Mijn kat eet slaquote:Op maandag 13 september 2010 17:27 schreef Swietje het volgende:
[..]
Kommetjes leeg lebberen waar zuivel in heeft gezeten doen die van ons ookEn kaas van m'n boterham jatten.
Mijne ook. En jat sperziebonen/aardappels uit de bak als je die aan het schillen bent. Om ze geheel op te vreten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die bloemen trouwensbloemen!!!!
Niksquote:
Ik had die kleur van de muur hahahaquote:Op maandag 13 september 2010 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Unieks*kop thee geeft*
PF: denk dat de kleur niet helemaal overkomt zo op de fotoMaar je bent wel pretty
Die van mij eet ze ook niet. Die vermoordt alleen muisjes, just for fun.quote:Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze koken hun muisjes en vogeltjes ook niet van te voren
Die van ons is gek op meloen?quote:
Gedoe met gevoelens is heel vermoeiend!quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Had het al veranderd... laat maar... soort van Merel verhaal met Mc S
quote:Op maandag 13 september 2010 17:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik ben nu zo goed in make uppen dat ik van mijn lijkbleke hoofd dit gezonde kleurtje heb gemaakt
Ziet er goed uit hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die bloemen trouwensbloemen!!!!
Wat een knappe dingskes toch hier. Zelfs Maria ziet er als drieogige vrouw nog goed uit.Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
Misschien is dit dan ook wel wat:quote:Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
ok, het is genoeg geweest, ik heb op een outbound B2B callcenter baan gereageerd. Betaalt goed, flexibel en ik kan er van rond komen.
nu hopen dat ze me willen hebben
ja die ken ik, en nee, geen goede verhalen over gehoord (uit eerste hand)quote:Op maandag 13 september 2010 18:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Uniek.![]()
[..]
Misschien is dit dan ook wel wat:
http://www.adecco.nl/vaca(...)_op_jouw_moment?_M/V
Ah, ik wist helemaal niets over Bosch.quote:Op maandag 13 september 2010 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
ja die ken ik, en nee, geen goede verhalen over gehoord (uit eerste hand)
Nee, morgen komen ze allemaal (behalve die ene die het wel helemaal gemaakt heeft) om 16:45 terug.quote:Op maandag 13 september 2010 18:20 schreef nienja het volgende:
[..]
Hoe ga je dit nu aanpakken?
Allemaal een 1? Of is dat niet aan de orde?
Wat kunnen mensen toch dom reageren. Uitgerekend mensen in het onderwijs moeten toch weten dat zo'n opmerking niet helpend is. In plaats van dat ze je even een hart onder de riem steekt en je een goed gevoel geeft. Oh. Oh. Oh. Niks van aantrekken Viking, helemaal als je niets met de opmerking kunt. Goed plan om met de directeur te praten en je docent. Pro-actief ze! En nu lekker ontspannen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, morgen komen ze allemaal (behalve die ene die het wel helemaal gemaakt heeft) om 16:45 terug.
Ik heb de directeur even gemaild dat ik even met hem wil spreken over wat typische beginnerszaken waar ik tegenaan loop. Hij is een aardige kerel en ik mag altijd langs komen als ik ergens mee zit en ik wil wel even de pro-actieve nieuwe docent uithangen.
Ik baal echt van die opmerking van die collega. Bah. Ik werk me uit de naad en dan ziet zij alleen wat 'niet zo goed' gaat(en dat ook nog alleen door langs te lopen!). En omdat ik me al niet zo happy voelde vandaag was ik ook niet echt in staat om haar van het tegendeel te overtuigen.
@ ihfc: ja, maakt jouw begeleider ook van die opmerkingen? Zeker ook iemand die al 30 jaar in het onderwijs zit en zich niet kan inleven in nieuwelingen?
Donderdag komt mijn niet-vakinhoudelijke begeleider langs en die is aardig, dus ik hoop met hem ook nog wat dingen te kunnen bespreken.
De vakinhoudelijke begeleider is trouwens ook de persoon die bij het sollicitatiegesprek zat en die mij het gevoel bezorgde dat ik gefaald had. Eerste indrukken....
Vik, volgens mij ben jij een prima docent! Laat je niet gek maken door een collega die alleen een momentopname ziet. Wat ik normaal van jou lees hier, laat op mij in ieder geval een heel goede indruk achter. Je hebt hart voor je werk, bent enthousiast, gaat ervoor en je hebt een berg doorzettingsvermogen!quote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, morgen komen ze allemaal (behalve die ene die het wel helemaal gemaakt heeft) om 16:45 terug.
Ik heb de directeur even gemaild dat ik even met hem wil spreken over wat typische beginnerszaken waar ik tegenaan loop. Hij is een aardige kerel en ik mag altijd langs komen als ik ergens mee zit en ik wil wel even de pro-actieve nieuwe docent uithangen.
Ik baal echt van die opmerking van die collega. Bah. Ik werk me uit de naad en dan ziet zij alleen wat 'niet zo goed' gaat(en dat ook nog alleen door langs te lopen!). En omdat ik me al niet zo happy voelde vandaag was ik ook niet echt in staat om haar van het tegendeel te overtuigen.
@ ihfc: ja, maakt jouw begeleider ook van die opmerkingen? Zeker ook iemand die al 30 jaar in het onderwijs zit en zich niet kan inleven in nieuwelingen?
Donderdag komt mijn niet-vakinhoudelijke begeleider langs en die is aardig, dus ik hoop met hem ook nog wat dingen te kunnen bespreken.
De vakinhoudelijke begeleider is trouwens ook de persoon die bij het sollicitatiegesprek zat en die mij het gevoel bezorgde dat ik gefaald had. Eerste indrukken....
Hahaha, Afleiding helpt natuurlijk ook altijd als je je vervelend voelt!quote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
On the bright side: Nachtwacht is er!. Hij heeft er wel een enorme puinzooi van gemaakt, maar goed
.
Zulke gesprekken (wat het slechte nieuws ook is) lijken mij echt heel moeilijk. Succes!quote:Op maandag 13 september 2010 18:50 schreef nienja het volgende:
Ik heb zo een familiegesprek waar ik als een berg tegenop zie. Grote familie en het wordt geen goed-nieuwsgesprek zeg maar. (Ik werk voor een GGZ) En dan heb ik ook nog die pukkel.
Puff! Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Volgende week contract tekenenhad al wel het idee dat ze ook enthousiast waren, maar toch!
Om het te vieren ga ik andijviestamp eten!
Woei! Geweldig! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Volgende week contract tekenenhad al wel het idee dat ze ook enthousiast waren, maar toch!
What she said!quote:Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Woei! Geweldig! Gefeliciteerd..
quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nice! Gefeliquote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de tips nuquote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef j.t het volgende:
Tips van de leerkrachten hier (ook al doet niemand primair onderw)
Fijn!quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Datquote:Op maandag 13 september 2010 19:06 schreef Goodbye het volgende:
Gefeliciteerd Puff, wat ga je precies doen?
.
Wat ga je maken? Pizza?quote:Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat.
En ik ben aan het koken op m'n elektrische kookplaat.
Whoei, leuk voor je! Gefelicteerd!quote:Op maandag 13 september 2010 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dank allemaal! Ik ga dokteren in het verpleeghuis. Begin 1 november al!
Ik heb net gekookt op mijn nieuwe gasstelquote:Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat.
En ik ben aan het koken op m'n elektrische kookplaat.
*jaloers*quote:Op maandag 13 september 2010 19:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb net gekookt op mijn nieuwe gasstel(ipv elektrisch)
Dan moet je het op z'n minst aan mij vertellen!quote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Had het al veranderd... laat maar... soort van Merel verhaal met Mc S
20 uur per week is veel.. zeker in het eerste jaar heb je volgens mij best veel college. Zou het niet aanraden iig. Op de UvA wordt iig max 15 uur p/w aangeraden.quote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeej voor Puff!
College was vooral lang, en introductie van het vak vooral dus redelijk saai. Er bestaat ook nog veel verwarring over het rooster en dingen die we moeten voorbereiden dus ik ben vooral bezig geweest te kijken hoe ik dat moest oplossen. Besef wel nu pas dat het best hard werken wordt, vooral omdat ik ook ong 20 uur werk per week...dat moet denk ik echt wat minder.
En van dattum idd, vooral de taalverwervingsvakken kosten nogal wat tijd / energie. Tweede en derde jaar wordt makkelijker, ook omdat je dan meer in het ritme zit!quote:Op maandag 13 september 2010 19:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
20 uur per week is veel.. zeker in het eerste jaar heb je volgens mij best veel college. Zou het niet aanraden iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef Swietje het volgende:
Puff, wat goed!
he swiet, maar het verliefd zijn heeft toch niets met je geaardheid te maken? Als je niet lesbisch was dan had je toch ook verliefd kunnen worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op maandag 13 september 2010 20:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he swiet, maar het verliefd zijn heeft toch niets met je geaardheid te maken? Als je niet lesbisch was dan had je toch ook verliefd kunnen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
quote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef AKnynke het volgende:
oh, en waarom schaffen we spoilers niet af in dit topic? Offtopic gaan we toch wel, en iedereen leest de spoilers ook wel!
Laten we alleen spoilers gebruiken als we daadwerkelijk iets verklappen, de afloop van een film of een plot in een tvserie, of wie wie met lootjes trekken getrokken heeft ofzo..Da's waar, al gebruik ik ze ook wel eens om mn posts niet zo ehh blikvangerig te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik een heel lang verhaal heb gaat dat onder een spoiler, en foto's veelal ook, zodat niet meteen de hele bups zo larger than life op ieders scherm knalt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Roselinde is lief!quote:Op maandag 13 september 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Maria: grammar van Rosalinde, argumantation van Rias (waarvan iedereen zei dat ie streng was dus ik verwachtte het ergste maar hij is ook erg aardig!) en academic reading van Paul Franssen
Ewelina: ja klopt ik ga ook echt naar 10 uur denk ik.
Is maar net wat iemand als TMI classificeert. Mo vertelt het je gerust als ze seks gaat hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja of info die als TMI kan worden geclassificeerd.
Puff, wat goed!
Jeetje Swiet, dat is wel lastig. Waarschijnlijk moet ze wennen aan het idee, geef elkaar tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van die opleiding zeggen meer ouders, studie voor alles enzo.
Ze vertelt het dan wel weer in zodanig seksloze bewoordingen dat mijns inziens niemand er ongemakkelijk van kan wordenquote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is maar net wat iemand als TMI classificeert. Mo vertelt het je gerust als ze seks gaat hebben
True, true.quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ze vertelt het dan wel weer in zodanig seksloze bewoordingen dat mijns inziens niemand er ongemakkelijk van kan worden
"Ik ga neuken, doei!quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ze vertelt het dan wel weer in zodanig seksloze bewoordingen dat mijns inziens niemand er ongemakkelijk van kan worden
quote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef Swietje het volgende:
[..]Ik denk dat ze wat tijd nodig heeft. Heb jij nog broertjes of zusjes? Waarschijnlijk heeft ze altijd in het traditionele denkbeeld gedacht, dat er ooit eens een vent meekomt, en trouwen en kleinkinderen enzo, en dat beeld verandert natuurlijk wat nu. Geef haar een paar weken de tijd, en dan komt het vast goed. Maar, ik kan me heel goed voorstellen dat je het lastig vind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Die tweede zin had ook in een spoilert gemoetenquote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me het anders wel herinneren. Net als Syrena's puistuitknijpinfo.
Foto's snap ik, geen probleem. Maar ook dat lange verhaal leest iedereen. Het stoort me niet, maar ik vind het wel onzin, al die spoilers. Op een gegeven moment praten typen we in spoilers tegen elkaar, en dat is ook gek...quote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's waar, al gebruik ik ze ook wel eens om mn posts niet zo ehh blikvangerig te makenAls ik een heel lang verhaal heb gaat dat onder een spoiler, en foto's veelal ook, zodat niet meteen de hele bups zo larger than life op ieders scherm knalt
quote:Op maandag 13 september 2010 20:10 schreef Swietje het volgende:
[..]swietje, jouw mama heeft denk ik vooral moeite met het feit dat jij ouder en onafhankelijker wordt en je eigen keuzes maakt. in dingen die je eerder beschreef leek het ook al alsof zij en je vader je graag klein houden, soms zelfs letterlijk door je te kleineren over je gewicht of je dieet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is moeilijk daarmee om te gaan. ze houden van je, maar hun manier van uiten is niet altijd handig. misshcien is het wel nog moeilijker voor ze om je zelfstandigheid te accepteren door je ziekte. misschien hebben ze met een scenario van een swietje die eigen keuzes maakt en op eigen benen begint te staan gewoon nooit rekening gehouden.
maak je niet te druk over het teleurstellen van je ouders. je mág je eigen keuzes maken. je hoogste levensdoel is niet hun wensen vervullen maar zélf gelukkig worden. je hoeft ze niet expres te kwetsen, maar als je verliefd bent is dat jouw zaak. je kunt misschien mettertijd wel aan je moeder duidelijk maken dat haar "verwachtingen" ook op andere manieren vervuld kunnen worden. misshcien stelt ze ze wel bij...
@ nynke:"ik gebruik spoilers als ik niet meteen wil dat alles in één keer open en bloot staat.Kwak
quote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Ik ga neuken, doei!" seksloos?
.
Nee, dat mag niet meer van Nynkequote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die tweede zin had ook in een spoilert gemoeten.
Waar staat dan Nynke de slankbazin is?quote:Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet meer van Nynke
Ik hoop dat mijn scriptiebegeleider mijn voorlopige titel niet gegoogled heeft. Want dan kom je hier uit (blijkbaar vindt google ook spoilers)quote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nu ook maar hopen dat die docenten niet het soort mensen zijn die op hun naam gaan googelen, want anders weten ze dat er over ze geneuzeld word op een Openbaar Forum
Is er een Slankbazin dan?quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar staat dan Nynke de slankbazin is?.
Roselinde zegt alleen wel heel vaak 'that's bad, naughty, very naughty' maar misschien komt dat omdat ze kleine kindjes heeft ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Roselinde is lief!Ik had het nooit zo op Grammar (huuu) maar zij maakte het wel beter
Plus we gingen een keer Nigella kijken in de les
![]()
Rias is idd beideHoge verwachtingen (maar zo kom je dus wel op niveau) maar ook vriendelijk inderdaad! Als je gewoon goed je best doet zal ie heus geen probleem hebben met je lijkt me!
En Paul Franssen is ook tof, hij gaf altijd van die HCs waarvan je echt het idee had heel veel te leren! En hij is heel goed als begeleider voor individuele dingen (scripties, individual assignments, etc.).
Jij hebt al een hele tijd aan het idee kunnen wennen. Geef je ouders ook even die tijdquote:Op maandag 13 september 2010 20:22 schreef Swietje het volgende:
Kwak, ik denk dat je gelijk hebt. M'n ouders zijn heel beschermend maar daar heb ik geen boodschap meer aan.. dat is wennen, maar toch begrijp ik niet altijd zo goed waarom ze zich zo opstellen tegenover mij.. ofzo. Ik doe toch niks fout?
Ik ben de langste!quote:Op maandag 13 september 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar staat dan Nynke de slankbazin is?.
Ja maar hier in Slank zijn we allemaal nog nieuwsgieriger dan Aagjequote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Swietje het volgende:
Ik zet dingen in spoilers omdat ik dan hoop dat eventuele meelezers te lui zijn om op de spoilers te klikken en die informatie dan dus niet lezen... ofzo...
Zullen stiekeme meelezers dat dan ook zijn.. waarschijnlijk wel hequote:Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar hier in Slank zijn we allemaal nog nieuwsgieriger dan Aagje.
Valse hoop, denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Swietje het volgende:
Ik zet dingen in spoilers omdat ik dan hoop dat eventuele meelezers te lui zijn om op de spoilers te klikken en die informatie dan dus niet lezen... ofzo...
En meestal bevinden zich de juiciest stories zich in een spoiler..En daar zijn de meeste mensen (ik wel in ieder geval) denk ik in geinteresseerd.quote:Op maandag 13 september 2010 20:24 schreef Swietje het volgende:
Hoi.quote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef Swietje het volgende:
[..]
Zullen stiekeme meelezers dat dan ook zijn.. waarschijnlijk wel he
quote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef Swietje het volgende:
[..]
Zullen stiekeme meelezers dat dan ook zijn.. waarschijnlijk wel he
Jij bent al niet meer stiekem.quote:
Waarschijnlijk omdat dit topic net een soap is.quote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En meestal bevinden zich de juiciest stories zich in een spoiler..En daar zijn de meeste mensen (ik wel in ieder geval) denk ik in geinteresseerd.
En als je niet wilt dat mensen meelezen, ik geloof dat dit topic echt heeeel veel lurkers heeft...
er is al veel te lang niet meer gereld! Ik mis SHE!quote:Op maandag 13 september 2010 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit topic net een soap is.
Niks sorry, ik vind het wel gezellig.quote:
In 2011 starten de opnames, het script ben ik momenteel aan het afronden.quote:Op maandag 13 september 2010 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit topic net een soap is.
Lekker!quote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef _aurum_ het volgende:
mijn draadjesvlees experiment is geslaagd
ik zou dan echt een WTH momentje hebben denk ik ....quote:Op maandag 13 september 2010 20:28 schreef AKnynke het volgende:
ik heb wel eens pm's gekregen van bezorgde forummers over wat ik hier vertelde. In een periode dat het niet zo goed ging met de duutser bijvoorbeeld...
Jeeej!quote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef _aurum_ het volgende:
mijn draadjesvlees experiment is geslaagd
Voor mijn rol wel een blonde stoot aannemen, hèquote:Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
In 2011 starten de opnames, het script ben ik momenteel aan het afronden.
Ja inderdaad... Lekker dan.quote:Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou dan echt een WTH momentje hebben denk ik ....
Ja, ik vond dat ook echt heel erg vreemd. zeker omdat ik er wel over nadenk wat ik hier wel en niet post.quote:Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou dan echt een WTH momentje hebben denk ik ....
Ja maar dat vergeet ik steeds! We zitten zo in onze eigen wereld ofzo...quote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En meestal bevinden zich de juiciest stories zich in een spoiler..En daar zijn de meeste mensen (ik wel in ieder geval) denk ik in geinteresseerd.
En als je niet wilt dat mensen meelezen, ik geloof dat dit topic echt heeeel veel lurkers heeft...
Noes, dat wist ik heul nietquote:Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef shinydiscoball het volgende:
En Paul Franssen gaat met pensioen na dit jaar, helaasch! Hij zei het ook zo zielig: 'ik moet weg'. Awww!
jij was toch die ene die zelf toch ook draadjesvlees kon maken. Of is het puur omdat er iemand anders is die voor je kookt?quote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef Swietje het volgende:
Jeeej!Mag ik de volgende keer komen eten?
Die blogs zou ik dan ook wegwerkenquote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat ook echt heel erg vreemd. zeker omdat ik er wel over nadenk wat ik hier wel en niet post.
M'n username is dan wat minder goed gekozen...Misschien ga ik nog wel eens undercover..
quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef neen het volgende:
O hoi iedereen mag het weten ik heb net een bloemkoolschotel gegeten en wijn gedronken. Het doet me niks ik zet het gewoon in dit topic.
Ho ho, mijn moeder kan 't makenquote:Op maandag 13 september 2010 20:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij was toch die ene die zelf toch ook draadjesvlees kon maken. Of is het puur omdat er iemand anders is die voor je kookt?
quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef neen het volgende:
O hoi iedereen mag het weten ik heb net een bloemkoolschotel gegeten en wijn gedronken. Het doet me niks ik zet het gewoon in dit topic.
Die karmeliet is best heftig...quote:Op maandag 13 september 2010 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Lau, een vrouw die haar winkelwagentje volstort met Tripel Karmeliet en vlammetjes valt natuurlijk ook wel op!
En grapefruitsap, ananas en zure matten!quote:Op maandag 13 september 2010 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Lau, een vrouw die haar winkelwagentje volstort met Tripel Karmeliet en vlammetjes valt natuurlijk ook wel op!
I rest my case!quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En grapefruitsap, ananas en zure matten!
Heb je ook vragenkaartjes in je serviceronde opgenomen? Een manier waarop een kind kan aangeven dat ze je nodig hebben. Door het wegleggen van dat kaartje heeft het kind het idee dat ze je alvast om hulp hebben gevraagd en weten ze dat je er aan komt. Op dat kaartje kan je dan eventueel nog zetten wat ze moeten doen als ze met een opdracht niet verder kunnen, zodat de afspraken nog even worden herhaald.quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef j.t het volgende:
Pff, heb ook baggerdag gehad.
Heb groep 5-6. Groep 6 zelfs al 3 jaar achter elkaar! En vanaf groep 3 wordt er dmv een stoplicht systeem uitgestelde aandacht aangeleerd. Bij mij dus niet anders.
Groep 5, net nieuw, nieuwe regels, nieuwe klas en het gaat zo goed met ze! Echt wauw!
En groep 6Een aantal kinderen:
- onderbreken instructie aan groep 5, worden boos als ik zeg nee
- gaan in de rondte kijken en of kletsen met buren als ze iets niet snappen
- komen me op de hal achterna lopen met vragen ergens over
- komen naar mn bureau lopen met vragen (ik loop vaste rondes in de klas!)
- weten niet wat ze moeten doen als ze klaar zijn (takenlijst anyone???!!)
Ik snap er niets van. Dit zijn een aantal kinderen en dan herhaaldelijk. Ik ben er ook erg streng en consequent op, al vanaf het begin. En dan nog ... echt, ik weet het niet meer![]()
Kwam vandaag zelfs een moeder van een kind uit groep 6: Hij vind alles stom!
En de meeste vragen zijn naar de bekende weg, echt ...Wat moet je hier nou mee? Ja consequent blijven, elke keer voor de les van : weten jullie nog??! Het wordt ook nog een naast auditief ook visueel aangeboden...
Maar goed, ik voel me zo stom nu. Iedere keer streng en nee zeggen etc!
Tips van de leerkrachten hier (ook al doet niemand primair onderw)
Ow en ik complimenteer altijd de kinderen die ik het goed zie doen in de hoop dat de anderen dit oppikken!
oh, nu heb ik ook zin in zure matten!quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En grapefruitsap, ananas en zure matten!
Ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 21:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, nu heb ik ook zin in zure matten!
quote:Op maandag 13 september 2010 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Check mijn postquote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vergeet de zakken Thai Chilichips niet!
Gelukkig hebben ze geen Tripel Karmeliet en ook geen vlammetjes bij onze AH (wat hebben ze daar eigenlijk wèl), dus met mijn anonimiteit zit het wel snor. Vik kan ik natuurlijk direct herkennen aan de lading bevroren bramen en frambozen in haar mandje, als ik het goed heb. En ik ben dan die vrouw die vertwijfeld de minst knarsige ananas zoekt tussen het steenharde fruit
![]()
Jahaaa! Maar jij kan nooitquote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gingen toch nog een keer wat drinken GB?
Jij zou PM'enquote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jahaaa! Maar jij kan nooitik ook niet, maar dat terzijde
![]()
Als je niet eerst 5 kilometer wil fietsen/autorijden voor je boodschappenquote:Op maandag 13 september 2010 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan vraag je je af waarom er mensen nog naar de AH gaan.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef Laureline het volgende:
Ik kijk tegenwoordig ook wel uit wat ik over mezelf neerzet, sigme had me eens binnen 1 minuut gevonden op internet![]()
Zeker nu Vik om de hoek is gaan wonen, zal het snel gedaan zijn met mijn anonimiteitDe AH bij ons in de buurt is nl eigenlijk het centrum van het universum, daar loop je iedereen altijd tegen het lijf.
Really? Daar moet je me nooit mee vertrrouwenquote:
Ik ben vóór!quote:Op maandag 13 september 2010 21:22 schreef Laureline het volgende:
Tripel Karmelietmeet! Bij de Rootz
Stom he? Maar Daphne legde het uit: de lux staat voor luxequote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb benelux next top model opstaan en het is echt om te huilen zo slecht
en waarom noemen ze het benelux next top model als het eigenlijk alleen bene next top model is?
Ach jeequote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben vóór!
Hoewel ik even moet afwachten of ik in Duvels filmscenario een bloederige operatie moet ondergaan, of de stervende zwaan moet spelen of loos alarm blijk te zijn![]()
.
.
Morgen over een week!quote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ach jeeWanneer hoor je de uitslag?
Ik moet 'oppassen met alcohol' volgens de bijsluiter.quote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
En tot die tijd mag je geen alcohol?
oh die uitleg heb ik niet meegekregen, maar idd:quote:Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Stom he? Maar Daphne legde het uit: de lux staat voor luxe
Het had juist heel interessant geweest om een keer Luxemburgse mensen te zien. Er zullen daar toch ook wel mooie meisjes zijn?
O ja, morgen ook. Dan wil ik gaan hardlopen maar er komt ook een film op die me leuk lijkt. Run, fatboy, run. Tja zou de titel zijn wat ik moet doen? Geen idee.quote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Aan de ene kant wil ik slapen, aan de andere kant wat aan school doen en dan is er ook nog een leuke film op tv. Wat een issues!
Leuk! En goed voor de lijn!quote:Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef Merel het volgende:
Ik ga met m'n een-na-beste-vriend op schaatsles
!quote:Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond vanmiddag bij de kassa van de AH met een Bouquetreeksromannetje. Chips en chocola interesseren me nu echt niet meer.
Als je dan maar niet terugkomt als spookquote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben vóór!
Hoewel ik even moet afwachten of ik in Duvels filmscenario een bloederige operatie moet ondergaan, of de stervende zwaan moet spelen of loos alarm blijk te zijn![]()
.
.
quote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
On the bright side: Nachtwacht is er!. Hij heeft er wel een enorme puinzooi van gemaakt, maar goed
.
Hoe sneller je bijleest, des te leuker het wordt.quote:
The plot thickens!quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Hoe sneller je bijleest, des te leuker het wordt.
Jij hebt toch geen romannetjes nodig de laatste tijd? Ik bedoel, je hebt er real life eentje, of niet?quote:Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond vanmiddag bij de kassa van de AH met een Bouquetreeksromannetje. Chips en chocola interesseren me nu echt niet meer.
Puff, wat goed!
Bedenk maar eens hoe lang jij erover hebt gedaan om te bedenken hoe je het moest vertellen. Ze heeft gewoon wat tijd nodig om te wennen, ze moet even alle indrukken verwerken. En daarvoor heeft ze misschien wat gesprekjes met jou en antwoorden op vragen die in haar opkomen voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik hou echt van dat soort gadgetsquote:
Voel met je mee! Ik denk dat ik geen trigger heb, maar een cyclus. Heb periodes van maanden pijn en maanden geen pijn.quote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Syrena het volgende:
Mijn darmen pijnigen mij weer. Ook nog op t werk warm gegeten. Ben dat spastendarmgedoe echt ontzettend zaten vooral dat ik dus geen idee heb wat het triggert.
In m'n jeugd ongetraind meegedaan met de lokale 1/8 triathlon, dat was 500m zwemmen, 22.5 km fietsen en 5 hardlopen. Kwam nog met foto in de lokale krant, het onderschrift: "ook op de normale fiets werd meegedaan".quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik hou echt van dat soort gadgets.
En triatlon, in Almere hebben ze een 'scholieren'afstand. 400m zwemmen, 18km fietsen en 5km lopen oid? Was altijd wel leuk om bij te gaan kijken.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:25 schreef loveli het volgende:
[..]
In m'n jeugd ongetraind meegedaan met de lokale 1/8 triathlon, dat was 500m zwemmen, 22.5 km fietsen en 5 hardlopen. Kwam nog met foto in de lokale krant, het onderschrift: "ook op de normale fiets werd meegedaan".
interessant!quote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Merel het volgende:
Oh en iemand vroeg wat ik aan sport deed en toen zei ik dat ik hou van fietsen, hardlopen en zwemmen. En toen vroeg 'ie of ik dan triatlons deedVind ik eigenlijk best een grappig idee. Geen complete triatlon (3,8 km zwemmen, 180 km fietsen, 42,195 km hardlopen
) maar de Olympische afstand (1,5 km zwemmen, 40 km fietsen en 10 km lopen) zou best ooit te doen moeten zijn. Dus wie weet, ooit
Ik heb 'm ook niet gekocht om zelf te lezen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen romannetjes nodig de laatste tijd? Ik bedoel, je hebt er real life eentje, of niet?
Slechtnieuwsgesprekken zijn kut ja, en zeker als er veel en moeilijke familie bij is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:38 schreef nienja het volgende:
Goeiemorgen!
(Nou ja goeie...gister moeilijk familiegesprek gehad en vannacht in mijn 'doorgewerkt'. Kennen jullie dat?)
dit kan ook door de stress komen....quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook weer unterwegs. Mo, dat is mooi klote. Wel lief dat jullie haar gaan vertroetelen.
Ik ben zo blij dat ik donderdag heb vrijgenomen, ben kapot. Kan eindeloos slapen maar blijf moe.
Spijker op zijn kop MevrouwPuff. Lief! Soms denk ik wel eens, wat ben ik aan hemelsnaam aan het doen? Straks maar weer met frisse moed aan het werk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Slechtnieuwsgesprekken zijn kut ja, en zeker als er veel en moeilijke familie bij is.
Kan ook weleens malen als het allemaal heel vreselijk is. Echt weggaan doet het nooit vrees ik, je hebt nou eenmaal hart voor je werk, maar als het te erg wordt gaat het je belemmeren hè. Pas goed op jezelf!
Succes vandaag
Doe m'n bestquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dit kan ook door de stress komen....
Hopelijk heb je snel een uitslag en valt het allemaal meeEn in de tussentijd lief zijn voor jezelf
He gets!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:19 schreef Syrena het volgende:
Oh lekker, er stopte hier een ambulance met sirene en mijn baas de BHV-er moest met spoed naar benedenNet belde hij, er is "iets" met een collega. Jakkie.
Oehh, spannend hoor Maria!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Laatste hele dag thuis</zenuwpees>
![]()
Ik ben nu heel nuttig MP3s aan het verzamelen voor op mn flaptopEn vanmiddag naar de kapper! En tussendoor ergens koffer inpakken en dingen printen en een betaling overmaken en en en
Vind ik ook, al heb ik het Maria eik min of meer opgedrongenquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Super leuk dat je langs gaat SDB!
Oh ja dat laat ik je weten, maar je bent er toch nog wel even toch? Tot januari dacht ik?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cali: ehh ja en nee!Ik realiseer het me nog niet echt en ik wil niet teveel malen omdat ik momenteel dietijdvandemaand heb en ik wil er positief heen!
Maar ik heb ook zin! Ik vind het allemaal erg spannend
Ik voel me net een kleuter die voor het eerst op schoolreisje gaat ofzo
![]()
Shinyface: haha sollyEhhh hangt er een beetje vanaf hoe goeikoop je je ticket kan krijgen! Verder maf je dan bij moi, dus dat kost niks. Ik moet dan wel van tevoren aan de gebouw-warden vragen of het okee is (bureaucratie!
), dus als je eerst uitzoekt wanneer je kan/wilt komen, dan vraag ik het!
Valt iemand je lastig?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik word weer gebeld door een anoniem nummer, maar ik heb gewoon een voicemail hoor
Tot 11 december!quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ja dat laat ik je weten, maar je bent er toch nog wel even toch? Tot januari dacht ik?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:07 schreef _Calimero_ het volgende:
ík ben aan het studeren en Floris ligt als een soort dode papagaai op mijn schouder en geeft af en toe een likje in mijn nek
Ook parkeerplek?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:13 schreef _Calimero_ het volgende:
bij mijn thuis, ik heb toch ruimte zat
Gezellie! Woon je ver van utreg CS? ik heb wel om 14.30 college maar als ik om 14.10 de trein vanaf utreg cs terug pak ben ik op tijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:13 schreef _Calimero_ het volgende:
bij mijn thuis, ik heb toch ruimte zat
Woensdag gehaktdag!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:17 schreef Syrena het volgende:
Niet hier, kwam net al een snauw over overbezettingNiet dat het dan in haar hoofd opkomt om zelf aan te bieden op een andere dag te komen werken. Want op woensdag hebben we zat plek.
Maar dat is de vaste wasdag jeweets. En als het geen wasdag is dan is het boodschappendag of hondtelangalleendag of ikwilgeentweedagenachtereenkomenwerkendag.
Overigens kwam betreffende persoon vandaag om 10.15 binnenkakken (we beginnen om 8.30). Maar de baas was weg he.
Wanneer?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:30 schreef _Calimero_ het volgende:
maar een slankie-housewarming met appeltaart (dat kan ík zelfs nog wel bakken!) moet kunnen
Juist!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mensen die zeggen dat ze het te druk hebbenZe bedoelen: geen zin.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:33 schreef _Calimero_ het volgende:
Oeh, Quattro stagioni! Loveli![]()
Volgende week zondag!
(ik roep ook maar iets)
Bailey's wel!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:37 schreef loveli het volgende:
Volgende week zondag staat genoteerd. Slagroom komt op de boodschappenlijst.
Amaretto in je hete choco smaakt zeker niet, he?
Bak ik de slankie appeltaart.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Het kan trouwens best, als er mensen langs willen komen zondag! Ik ga alleen wel overdag 140 km fietsen, dus ben pas eind van de middag thuis. O dan heb ik alleen geen tijd om appeltaart te bakken
ik lurk teveel in OUD, want ik vond dit toch wel heel erg gek.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
van de appeltaart tijdens het klussen![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Und Maria, je bent altijd welkom, dat weet je toch! Jij bent de enige die mijn oude huis heeft gezien, dus om het verschil te kunnen zien moet je hier ook een keer langskomen
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik lurk teveel in OUD, want ik vond dit toch wel heel erg gek.
Waarom lurk jij in OUD? Rammelt het?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik lurk teveel in OUD, want ik vond dit toch wel heel erg gek.
Seks noemen ze klussen, in OUD.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik snap het nietwat is er gek aan?
Slagroom uit een BUS?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een bus slagroom in huis, van de appeltaart tijdens het klussen![]()
Heel soms rammelt het wel eens. Heeeeeel soms. Vooral in periodes dat het goed gaat tussen de duutser en mij. Maar goed, vaak volgt daarna weer een lastige periode, en dan stopt het rammelen weer even...quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom lurk jij in OUD? Rammelt het?
Tijdens dat klussen is een bus misschien wel handiger dan dat je er een mixer bijhaalt.quote:
quote:
Ja, maar die appeltaart lijkt me zo lastig. Slagroom, okay. Appeltaart...quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijdens dat klussen is een bus misschien wel handiger dan dat je er een mixer bijhaalt.
Tenzij je in 'het keldertje' bentquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijdens dat klussen is een bus misschien wel handiger dan dat je er een mixer bijhaalt.
Of spuiten. Met een bus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja dat welDus of ik moet hem weer op straat leggen of ik moet hem verven
!
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 14-09-2010 13:01:05 ]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door loveli op 14-09-2010 13:04:15 ]crap in = crap out
Gewoon hier zeggen dat je de fiets oranje verft en in tussen tijd groen verven! Komt ie er nooit achterquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja heIk haal zo alles weg, straks zit de 'grote sterke kerel' op fok. Te lurken in slank.
*boks*quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:11 schreef loveli het volgende:
Oi. Het is al een uur geweest en ik heb nog geen klap gedaan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |