Nope een broek wordt gewoon lichter als ie gewassen wordt..quote:
Niet percies zo want elke persoon fade zijn broek anders.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef stef040 het volgende:
Okee bedankt, is al iets duidelijker.
Maar een dry ecru word dus niet zoals onderstaand?
[ afbeelding ]
Dit is trouwens wel een leuke TFDS geworden.. Kan maar hopen dat de mijne zo ook ooit wordt, alleen zonder telefoon plek voorop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef stef040 het volgende:
Okee bedankt, is al iets duidelijker.
Maar een Organic dry Ecru Embo wordt dus niet zoals onderstaand?
[ afbeelding ]
Explain please?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:50 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ga nu mijn even steven trashen...
(zand en veel rommel op gooien).
Morgen gaat ie in de was..(denk ik)
Ik heb hem nu negen maanden en 6 maand draagtijd..
Misschien heel stom hè maar wat doet stijfsel?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
Zo net wat stijfsel besteld..
Ga het morgen maar eens op mijn even steven smeren.
Ik heb echt awesome resultaten gezien met stijfsel al wordt het wel vaak beschouwd als valsspelen en zou het het ook slecht zijn voor de broeken
Valsspelen...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
Zo net wat stijfsel besteld..
Ga het morgen maar eens op mijn even steven smeren.
Ik heb echt awesome resultaten gezien met stijfsel al wordt het wel vaak beschouwd als valsspelen en zou het het ook slecht zijn voor de broeken
Je ziet toch echt wel een duidelijk verschil tussen zelf ingebroken, of pre-wash.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:59 schreef TC03 het volgende:
Bespaart je een hoop moeite, ellende en teleurstelling aangezien je broek na aanschaf niet zal veranderen.
Klopt, pre-wash is veel mooier.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je ziet toch echt wel een duidelijk verschil tussen zelf ingebroken, of pre-wash.
haha!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:49 schreef AskBrad het volgende:
Daar zit je dan, voor je wasmachine. In spanning te wachten! Langzaam zie je het schuim veranderen van maagdelijk wit naar indigo blauw.... Ik voel me net een kleine jongen op de avond voor z'n verjaardag!
Ga ik posten als hij droog is! De "voor" pics staan al wel hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:29 schreef stef040 het volgende:
[..]
haha!
Ben benieuwd naar de pics.
Mijn nudie hangt nu binnenste buiten uit mijn raam.
Wat is je was recept?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:45 schreef AskBrad het volgende:
Die van mij begint, als ik hem een week of 4 achtereen aan heb, naar kippenvoer te ruiken
Dit is m'n SJOD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ready for a wash of wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |