde, argumantation van Rias (waarvan iedereen zei dat ie streng was dus ik verwachtte het ergste maar hij is ook erg aardig!) en academic reading van Paul Franssen :)

Ewelina: ja klopt ik ga ook echt naar 10 uur denk ik.
Roselinde is lief! O+ Ik had het nooit zo op Grammar (huuu) maar zij maakte het wel beter :P Plus we gingen een keer Nigella kijken in de les O+

Rias is idd beide :Y Hoge verwachtingen (maar zo kom je dus wel op niveau) maar ook vriendelijk inderdaad! Als je gewoon goed je best doet zal ie heus geen probleem hebben met je lijkt me!

En Paul Franssen is ook tof, hij gaf altijd van die HCs waarvan je echt het idee had heel veel te leren! En hij is heel goed als begeleider voor individuele dingen (scripties, individual assignments, etc.).
pi_86394346
Edit: dat klopt dus niet.
pi_86394370
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja of info die als TMI kan worden geclassificeerd :').
Is maar net wat iemand als TMI classificeert. Mo vertelt het je gerust als ze seks gaat hebben :D
pi_86394395
quote:
Puff, wat goed! *O*

SPOILER
Jeetje Swiet, dat is wel lastig. Waarschijnlijk moet ze wennen aan het idee, geef elkaar tijd.
Dat van die opleiding zeggen meer ouders, studie voor alles enzo :') .
  maandag 13 september 2010 @ 20:15:39 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86394432
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is maar net wat iemand als TMI classificeert. Mo vertelt het je gerust als ze seks gaat hebben :D
Ze vertelt het dan wel weer in zodanig seksloze bewoordingen dat mijns inziens niemand er ongemakkelijk van kan worden :+
pi_86394461
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ze vertelt het dan wel weer in zodanig seksloze bewoordingen dat mijns inziens niemand er ongemakkelijk van kan worden :+
True, true.
  maandag 13 september 2010 @ 20:17:11 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86394500
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Ik ga neuken, doei! :W" seksloos? :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 september 2010 @ 20:17:19 #77
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86394508
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef Swietje het volgende:

[..]

SPOILER
Ik denk dat ze wat tijd nodig heeft. Heb jij nog broertjes of zusjes? Waarschijnlijk heeft ze altijd in het traditionele denkbeeld gedacht, dat er ooit eens een vent meekomt, en trouwen en kleinkinderen enzo, en dat beeld verandert natuurlijk wat nu. Geef haar een paar weken de tijd, en dan komt het vast goed. Maar, ik kan me heel goed voorstellen dat je het lastig vind!
  maandag 13 september 2010 @ 20:17:28 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86394516
Ik kan me het anders wel herinneren. Net als Syrena's puistuitknijpinfo :').
  maandag 13 september 2010 @ 20:17:41 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86394524
En nu ook maar hopen dat die docenten niet het soort mensen zijn die op hun naam gaan googelen, want anders weten ze dat er over ze geneuzeld word op een Openbaar Forum :+
pi_86394548
TMI :?

Misschien moet ik het inderdaad maar tijd geven, ofzo. Ik ben toch wel lekker verliefd en daar kan zij helemaal niks aan veranderen :6
  maandag 13 september 2010 @ 20:18:05 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86394550
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me het anders wel herinneren. Net als Syrena's puistuitknijpinfo :').
Die tweede zin had ook in een spoilert gemoeten }:|.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 september 2010 @ 20:18:26 #82
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86394579
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's waar, al gebruik ik ze ook wel eens om mn posts niet zo ehh blikvangerig te maken :+ Als ik een heel lang verhaal heb gaat dat onder een spoiler, en foto's veelal ook, zodat niet meteen de hele bups zo larger than life op ieders scherm knalt :+
Foto's snap ik, geen probleem. Maar ook dat lange verhaal leest iedereen. Het stoort me niet, maar ik vind het wel onzin, al die spoilers. Op een gegeven moment praten typen we in spoilers tegen elkaar, en dat is ook gek...
pi_86394588
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef Swietje het volgende:

[..]

SPOILER
swietje, jouw mama heeft denk ik vooral moeite met het feit dat jij ouder en onafhankelijker wordt en je eigen keuzes maakt. in dingen die je eerder beschreef leek het ook al alsof zij en je vader je graag klein houden, soms zelfs letterlijk door je te kleineren over je gewicht of je dieet.

het is moeilijk daarmee om te gaan. ze houden van je, maar hun manier van uiten is niet altijd handig. misshcien is het wel nog moeilijker voor ze om je zelfstandigheid te accepteren door je ziekte. misschien hebben ze met een scenario van een swietje die eigen keuzes maakt en op eigen benen begint te staan gewoon nooit rekening gehouden.

maak je niet te druk over het teleurstellen van je ouders. je mág je eigen keuzes maken. je hoogste levensdoel is niet hun wensen vervullen maar zélf gelukkig worden. je hoeft ze niet expres te kwetsen, maar als je verliefd bent is dat jouw zaak. je kunt misschien mettertijd wel aan je moeder duidelijk maken dat haar "verwachtingen" ook op andere manieren vervuld kunnen worden. misshcien stelt ze ze wel bij...

@ nynke:"ik gebruik spoilers als ik niet meteen wil dat alles in één keer open en bloot staat.
Kwak
  maandag 13 september 2010 @ 20:19:13 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86394612
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"Ik ga neuken, doei! :W" seksloos? :P.
:Y

'Seksloos' als in: 'weinig prikkelend' :+

Het klinkt bijna als "Ik ga fietsen, doei! :W " al is laatstgenoemde wel beduidend minder grappig natuurlijk :+
pi_86394624
Nynke, ik heb een zus, maar die heeft 'gewoon' een vriend en zij vergooit haar studie doordat ze helemaal in katzwijm is :') dus daar zal 't wel vandaan komen, maar zo ben ik niet :N
  maandag 13 september 2010 @ 20:19:41 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86394644
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die tweede zin had ook in een spoilert gemoeten }:|.
Nee, dat mag niet meer van Nynke :6
  maandag 13 september 2010 @ 20:20:25 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86394692
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, dat mag niet meer van Nynke :6
Waar staat dan Nynke de slankbazin is? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86394693
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nu ook maar hopen dat die docenten niet het soort mensen zijn die op hun naam gaan googelen, want anders weten ze dat er over ze geneuzeld word op een Openbaar Forum :+
Ik hoop dat mijn scriptiebegeleider mijn voorlopige titel niet gegoogled heeft. Want dan kom je hier uit (blijkbaar vindt google ook spoilers) :X

Heb de spoiler maar leeggehaald.
  maandag 13 september 2010 @ 20:21:12 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86394727
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is er een Slankbazin dan? :o
pi_86394778
Kwak, ik denk dat je gelijk hebt. M'n ouders zijn heel beschermend maar daar heb ik geen boodschap meer aan.. dat is wennen, maar toch begrijp ik niet altijd zo goed waarom ze zich zo opstellen tegenover mij.. ofzo. Ik doe toch niks fout? }:|
pi_86394796
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Roselinde is lief! O+ Ik had het nooit zo op Grammar (huuu) maar zij maakte het wel beter :P Plus we gingen een keer Nigella kijken in de les O+

Rias is idd beide :Y Hoge verwachtingen (maar zo kom je dus wel op niveau) maar ook vriendelijk inderdaad! Als je gewoon goed je best doet zal ie heus geen probleem hebben met je lijkt me!

En Paul Franssen is ook tof, hij gaf altijd van die HCs waarvan je echt het idee had heel veel te leren! En hij is heel goed als begeleider voor individuele dingen (scripties, individual assignments, etc.).
Roselinde zegt alleen wel heel vaak 'that's bad, naughty, very naughty' maar misschien komt dat omdat ze kleine kindjes heeft ofzo :'). Maar ik denk ook wel dat ze lief is ja.

Ik vind grammar nog wel ok in het Engels, maar Argumentation juist best huuuu. En Paul lijkt me supertof, alleen bereid ik volgende les dus wel heel erg voor omdat ik er anders geen hol van snap (had ook te maken met einde van de dag prikkels en ADHD studiegenoot :')

Maar ben benieuwd! Wil echt snel wel een beethe alles op orde hebben iig :)
pi_86394863
Nou, ik vind dat Nynke wel een punt heeft hoor. Al maak ik me er zelf ook schuldig aan, ben ik bang.

Ach, iedereen heeft zo zijn redenen om spoilers te gebruiken.
  maandag 13 september 2010 @ 20:23:56 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86394888
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:22 schreef Swietje het volgende:
Kwak, ik denk dat je gelijk hebt. M'n ouders zijn heel beschermend maar daar heb ik geen boodschap meer aan.. dat is wennen, maar toch begrijp ik niet altijd zo goed waarom ze zich zo opstellen tegenover mij.. ofzo. Ik doe toch niks fout? }:|
Jij hebt al een hele tijd aan het idee kunnen wennen. Geef je ouders ook even die tijd :). Misschien hadden ze al wel vermoedens, maar het is toch anders als het ineens echt zo is.
pi_86394922
Ik zet dingen in spoilers omdat ik dan hoop dat eventuele meelezers te lui zijn om op de spoilers te klikken en die informatie dan dus niet lezen... ofzo... 8)7
  maandag 13 september 2010 @ 20:24:57 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86394941
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben de langste!
  maandag 13 september 2010 @ 20:25:19 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86394964
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Swietje het volgende:
Ik zet dingen in spoilers omdat ik dan hoop dat eventuele meelezers te lui zijn om op de spoilers te klikken en die informatie dan dus niet lezen... ofzo... 8)7
Ja maar hier in Slank zijn we allemaal nog nieuwsgieriger dan Aagje :7.
pi_86394967
En Paul Franssen gaat met pensioen na dit jaar, helaasch! Hij zei het ook zo zielig: 'ik moet weg'. Awww!
pi_86395026
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja maar hier in Slank zijn we allemaal nog nieuwsgieriger dan Aagje :7.
Zullen stiekeme meelezers dat dan ook zijn.. waarschijnlijk wel he -O-
pi_86395031
quote:
Valse hoop, denk ik ;)
  maandag 13 september 2010 @ 20:26:40 #100
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86395046
quote:
En meestal bevinden zich de juiciest stories zich in een spoiler..En daar zijn de meeste mensen (ik wel in ieder geval) denk ik in geinteresseerd.

En als je niet wilt dat mensen meelezen, ik geloof dat dit topic echt heeeel veel lurkers heeft...
  maandag 13 september 2010 @ 20:26:46 #101
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86395052
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef Swietje het volgende:

[..]

Hoi. :7
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 13 september 2010 @ 20:27:09 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86395072
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef Swietje het volgende:

[..]

:Y
pi_86395077
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hoi. :7
Jij bent al niet meer stiekem. B-)
  maandag 13 september 2010 @ 20:27:37 #104
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86395098
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jij bent al niet meer stiekem. B-)
Ohw, sorry. :@
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86395117
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef AKnynke het volgende:

[..]

En meestal bevinden zich de juiciest stories zich in een spoiler..En daar zijn de meeste mensen (ik wel in ieder geval) denk ik in geinteresseerd.

En als je niet wilt dat mensen meelezen, ik geloof dat dit topic echt heeeel veel lurkers heeft...
Waarschijnlijk omdat dit topic net een soap is.
pi_86395137
Ach, ik was ook een lurker. Heel lang :Y En toch houd ik hoop :')
  maandag 13 september 2010 @ 20:28:21 #107
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86395140
ik heb wel eens pm's gekregen van bezorgde forummers over wat ik hier vertelde. In een periode dat het niet zo goed ging met de duutser bijvoorbeeld...
  maandag 13 september 2010 @ 20:28:41 #108
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86395161
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

er is al veel te lang niet meer gereld! Ik mis SHE!
pi_86395164
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:27 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ohw, sorry. :@
Niks sorry, ik vind het wel gezellig. :D
pi_86395182
quote:
*O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86395199
mijn draadjesvlees experiment is geslaagd 8-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 13 september 2010 @ 20:30:32 #112
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86395256
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

In 2011 starten de opnames, het script ben ik momenteel aan het afronden.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86395260
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef _aurum_ het volgende:
Lekker! :9~
pi_86395265
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:28 schreef AKnynke het volgende:
ik heb wel eens pm's gekregen van bezorgde forummers over wat ik hier vertelde. In een periode dat het niet zo goed ging met de duutser bijvoorbeeld...
ik zou dan echt een WTH momentje hebben denk ik ....
pi_86395280
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef _aurum_ het volgende:
Jeeej! *O* Mag ik de volgende keer komen eten? 8-)
pi_86395299
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

In 2011 starten de opnames, het script ben ik momenteel aan het afronden.
Voor mijn rol wel een blonde stoot aannemen, hè 8-)
pi_86395313
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad... Lekker dan. :X
  maandag 13 september 2010 @ 20:31:56 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86395337
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja, ik vond dat ook echt heel erg vreemd. zeker omdat ik er wel over nadenk wat ik hier wel en niet post.

M'n username is dan wat minder goed gekozen...Misschien ga ik nog wel eens undercover..
pi_86395352
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja maar dat vergeet ik steeds! We zitten zo in onze eigen wereld ofzo...
Ook als ik post dat ik ergens naartoe ga ofzo kan iedereen dat gewoon lezen. Maar als ik daar teveel over na ga denken word ik gek :P
pi_86395396
Ik denk maar niet na over wat 'r allemaal over mij is terug te vinden op 't internet.. :o Mja, mijn username is ook niet al te best gekozen, vrees ik. :N
  maandag 13 september 2010 @ 20:34:06 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86395416
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef shinydiscoball het volgende:
En Paul Franssen gaat met pensioen na dit jaar, helaasch! Hij zei het ook zo zielig: 'ik moet weg'. Awww!
Noes, dat wist ik heul niet :o Jammer, daar verliest de uni wel een heel goeie mee -O-

Und jetzt naar Zumba! *O* Hopelijk gaat het vandaag beter, heb expres vroeg gegeten, geen dingen met saus of rauwe ui ofzo, zou goed moeten komen 8-)
  maandag 13 september 2010 @ 20:34:22 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86395427
Ik zit al te lang op fok om de illusie te hebben dat ik niet te traceren ben :').
  maandag 13 september 2010 @ 20:35:04 #123
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86395467
hi! heb net wel bijgelezen maar heb echt geen idéé meer waar ik op wilde reageren -O-

vandaag een drukke dag gehad: ik doe vanaf vandaag een nogal intensief vak erbij (gecombineerd met scriptie dus) en dat is al een beetje lastig combineren met mijn werkzaamheden in het lab en dan had ik vandaag ook nog werkoverleg en een colloquium dus heel de dag van het één naar het ander gerend zonder echte rustmomenten..

maar: wél hardgelopen voor het eten net, had nooit gedacht dat ik het na zo'n drukke dag lekker zou vinden om nog te gaan hardlopen! ben best trots op mezelf :7

en een lijstje:
O: havermout, banaan, lijnzaad
T: 1v boterham pindakaas, cappuccino
L: 1v boterham salami/mayo, 1 gekookt ei/mayo, cappuccino
T: grooot stuk vanilleslagroomvlaai :X, cappuccino
T: 1v boterham salami/mayo, 1 gekookt ei/mayo
S: 35 min hardlopen
T: minneola
D: volkorenpenne met pompoensaus (maar dan zonder kaas) +nog een bakje gestoomde erwtjes/worteltjes want de pasta+saus was wel erg weinig :?
T: yoghurt

weet nog niet of ik straks nog een T neem..

[ Bericht 0% gewijzigd door Blurred86 op 13-09-2010 20:46:51 ]
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86395534
ik heb over 2 weken een feestje en dat betekent iig taart en shitload aan eten. Maar ik ben een beetje inspiratieloos :')

Ik wil iig die crack pie maken en dan nog 2 taarten.

Qua eten is het echt chaos in mijn hoofd :X

Ik heb een parmaham van 7 kg in de kelder hangen, dus daar gaat iig een stuk vanafgesneden worden. Verder nog een of andere fancyschmanzie Italiaanse worst. Denk nog olijfjes halen en kappertjes voor erbij.

Heb trek in hummus en baba ganoush, met turks brood en stukjes groente om te dippen.

En qua warm eten;

iig dit : http://www.camemberu.com/2008/11/roast-pork-experiment-1.html
En dan nog iets met kip
En d'r moet nog iets bij van carbs, denk dat een grote pan met rijst het makkelijkst is.

Zal ik het maar fusion cooking noemen ofzo :D :P
pi_86395576
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef Swietje het volgende:
Jeeej! *O* Mag ik de volgende keer komen eten? 8-)
jij was toch die ene die zelf toch ook draadjesvlees kon maken. Of is het puur omdat er iemand anders is die voor je kookt? ;)
pi_86395608
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, ik vond dat ook echt heel erg vreemd. zeker omdat ik er wel over nadenk wat ik hier wel en niet post.

M'n username is dan wat minder goed gekozen...Misschien ga ik nog wel eens undercover..
Die blogs zou ik dan ook wegwerken O-)
pi_86395714
mjaah, ik probeer persoonlijke info van zhe interwebZz af te houden, maar helemaal voorkomen kan je 't toch nooit.

Er zijn iig geen naaktfoto's te vinden :') dus dan valt het allemaal wel mee :P
  maandag 13 september 2010 @ 20:40:16 #128
236335 neen
schone schijn
pi_86395724
O hoi iedereen mag het weten ik heb net een bloemkoolschotel gegeten en wijn gedronken. Het doet me niks ik zet het gewoon in dit topic.
het lijkt niet wat het is
pi_86395744
5 op een rij *O*
pi_86395752
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef neen het volgende:
O hoi iedereen mag het weten ik heb net een bloemkoolschotel gegeten en wijn gedronken. Het doet me niks ik zet het gewoon in dit topic.
_O- _O- _O- _O-

wat ben jij toch altijd heerlijk droog.
pi_86395788
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jij was toch die ene die zelf toch ook draadjesvlees kon maken. Of is het puur omdat er iemand anders is die voor je kookt? ;)
Ho ho, mijn moeder kan 't maken :P Ikke niet haha. Maar ik wil gewoon even komen vergelijken :D
pi_86395804
:X neen, dat mag wel in een spoiler voortaan!
  maandag 13 september 2010 @ 20:43:08 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86395876
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef neen het volgende:
  maandag 13 september 2010 @ 20:52:20 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86396358
Topickiller :'(
pi_86396501
Haha, idioten hier in de meest positieve zin :+

Dus ik kan er van uit gaan dat de leerkrachten hier geen tips hebben voor me? Dus ik moet weer naar het pabo forum of ik ga morgen de hele vergadering met mijn problemen innemen :P :7 ;)

En om in het kader van ... uh.... komt wel goed-schatje te blijven: Swietje: komt wel goed schatje!

Ow en ik heb TWEE borden vol preischotel gegeten én een glas cola :6 :s)
pi_86396948
Ik kijk tegenwoordig ook wel uit wat ik over mezelf neerzet, sigme had me eens binnen 1 minuut gevonden op internet :o
Zeker nu Vik om de hoek is gaan wonen, zal het snel gedaan zijn met mijn anonimiteit :'( De AH bij ons in de buurt is nl eigenlijk het centrum van het universum, daar loop je iedereen altijd tegen het lijf.
  maandag 13 september 2010 @ 21:05:53 #137
236335 neen
schone schijn
pi_86397031
Zolang je niet naar die Italiaan gaat kan er niets gebeuren.

Hmm, als ik mezelf google krijg ik al als 2e hit mezelf. Ondanks dat ik veel naamgenoten heb. Maar goed alleen m'n facebook is dat waar je verder niet op kunt neuzen ^O^
  maandag 13 september 2010 @ 21:06:12 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86397040
Maar Lau, een vrouw die haar winkelwagentje volstort met Tripel Karmeliet en vlammetjes valt natuurlijk ook wel op! :P
  maandag 13 september 2010 @ 21:07:10 #139
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86397083
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Lau, een vrouw die haar winkelwagentje volstort met Tripel Karmeliet en vlammetjes valt natuurlijk ook wel op! :P
Die karmeliet is best heftig...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86397166
quote:
En grapefruitsap, ananas en zure matten! *)
  maandag 13 september 2010 @ 21:09:27 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86397193
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

I rest my case!
  maandag 13 september 2010 @ 21:09:47 #142
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_86397214
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef j.t het volgende:
Pff, heb ook baggerdag gehad.
Heb groep 5-6. Groep 6 zelfs al 3 jaar achter elkaar! En vanaf groep 3 wordt er dmv een stoplicht systeem uitgestelde aandacht aangeleerd. Bij mij dus niet anders.
Groep 5, net nieuw, nieuwe regels, nieuwe klas en het gaat zo goed met ze! Echt wauw!
En groep 6 :{ Een aantal kinderen:

- onderbreken instructie aan groep 5, worden boos als ik zeg nee
- gaan in de rondte kijken en of kletsen met buren als ze iets niet snappen
- komen me op de hal achterna lopen met vragen ergens over
- komen naar mn bureau lopen met vragen (ik loop vaste rondes in de klas!)
- weten niet wat ze moeten doen als ze klaar zijn (takenlijst anyone???!!)

Ik snap er niets van. Dit zijn een aantal kinderen en dan herhaaldelijk. Ik ben er ook erg streng en consequent op, al vanaf het begin. En dan nog ... echt, ik weet het niet meer -O-
Kwam vandaag zelfs een moeder van een kind uit groep 6: Hij vind alles stom!

En de meeste vragen zijn naar de bekende weg, echt ... -O- Wat moet je hier nou mee? Ja consequent blijven, elke keer voor de les van : weten jullie nog??! Het wordt ook nog een naast auditief ook visueel aangeboden...
Maar goed, ik voel me zo stom nu. Iedere keer streng en nee zeggen etc!

Ow en ik complimenteer altijd de kinderen die ik het goed zie doen in de hoop dat de anderen dit oppikken!
Heb je ook vragenkaartjes in je serviceronde opgenomen? Een manier waarop een kind kan aangeven dat ze je nodig hebben. Door het wegleggen van dat kaartje heeft het kind het idee dat ze je alvast om hulp hebben gevraagd en weten ze dat je er aan komt. Op dat kaartje kan je dan eventueel nog zetten wat ze moeten doen als ze met een opdracht niet verder kunnen, zodat de afspraken nog even worden herhaald.

Ook in groep 6 werken stickerkaarten nog; een dagdeel je goed aan de afspraken houden levert een sticker op, 3 stickers per dag te verdienen, aan het eind van de week 12 stickers = beloning (computeren, boek lezen, spelletje met de juf).

En tenslotte kun je iets proberen met een klok. Je stoplichtmethode is al ingesleten, neem ik aan, omdat je ze al drie jaar hebt, de serviceronde kennen ze ook wel maar maken ze niet op de juiste manier gebruik van. Je zou met de leerlingen die zich niet aan de afspraken houden kunnen afspreken dat ze tot een bepaald moment niet bi jje terecht kunnen, dat is in de grond ingewikkelder omdat ze niet alleen naar de kleur van het stoplicht hoeven kijken maar naar de klok, en je hebt kans dat door de verandering ze zich opeens weer aan de afspraak kunnen houden. Na een poosje evalueer je met ze en kun je (waarschijnlijk) terug naar de stoplichtmethode omdat die meer in hun systeem zit.

Tis altijd k*t als je zo goed je best doet en je klas doet niet hoe jij wil dat ze doen, het kan dan helpen een ander even mee te laten kijken in je klas, doen jullie daaraan? Succes ermee.
Prrrrr
  maandag 13 september 2010 @ 21:12:42 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86397357
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

oh, nu heb ik ook zin in zure matten!
pi_86397400
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oh, nu heb ik ook zin in zure matten!
Ik ook B-)
  maandag 13 september 2010 @ 21:13:46 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86397414
*boks
  maandag 13 september 2010 @ 21:15:09 #146
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86397492
ik niet!
pi_86397572
quote:
_O- Vergeet de zakken Thai Chilichips niet!

Gelukkig hebben ze geen Tripel Karmeliet en ook geen vlammetjes bij onze AH (wat hebben ze daar eigenlijk wèl :'( ), dus met mijn anonimiteit zit het wel snor. Vik kan ik natuurlijk direct herkennen aan de lading bevroren bramen en frambozen in haar mandje, als ik het goed heb. En ik ben dan die vrouw die vertwijfeld de minst knarsige ananas zoekt tussen het steenharde fruit oO<
  maandag 13 september 2010 @ 21:16:28 #148
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86397581
ik heb benelux next top model opstaan en het is echt om te huilen zo slecht :')
en waarom noemen ze het benelux next top model als het eigenlijk alleen bene next top model is?
  maandag 13 september 2010 @ 21:17:18 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86397625
En dan vraag je je af waarom er mensen nog naar de AH gaan :').
pi_86397634
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Laureline het volgende:

[..]

_O- Vergeet de zakken Thai Chilichips niet!

Gelukkig hebben ze geen Tripel Karmeliet en ook geen vlammetjes bij onze AH (wat hebben ze daar eigenlijk wèl :'( ), dus met mijn anonimiteit zit het wel snor. Vik kan ik natuurlijk direct herkennen aan de lading bevroren bramen en frambozen in haar mandje, als ik het goed heb. En ik ben dan die vrouw die vertwijfeld de minst knarsige ananas zoekt tussen het steenharde fruit oO<
Check mijn post B-)

Wij hebben echt zó dezelfde smaak qua eten. Alleen heb ik nog nooit Tripel Karmeliet gehad, dat dan weer niet.
  maandag 13 september 2010 @ 21:18:58 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86397725
Wij gingen toch nog een keer wat drinken GB?
pi_86397769
Lijstje vandaag:

O: ananas, yoghurt, grapefruitsap *)
T: 3 cappuccino
L: omelet met volkorenbrood, boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
D: bruine bonen, sperciebonen, vegetarische balletjes met indische saus, aardappels, 2 glazen witte wijn
T: kwark met vanilleyoghurt
pi_86397831
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gingen toch nog een keer wat drinken GB?
Jahaaa! Maar jij kan nooit :{w ik ook niet, maar dat terzijde 8-)
  maandag 13 september 2010 @ 21:21:10 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86397851
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jahaaa! Maar jij kan nooit :{w ik ook niet, maar dat terzijde 8-)
Jij zou PM'en :'(.
pi_86397863
Ik wil ook wat drinken met jullie! O-)
pi_86397864
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan vraag je je af waarom er mensen nog naar de AH gaan :').
Als je niet eerst 5 kilometer wil fietsen/autorijden voor je boodschappen :') AH heeft hier het monopolie, ze hebben alle supermarkten in de omgeving opgekocht.
pi_86397913
Tripel Karmelietmeet! Bij de Rootz :7
  maandag 13 september 2010 @ 21:22:12 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86397918
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef Laureline het volgende:
Ik kijk tegenwoordig ook wel uit wat ik over mezelf neerzet, sigme had me eens binnen 1 minuut gevonden op internet :o
Zeker nu Vik om de hoek is gaan wonen, zal het snel gedaan zijn met mijn anonimiteit :'( De AH bij ons in de buurt is nl eigenlijk het centrum van het universum, daar loop je iedereen altijd tegen het lijf.
:D Ik zal ws vaker naar de AH in de Sumatrastraat gaan (want groter), maar je kunt Nachtwacht wel eens tegenkomen ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_86397953
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jij zou PM'en :'(.
Really? Daar moet je me nooit mee vertrrouwen _O- Maareh, komt er deze week nog aan dan!
  maandag 13 september 2010 @ 21:23:21 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86397980
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:22 schreef Laureline het volgende:
Tripel Karmelietmeet! Bij de Rootz :7
Ik ben vóór!

Hoewel ik even moet afwachten of ik in Duvels filmscenario een bloederige operatie moet ondergaan, of de stervende zwaan moet spelen of loos alarm blijk te zijn B-) :').

;(.
  maandag 13 september 2010 @ 21:25:36 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86398122
O ik durf nooit meer chips te kopen bij de AH hier :').
Niet meer actief op Fok!
pi_86398224
Ik durf sowieso geen chips of chocola te kopen want ik ben bang dat mensen denken, zie dat dikke varken koopt allemaal vette snaai.. :@ Dat gun ik ze niet..
pi_86398278
Ik stond vanmiddag bij de kassa van de AH met een Bouquetreeksromannetje. Chips en chocola interesseren me nu echt niet meer.
pi_86398313
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb benelux next top model opstaan en het is echt om te huilen zo slecht :')
en waarom noemen ze het benelux next top model als het eigenlijk alleen bene next top model is?
Stom he? Maar Daphne legde het uit: de lux staat voor luxe :')
Het had juist heel interessant geweest om een keer Luxemburgse mensen te zien. Er zullen daar toch ook wel mooie meisjes zijn? :')
pi_86398375
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben vóór!

Hoewel ik even moet afwachten of ik in Duvels filmscenario een bloederige operatie moet ondergaan, of de stervende zwaan moet spelen of loos alarm blijk te zijn B-) :').

;(.
Ach jee :* Wanneer hoor je de uitslag?
  maandag 13 september 2010 @ 21:30:41 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86398440
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ach jee :* Wanneer hoor je de uitslag?
Morgen over een week!
pi_86398537
Aan de ene kant wil ik slapen, aan de andere kant wat aan school doen en dan is er ook nog een leuke film op tv. Wat een issues!
pi_86398571
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Morgen over een week!
En tot die tijd mag je geen alcohol? >:O
  maandag 13 september 2010 @ 21:34:35 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86398673
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Laureline het volgende:

[..]

En tot die tijd mag je geen alcohol? >:O
Ik moet 'oppassen met alcohol' volgens de bijsluiter.

I'll drink to that :').
  maandag 13 september 2010 @ 21:40:20 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86399021

And on that bombshell.... :W
  maandag 13 september 2010 @ 21:47:07 #171
236335 neen
schone schijn
pi_86399431
Mooie topickiller weer xm

Zo, nu eindelijk de samenvattingen van het voetbal!
pi_86399445
Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef mspoez het volgende:

[..]

Heb je ook vragenkaartjes in je serviceronde opgenomen? Een manier waarop een kind kan aangeven dat ze je nodig hebben. Door het wegleggen van dat kaartje heeft het kind het idee dat ze je alvast om hulp hebben gevraagd en weten ze dat je er aan komt. Op dat kaartje kan je dan eventueel nog zetten wat ze moeten doen als ze met een opdracht niet verder kunnen, zodat de afspraken nog even worden herhaald.

Op hun tafel ligt een takenlijst voor een week. Staan 5 taken op. Die kunnen ze altijd doen als ze niet verder komen. Ik heb geen kaartjes, omdat ik altijd langs kom, maar wie weet is het een idee! Ik ga eens met mn duo overleggen :D

Ook in groep 6 werken stickerkaarten nog; een dagdeel je goed aan de afspraken houden levert een sticker op, 3 stickers per dag te verdienen, aan het eind van de week 12 stickers = beloning (computeren, boek lezen, spelletje met de juf). Klopt werkt ook zeker nog steeds. Misschien als last resort in mn hoofd houden.

En tenslotte kun je iets proberen met een klok. Je stoplichtmethode is al ingesleten, neem ik aan, omdat je ze al drie jaar hebt, de serviceronde kennen ze ook wel maar maken ze niet op de juiste manier gebruik van. Je zou met de leerlingen die zich niet aan de afspraken houden kunnen afspreken dat ze tot een bepaald moment niet bi jje terecht kunnen, dat is in de grond ingewikkelder omdat ze niet alleen naar de kleur van het stoplicht hoeven kijken maar naar de klok, en je hebt kans dat door de verandering ze zich opeens weer aan de afspraak kunnen houden. Na een poosje evalueer je met ze en kun je (waarschijnlijk) terug naar de stoplichtmethode omdat die meer in hun systeem zit. Ik werk met een time-timer of met een stopwatch op het digibord.

Tis altijd k*t als je zo goed je best doet en je klas doet niet hoe jij wil dat ze doen, het kan dan helpen een ander even mee te laten kijken in je klas, doen jullie daaraan? Succes ermee.
[/quote]
thnx voor de tips!!
  maandag 13 september 2010 @ 21:48:09 #173
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86399496
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Stom he? Maar Daphne legde het uit: de lux staat voor luxe :')
Het had juist heel interessant geweest om een keer Luxemburgse mensen te zien. Er zullen daar toch ook wel mooie meisjes zijn? :')
oh die uitleg heb ik niet meegekregen, maar idd: :')
oh en Luxemburgse meisjes kunnen natuurlijk geen Nederlands, dus dat is vast te onhandig voor ze!
pi_86401912
Mijn darmen pijnigen mij weer. Ook nog op t werk warm gegeten. Ben dat spastendarmgedoe echt ontzettend zat :r en vooral dat ik dus geen idee heb wat het triggert.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 13 september 2010 @ 22:23:34 #175
236335 neen
schone schijn
pi_86402020
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Aan de ene kant wil ik slapen, aan de andere kant wat aan school doen en dan is er ook nog een leuke film op tv. Wat een issues!
O ja, morgen ook. Dan wil ik gaan hardlopen maar er komt ook een film op die me leuk lijkt. Run, fatboy, run. Tja zou de titel zijn wat ik moet doen? Geen idee.
En vrijdag komt Semi-Pro op tv _O_ met Will Ferrell O+
Maar goed, ik ga wat aan m'n ritme doen nu beste mensen. Geen Pauw & Witteman vandaag maar slaap morgen weer vroeg.
:* voor de zieken en behoeftigen ofzo
pi_86402645
Run Fatboy Run is idd leuk :)

Ik kijk nu Keeping Mum met Rowan Atkinson. Schattige film :)

Syrena, ik heb hetzelfde...heel irritant :(
  maandag 13 september 2010 @ 22:35:14 #177
331 Merel
Be here now.
pi_86402790
Ik ga met m'n een-na-beste-vriend op schaatsles :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86402958
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef Merel het volgende:
Ik ga met m'n een-na-beste-vriend op schaatsles :D
Leuk! En goed voor de lijn!
pi_86403022
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond vanmiddag bij de kassa van de AH met een Bouquetreeksromannetje. Chips en chocola interesseren me nu echt niet meer.
!
Als het allemaal niet wil, ga ik zulke boekjes schrijven B-)
  maandag 13 september 2010 @ 22:44:14 #180
331 Merel
Be here now.
pi_86403307
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben vóór!

;(.
Als je dan maar niet terugkomt als spook :(
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 22:52:25 #181
70532 loveli
N
pi_86403802
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"Ik ga neuken, doei! :W"
Hoe sneller je bijleest, des te leuker het wordt.
crap in = crap out
  maandag 13 september 2010 @ 22:52:53 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86403838
Zo! Laatste Zumbales (althans van deze sportschule :P) voor voorlopig gehad! Was wel fijn, al had ik aan het begin en achteraf weer buikpijn, maar gelukkig wel beduidend minder erg! Ik geef toch maar de zenuwen de schuld :+
  maandag 13 september 2010 @ 22:53:18 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86403857
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Hoe sneller je bijleest, des te leuker het wordt.
The plot thickens! :o
  maandag 13 september 2010 @ 22:55:21 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86403982
Nee hoor, ik ga douchen en slapen :W.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 13 september 2010 @ 22:58:13 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86404128
pi_86404188
Ok ik heb vandaag een zware tas gedragen. En ook een tijdje door die gewoon om mn onderarm te hangen. Dus dr komt nu al een blauwe plek opzetten :'). Maar nu heb ik wel mooi een inbindmachine voor weinig geld O+. Voor van die mooie mapjes om verslagen.
  maandag 13 september 2010 @ 23:05:11 #187
331 Merel
Be here now.
pi_86404516
Wat een leuk ding Chico!

Ik ga dus 10 lessen volgen, schaatsen op noren. En ik kan dus écht niet schaatsen. Maar daar gaan we verandering in brengen 8-)
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 23:09:17 #188
70532 loveli
N
pi_86404729
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij hebt toch geen romannetjes nodig de laatste tijd? Ik bedoel, je hebt er real life eentje, of niet?
crap in = crap out
  maandag 13 september 2010 @ 23:11:02 #189
331 Merel
Be here now.
pi_86404825
Oh en iemand vroeg wat ik aan sport deed en toen zei ik dat ik hou van fietsen, hardlopen en zwemmen. En toen vroeg 'ie of ik dan triatlons deed :D Vind ik eigenlijk best een grappig idee. Geen complete triatlon (3,8 km zwemmen, 180 km fietsen, 42,195 km hardlopen :o ) maar de Olympische afstand (1,5 km zwemmen, 40 km fietsen en 10 km lopen) zou best ooit te doen moeten zijn. Dus wie weet, ooit :D
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 23:12:29 #190
70532 loveli
N
pi_86404892
quote:
Puff, wat goed! *O*

SPOILER
Bedenk maar eens hoe lang jij erover hebt gedaan om te bedenken hoe je het moest vertellen. Ze heeft gewoon wat tijd nodig om te wennen, ze moet even alle indrukken verwerken. En daarvoor heeft ze misschien wat gesprekjes met jou en antwoorden op vragen die in haar opkomen voor nodig.
crap in = crap out
pi_86404927
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef Merel het volgende:
Wat een leuk ding Chico!
Ik hou echt van dat soort gadgets :9.

En triatlon, in Almere hebben ze een 'scholieren'afstand. 400m zwemmen, 18km fietsen en 5km lopen oid? Was altijd wel leuk om bij te gaan kijken.
pi_86405256
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
Mijn darmen pijnigen mij weer. Ook nog op t werk warm gegeten. Ben dat spastendarmgedoe echt ontzettend zat :r en vooral dat ik dus geen idee heb wat het triggert.
Voel met je mee! Ik denk dat ik geen trigger heb, maar een cyclus. Heb periodes van maanden pijn en maanden geen pijn.
Ik denk niet dat voedsel triggert. Want op vakantie alleen maar ongezond gedaan en nergens last van. Ik weet wel dat stress het verergert (maar ja wat niet :') )
Ik moest van dietist met kleine vorkjes en lepels eten. Hielp ook wel. Doe het nu nog, maar meer omdat ik het leuk vind :s)

Sterkte ermee, ik ben nu weer 3 dagen al redelijk pijnloos!

Weltrusten! :W
  Vis een optie? maandag 13 september 2010 @ 23:25:18 #193
70532 loveli
N
pi_86405449
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik hou echt van dat soort gadgets :9.

En triatlon, in Almere hebben ze een 'scholieren'afstand. 400m zwemmen, 18km fietsen en 5km lopen oid? Was altijd wel leuk om bij te gaan kijken.
In m'n jeugd ongetraind meegedaan met de lokale 1/8 triathlon, dat was 500m zwemmen, 22.5 km fietsen en 5 hardlopen. Kwam nog met foto in de lokale krant, het onderschrift: "ook op de normale fiets werd meegedaan".
crap in = crap out
pi_86405830
goedenavond!

Zo maar's een wijntje drinken en dan neuken! *)
Ja doei.
  maandag 13 september 2010 @ 23:32:52 #195
277802 _Calimero_
pi_86405834
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:25 schreef loveli het volgende:

[..]

In m'n jeugd ongetraind meegedaan met de lokale 1/8 triathlon, dat was 500m zwemmen, 22.5 km fietsen en 5 hardlopen. Kwam nog met foto in de lokale krant, het onderschrift: "ook op de normale fiets werd meegedaan".
_O_
pi_86406097
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Merel het volgende:
Oh en iemand vroeg wat ik aan sport deed en toen zei ik dat ik hou van fietsen, hardlopen en zwemmen. En toen vroeg 'ie of ik dan triatlons deed :D Vind ik eigenlijk best een grappig idee. Geen complete triatlon (3,8 km zwemmen, 180 km fietsen, 42,195 km hardlopen :o ) maar de Olympische afstand (1,5 km zwemmen, 40 km fietsen en 10 km lopen) zou best ooit te doen moeten zijn. Dus wie weet, ooit :D
interessant!

oh, en ik heb een gezellige avond gehad! O+ bestuursvergadering going well! en daarna nog even een héle tijd na zitten kletsen..., ja, was goed! :Y kunnen we het toch nog goed afsluiten..

alleen bij thuiskomst wel niet zulk briljant nieuws dat 't met de schoonmams niet zo puik gaat (ontstekingen van bestralingen enzo) zodat de oma-dag (familiedag) van zondag niet door kan gaan -O- ;( we gaan zelf wel even daar heen om 'r te vertroetelen O+
Ja doei.
pi_86410267
Godverrrr, mijn fiets ging kaput, ik dacht, ik ben er bijna, was het nog 5!!!!!!!! kilometer lopen -O- omg. Op de fiets doe je dat zoooo veel sneller ;(
pi_86410271
In de stromende regen.. en geen taxi te bekennen :o
pi_86410302
Dus toen moest ik warm douchen en mocht ik een pizza bestellen :9 Maar die waren nu vanaf 11 euro dus heb ik maar bonen salade genomen :')!
  dinsdag 14 september 2010 @ 04:57:50 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86410396
Pfff Mo, sterkte! Wat een ongelooflijke kutziekte is dat toch ook! :r

Lekker ritme heb jij PF ...
pi_86410665
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt toch geen romannetjes nodig de laatste tijd? Ik bedoel, je hebt er real life eentje, of niet?
Ik heb 'm ook niet gekocht om zelf te lezen. :D. Probeer aan de hand ervan vandaag aan 4VWO uit te leggen wat het verschil is tussen literatuur en lectuur.

Mijn eigen romannetje krijgt vanavond een vervolg. O+.
pi_86410672
Goedemorgen lieve Slankiezzzz O+

:O
pi_86410703
Goedemorgen!
Het is nog een beetje donker! En niet droog :{ en ik moet wel 10 minuten op de tram wachten!
Verder gaat het wel goed hoor :s) .
pi_86410709
Prut weer :(
Goeiemorgen Puff! :)
  dinsdag 14 september 2010 @ 07:38:33 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86410776
Ook weer unterwegs. Mo, dat is mooi klote :{. Wel lief dat jullie haar gaan vertroetelen.

Ik ben zo blij dat ik donderdag heb vrijgenomen, ben kapot. Kan eindeloos slapen maar blijf moe.
pi_86410778
Goeiemorgen!

(Nou ja goeie...gister moeilijk familiegesprek gehad en vannacht in mijn 'doorgewerkt'. Kennen jullie dat?)
  dinsdag 14 september 2010 @ 07:43:21 #207
229513 Blurred86
Live Positive
pi_86410810
mogguh! Hier is het ook erg donker vandaag }:|
pi_86410823
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 07:38 schreef nienja het volgende:
Goeiemorgen!

(Nou ja goeie...gister moeilijk familiegesprek gehad en vannacht in mijn 'doorgewerkt'. Kennen jullie dat?)
Slechtnieuwsgesprekken zijn kut ja, en zeker als er veel en moeilijke familie bij is.
Kan ook weleens malen als het allemaal heel vreselijk is. Echt weggaan doet het nooit vrees ik, je hebt nou eenmaal hart voor je werk, maar als het te erg wordt gaat het je belemmeren hè. Pas goed op jezelf!
Succes vandaag :*
pi_86410853
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook weer unterwegs. Mo, dat is mooi klote :{. Wel lief dat jullie haar gaan vertroetelen.

Ik ben zo blij dat ik donderdag heb vrijgenomen, ben kapot. Kan eindeloos slapen maar blijf moe.
dit kan ook door de stress komen....

Hopelijk heb je snel een uitslag en valt het allemaal mee :) En in de tussentijd lief zijn voor jezelf :Y
pi_86410864
Mogguh!

Neen heeft mijn 5 op een rij onderbroken -O- :D :P
pi_86410906
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 07:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Slechtnieuwsgesprekken zijn kut ja, en zeker als er veel en moeilijke familie bij is.
Kan ook weleens malen als het allemaal heel vreselijk is. Echt weggaan doet het nooit vrees ik, je hebt nou eenmaal hart voor je werk, maar als het te erg wordt gaat het je belemmeren hè. Pas goed op jezelf!
Succes vandaag :*
Spijker op zijn kop MevrouwPuff. Lief! Soms denk ik wel eens, wat ben ik aan hemelsnaam aan het doen? Straks maar weer met frisse moed aan het werk.
pi_86410946
Regen ;(. Nu moet ik gaan besluiten of ik dapper door het noodweer ga fietsen, of toch maar de bus neem. Geen zin om weer een hele dag met natte schoenen te lopen.

Edit: met de bus zou ik over 10 min al weg moeten. Ik neem wel droge sokken mee ofzo.
  dinsdag 14 september 2010 @ 08:03:59 #213
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86411003
het zonnetje schijnt hier....Even snel m'n ontbijt opeten en gaan met die banaan!

Ik heb besloten dat ik 2 ochtenden in de week extra vroeg op ga staan en ga sporten voor het werken. Na het werken komt het er niet van, dus dan maar ervoor...
  dinsdag 14 september 2010 @ 08:04:01 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86411004
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 07:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dit kan ook door de stress komen....

Hopelijk heb je snel een uitslag en valt het allemaal mee :) En in de tussentijd lief zijn voor jezelf :Y
Doe m'n best ;). Maar kan niet ontkennen dat ik enige vorm van stress ervaar nee :').
  dinsdag 14 september 2010 @ 08:15:36 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86411144
Hier is het (nog?) droog. Heerlijk dit: 's avonds douchen en dan 's ochtends langer blijven liggen en geen gezeik met haar föhnen etc. Dit ga ik voortaan zo doen. Geen zin vandaag, maar goed, het zal vandaag wel weer beter gaan dan gisteren en morgen ben ik vrij, dus daar kijk ik maar naar uit ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_86411616
mogge! :z
Ja doei.
pi_86411807
Zometeen afspraak met begeleider. Ben benieuwd.

En vroeg opstaan op mijn vrije dag is redelijk mislukt :')
pi_86412003
Goedemorgen!

Het is kutweer!
Maar ff een vrolijk liedje om de dag goed te beginnen :D
Gepland lijstje(onder voorbehoud :D)

O: Banaan, appel, 1/2L melk
T: 2 boterham kalkoenfilet met tomaat
L: 2 boterham kipfilet met rucola 1/2L melk
T: Fruitshake
T: 2 gekookte eieren
S: 45min. kracht/ 45min. cardio
D: Tuinbonen met karbonade
T: Zoute haring O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86412107
Oh lekker, er stopte hier een ambulance met sirene en mijn baas de BHV-er moest met spoed naar beneden :o Net belde hij, er is "iets" met een collega. Jakkie.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:32:48 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86412319
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:19 schreef Syrena het volgende:
Oh lekker, er stopte hier een ambulance met sirene en mijn baas de BHV-er moest met spoed naar beneden :o Net belde hij, er is "iets" met een collega. Jakkie.
He gets!!
pi_86412410
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2010 11:22:15 ]
  dinsdag 14 september 2010 @ 09:39:58 #222
277802 _Calimero_
pi_86412446
gister;'

O; afbakstokbrood
S: fitness en 20 min hardlopen
T: yoghurt muesli, druiven
L: 2x brood met pindakaas
T: 2x brood met kaas
D: groente, volkorenpasta en broccoli-vega burger ofzo

Vandaag:
O: minicrackers met kaas + plakje ontbijtkoek (ik moet boodschappen doen :') )
L: omelet met 2x brood
T: brood met pindakaas
T:fruit
D:tomatensoep met brood
S: hardlopen (10k??!!)
T: fruit
pi_86412472
Ah update. Mijn baas is mee naar het z-huis, collega had enorme krampen/pijn in zijn buik. Ze zijn iig zonder sirenes vertrokken.
pi_86412937
ah, iig niet iets ontzettend ernstigs, fijn! :o

:@ ben net uit bed :@
Ja doei.
pi_86413650
topic killer! :o

Lijstje dan maar:

O: 2 volkoren crackers smeerworst
L: 3 boterhammen met 'geen idee'
S: fitnessen
D: :? brood/eten op werk

misschien even bellen straks, maar vind 't zo stom om dat te gaan vragen: moet werken vanavond en om 16.45 beginnen :') en dan is er niet echt tijd om 'zelf' te eten ofzo :o
Ja doei.
pi_86414007
Ik ben moed aan het verzamelen om naar de universiteit te fietsen. Wat een snertweer :X
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:53:13 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86414141
Goeiemorgen!

Laatste hele dag thuis :o </zenuwpees> _O-

Ik ben nu heel nuttig MP3s aan het verzamelen voor op mn flaptop 8-) En vanmiddag naar de kapper! En tussendoor ergens koffer inpakken en dingen printen en een betaling overmaken en en en oO<
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:05:41 #228
277802 _Calimero_
pi_86414441
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!

Laatste hele dag thuis :o </zenuwpees> _O-

Ik ben nu heel nuttig MP3s aan het verzamelen voor op mn flaptop 8-) En vanmiddag naar de kapper! En tussendoor ergens koffer inpakken en dingen printen en een betaling overmaken en en en oO<
Oehh, spannend hoor Maria!
ben je er al klaar voor, mentaal gezien? heb je er zin in?
pi_86414476
Mo, moet je tijdens het koken ook niet dingen proeven? Je moet toch weten wat je je klant voorschotelt ;)
pi_86414725
Ik word steeds gebeld door onbekende nummers maar ik ga mooi niet opnemen!
pi_86414763
Ik word zelfs een beetje zenuwachtig voor jou Marie! Geniet nog maar efkes van je laatste daggie in NL voorlopig :)

Nu moet ik trouwens wel echt gaan sparen, alhoewel ik niet heel veel geld kwijt hoef te zijn voor 2 of 3 dagen Leeds, non?
pi_86414809
Super leuk dat je langs gaat SDB!
pi_86414950
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Super leuk dat je langs gaat SDB!
Vind ik ook, al heb ik het Maria eik min of meer opgedrongen :+ Ik wil gewoon al heel lang naar Leeds en ik was er de vorige keer niet aan toegekomen.
Maar ik kan sowieso altijd een cheape kamer ergens boeken, het is alleen leuk als Maria me wat kan laten zien!
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:24:15 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86414966
Cali: ehh ja en nee! :D Ik realiseer het me nog niet echt en ik wil niet teveel malen omdat ik momenteel dietijdvandemaand heb en ik wil er positief heen! :+ Maar ik heb ook zin! Ik vind het allemaal erg spannend :o Ik voel me net een kleuter die voor het eerst op schoolreisje gaat ofzo _O-

Shinyface: haha solly :D Ehhh hangt er een beetje vanaf hoe goeikoop je je ticket kan krijgen! Verder maf je dan bij moi, dus dat kost niks. Ik moet dan wel van tevoren aan de gebouw-warden vragen of het okee is (bureaucratie! :+ ), dus als je eerst uitzoekt wanneer je kan/wilt komen, dan vraag ik het! *;
pi_86415103
Ik word weer gebeld door een anoniem nummer, maar ik heb gewoon een voicemail hoor :{w
pi_86415208
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cali: ehh ja en nee! :D Ik realiseer het me nog niet echt en ik wil niet teveel malen omdat ik momenteel dietijdvandemaand heb en ik wil er positief heen! :+ Maar ik heb ook zin! Ik vind het allemaal erg spannend :o Ik voel me net een kleuter die voor het eerst op schoolreisje gaat ofzo _O-

Shinyface: haha solly :D Ehhh hangt er een beetje vanaf hoe goeikoop je je ticket kan krijgen! Verder maf je dan bij moi, dus dat kost niks. Ik moet dan wel van tevoren aan de gebouw-warden vragen of het okee is (bureaucratie! :+ ), dus als je eerst uitzoekt wanneer je kan/wilt komen, dan vraag ik het! *;
Oh ja dat laat ik je weten, maar je bent er toch nog wel even toch? Tot januari dacht ik?
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 11:34:01 #237
70532 loveli
N
pi_86415244
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik word weer gebeld door een anoniem nummer, maar ik heb gewoon een voicemail hoor :{w
Valt iemand je lastig?
crap in = crap out
pi_86415283
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Valt iemand je lastig?
Drie keer anoniem gebeld, dan spreek je toch wat in?
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:37:03 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86415325
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:32 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh ja dat laat ik je weten, maar je bent er toch nog wel even toch? Tot januari dacht ik?
Tot 11 december!
pi_86415597
Rotweer trouwens!
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:00:16 #241
70532 loveli
N
pi_86416032
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Rotweer trouwens!
Appeltaart met slagroom en chocolademelk met rum c_/
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:00:42 #242
70532 loveli
N
pi_86416045
Zuivel, fruit... paar koolhydraatjes... wat wil je nog meer?
crap in = crap out
pi_86416050
Ik heb rum!
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:01:18 #244
70532 loveli
N
pi_86416070
Ik heb slagroom!
crap in = crap out
pi_86416215
Ik heb chocomelk en appeltaart!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:06:16 #246
277802 _Calimero_
pi_86416221
ik heb appels!
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:07:34 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86416259
Ik heb ehh melk?
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:07:45 #248
277802 _Calimero_
pi_86416264
ík ben aan het studeren en Floris ligt als een soort dode papagaai op mijn schouder en geeft af en toe een likje in mijn nek _O-
pi_86416339
Meel en roomboter.
pi_86416368
Nou top, waar spreken we af?
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:13:14 #251
277802 _Calimero_
pi_86416430
bij mijn thuis, ik heb toch ruimte zat *)
pi_86416566
Niet hier, kwam net al een snauw over overbezetting :') Niet dat het dan in haar hoofd opkomt om zelf aan te bieden op een andere dag te komen werken. Want op woensdag hebben we zat plek.
Maar dat is de vaste wasdag jeweets. En als het geen wasdag is dan is het boodschappendag of hondtelangalleendag of ikwilgeentweedagenachtereenkomenwerkendag.

Overigens kwam betreffende persoon vandaag om 10.15 binnenkakken (we beginnen om 8.30). Maar de baas was weg he.
pi_86416595
Kortom het was fijner toen er twee ziek thuis waren 8-)
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:23:29 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86416791
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:07 schreef _Calimero_ het volgende:
ík ben aan het studeren en Floris ligt als een soort dode papagaai op mijn schouder en geeft af en toe een likje in mijn nek _O-
O+
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:24:35 #255
70532 loveli
N
pi_86416838
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Ook parkeerplek?
crap in = crap out
pi_86416893
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Gezellie! Woon je ver van utreg CS? ik heb wel om 14.30 college maar als ik om 14.10 de trein vanaf utreg cs terug pak ben ik op tijd :)
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:29:18 #257
277802 _Calimero_
pi_86416988
Er is parkeerplek (wel betaald parkeren) en ik woon op loopafstand van CS 8-)

Ik moet alleen wel zo werken (en door de regen fietsen ;( )
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:30:05 #258
277802 _Calimero_
pi_86417011
maar een slankie-housewarming met appeltaart (dat kan ík zelfs nog wel bakken!) moet kunnen oO<
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:30:42 #259
277802 _Calimero_
pi_86417030
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:17 schreef Syrena het volgende:
Niet hier, kwam net al een snauw over overbezetting :') Niet dat het dan in haar hoofd opkomt om zelf aan te bieden op een andere dag te komen werken. Want op woensdag hebben we zat plek.
Maar dat is de vaste wasdag jeweets. En als het geen wasdag is dan is het boodschappendag of hondtelangalleendag of ikwilgeentweedagenachtereenkomenwerkendag.

Overigens kwam betreffende persoon vandaag om 10.15 binnenkakken (we beginnen om 8.30). Maar de baas was weg he.
Woensdag gehaktdag!
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:32:58 #260
70532 loveli
N
pi_86417095
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:30 schreef _Calimero_ het volgende:
maar een slankie-housewarming met appeltaart (dat kan ík zelfs nog wel bakken!) moet kunnen oO<
Wanneer?
crap in = crap out
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:33:04 #261
277802 _Calimero_
pi_86417097
Oeh, Quattro stagioni! Loveli }:|

Volgende week zondag!

(ik roep ook maar iets :') )
pi_86417112
Mensen die zeggen dat ze het te druk hebben :D Ze bedoelen: geen zin.
pi_86417168
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mensen die zeggen dat ze het te druk hebben :D Ze bedoelen: geen zin.
Juist!
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:35:38 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86417182
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:33 schreef _Calimero_ het volgende:
Oeh, Quattro stagioni! Loveli }:|

Volgende week zondag!

(ik roep ook maar iets :') )
;(

Ik kom na de 11e wel een keer langs! *nodigt zichzelf schaamteloos uit* :P

Edit: 11 december dus he!
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:37:47 #265
70532 loveli
N
pi_86417256
Volgende week zondag staat genoteerd. Slagroom komt op de boodschappenlijst.

Amaretto in je hete choco smaakt zeker niet, he?
crap in = crap out
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:38:11 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86417275
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:37 schreef loveli het volgende:
Volgende week zondag staat genoteerd. Slagroom komt op de boodschappenlijst.

Amaretto in je hete choco smaakt zeker niet, he?
Bailey's wel! :9
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:38:19 #267
277802 _Calimero_
pi_86417279
Jawel hoor! net als malibu (heb ik nog!)
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:39:11 #268
277802 _Calimero_
pi_86417312
Und Maria, je bent altijd welkom, dat weet je toch! Jij bent de enige die mijn oude huis heeft gezien, dus om het verschil te kunnen zien moet je hier ook een keer langskomen :Y
pi_86417347
Malibu hmmm.
Alles eigenlijk wel.
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:40:28 #270
277802 _Calimero_
pi_86417362
Het kan trouwens best, als er mensen langs willen komen zondag! Ik ga alleen wel overdag 140 km fietsen, dus ben pas eind van de middag thuis. O dan heb ik alleen geen tijd om appeltaart te bakken :{

Ik heb trouwens nog wel een bus slagroom in huis, van de appeltaart tijdens het klussen :+
pi_86417404
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Het kan trouwens best, als er mensen langs willen komen zondag! Ik ga alleen wel overdag 140 km fietsen, dus ben pas eind van de middag thuis. O dan heb ik alleen geen tijd om appeltaart te bakken :{
Bak ik de slankie appeltaart.
Of appelcrumble!
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:43:03 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86417463
quote:
van de appeltaart tijdens het klussen :+
ik lurk teveel in OUD, want ik vond dit toch wel heel erg gek.
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:43:20 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86417474
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Und Maria, je bent altijd welkom, dat weet je toch! Jij bent de enige die mijn oude huis heeft gezien, dus om het verschil te kunnen zien moet je hier ook een keer langskomen :Y
O+
Leuk!
pi_86417514
Ik wil graag komen!

Moet even kijken of mijn OV saldo toereikend is :+

[ Bericht 43% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 14-09-2010 13:19:40 ]
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:44:39 #275
277802 _Calimero_
pi_86417530
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik snap het niet :? wat is er gek aan?
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:45:04 #276
70532 loveli
N
pi_86417549
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Waarom lurk jij in OUD? Rammelt het?
crap in = crap out
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:45:28 #277
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86417570
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:44 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik snap het niet :? wat is er gek aan?
Seks noemen ze klussen, in OUD.
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:45:35 #278
70532 loveli
N
pi_86417580
quote:
Ik heb trouwens nog wel een bus slagroom in huis, van de appeltaart tijdens het klussen :+
Slagroom uit een BUS?
:X :r :'( 8)7
crap in = crap out
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:46:26 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86417609
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom lurk jij in OUD? Rammelt het?
Heel soms rammelt het wel eens. Heeeeeel soms. Vooral in periodes dat het goed gaat tussen de duutser en mij. Maar goed, vaak volgt daarna weer een lastige periode, en dan stopt het rammelen weer even...

Rammelen is ook zo'n OUD term!
pi_86417614
Pff, mijn directeur is echt een cheap ass. Vorig jaar hadden we geen christmas do door de recessie. En dit jaar wil hij eigenlijk gewoon niet het geld ervoor neerleggen omdat hij te gierig is. En hij probeert zich eronderuit te kletsen door ons een akkoord te geven om het op onze kosten te organiseren :{w
pi_86417618

[ Bericht 82% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 14-09-2010 13:22:05 ]
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:48:18 #282
70532 loveli
N
pi_86417685
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Seks noemen ze klussen, in OUD.
Tijdens dat klussen is een bus misschien wel handiger dan dat je er een mixer bijhaalt.
crap in = crap out
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:49:35 #283
277802 _Calimero_
pi_86417732
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Slagroom uit een BUS?
:X :r :'( 8)7
:@ dat was toen ik nog geen keukenspullen had om het zelf te kloppen he O-)

Pief: ik zou bang zijn dat de fiets wordt herkend als ik er op zou gaan fietsen... jij niet?
Je wordt vast niet omgelegd door een scary neger omdat je een fiets zonder slot hebt gepakt :+
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:49:59 #284
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86417749
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Tijdens dat klussen is een bus misschien wel handiger dan dat je er een mixer bijhaalt.
Ja, maar die appeltaart lijkt me zo lastig. Slagroom, okay. Appeltaart...

Anyways, ik ga weer aan het werk!
pi_86417751
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Tenzij je in 'het keldertje' bent :D
pi_86417753

[ Bericht 71% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 14-09-2010 13:22:27 ]
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:50:42 #287
70532 loveli
N
pi_86417784
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja dat wel :o Dus of ik moet hem weer op straat leggen of ik moet hem verven :?!
Of spuiten. Met een bus.
crap in = crap out
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:50:52 #288
277802 _Calimero_
pi_86417788
Ik ga spullen pakken en dan werken!

Ik zou zeggen: mensen die zondag graag langs willen komen zijn welkom, in dat geval graag even laten weten via pm, dan weet ik dat ik verder geen plannen moet maken voor die avond (bijvoorbeeld met Hem O+ )
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:51:45 #289
277802 _Calimero_
pi_86417823
toch handig soms, die bussen!

Wellicht pak ik er wel eentje naar mijn werk :P
pi_86417839
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Of spuiten. Met een bus.
quote:
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 14-09-2010 13:01:05 ]
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 12:56:16 #291
70532 loveli
N
pi_86417992
quote:
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door loveli op 14-09-2010 13:04:15 ]
crap in = crap out
pi_86418025
quote:
SPOILER
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 13:05:07 #293
70532 loveli
N
pi_86418283
Zou handig zijn als ze er ook een 'spoiler in quote knop' bijmaakten :P
crap in = crap out
pi_86418339
Ja he :P Ik haal zo alles weg, straks zit de 'grote sterke kerel' op fok. Te lurken in slank.
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 13:07:57 #295
70532 loveli
N
pi_86418368
Als jij geen foto's van jezelf meer post neemt het aantal lurkers vanzelf af.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 13:08:42 #296
70532 loveli
N
pi_86418390
Een grote sterke kerel O+

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 14-09-2010 13:10:19 (hoevaak mag je een post met 4 woorden editen?) ]
crap in = crap out
pi_86418426
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja he :P Ik haal zo alles weg, straks zit de 'grote sterke kerel' op fok. Te lurken in slank.
Gewoon hier zeggen dat je de fiets oranje verft en in tussen tijd groen verven! Komt ie er nooit achter :P
  Vis een optie? dinsdag 14 september 2010 @ 13:11:58 #298
70532 loveli
N
pi_86418510
Oi. Het is al een uur geweest en ik heb nog geen klap gedaan,
crap in = crap out
pi_86418671
Soms ben ik ook echt een pannekoek maar ja.

Ja ik heb van half3 tot half6 college en daarna bij een vriendinnetje eten O+!
pi_86418680
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:11 schreef loveli het volgende:
Oi. Het is al een uur geweest en ik heb nog geen klap gedaan,
*boks*

Luister al sinds 12uur een beetje naar
Maar nog geen steek gedaan :(
pi_86418742
Wat een kutdag, maar 1 uur college. En ik ben ook al bij met huiswerk. Gadsie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')