Nope een broek wordt gewoon lichter als ie gewassen wordt..quote:
Niet percies zo want elke persoon fade zijn broek anders.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef stef040 het volgende:
Okee bedankt, is al iets duidelijker.
Maar een dry ecru word dus niet zoals onderstaand?
[ afbeelding ]
Dit is trouwens wel een leuke TFDS geworden.. Kan maar hopen dat de mijne zo ook ooit wordt, alleen zonder telefoon plek voorop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef stef040 het volgende:
Okee bedankt, is al iets duidelijker.
Maar een Organic dry Ecru Embo wordt dus niet zoals onderstaand?
[ afbeelding ]
Explain please?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:50 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ga nu mijn even steven trashen...
(zand en veel rommel op gooien).
Morgen gaat ie in de was..(denk ik)
Ik heb hem nu negen maanden en 6 maand draagtijd..
Misschien heel stom hè maar wat doet stijfsel?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
Zo net wat stijfsel besteld..
Ga het morgen maar eens op mijn even steven smeren.
Ik heb echt awesome resultaten gezien met stijfsel al wordt het wel vaak beschouwd als valsspelen en zou het het ook slecht zijn voor de broeken
Valsspelen...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
Zo net wat stijfsel besteld..
Ga het morgen maar eens op mijn even steven smeren.
Ik heb echt awesome resultaten gezien met stijfsel al wordt het wel vaak beschouwd als valsspelen en zou het het ook slecht zijn voor de broeken
Je ziet toch echt wel een duidelijk verschil tussen zelf ingebroken, of pre-wash.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:59 schreef TC03 het volgende:
Bespaart je een hoop moeite, ellende en teleurstelling aangezien je broek na aanschaf niet zal veranderen.
Klopt, pre-wash is veel mooier.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je ziet toch echt wel een duidelijk verschil tussen zelf ingebroken, of pre-wash.
haha!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:49 schreef AskBrad het volgende:
Daar zit je dan, voor je wasmachine. In spanning te wachten! Langzaam zie je het schuim veranderen van maagdelijk wit naar indigo blauw.... Ik voel me net een kleine jongen op de avond voor z'n verjaardag!
Ga ik posten als hij droog is! De "voor" pics staan al wel hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:29 schreef stef040 het volgende:
[..]
haha!
Ben benieuwd naar de pics.
Mijn nudie hangt nu binnenste buiten uit mijn raam.
Wat is je was recept?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:45 schreef AskBrad het volgende:
Die van mij begint, als ik hem een week of 4 achtereen aan heb, naar kippenvoer te ruiken
Dit is m'n SJOD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ready for a wash of wachten?
Intensief was programma op 60 graden met redelijk veel was poeder. Hij hangt nu te drogen. Heb hem straight uit de automaat even aangehad, kon er toen nog niet veel van maken. Hoop dat hij mooi wordt.....quote:
und ? Foto's?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Ga ik posten als hij droog is! De "voor" pics staan al wel hier
Ben benieuwd...quote:Op maandag 27 september 2010 09:45 schreef AskBrad het volgende:
[..]
komen vanavond! was druk dit weekend.
Zou wel het meest logisch zijn, aangezien daar ook het minst oz indigo in zitquote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef One_conundrum het volgende:
de OD fade dan ook het minst volgens mij...
Heeft er niks mee te maken. Oz is het gewicht van de broek zelf, gebaseerd op warp/weft, katoensoort en dergelijke. De indigo dye zal hier overigens wel een gedeelte van uitmaken (kan me voorstellen dat een 30 keer in indigo gedipte broek, zwaarder is als als eenzelfde die maar 10 keer gedipt is, maar uiteindelijk is dit niet het belangrijkst)quote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Zou wel het meest logisch zijn, aangezien daar ook het minst oz indigo in zit
Ik zei bij voorbaat al dat je had moeten wachtenquote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef AskBrad het volgende:
Hmm op de foto zie je het niet super goed. Resultaat valt me ook enigzins tegen... Anyway
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies die SJ organic ecru embo is sowieso geen goeie om in de dry's te beginnen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zei bij voorbaat al dat je had moeten wachten
bronquote:Sample sale: Nudie Jeans
Wie is er nu niet gek op de mooie spijkerbroeken van Nudie Jeans?
Op 14 november kun je jezelf flink laten gaan, want dan houdt Nudie Jeans een sample sale!
Hier vind je dus jeans, jeans en nog eens jeans; grote kans dat je jouw perfecte exemplaar vindt!
Wanneer:
- Zondag 14 november van 11:00 - 15:00 uur
Waar: Amstelland Borchland, Borchlandweg 6-12, Amsterdam Duivendrecht
Wat: Jeans! Van de merken Nudie Jeans, Prps en Cold Method
Asos! Daar heb ik de mijne vandaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef Blaxje het volgende:
Wie weet waar ik een Thin Finn Dry Stretch kan vinden(behalve op de webstore van Nudie). Ik kan overal een Organic Dry Ecru Emb vinden, maar ik vind die opvallende wit/oranje stiksels daar niet mooi op
Ohja, die doen aan PayPal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Asos! Daar heb ik de mijne vandaan.
Ik heb ook een DBC idd en ik vind die persoonlijk iets meer meerekken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ohja, die doen aan PayPal.Heb jij ook een Dry Black coated? En zo ja, zitten ze precies hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |