Mijn kat eet slaquote:Op maandag 13 september 2010 17:27 schreef Swietje het volgende:
[..]
Kommetjes leeg lebberen waar zuivel in heeft gezeten doen die van ons ookEn kaas van m'n boterham jatten.
Mijne ook. En jat sperziebonen/aardappels uit de bak als je die aan het schillen bent. Om ze geheel op te vreten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die bloemen trouwensbloemen!!!!
Niksquote:
Ik had die kleur van de muur hahahaquote:Op maandag 13 september 2010 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Unieks*kop thee geeft*
PF: denk dat de kleur niet helemaal overkomt zo op de fotoMaar je bent wel pretty
Die van mij eet ze ook niet. Die vermoordt alleen muisjes, just for fun.quote:Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze koken hun muisjes en vogeltjes ook niet van te voren
Die van ons is gek op meloen?quote:
Gedoe met gevoelens is heel vermoeiend!quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Had het al veranderd... laat maar... soort van Merel verhaal met Mc S
quote:Op maandag 13 september 2010 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik ben nu zo goed in make uppen dat ik van mijn lijkbleke hoofd dit gezonde kleurtje heb gemaakt
Ziet er goed uit hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die bloemen trouwensbloemen!!!!
Wat een knappe dingskes toch hier. Zelfs Maria ziet er als drieogige vrouw nog goed uit.Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
Misschien is dit dan ook wel wat:quote:Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
ok, het is genoeg geweest, ik heb op een outbound B2B callcenter baan gereageerd. Betaalt goed, flexibel en ik kan er van rond komen.
nu hopen dat ze me willen hebben
ja die ken ik, en nee, geen goede verhalen over gehoord (uit eerste hand)quote:Op maandag 13 september 2010 18:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Uniek.![]()
[..]
Misschien is dit dan ook wel wat:
http://www.adecco.nl/vaca(...)_op_jouw_moment?_M/V
Ah, ik wist helemaal niets over Bosch.quote:Op maandag 13 september 2010 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
ja die ken ik, en nee, geen goede verhalen over gehoord (uit eerste hand)
Nee, morgen komen ze allemaal (behalve die ene die het wel helemaal gemaakt heeft) om 16:45 terug.quote:Op maandag 13 september 2010 18:20 schreef nienja het volgende:
[..]
Hoe ga je dit nu aanpakken?
Allemaal een 1? Of is dat niet aan de orde?
Wat kunnen mensen toch dom reageren. Uitgerekend mensen in het onderwijs moeten toch weten dat zo'n opmerking niet helpend is. In plaats van dat ze je even een hart onder de riem steekt en je een goed gevoel geeft. Oh. Oh. Oh. Niks van aantrekken Viking, helemaal als je niets met de opmerking kunt. Goed plan om met de directeur te praten en je docent. Pro-actief ze! En nu lekker ontspannen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, morgen komen ze allemaal (behalve die ene die het wel helemaal gemaakt heeft) om 16:45 terug.
Ik heb de directeur even gemaild dat ik even met hem wil spreken over wat typische beginnerszaken waar ik tegenaan loop. Hij is een aardige kerel en ik mag altijd langs komen als ik ergens mee zit en ik wil wel even de pro-actieve nieuwe docent uithangen.
Ik baal echt van die opmerking van die collega. Bah. Ik werk me uit de naad en dan ziet zij alleen wat 'niet zo goed' gaat(en dat ook nog alleen door langs te lopen!). En omdat ik me al niet zo happy voelde vandaag was ik ook niet echt in staat om haar van het tegendeel te overtuigen.
@ ihfc: ja, maakt jouw begeleider ook van die opmerkingen? Zeker ook iemand die al 30 jaar in het onderwijs zit en zich niet kan inleven in nieuwelingen?
Donderdag komt mijn niet-vakinhoudelijke begeleider langs en die is aardig, dus ik hoop met hem ook nog wat dingen te kunnen bespreken.
De vakinhoudelijke begeleider is trouwens ook de persoon die bij het sollicitatiegesprek zat en die mij het gevoel bezorgde dat ik gefaald had. Eerste indrukken....
Vik, volgens mij ben jij een prima docent! Laat je niet gek maken door een collega die alleen een momentopname ziet. Wat ik normaal van jou lees hier, laat op mij in ieder geval een heel goede indruk achter. Je hebt hart voor je werk, bent enthousiast, gaat ervoor en je hebt een berg doorzettingsvermogen!quote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, morgen komen ze allemaal (behalve die ene die het wel helemaal gemaakt heeft) om 16:45 terug.
Ik heb de directeur even gemaild dat ik even met hem wil spreken over wat typische beginnerszaken waar ik tegenaan loop. Hij is een aardige kerel en ik mag altijd langs komen als ik ergens mee zit en ik wil wel even de pro-actieve nieuwe docent uithangen.
Ik baal echt van die opmerking van die collega. Bah. Ik werk me uit de naad en dan ziet zij alleen wat 'niet zo goed' gaat(en dat ook nog alleen door langs te lopen!). En omdat ik me al niet zo happy voelde vandaag was ik ook niet echt in staat om haar van het tegendeel te overtuigen.
@ ihfc: ja, maakt jouw begeleider ook van die opmerkingen? Zeker ook iemand die al 30 jaar in het onderwijs zit en zich niet kan inleven in nieuwelingen?
Donderdag komt mijn niet-vakinhoudelijke begeleider langs en die is aardig, dus ik hoop met hem ook nog wat dingen te kunnen bespreken.
De vakinhoudelijke begeleider is trouwens ook de persoon die bij het sollicitatiegesprek zat en die mij het gevoel bezorgde dat ik gefaald had. Eerste indrukken....
Hahaha, Afleiding helpt natuurlijk ook altijd als je je vervelend voelt!quote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
On the bright side: Nachtwacht is er!. Hij heeft er wel een enorme puinzooi van gemaakt, maar goed
.
Zulke gesprekken (wat het slechte nieuws ook is) lijken mij echt heel moeilijk. Succes!quote:Op maandag 13 september 2010 18:50 schreef nienja het volgende:
Ik heb zo een familiegesprek waar ik als een berg tegenop zie. Grote familie en het wordt geen goed-nieuwsgesprek zeg maar. (Ik werk voor een GGZ) En dan heb ik ook nog die pukkel.
Puff! Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Volgende week contract tekenenhad al wel het idee dat ze ook enthousiast waren, maar toch!
Om het te vieren ga ik andijviestamp eten!
Woei! Geweldig! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Volgende week contract tekenenhad al wel het idee dat ze ook enthousiast waren, maar toch!
What she said!quote:Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Woei! Geweldig! Gefeliciteerd..
quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nice! Gefeliquote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de tips nuquote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef j.t het volgende:
Tips van de leerkrachten hier (ook al doet niemand primair onderw)
Fijn!quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Datquote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef Goodbye het volgende:
Gefeliciteerd Puff, wat ga je precies doen?
.
Wat ga je maken? Pizza?quote:Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat.
En ik ben aan het koken op m'n elektrische kookplaat.
Whoei, leuk voor je! Gefelicteerd!quote:Op maandag 13 september 2010 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dank allemaal! Ik ga dokteren in het verpleeghuis. Begin 1 november al!
Ik heb net gekookt op mijn nieuwe gasstelquote:Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat.
En ik ben aan het koken op m'n elektrische kookplaat.
*jaloers*quote:Op maandag 13 september 2010 19:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb net gekookt op mijn nieuwe gasstel(ipv elektrisch)
Dan moet je het op z'n minst aan mij vertellen!quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Had het al veranderd... laat maar... soort van Merel verhaal met Mc S
quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
20 uur per week is veel.. zeker in het eerste jaar heb je volgens mij best veel college. Zou het niet aanraden iig. Op de UvA wordt iig max 15 uur p/w aangeraden.quote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeej voor Puff!
College was vooral lang, en introductie van het vak vooral dus redelijk saai. Er bestaat ook nog veel verwarring over het rooster en dingen die we moeten voorbereiden dus ik ben vooral bezig geweest te kijken hoe ik dat moest oplossen. Besef wel nu pas dat het best hard werken wordt, vooral omdat ik ook ong 20 uur werk per week...dat moet denk ik echt wat minder.
En van dattum idd, vooral de taalverwervingsvakken kosten nogal wat tijd / energie. Tweede en derde jaar wordt makkelijker, ook omdat je dan meer in het ritme zit!quote:Op maandag 13 september 2010 19:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
20 uur per week is veel.. zeker in het eerste jaar heb je volgens mij best veel college. Zou het niet aanraden iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Swietje het volgende:
Puff, wat goed!
he swiet, maar het verliefd zijn heeft toch niets met je geaardheid te maken? Als je niet lesbisch was dan had je toch ook verliefd kunnen worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op maandag 13 september 2010 20:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he swiet, maar het verliefd zijn heeft toch niets met je geaardheid te maken? Als je niet lesbisch was dan had je toch ook verliefd kunnen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
quote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef AKnynke het volgende:
oh, en waarom schaffen we spoilers niet af in dit topic? Offtopic gaan we toch wel, en iedereen leest de spoilers ook wel!
Laten we alleen spoilers gebruiken als we daadwerkelijk iets verklappen, de afloop van een film of een plot in een tvserie, of wie wie met lootjes trekken getrokken heeft ofzo..Da's waar, al gebruik ik ze ook wel eens om mn posts niet zo ehh blikvangerig te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik een heel lang verhaal heb gaat dat onder een spoiler, en foto's veelal ook, zodat niet meteen de hele bups zo larger than life op ieders scherm knalt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Roselinde is lief!quote:Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Maria: grammar van Rosalinde, argumantation van Rias (waarvan iedereen zei dat ie streng was dus ik verwachtte het ergste maar hij is ook erg aardig!) en academic reading van Paul Franssen
Ewelina: ja klopt ik ga ook echt naar 10 uur denk ik.
Is maar net wat iemand als TMI classificeert. Mo vertelt het je gerust als ze seks gaat hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja of info die als TMI kan worden geclassificeerd.
quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Swietje het volgende:
Puff, wat goed!
Jeetje Swiet, dat is wel lastig. Waarschijnlijk moet ze wennen aan het idee, geef elkaar tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van die opleiding zeggen meer ouders, studie voor alles enzo.
Ze vertelt het dan wel weer in zodanig seksloze bewoordingen dat mijns inziens niemand er ongemakkelijk van kan wordenquote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is maar net wat iemand als TMI classificeert. Mo vertelt het je gerust als ze seks gaat hebben
True, true.quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ze vertelt het dan wel weer in zodanig seksloze bewoordingen dat mijns inziens niemand er ongemakkelijk van kan worden
"Ik ga neuken, doei!quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ze vertelt het dan wel weer in zodanig seksloze bewoordingen dat mijns inziens niemand er ongemakkelijk van kan worden
quote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef Swietje het volgende:
[..]Ik denk dat ze wat tijd nodig heeft. Heb jij nog broertjes of zusjes? Waarschijnlijk heeft ze altijd in het traditionele denkbeeld gedacht, dat er ooit eens een vent meekomt, en trouwen en kleinkinderen enzo, en dat beeld verandert natuurlijk wat nu. Geef haar een paar weken de tijd, en dan komt het vast goed. Maar, ik kan me heel goed voorstellen dat je het lastig vind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Die tweede zin had ook in een spoilert gemoetenquote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me het anders wel herinneren. Net als Syrena's puistuitknijpinfo.
Foto's snap ik, geen probleem. Maar ook dat lange verhaal leest iedereen. Het stoort me niet, maar ik vind het wel onzin, al die spoilers. Op een gegeven moment praten typen we in spoilers tegen elkaar, en dat is ook gek...quote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's waar, al gebruik ik ze ook wel eens om mn posts niet zo ehh blikvangerig te makenAls ik een heel lang verhaal heb gaat dat onder een spoiler, en foto's veelal ook, zodat niet meteen de hele bups zo larger than life op ieders scherm knalt
quote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef Swietje het volgende:
[..]swietje, jouw mama heeft denk ik vooral moeite met het feit dat jij ouder en onafhankelijker wordt en je eigen keuzes maakt. in dingen die je eerder beschreef leek het ook al alsof zij en je vader je graag klein houden, soms zelfs letterlijk door je te kleineren over je gewicht of je dieet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is moeilijk daarmee om te gaan. ze houden van je, maar hun manier van uiten is niet altijd handig. misshcien is het wel nog moeilijker voor ze om je zelfstandigheid te accepteren door je ziekte. misschien hebben ze met een scenario van een swietje die eigen keuzes maakt en op eigen benen begint te staan gewoon nooit rekening gehouden.
maak je niet te druk over het teleurstellen van je ouders. je mág je eigen keuzes maken. je hoogste levensdoel is niet hun wensen vervullen maar zélf gelukkig worden. je hoeft ze niet expres te kwetsen, maar als je verliefd bent is dat jouw zaak. je kunt misschien mettertijd wel aan je moeder duidelijk maken dat haar "verwachtingen" ook op andere manieren vervuld kunnen worden. misshcien stelt ze ze wel bij...
@ nynke:"ik gebruik spoilers als ik niet meteen wil dat alles in één keer open en bloot staat.Kwak
quote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Ik ga neuken, doei!" seksloos?
.
Nee, dat mag niet meer van Nynkequote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die tweede zin had ook in een spoilert gemoeten.
Waar staat dan Nynke de slankbazin is?quote:Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet meer van Nynke
Ik hoop dat mijn scriptiebegeleider mijn voorlopige titel niet gegoogled heeft. Want dan kom je hier uit (blijkbaar vindt google ook spoilers)quote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nu ook maar hopen dat die docenten niet het soort mensen zijn die op hun naam gaan googelen, want anders weten ze dat er over ze geneuzeld word op een Openbaar Forum
Is er een Slankbazin dan?quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar staat dan Nynke de slankbazin is?.
Roselinde zegt alleen wel heel vaak 'that's bad, naughty, very naughty' maar misschien komt dat omdat ze kleine kindjes heeft ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Roselinde is lief!Ik had het nooit zo op Grammar (huuu) maar zij maakte het wel beter
Plus we gingen een keer Nigella kijken in de les
![]()
Rias is idd beideHoge verwachtingen (maar zo kom je dus wel op niveau) maar ook vriendelijk inderdaad! Als je gewoon goed je best doet zal ie heus geen probleem hebben met je lijkt me!
En Paul Franssen is ook tof, hij gaf altijd van die HCs waarvan je echt het idee had heel veel te leren! En hij is heel goed als begeleider voor individuele dingen (scripties, individual assignments, etc.).
Jij hebt al een hele tijd aan het idee kunnen wennen. Geef je ouders ook even die tijdquote:Op maandag 13 september 2010 20:22 schreef Swietje het volgende:
Kwak, ik denk dat je gelijk hebt. M'n ouders zijn heel beschermend maar daar heb ik geen boodschap meer aan.. dat is wennen, maar toch begrijp ik niet altijd zo goed waarom ze zich zo opstellen tegenover mij.. ofzo. Ik doe toch niks fout?
Ik ben de langste!quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar staat dan Nynke de slankbazin is?.
Ja maar hier in Slank zijn we allemaal nog nieuwsgieriger dan Aagjequote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Swietje het volgende:
Ik zet dingen in spoilers omdat ik dan hoop dat eventuele meelezers te lui zijn om op de spoilers te klikken en die informatie dan dus niet lezen... ofzo...
Zullen stiekeme meelezers dat dan ook zijn.. waarschijnlijk wel hequote:Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar hier in Slank zijn we allemaal nog nieuwsgieriger dan Aagje.
Valse hoop, denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Swietje het volgende:
Ik zet dingen in spoilers omdat ik dan hoop dat eventuele meelezers te lui zijn om op de spoilers te klikken en die informatie dan dus niet lezen... ofzo...
En meestal bevinden zich de juiciest stories zich in een spoiler..En daar zijn de meeste mensen (ik wel in ieder geval) denk ik in geinteresseerd.quote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Swietje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |